Bij mij ligt het altijd aan mijn goede grappen die achteraf niet zo goed blijkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is het bij jou ook altijd die Tombo?
Oh, dat heb ik nou nóóitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij ligt het altijd aan mijn goede grappen die achteraf niet zo goed blijken
In Groningen is het ook "stoet"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/stoet2
Kuieren jullie ook?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:39 schreef Strega het volgende:
[..]
In Groningen is het ook "stoet"![]()
We hebben er zelfs enkele Kaes en Stoet huizen.
Hij wordt niet veel groter hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is toch nog steeds puppy size man
Daarom, eeuwige puppy.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:44 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hij wordt niet veel groter hoor.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef Harajuku. het volgende:
Als je maandag je stoete buiten legt bakt het ook wel.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is het bij jou ook altijd die Tombo?
Even naar de eckte bakker danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:49 schreef Qwea het volgende:
Bedankt hara! Nou wil ik vers gebakkn stoete!
Ja, maar dan weer zonder "Padtie".quote:
Neej jonguh. Stoete bak je zellufquote:
Ik bak alleen zoete crap, geen broodquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik bak alleen zoete crap, geen brood
Ja maar, nu duurt het weer veel te lang voordat het klaar is.quote:
Hij is niet gebeten door een vlo?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:54 schreef Qwea het volgende:
Trouwens, net ff de DA gebeld. Baloe heeft 2 best wel grote korsten. 1 op zijn kont en 1 op zijn staart. Droog, en ze lijken er al ff te zitten.
Ik moest het nog ff een dag of 3 aankijken. En als hij ze open ging halen langskomen.
Ze zijn ongeveer 4/6 cm groot. Ben benieuwd wat het nu weer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |