Stuur eerst Boor een poosje naar binnenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
Het jammere is alleen dat Bink d'r zwembad aan het plafond van de schuur hangt.
En daar zitten spinnen
Maar ik zal wel even doorbijten
Die is bang voor spinnende schuurquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stuur eerst Boor een poosje naar binnen
Slaap lekker Bambaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:20 schreef Bamba het volgende:
Bedje op zoeken gaat...
Slaap lekker iedereen!
Boor wordt met de post vreemderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
Die is bang voor spinnende schuur
(Serieus, trouwensIk nam hem een keer op de arm mee de schuur in, ben helemaal onder gezeken
Misschien is hij er opgesloten vroeger ofzo. Want hij is ook spookbang voor de badkamer. Verder is het een held
)
Mijn god!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is bang voor spinnende schuur
(Serieus, trouwensIk nam hem een keer op de arm mee de schuur in, ben helemaal onder gezeken
Misschien is hij er opgesloten vroeger ofzo. Want hij is ook spookbang voor de badkamer. Verder is het een held
)
Totaal niet bang voor honden, vuurwerk, onweer of tegeldrillende vreemdelingen in de voortuin, maar oehhhhhhh die badkamer en schuurquote:
Ik dacht er gister nog aan. En kreeg al plaatsvervangende rillingen.quote:Owkee, dan rest er maar één ding: die spinnencursus eens gaan regelen
I rest my casequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:25 schreef Greys het volgende:
Totaal niet bang voor honden, vuurwerk, onweer of tegeldrillende vreemdelingen in de voortuin, maar oehhhhhhh die badkamer en schuur![]()
![]()
I'm inquote:Ik dacht er gister nog aan. En kreeg al plaatsvervangende rillingen.
Maar we moeten het echt doen.
Dat is 'mijn' Redcat asiel! Ik wil best voor je gaan kijken hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:30 schreef Greys het volgende:
Kiek nah... een asielkneus die bij katten kan.
[ afbeelding ]
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)doornakker-eindhoven
Ik voel me een verrader dat ik er nu al naar kijk
Maar dat deed ik ook al toen ik nog niet wist dat Bink ziek was hoor
Wat een leuk koppiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:30 schreef Greys het volgende:
Kiek nah... een asielkneus die bij katten kan.
[ afbeelding ]
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)doornakker-eindhoven
Ik voel me een verrader dat ik er nu al naar kijk
Maar dat deed ik ook al toen ik nog niet wist dat Bink ziek was hoor
Ik ga er ff een nachtje over slapen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is 'mijn' Redcat asiel! Ik wil best voor je gaan kijken hoor.
Oh, die is zelfs voor wat ie is wel schattig.quote:
Ja he? Ik zeg altijd dat ik een scharrig hondje wil.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, die is zelfs voor wat ie is wel schattig.
Zou Bink het waarderen als die er 'nu' al bij zou komen? Zij is ook wel van de andere honden toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Ik zeg altijd dat ik een scharrig hondje wil.
Nou, dat is deze
Ras: Helemaal onherleidbaar bastaard
Ja ze is prima met andere honden, helemaal gek op Bobbie van Maes bvquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zou Bink het waarderen als die er 'nu' al bij zou komen? Zij is ook wel van de andere honden toch?
Owquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:34 schreef Cat22 het volgende:
Ow blegh! Ik moet er ook niet gaan kijken want Libby staat er nog steeds op.
Maar daar komt dan toch voor in de plaats dat ze een vriendje heeftquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ze is prima met andere honden, helemaal gek op Bobbie van Maes bv
Ik zou me denk ik alleen schuldig voelen dat ze dan haar laatste weken de aandacht met een ander hondje moet delen
Als ze zo gek is op andere honden, dan zou ik het juist vooral leuk voor haar vinden; een extra vriendje en dus extra aandachtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
Ja ze is prima met andere honden, helemaal gek op Bobbie van Maes bv
Ik zou me denk ik alleen schuldig voelen dat ze dan haar laatste weken de aandacht met een ander hondje moet delen
Ga je Bink's nieuwe vriendje stelen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
stuur deze even door naar een dinnetje, lijkt net op haar vorig jaar overleden Theo.
Of zij dat een goed idee vind is weer iets wat ik af moet wachten.
Oe, even wachten hoor. Straks is ie weg voor Greys 'm heeft gewildquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
stuur deze even door naar een dinnetje, lijkt net op haar vorig jaar overleden Theo.
Of zij dat een goed idee vind is weer iets wat ik af moet wachten.
Jij denkt. Bink denkt helemaal niet johquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:40 schreef Greys het volgende:
Ja misschien denk ik er ook wel te moeilijk over, probeer ik teveel voor haar te denken![]()
Ik heb het idee dat ze nog gekker is mij en mijn aandacht dan op andere honden, maar het één sluit het ander niet uit natuurlijk.
Ahhhhhhhquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga je Bink's nieuwe vriendje stelen?
En niet herleidbaar, dus altijd goedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhh
Ik moet er toch nog een nachtje over slapen
Denk dat dat hondje sowieso heel snel een nieuwe baas heeft.
Leeftijd, uiterlijk, goed met katten en kinderen, zindelijk, goed aan de lijn.
Zou het niet durven....... maar just in case.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga je Bink's nieuwe vriendje stelen?
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)1/edo-hammers-kampen en dezequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:58 schreef Harajuku. het volgende:
Baaaawww, kijk dit koppie http://www.ikzoekbaas.nl/(...)409/dierenasiel-tiel
We zijn er gewoon vroeg bij dit keerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:34 schreef Strega het volgende:
Zo even een paar topics bijgelezen.
Dat word druk dromen vannacht![]()
Dat word nog wat, over een week is het pas nieuwe maan.
Ja jij ook enquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn er gewoon vroeg bij dit keer
Slaap lekker
De beeb ligt al een poosje op één oor. Ik kruip er ook maar eens in!quote:
Hier regent het pijpenstelen, daar dus niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:23 schreef Greys het volgende:
Bink stond gewoon keihard te blaffen op de overloop vanmorgen
Wordt met de dag brutaler.
D'r uiiiiiiiiiiittttttttttttttttttttttttttttttttttttt vrouwtje!
[ afbeelding ]
Ik dacht niet dat jij verder nog iemand kende, dus dat moet ik zijn. Wat en waar?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:52 schreef Lottekoekkie het volgende:
Er is maar één iemand hier die me een heel klein beetje kent en dat heeft me wél geraakt omdat ik het van haar niet verwachtte.
Fak joe en je mooie weerquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:39 schreef Greys het volgende:
Oh nou sorry, maar ik krijg voorlopig nul regen zo te zien
Nou, veel plezier ermee hè!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:39 schreef Greys het volgende:
Oh nou sorry, maar ik krijg voorlopig nul regen zo te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Hee Maesje!quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Hoe vaak heb je 'van voor naar achter' al bekeken?
Okeeee, okeeeequote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:41 schreef Greys het volgende:
Whehehe wees blij dat het hier zo regenloos is, dan kunnen we de volgende keer weer op een droge tuinstoel liggen met onze bipsebaps als we gaan wapperen Gb
Misschien krijgt ze bij jou wel véél meer beweging en buitenlucht dan bij haar vorige baasje!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja gaat heel goed, zelfs Jazz doet niet moeilijk..die negeerde haar alleen maar nu vind ze haar ook wel boeiend. Ze slaapt wel veel
Ja, bah, ik zit midden in het weiland en het huis staat helemaal te schuddenquote:
Oh daar zou ik ook niet zo dol op zijn neequote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, bah, ik zit midden in het weiland en het huis staat helemaal te schudden
Ik vind het normaal echt niet eng onweer, maar dit was echt dichtbijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar zou ik ook niet zo dol op zijn nee
Wanneer komt Heathcliff langs om je te redden?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, bah, ik zit midden in het weiland en het huis staat helemaal te schudden
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
zo liggen ze nu![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Little miss divaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
zo liggen ze nu![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
zo liggen ze nu![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:42 schreef Rewimo het volgende:
Helleu
Ik heb er alweer een tripje Boxmeer inclusief boodschappen en een boswandelingetje opzitten. Net ontbeten en zometeen gaan we nog een beetje geocachen in de buurt. Kind heeft vrij vandaag
Klaar?quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:23 schreef Greys het volgende:
Bink stond gewoon keihard te blaffen op de overloop vanmorgen
Wordt met de dag brutaler.
D'r uiiiiiiiiiiittttttttttttttttttttttttttttttttttttt vrouwtje!
[ afbeelding ]
Met bijlezen van gisteren ja.quote:
Waar zit je twijfel?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met bijlezen van gisteren ja.
Ik twijfel nog of ik er een reactie aan moet wijden.
ik ben wel benieuwd naar je ongezoute meningquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met bijlezen van gisteren ja.
Ik twijfel nog of ik er een reactie aan moet wijden.
quote:
Gister stapte ik in Schiedam in de stortende regen, echt apocalyptisch gewoon, op de trein om in Den Haag uit te stappen waar het wat miezerde terwijl de zon tegelijk stralend scheen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:16 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!
Heerlijk uitgeslapen en wakker worden met een zonnetje op je raam is![]()
Hoezo is Nederland een klein landje? Ik zie hier alle weertypen voorbij komen.
Baloe zit de hele ochtend al koekjes te schooienquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:32 schreef Oognip het volgende:
Pfff Pingoo is de hele morgen al aan het mauwen. Ik word er gek van
Ik gisteren nog. Je moet wat als je een fles zit te geven en alle commerciëlen hebben reclame. Die reclame plannen ze allemaal tegelijk tegenwoordig zodat zappen geen zin heeftquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb het al heel lang niet meer gezien
OMG.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:32 schreef Greys het volgende:
Er is dus één knop van mijn fornuis (nou ja, de timer knop van de oven) dol gedraaid. Dus ik dacht dat je dat wel even kon laten vervangen door een monteur.
Even die knop er af halen en fixen zou je zeggen.
Neeeeeeeeee, eerst moet de oven los gesneden worden van de muur (die zit met speciale kit vast aan de roestvrijstalen achterplaat die op de muur zit. Dan moet het kettinkje en de gasslang aan de achterkant los. Dan hele oven naar voren. Aan de áchterkant (logisch) zitten namelijk de schroefjes waarmee je de bovenplaat er af kunt halen. WTF, wie verzint dat. Whirlpool
![]()
Wat is er mis met op je horloge kijken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:32 schreef Greys het volgende:
Er is dus één knop van mijn fornuis (nou ja, de timer knop van de oven) dol gedraaid. Dus ik dacht dat je dat wel even kon laten vervangen door een monteur.
Even die knop er af halen en fixen zou je zeggen.
Neeeeeeeeee, eerst moet de oven los gesneden worden van de muur (die zit met speciale kit vast aan de roestvrijstalen achterplaat die op de muur zit. Dan moet het kettinkje en de gasslang aan de achterkant los. Dan hele oven naar voren. Aan de áchterkant (logisch) zitten namelijk de schroefjes waarmee je de bovenplaat er af kunt halen. WTF, wie verzint dat. Whirlpool
![]()
Ja, als het alleen die knop was kan je hem toch wel gebruiken?quote:
Neequote:
Omdat de oven gewoon niet aan gaat doordat die knop het niet doetquote:
Dat zei je er niet niet bijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat de oven gewoon niet aan gaat doordat die knop het niet doet
Ik draai hem op bv 30 minuten. Of 5 minuten. Maar nu valt er niet aan te draaien en springt ie dus niet aan, het is tevens de aan-knop
Heb je nergens een boekje/garantiebewijs waar op staat welk type het is?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee![]()
Want ik heb nu eerst heel het fornuis gesopt
En dan moet ik nu een monteur gaan zoeken. Die moet het onderdeel gaan bestellen. Maar daarvoor heb ik eerst weer het serienummer enzo nodig.
EN DAT STAAT OP DE ACHTERKANT![]()
![]()
Waar je dus niet bij kunt.
Lijkt me nog niet zo makkelijk als de hele achterkant tegen de muur gekit zit. Moeten we even komen helpen rammen? Geen garantie dat je oven heel blijft dan welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys reageert niet; die staat dat ding van de muur te slopen.
Ik zie het bijna voor me
Ja ik heb zin om gewoon weer te gaan struisvogelen over die ovenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze hadden nog gezegd toen we uit het z-huis ze redt het tot de controle wel op 7x50 euh nee dus. Vandaar dat ik een beetje bang ben dat ze te hard gegroeid is.
Greys succes met je oven je bent er eindelijk aan begonnen en nu heb je er zeker spijt van?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Zoek de honden bij multi
Staat het badje al voor bink?
Ik moet vanmiddag naar de fysio en ik moet wel lopen want ik heb geen idee hoe ik er met de auto moet komen. Hopelijk is het droog maar doorlopen naar het centrum zit er niet in denk ik.
En mijn bed opmaken is mislukt vorige week ging het dekbedovertrek nog zo goed en nu is het mislukt vanavond moet vriend maar even helpen.
En waarom he gaat altijd alles in het dekbedovertrek zitten in de was. ik had er nog een knoop ingemaakt en dit zat er nog mooi in inclusief alles in het dekbedovertrek. Was nog niet zo wakker toen ik de knoop erin maakte denk ik.
En mbt tot ean haar gewicht ik denk dat zo ook niet zo hard mag groeien omdat ze erg licht was met haar geboorte (kindjes van 31wk zijn normaal al zwaarder) vanmorgen kwam ze om 04:30 en toen heeft ze tot 09:00 op mijn buik geslapen dus ze doet het wel goed.
Je kan haar moeilijk weer in elkaar duwen om haar kleiner te doen lijken niet? Ik denk dat ze het gewoon boven verwachting doet en dat is alleen maar positief. Pittig dingetje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze hadden nog gezegd toen we uit het z-huis ze redt het tot de controle wel op 7x50 euh nee dus. Vandaar dat ik een beetje bang ben dat ze te hard gegroeid is.
Greys succes met je oven je bent er eindelijk aan begonnen en nu heb je er zeker spijt van?
Telefonisch overleg met de kinderarts moet best mogelijk zijn jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou gewoon vandaag even bellen of het niet net even anders kan nu, je kind laten huilen is ook niks vind ik
Ik heb ook twee, maar zelfs die doe ik nog binnenstebuiten anders lukt het niet goedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:58 schreef Greys het volgende:
Dan heeft je knoop inderdaad een pietsie gefaald FR, als evengoed je hele was weer in je hoes zatHier hebben we speciaal daarvoor ook het grote dekbed vervangen door twee 1-persoons. Da's veel makkelijker te handelen en bed op te maken enzo. Had er ook altijd ruzie mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze claimen je cat
Ik wil best 2 dekbedden maar vriend niet. En toch hebben we vaak zat "ruzie" over het dekbedIk gebruik het altijd als straf; als degene met wie ik in bed lig vervelend doet/iets verkeerds zegt dan rol ik me in 1x helemaal in het dekbed en krijg me er dan maar weer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heeft ie het koud dus
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nou zo heb ik het anders altijd van mijn ouders geleerd. Niks mis mee hoor dat binnenste buiten. Zeker niet voor een tweepersoons dat wij hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb ook twee, maar zelfs die doe ik nog binnenstebuiten anders lukt het niet goedIk ben een slechte huisvrouw.
Ah, dat is ook wel handig aan een man iddquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou zo heb ik het anders altijd van mijn ouders geleerd. Niks mis mee hoor dat binnenste buiten. Zeker niet voor een tweepersoons dat wij hebben.
Maar Mr.DML heeft een spanwijdte van twee meter als hij zijn armen wijd doet dus hij mag het altijd doen van mij
Ai, verrekijker nodig alleen al om het scherm te zien hahaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:00 schreef Cat22 het volgende:
*lurkt*![]()
[ afbeelding ]
Tegenwoordig is het hier nul katten of schoot of 2 katten opschoot. En dan zijn mijn armen te kort voor de laptop.
Nou het is meer dat het vervolgtraject enigszins onduidelijk isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je kan haar moeilijk weer in elkaar duwen om haar kleiner te doen lijken niet? Ik denk dat ze het gewoon boven verwachting doet en dat is alleen maar positief. Pittig dingetje.
Greys, gebruik je al een jaar geen oven?Kan me voorstellen dat je wel weer eens wil ja
![]()
Maar ik snap ook dat je tegen dat ding van de wand trekken nogal op ziet en het daarom uitgesteld hebt.
En dan ff controleren of hij echt dicht is door een lucifer aan te stekenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zolang je de eerst de gaskraan dicht draait is het verder geen probleem dat hij daar los hangt.
Grappenmakerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan ff controleren of hij echt dicht is door een lucifer aan te steken
Jij hebt je gang laminaat écht niet zelf gelegd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan ff controleren of hij echt dicht is door een lucifer aan te steken
Oh, dat is scherp ja, dat je dan niet kan kokenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar dan kun je ook niet koken
kun je niet op de whirlpool site kijken of je je oven daar ziet.
Zo heb ik dat met onze oude kookplaat ook gedaan via i-net het type nr zoeken
Wel, zonder gasslang zelfsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt je gang laminaat écht niet zelf gelegd.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij ook niet.
Wij gingen gewoon naar school/werk terwijl mijn zwager aan het schilderen was en mijn vader/broer het laminaat aan het leggen waren.
Wij hebben gezaagd met de decoupeerzaag (en ik kan dus HEEL GOED scheef zagenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht dus dat laminaat leggen best makkelijk was.
Dat was het ook wel maar ik vond het wel zwaar en vooral de laminaatknipper kreeg ik amper naar beneden. Dus tombo credits voor jou dat je dat zelf gedaan hebt
Gelukkig wel ja.quote:
Mijn zwager is schilder van beroep.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn stiefvader heeft geschilderd vooral, maar ik heb zoveel mogelijk zelf gedaan
1 tip, controleer je rekeningnummer extra goedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Kinderopvangtoeslag aangevraagd![]()
Maar wat een gedoe zeg gaat dat ding vragen om een lrk nummer. En wat voor nr??? maar goed de gastouder wist hem.
En toen kwam het moeilijkste de digid. Die van mij weet ik maar vriend zijn reactie![]()
Oude computer afgestoft en zijn digid gevonden
Voordeel van tapijt is wel dat je die haren niet ziet, op laminaat welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tombo, waar had je het gehaald? Wij denken namelijk ook over laminaat omdat twee katten en tapijt en een kind dat gaat kruipen niet ideaal is
Bruin tapijt, witte harenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Voordeel van tapijt is wel dat je die haren niet ziet, op laminaat wel
Ik heb praxislaminaat, wit eiken kleur
Zal ik doen op de aanvraag stond deze goed krijg je hem ook nog een keer per post?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
1 tip, controleer je rekeningnummer extra goedDon't ask verder
Wij hadden eerst ook praxis basic laminaat opzich prima laminaat maar slijt wel iets snellerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zal ik doen op de aanvraag stond deze goed krijg je hem ook nog een keer per post?
Ja, je krijgt een aparte brief welk rekeningnummer ze er voor gaan gebruiken volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zal ik doen op de aanvraag stond deze goed krijg je hem ook nog een keer per post?
Wijzigen kan altijd. Alleen had ik toen dus twee cijfertjes omgedraaid bij het rekeningnummerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb hoog ingezet dus dat moet goed komen en anders kan ik tussentijds nog wijzigen hoop ik
Ik wilde hier perse plavuizen beneden en bevalt mij eigenlijk wel goed
Maar het is zo'n fijne hele grotequote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:30 schreef phusician het volgende:
Koop gewoon een los oventje, is waarschijnlijk goedkoper dan een monteur te laten komen
Nu kunnen er ook twee pizza's in. Ze worden alleen niet erg warmquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar het is zo'n fijne hele grote
Een grote losstaande. Waar twee pizza's naast elkaar in kunnen en met een wokbrander enzo
Vind het zo zonde om dan dat hele ding af te schrijven door die ene stomme rotknop
Ik ben tevreden over de kwaliteit maar ik woon er niet zo lang nog hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bruin tapijt, witte haren![]()
Praxis, ben je tevreden over de kwaliteit en is dus betaalbaar?
Volgens mij wel, ze hadden dit toen in de aanbieding enquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wijzigen kan altijd. Alleen had ik toen dus twee cijfertjes omgedraaid bij het rekeningnummer![]()
Plavuizen vind ik echt te hard voor met een kind, als hij zelf valt of als hij iets laat vallen dan wel door de kamer smijt.
Als je zoals Greys volgens mij een mooie dure oven hebt dan ga je niet een goedkoop dingetje kopen lijkt mij.
Tombo, ik neem aan dat ze ze in een heel kleuren pallet hebben? Het is hier nogal klassiek ingericht, vandaar bruin tapijt dus wij zouden ook donker laminaat nodig hebben.
Of het moet het moment zijn om Mr.DML over te halen tot een ander inrichting
Het is dus geen van die op de site staan? Hendigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ze hadden dit toen in de aanbieding enwit
ik postte hem meer voor de naam, maar ik zie hem niet staan
Volgens mij hebben ze hem altijd, alleen hij was toen dus goedkoperquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is dus geen van die op de site staan? Hendig
Oh, dat is wel grappigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ergens lijken mijn zus en ik wel op elkaar het gedichtje van ons geboortekaartje is bijna hetzelfde
Heb jij alle 10 delen ook al gezien van GoT?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:55 schreef Muis006 het volgende:
Om de juiste koers te varen met de wind in onze rug, geniet met volle teugen want die tijd komt nooit meer terug!
Lalala
Dat snap ik ja... wel kut dat het in het interne zit danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:56 schreef Greys het volgende:
Het fornuis kan ik wel gewoon gebruiken hoor![]()
Maar ik vind het zo zonde om dat hele ding weg te gooien door alleen die rotknop
Greys heeft afgelopen zaterdag nog heerlijke afbakbroodjes gegeten hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:04 schreef Oognip het volgende:
Ik wil je niet jaloers maken Greys, maar mijn afbakbroodjes staan in de oven, bijna klaar
En ik heb een stomme kleine oven en hij doet het prima
Ja en dat maakte juist dat ik weer snel mijn oven werkend wilde hebbenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys heeft afgelopen zaterdag nog heerlijke afbakbroodjes gegeten hoor
Tsssssssskquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:04 schreef Oognip het volgende:
Ik wil je niet jaloers maken Greys, maar mijn afbakbroodjes staan in de oven, bijna klaar
En ik heb een stomme kleine oven en hij doet het prima
owquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en dat maakte juist dat ik weer snel mijn oven werkend wilde hebben
stoete?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
Als je maandag je stoete buiten legt bakt het ook wel.
speciaal soort brood? Of dialect?quote:
Dialect dusquote:
I hate it when that happensquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:20 schreef Harajuku. het volgende:
Dit gaat wel ten koste van mijn goede grap. Tropische temperaturen, zonkracht 8 enzo weet je wel.
Zeg dan broodquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:20 schreef Harajuku. het volgende:
Dit gaat wel ten koste van mijn goede grap. Tropische temperaturen, zonkracht 8 enzo weet je wel.
Bij mij ligt het altijd aan mijn goede grappen die achteraf niet zo goed blijkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is het bij jou ook altijd die Tombo?
Oh, dat heb ik nou nóóitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij ligt het altijd aan mijn goede grappen die achteraf niet zo goed blijken
In Groningen is het ook "stoet"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/stoet2
Kuieren jullie ook?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:39 schreef Strega het volgende:
[..]
In Groningen is het ook "stoet"![]()
We hebben er zelfs enkele Kaes en Stoet huizen.
Hij wordt niet veel groter hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is toch nog steeds puppy size man
Daarom, eeuwige puppy.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:44 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hij wordt niet veel groter hoor.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
Als je maandag je stoete buiten legt bakt het ook wel.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is het bij jou ook altijd die Tombo?
Even naar de eckte bakker danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:49 schreef Qwea het volgende:
Bedankt hara! Nou wil ik vers gebakkn stoete!
Ja, maar dan weer zonder "Padtie".quote:
Neej jonguh. Stoete bak je zellufquote:
Ik bak alleen zoete crap, geen broodquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik bak alleen zoete crap, geen brood
Ja maar, nu duurt het weer veel te lang voordat het klaar is.quote:
Hij is niet gebeten door een vlo?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:54 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, net ff de DA gebeld. Baloe heeft 2 best wel grote korsten. 1 op zijn kont en 1 op zijn staart. Droog, en ze lijken er al ff te zitten.
Ik moest het nog ff een dag of 3 aankijken. En als hij ze open ging halen langskomen.
Ze zijn ongeveer 4/6 cm groot. Ben benieuwd wat het nu weer is
Nou, ik zie hem net onder zijn kin krabben, kan geen vlooien vinden, maar wel zwarte kleine puntjes in zn vacht. Eitjes?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Klinkt precies als wat Karel heeft als hij last heeft van zijn vlooienallergie, daar hoeft ie niet eens een vlooienbeet voor te hebben, hij is allergisch voor het speeksel van de vlo.
Ja, Kundun en Tashi net zo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Klinkt precies als wat Karel heeft als hij last heeft van zijn vlooienallergie, daar hoeft ie niet eens een vlooienbeet voor te hebben, hij is allergisch voor het speeksel van de vlo.
Ja, geen idee dusquote:
Ja, eitjes en larven. Wij hebben gisteren net de honden met Stronghold behandeld..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik zie hem net onder zijn kin krabben, kan geen vlooien vinden, maar wel zwarte kleine puntjes in zn vacht. Eitjes?
En ongeveer 1.5e maand terug zattie onder de vlooien....
Stronghold werkt hier ook zo super, bij zowel Bink als Boor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, eitjes en larven. Wij hebben gisteren net de honden met Stronghold behandeld..
Stronghold ieg wel. Heb je hem gelijk ook mee ontwormdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
kan ik hem met die korsten op zijn kont wel vlooienspul geven?
Als het niet kan ivm tentamens zou ik me er geen seconde meer rot om voelenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef Oognip het volgende:
De katten van mijn moeder zijn ook allergisch voor vlooien, dikke korsten dat ze dan krijgen
Ik ben net gebeld door mijn werk of ik vanavond wilde werken maar ik heb nee gezegden daar voel ik me best rot door
maar het kan gewoon niet ivm tentamens...
Ja, dat is echt vreselijk, Kundun word gek dan. We zijn er hier dus heel alert op.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
En echt, als ie veel krabt, ga gelijk voor zo een prik.
Ik ben helemaal niet van het meteen naar de da rennen, maar als Karel begint te krabben dan sta ik er meteen voor zo een prik, want die jeuk wordt alleen maar erger en dat gaat niet een twee drie vanzelf over ook.
Dat is echt het enige waarmee ik meteen ga, en een half uur na de prik stopt ie met krabben danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat is echt vreselijk, Kundun word gek dan. We zijn er hier dus heel alert op.
Dit weer is ook ideaal, warm, vochtig en volgende week zeer warm. Dus meteen wat aan doen, anders worden Baloe en jij volgende week gek.
Nou, je tetamens gaan toch even voor denk ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef Oognip het volgende:
De katten van mijn moeder zijn ook allergisch voor vlooien, dikke korsten dat ze dan krijgen
Ik ben net gebeld door mijn werk of ik vanavond wilde werken maar ik heb nee gezegden daar voel ik me best rot door
Maar het is wel lullig want over minder dan 2 uur hebben ze iemand nodig, maar ja kan er niks aan doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het niet kan ivm tentamens zou ik me er geen seconde meer rot om voelen
Ook aan jezelf denken.
Ben nu aan de foon. Ha deen andere da eraan die zei : Advantix... mijn eigen da zegt : Rotzooi.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Stronghold ieg wel. Heb je hem gelijk ook mee ontwormd![]()
Overleg even met je DA..
Ja dat deden wij met onze vroegere poes ook , gelijk een spuit bij de dierenartsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
En echt, als ie veel krabt, ga gelijk voor zo een prik.
Ik ben helemaal niet van het meteen naar de da rennen, maar als Karel begint te krabben dan sta ik er meteen voor zo een prik, want die jeuk wordt alleen maar erger en dat gaat niet een twee drie vanzelf over ook.
Goed gedaan je tentamens gaan nu voorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef Oognip het volgende:
Daarom. Meteen van je af zetten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:12 schreef Oognip het volgende:
Morgen en overmorgen moet ik al werken dus het is wel even goed zo.
Hij krabt niet constant. En hij ligt ook heerlijk rustig. Dus ik denk niet dattie accuut jeuk heeft zoals bij hotspots acuutquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is echt het enige waarmee ik meteen ga, en een half uur na de prik stopt ie met krabben dan
Echt alle geld waard dat spul.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:15 schreef Qwea het volgende:
Zo, moet ff stronghold ophalen.
36 euro per 3.
Ik weets, heb het eerder gehad. Bazenspul.quote:
Fotofotofotoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik had voor Chico een HK kinderpyjama besteld bij H&M om om te bouwen tot truitje, maar hij past preciesMet beentjes en al!
H&M ook voor hondenmodequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik had voor Chico een HK kinderpyjama besteld bij H&M om om te bouwen tot truitje, maar hij past preciesMet beentjes en al!
Ff makenquote:
Hoe lang?quote:
Zit dat dan ook goed qua eh... buiging van die pootjes? Zitten de gaten precies goed ook enzo?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ze hebben ook dozen met 6 pipetten, daar waren we gisteren 51,30 aan kwijt.quote:
Als je benen beginnen te kriebelen dan welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weets, heb het eerder gehad. Bazenspul.
Andere kliniek vroeg 40
Alleen is dit dan weer niet voor teken, soit. Heeft ie toch niet veel last van gelukkig.
Arme beer. Moet ik mn huis ook nog sprayen?
Tot eind augustus! Bikini is al afgestofdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang?
Genieten! Trek je bikini maar vast aan voor maandag en dinsdag
[..]
Zit dat dan ook goed qua eh... buiging van die pootjes? Zitten de gaten precies goed ook enzo?
En als hij dan moet plassen?
Huh, wut? Like seriously? Das vette goeiekoop. Straks ff na vragenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ze hebben ook dozen met 6 pipetten, daar waren we gisteren 51,30 aan kwijt.
Het werkt gelukkig uitstekend.
Fijn! Had je nu alle 10 afl. van GoT al gezien?quote:
10 tot de helft, hoezo?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Fijn! Had je nu alle 10 afl. van GoT al gezien?
Nou je krijgt gelijk een hittegolf, je wordt op je wenken bediendquote:
Ja, dit was via onze vast DA, Kliniek Hopmans in Roden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Huh, wut? Like seriously? Das vette goeiekoop. Straks ff na vragen
Ik ga de mijne zo vragen!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dit was via onze vast DA, Kliniek Hopmans in Roden.
Omdat ze hier alle tien al op zijn en ik wil meer!quote:
Ik zou dr een gat voor zn tampeloeris in kunnen maken maar ik denk dat ik m dicht laat, ideaal voor binnen, tis een pyjama, ik maak alleen de mouwtjes wat korter denk ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang?
Genieten! Trek je bikini maar vast aan voor maandag en dinsdag
[..]
Zit dat dan ook goed qua eh... buiging van die pootjes? Zitten de gaten precies goed ook enzo?
En als hij dan moet plassen?
Jaja als de Cat van huis is.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tot eind augustus! Bikini is al afgestofd
Ga de boeken lezenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Omdat ze hier alle tien al op zijn en ik wil meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |