Hier regent het pijpenstelen, daar dus niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:23 schreef Greys het volgende:
Bink stond gewoon keihard te blaffen op de overloop vanmorgen
Wordt met de dag brutaler.
D'r uiiiiiiiiiiittttttttttttttttttttttttttttttttttttt vrouwtje!
[ afbeelding ]
Ik dacht niet dat jij verder nog iemand kende, dus dat moet ik zijn. Wat en waar?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:52 schreef Lottekoekkie het volgende:
Er is maar één iemand hier die me een heel klein beetje kent en dat heeft me wél geraakt omdat ik het van haar niet verwachtte.
Fak joe en je mooie weerquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:39 schreef Greys het volgende:
Oh nou sorry, maar ik krijg voorlopig nul regen zo te zien
Nou, veel plezier ermee hè!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:39 schreef Greys het volgende:
Oh nou sorry, maar ik krijg voorlopig nul regen zo te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Hee Maesje!quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:39 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Hoe vaak heb je 'van voor naar achter' al bekeken?
Okeeee, okeeeequote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:41 schreef Greys het volgende:
Whehehe wees blij dat het hier zo regenloos is, dan kunnen we de volgende keer weer op een droge tuinstoel liggen met onze bipsebaps als we gaan wapperen Gb
Misschien krijgt ze bij jou wel véél meer beweging en buitenlucht dan bij haar vorige baasje!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja gaat heel goed, zelfs Jazz doet niet moeilijk..die negeerde haar alleen maar nu vind ze haar ook wel boeiend. Ze slaapt wel veel
Ja, bah, ik zit midden in het weiland en het huis staat helemaal te schuddenquote:
Oh daar zou ik ook niet zo dol op zijn neequote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, bah, ik zit midden in het weiland en het huis staat helemaal te schudden
Ik vind het normaal echt niet eng onweer, maar dit was echt dichtbijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar zou ik ook niet zo dol op zijn nee
Wanneer komt Heathcliff langs om je te redden?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, bah, ik zit midden in het weiland en het huis staat helemaal te schudden
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
zo liggen ze nu![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Little miss divaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
zo liggen ze nu![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
zo liggen ze nu![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:42 schreef Rewimo het volgende:
Helleu
Ik heb er alweer een tripje Boxmeer inclusief boodschappen en een boswandelingetje opzitten. Net ontbeten en zometeen gaan we nog een beetje geocachen in de buurt. Kind heeft vrij vandaag
Klaar?quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:23 schreef Greys het volgende:
Bink stond gewoon keihard te blaffen op de overloop vanmorgen
Wordt met de dag brutaler.
D'r uiiiiiiiiiiittttttttttttttttttttttttttttttttttttt vrouwtje!
[ afbeelding ]
Met bijlezen van gisteren ja.quote:
Waar zit je twijfel?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met bijlezen van gisteren ja.
Ik twijfel nog of ik er een reactie aan moet wijden.
ik ben wel benieuwd naar je ongezoute meningquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met bijlezen van gisteren ja.
Ik twijfel nog of ik er een reactie aan moet wijden.
quote:
Gister stapte ik in Schiedam in de stortende regen, echt apocalyptisch gewoon, op de trein om in Den Haag uit te stappen waar het wat miezerde terwijl de zon tegelijk stralend scheen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:16 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!
Heerlijk uitgeslapen en wakker worden met een zonnetje op je raam is![]()
Hoezo is Nederland een klein landje? Ik zie hier alle weertypen voorbij komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |