Stuur eerst Boor een poosje naar binnenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
Het jammere is alleen dat Bink d'r zwembad aan het plafond van de schuur hangt.
En daar zitten spinnen
Maar ik zal wel even doorbijten
Die is bang voor spinnende schuurquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stuur eerst Boor een poosje naar binnen
Slaap lekker Bambaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:20 schreef Bamba het volgende:
Bedje op zoeken gaat...
Slaap lekker iedereen!
Boor wordt met de post vreemderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
Die is bang voor spinnende schuur
(Serieus, trouwensIk nam hem een keer op de arm mee de schuur in, ben helemaal onder gezeken
Misschien is hij er opgesloten vroeger ofzo. Want hij is ook spookbang voor de badkamer. Verder is het een held
)
Mijn god!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is bang voor spinnende schuur
(Serieus, trouwensIk nam hem een keer op de arm mee de schuur in, ben helemaal onder gezeken
Misschien is hij er opgesloten vroeger ofzo. Want hij is ook spookbang voor de badkamer. Verder is het een held
)
Totaal niet bang voor honden, vuurwerk, onweer of tegeldrillende vreemdelingen in de voortuin, maar oehhhhhhh die badkamer en schuurquote:
Ik dacht er gister nog aan. En kreeg al plaatsvervangende rillingen.quote:Owkee, dan rest er maar één ding: die spinnencursus eens gaan regelen
I rest my casequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:25 schreef Greys het volgende:
Totaal niet bang voor honden, vuurwerk, onweer of tegeldrillende vreemdelingen in de voortuin, maar oehhhhhhh die badkamer en schuur![]()
![]()
I'm inquote:Ik dacht er gister nog aan. En kreeg al plaatsvervangende rillingen.
Maar we moeten het echt doen.
Dat is 'mijn' Redcat asiel! Ik wil best voor je gaan kijken hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:30 schreef Greys het volgende:
Kiek nah... een asielkneus die bij katten kan.
[ afbeelding ]
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)doornakker-eindhoven
Ik voel me een verrader dat ik er nu al naar kijk
Maar dat deed ik ook al toen ik nog niet wist dat Bink ziek was hoor
Wat een leuk koppiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:30 schreef Greys het volgende:
Kiek nah... een asielkneus die bij katten kan.
[ afbeelding ]
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)doornakker-eindhoven
Ik voel me een verrader dat ik er nu al naar kijk
Maar dat deed ik ook al toen ik nog niet wist dat Bink ziek was hoor
Ik ga er ff een nachtje over slapen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is 'mijn' Redcat asiel! Ik wil best voor je gaan kijken hoor.
Oh, die is zelfs voor wat ie is wel schattig.quote:
Ja he? Ik zeg altijd dat ik een scharrig hondje wil.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, die is zelfs voor wat ie is wel schattig.
Zou Bink het waarderen als die er 'nu' al bij zou komen? Zij is ook wel van de andere honden toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he? Ik zeg altijd dat ik een scharrig hondje wil.
Nou, dat is deze
Ras: Helemaal onherleidbaar bastaard
Ja ze is prima met andere honden, helemaal gek op Bobbie van Maes bvquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zou Bink het waarderen als die er 'nu' al bij zou komen? Zij is ook wel van de andere honden toch?
Owquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:34 schreef Cat22 het volgende:
Ow blegh! Ik moet er ook niet gaan kijken want Libby staat er nog steeds op.
Maar daar komt dan toch voor in de plaats dat ze een vriendje heeftquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ze is prima met andere honden, helemaal gek op Bobbie van Maes bv
Ik zou me denk ik alleen schuldig voelen dat ze dan haar laatste weken de aandacht met een ander hondje moet delen
Als ze zo gek is op andere honden, dan zou ik het juist vooral leuk voor haar vinden; een extra vriendje en dus extra aandachtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
Ja ze is prima met andere honden, helemaal gek op Bobbie van Maes bv
Ik zou me denk ik alleen schuldig voelen dat ze dan haar laatste weken de aandacht met een ander hondje moet delen
Ga je Bink's nieuwe vriendje stelen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
stuur deze even door naar een dinnetje, lijkt net op haar vorig jaar overleden Theo.
Of zij dat een goed idee vind is weer iets wat ik af moet wachten.
Oe, even wachten hoor. Straks is ie weg voor Greys 'm heeft gewildquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
stuur deze even door naar een dinnetje, lijkt net op haar vorig jaar overleden Theo.
Of zij dat een goed idee vind is weer iets wat ik af moet wachten.
Jij denkt. Bink denkt helemaal niet johquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:40 schreef Greys het volgende:
Ja misschien denk ik er ook wel te moeilijk over, probeer ik teveel voor haar te denken![]()
Ik heb het idee dat ze nog gekker is mij en mijn aandacht dan op andere honden, maar het één sluit het ander niet uit natuurlijk.
Ahhhhhhhquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga je Bink's nieuwe vriendje stelen?
En niet herleidbaar, dus altijd goedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhh
Ik moet er toch nog een nachtje over slapen
Denk dat dat hondje sowieso heel snel een nieuwe baas heeft.
Leeftijd, uiterlijk, goed met katten en kinderen, zindelijk, goed aan de lijn.
Zou het niet durven....... maar just in case.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga je Bink's nieuwe vriendje stelen?
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)1/edo-hammers-kampen en dezequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:58 schreef Harajuku. het volgende:
Baaaawww, kijk dit koppie http://www.ikzoekbaas.nl/(...)409/dierenasiel-tiel
We zijn er gewoon vroeg bij dit keerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:34 schreef Strega het volgende:
Zo even een paar topics bijgelezen.
Dat word druk dromen vannacht![]()
Dat word nog wat, over een week is het pas nieuwe maan.
Ja jij ook enquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn er gewoon vroeg bij dit keer
Slaap lekker
De beeb ligt al een poosje op één oor. Ik kruip er ook maar eens in!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |