Maar daar komt dan toch voor in de plaats dat ze een vriendje heeftquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ze is prima met andere honden, helemaal gek op Bobbie van Maes bv
Ik zou me denk ik alleen schuldig voelen dat ze dan haar laatste weken de aandacht met een ander hondje moet delen
Als ze zo gek is op andere honden, dan zou ik het juist vooral leuk voor haar vinden; een extra vriendje en dus extra aandachtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
Ja ze is prima met andere honden, helemaal gek op Bobbie van Maes bv
Ik zou me denk ik alleen schuldig voelen dat ze dan haar laatste weken de aandacht met een ander hondje moet delen
Ga je Bink's nieuwe vriendje stelen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
stuur deze even door naar een dinnetje, lijkt net op haar vorig jaar overleden Theo.
Of zij dat een goed idee vind is weer iets wat ik af moet wachten.
Oe, even wachten hoor. Straks is ie weg voor Greys 'm heeft gewildquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
stuur deze even door naar een dinnetje, lijkt net op haar vorig jaar overleden Theo.
Of zij dat een goed idee vind is weer iets wat ik af moet wachten.
Jij denkt. Bink denkt helemaal niet johquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:40 schreef Greys het volgende:
Ja misschien denk ik er ook wel te moeilijk over, probeer ik teveel voor haar te denken![]()
Ik heb het idee dat ze nog gekker is mij en mijn aandacht dan op andere honden, maar het één sluit het ander niet uit natuurlijk.
Ahhhhhhhquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga je Bink's nieuwe vriendje stelen?
En niet herleidbaar, dus altijd goedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
Ahhhhhhh
Ik moet er toch nog een nachtje over slapen
Denk dat dat hondje sowieso heel snel een nieuwe baas heeft.
Leeftijd, uiterlijk, goed met katten en kinderen, zindelijk, goed aan de lijn.
Zou het niet durven....... maar just in case.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga je Bink's nieuwe vriendje stelen?
http://www.ikzoekbaas.nl/(...)1/edo-hammers-kampen en dezequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:58 schreef Harajuku. het volgende:
Baaaawww, kijk dit koppie http://www.ikzoekbaas.nl/(...)409/dierenasiel-tiel
We zijn er gewoon vroeg bij dit keerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:34 schreef Strega het volgende:
Zo even een paar topics bijgelezen.
Dat word druk dromen vannacht![]()
Dat word nog wat, over een week is het pas nieuwe maan.
Ja jij ook enquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We zijn er gewoon vroeg bij dit keer
Slaap lekker
De beeb ligt al een poosje op één oor. Ik kruip er ook maar eens in!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |