Baloe zit de hele ochtend al koekjes te schooienquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:32 schreef Oognip het volgende:
Pfff Pingoo is de hele morgen al aan het mauwen. Ik word er gek van
Ik gisteren nog. Je moet wat als je een fles zit te geven en alle commerciëlen hebben reclame. Die reclame plannen ze allemaal tegelijk tegenwoordig zodat zappen geen zin heeftquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb het al heel lang niet meer gezien
OMG.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:32 schreef Greys het volgende:
Er is dus één knop van mijn fornuis (nou ja, de timer knop van de oven) dol gedraaid. Dus ik dacht dat je dat wel even kon laten vervangen door een monteur.
Even die knop er af halen en fixen zou je zeggen.
Neeeeeeeeee, eerst moet de oven los gesneden worden van de muur (die zit met speciale kit vast aan de roestvrijstalen achterplaat die op de muur zit. Dan moet het kettinkje en de gasslang aan de achterkant los. Dan hele oven naar voren. Aan de áchterkant (logisch) zitten namelijk de schroefjes waarmee je de bovenplaat er af kunt halen. WTF, wie verzint dat. Whirlpool
![]()
Wat is er mis met op je horloge kijken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:32 schreef Greys het volgende:
Er is dus één knop van mijn fornuis (nou ja, de timer knop van de oven) dol gedraaid. Dus ik dacht dat je dat wel even kon laten vervangen door een monteur.
Even die knop er af halen en fixen zou je zeggen.
Neeeeeeeeee, eerst moet de oven los gesneden worden van de muur (die zit met speciale kit vast aan de roestvrijstalen achterplaat die op de muur zit. Dan moet het kettinkje en de gasslang aan de achterkant los. Dan hele oven naar voren. Aan de áchterkant (logisch) zitten namelijk de schroefjes waarmee je de bovenplaat er af kunt halen. WTF, wie verzint dat. Whirlpool
![]()
Ja, als het alleen die knop was kan je hem toch wel gebruiken?quote:
Neequote:
Omdat de oven gewoon niet aan gaat doordat die knop het niet doetquote:
Dat zei je er niet niet bijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat de oven gewoon niet aan gaat doordat die knop het niet doet
Ik draai hem op bv 30 minuten. Of 5 minuten. Maar nu valt er niet aan te draaien en springt ie dus niet aan, het is tevens de aan-knop
Heb je nergens een boekje/garantiebewijs waar op staat welk type het is?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee![]()
Want ik heb nu eerst heel het fornuis gesopt
En dan moet ik nu een monteur gaan zoeken. Die moet het onderdeel gaan bestellen. Maar daarvoor heb ik eerst weer het serienummer enzo nodig.
EN DAT STAAT OP DE ACHTERKANT![]()
![]()
Waar je dus niet bij kunt.
Lijkt me nog niet zo makkelijk als de hele achterkant tegen de muur gekit zit. Moeten we even komen helpen rammen? Geen garantie dat je oven heel blijft dan welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys reageert niet; die staat dat ding van de muur te slopen.
Ik zie het bijna voor me
Ja ik heb zin om gewoon weer te gaan struisvogelen over die ovenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze hadden nog gezegd toen we uit het z-huis ze redt het tot de controle wel op 7x50 euh nee dus. Vandaar dat ik een beetje bang ben dat ze te hard gegroeid is.
Greys succes met je oven je bent er eindelijk aan begonnen en nu heb je er zeker spijt van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |