Nou, ik zie hem net onder zijn kin krabben, kan geen vlooien vinden, maar wel zwarte kleine puntjes in zn vacht. Eitjes?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Klinkt precies als wat Karel heeft als hij last heeft van zijn vlooienallergie, daar hoeft ie niet eens een vlooienbeet voor te hebben, hij is allergisch voor het speeksel van de vlo.
Ja, Kundun en Tashi net zo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Klinkt precies als wat Karel heeft als hij last heeft van zijn vlooienallergie, daar hoeft ie niet eens een vlooienbeet voor te hebben, hij is allergisch voor het speeksel van de vlo.
Ja, geen idee dusquote:
Ja, eitjes en larven. Wij hebben gisteren net de honden met Stronghold behandeld..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik zie hem net onder zijn kin krabben, kan geen vlooien vinden, maar wel zwarte kleine puntjes in zn vacht. Eitjes?
En ongeveer 1.5e maand terug zattie onder de vlooien....
Stronghold werkt hier ook zo super, bij zowel Bink als Boor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:02 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, eitjes en larven. Wij hebben gisteren net de honden met Stronghold behandeld..
Stronghold ieg wel. Heb je hem gelijk ook mee ontwormdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:01 schreef Qwea het volgende:
kan ik hem met die korsten op zijn kont wel vlooienspul geven?
Als het niet kan ivm tentamens zou ik me er geen seconde meer rot om voelenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef Oognip het volgende:
De katten van mijn moeder zijn ook allergisch voor vlooien, dikke korsten dat ze dan krijgen
Ik ben net gebeld door mijn werk of ik vanavond wilde werken maar ik heb nee gezegden daar voel ik me best rot door
maar het kan gewoon niet ivm tentamens...
Ja, dat is echt vreselijk, Kundun word gek dan. We zijn er hier dus heel alert op.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
En echt, als ie veel krabt, ga gelijk voor zo een prik.
Ik ben helemaal niet van het meteen naar de da rennen, maar als Karel begint te krabben dan sta ik er meteen voor zo een prik, want die jeuk wordt alleen maar erger en dat gaat niet een twee drie vanzelf over ook.
Dat is echt het enige waarmee ik meteen ga, en een half uur na de prik stopt ie met krabben danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat is echt vreselijk, Kundun word gek dan. We zijn er hier dus heel alert op.
Dit weer is ook ideaal, warm, vochtig en volgende week zeer warm. Dus meteen wat aan doen, anders worden Baloe en jij volgende week gek.
Nou, je tetamens gaan toch even voor denk ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef Oognip het volgende:
De katten van mijn moeder zijn ook allergisch voor vlooien, dikke korsten dat ze dan krijgen
Ik ben net gebeld door mijn werk of ik vanavond wilde werken maar ik heb nee gezegden daar voel ik me best rot door
Maar het is wel lullig want over minder dan 2 uur hebben ze iemand nodig, maar ja kan er niks aan doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het niet kan ivm tentamens zou ik me er geen seconde meer rot om voelen
Ook aan jezelf denken.
Ben nu aan de foon. Ha deen andere da eraan die zei : Advantix... mijn eigen da zegt : Rotzooi.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Stronghold ieg wel. Heb je hem gelijk ook mee ontwormd![]()
Overleg even met je DA..
Ja dat deden wij met onze vroegere poes ook , gelijk een spuit bij de dierenartsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
En echt, als ie veel krabt, ga gelijk voor zo een prik.
Ik ben helemaal niet van het meteen naar de da rennen, maar als Karel begint te krabben dan sta ik er meteen voor zo een prik, want die jeuk wordt alleen maar erger en dat gaat niet een twee drie vanzelf over ook.
Goed gedaan je tentamens gaan nu voorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:06 schreef Oognip het volgende:
Daarom. Meteen van je af zetten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:12 schreef Oognip het volgende:
Morgen en overmorgen moet ik al werken dus het is wel even goed zo.
Hij krabt niet constant. En hij ligt ook heerlijk rustig. Dus ik denk niet dattie accuut jeuk heeft zoals bij hotspots acuutquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is echt het enige waarmee ik meteen ga, en een half uur na de prik stopt ie met krabben dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |