abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98601529
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Zoek de honden bij multi
Staat het badje al voor bink?

Ik moet vanmiddag naar de fysio en ik moet wel lopen want ik heb geen idee hoe ik er met de auto moet komen. Hopelijk is het droog maar doorlopen naar het centrum zit er niet in denk ik.

En mijn bed opmaken is mislukt vorige week ging het dekbedovertrek nog zo goed en nu is het mislukt vanavond moet vriend maar even helpen.

En waarom he gaat altijd alles in het dekbedovertrek zitten in de was. ik had er nog een knoop ingemaakt en dit zat er nog mooi in inclusief alles in het dekbedovertrek. Was nog niet zo wakker toen ik de knoop erin maakte denk ik.

En mbt tot ean haar gewicht ik denk dat zo ook niet zo hard mag groeien omdat ze erg licht was met haar geboorte (kindjes van 31wk zijn normaal al zwaarder) vanmorgen kwam ze om 04:30 en toen heeft ze tot 09:00 op mijn buik geslapen dus ze doet het wel goed.
O+ O+ O+
Ik zou gewoon vandaag even bellen of het niet net even anders kan nu, je kind laten huilen is ook niks vind ik ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 juni 2011 @ 12:58:21 #152
163650 Greys
pi_98601540
Dan heeft je knoop inderdaad een pietsie gefaald FR, als evengoed je hele was weer in je hoes zat _O- Hier hebben we speciaal daarvoor ook het grote dekbed vervangen door twee 1-persoons. Da's veel makkelijker te handelen en bed op te maken enzo. Had er ook altijd ruzie mee!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98601543
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze hadden nog gezegd toen we uit het z-huis ze redt het tot de controle wel op 7x50 euh nee dus. Vandaar dat ik een beetje bang ben dat ze te hard gegroeid is.

Greys succes met je oven je bent er eindelijk aan begonnen en nu heb je er zeker spijt van?
Je kan haar moeilijk weer in elkaar duwen om haar kleiner te doen lijken niet? Ik denk dat ze het gewoon boven verwachting doet en dat is alleen maar positief. Pittig dingetje.

Greys, gebruik je al een jaar geen oven? :o Kan me voorstellen dat je wel weer eens wil ja :Y
Maar ik snap ook dat je tegen dat ding van de wand trekken nogal op ziet en het daarom uitgesteld hebt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98601623
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:58 schreef tombolafan het volgende:

[..]

O+ O+ O+
Ik zou gewoon vandaag even bellen of het niet net even anders kan nu, je kind laten huilen is ook niks vind ik ;)
Telefonisch overleg met de kinderarts moet best mogelijk zijn ja :Y
The way you rock'n'roll
pi_98601634
*lurkt* :')

Tegenwoordig is het hier nul katten of schoot of 2 katten opschoot. En dan zijn mijn armen te kort voor de laptop. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_98601660
Ik zou ook even bellen met de kinderarts hoor. Als je nu al mag ophogen/ander schema is dat alleen maar fijn toch? En groeien is goed hoor. :Y
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:01:22 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98601675
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:58 schreef Greys het volgende:
Dan heeft je knoop inderdaad een pietsie gefaald FR, als evengoed je hele was weer in je hoes zat _O- Hier hebben we speciaal daarvoor ook het grote dekbed vervangen door twee 1-persoons. Da's veel makkelijker te handelen en bed op te maken enzo. Had er ook altijd ruzie mee!
Ik heb ook twee, maar zelfs die doe ik nog binnenstebuiten anders lukt het niet goed :@ Ik ben een slechte huisvrouw.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_98601676
Ze claimen je cat
Ik wil best 2 dekbedden maar vriend niet. En toch hebben we vaak zat "ruzie" over het dekbed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98601759
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze claimen je cat
Ik wil best 2 dekbedden maar vriend niet. En toch hebben we vaak zat "ruzie" over het dekbed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik het altijd als straf; als degene met wie ik in bed lig vervelend doet/iets verkeerds zegt dan rol ik me in 1x helemaal in het dekbed en krijg me er dan maar weer uit B-)

Dan heeft ie het koud dus :7
pi_98601794
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:01 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb ook twee, maar zelfs die doe ik nog binnenstebuiten anders lukt het niet goed :@ Ik ben een slechte huisvrouw.
Nou zo heb ik het anders altijd van mijn ouders geleerd. Niks mis mee hoor dat binnenste buiten. Zeker niet voor een tweepersoons dat wij hebben.
Maar Mr.DML heeft een spanwijdte van twee meter als hij zijn armen wijd doet dus hij mag het altijd doen van mij *)
The way you rock'n'roll
pi_98601833
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Nou zo heb ik het anders altijd van mijn ouders geleerd. Niks mis mee hoor dat binnenste buiten. Zeker niet voor een tweepersoons dat wij hebben.
Maar Mr.DML heeft een spanwijdte van twee meter als hij zijn armen wijd doet dus hij mag het altijd doen van mij *)
Ah, dat is ook wel handig aan een man idd :D
pi_98601844
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:00 schreef Cat22 het volgende:
*lurkt* :')

[ afbeelding ]

Tegenwoordig is het hier nul katten of schoot of 2 katten opschoot. En dan zijn mijn armen te kort voor de laptop. _O-
Ai, verrekijker nodig alleen al om het scherm te zien haha
Maar wel lief. Hier vertrekt er altijd eentje als de ander erbij komt liggen.
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 juni 2011 @ 13:05:42 #163
163650 Greys
pi_98601848
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Je kan haar moeilijk weer in elkaar duwen om haar kleiner te doen lijken niet? Ik denk dat ze het gewoon boven verwachting doet en dat is alleen maar positief. Pittig dingetje.

Greys, gebruik je al een jaar geen oven? :o Kan me voorstellen dat je wel weer eens wil ja :Y
Maar ik snap ook dat je tegen dat ding van de wand trekken nogal op ziet en het daarom uitgesteld hebt.
Nou het is meer dat het vervolgtraject enigszins onduidelijk is :D :+
Dus ik wil dat ding best van de wand trekken. Kit doorsnijden, dan ketting los snijden, gasslang los. Maar ok, dan weet ik het serienummer. En dan moeten ze dat ding bestellen en komt er eens een keer iemand om het te fixen. Staat al die tijd die oven los. Geen idee of dat kwaad kan met die gasslang ook als ik daar aan ga zitten, dus ik ga S maar weer eens vriendelijk verzoeken dit weekend of hij even kan kijken wat er wel of niet kan :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98602126
In dat soort gevallen bel ik ook mijn vader hoor.
elektriciteit en gas vind ik maar eng.
pi_98602161
Zolang je de eerst de gaskraan dicht draait is het verder geen probleem dat hij daar los hangt.

Maar zo min mogelijk tijd tussen hem van de muur halen en laten maken is wel zo fijn ja. Zoals Ing zei, heb je geen boekje met serienummer?
The way you rock'n'roll
pi_98602183
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zolang je de eerst de gaskraan dicht draait is het verder geen probleem dat hij daar los hangt.
En dan ff controleren of hij echt dicht is door een lucifer aan te steken :Y
pi_98602204
Maar dan kun je ook niet koken
kun je niet op de whirlpool site kijken of je je oven daar ziet.

Zo heb ik dat met onze oude kookplaat ook gedaan via i-net het type nr zoeken
pi_98602207
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Grappenmaker }:|
The way you rock'n'roll
pi_98602220
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Jij hebt je gang laminaat écht niet zelf gelegd. :{w
pi_98602278
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar dan kun je ook niet koken
kun je niet op de whirlpool site kijken of je je oven daar ziet.

Zo heb ik dat met onze oude kookplaat ook gedaan via i-net het type nr zoeken
Oh, dat is scherp ja, dat je dan niet kan koken _O-
Ik zou idd eerst proberen een andere manier te vinden dat serienummer te verkrijgen :P
pi_98602283
Wij ook niet.
Wij gingen gewoon naar school/werk terwijl mijn zwager aan het schilderen was en mijn vader/broer het laminaat aan het leggen waren. _O-
pi_98602284
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:15 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jij hebt je gang laminaat écht niet zelf gelegd. :{w
Wel, zonder gasslang zelfs (8>
pi_98602298
Ik dacht dus dat laminaat leggen best makkelijk was.
Dat was het ook wel maar ik vond het wel zwaar en vooral de laminaatknipper kreeg ik amper naar beneden. Dus tombo credits voor jou dat je dat zelf gedaan hebt
pi_98602305
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Wij ook niet.
Wij gingen gewoon naar school/werk terwijl mijn zwager aan het schilderen was en mijn vader/broer het laminaat aan het leggen waren. _O-
:o
Mijn stiefvader heeft geschilderd vooral, maar ik heb zoveel mogelijk zelf gedaan :P
pi_98602344
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik dacht dus dat laminaat leggen best makkelijk was.
Dat was het ook wel maar ik vond het wel zwaar en vooral de laminaatknipper kreeg ik amper naar beneden. Dus tombo credits voor jou dat je dat zelf gedaan hebt
Wij hebben gezaagd met de decoupeerzaag (en ik kan dus HEEL GOED scheef zagen :@ )
en de gang was niet heel moeilijk EN het was makkelijk laminaat gelukkig *O*
pi_98602372
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Wel, zonder gasslang zelfs (8>
Gelukkig wel ja. _O-

Ik vind het knap hoor, maar dat wist je al. :*
pi_98602386
Tombo, waar had je het gehaald? Wij denken namelijk ook over laminaat omdat twee katten en tapijt en een kind dat gaat kruipen niet ideaal is :+
The way you rock'n'roll
pi_98602403
Kinderopvangtoeslag aangevraagd *O*
Maar wat een gedoe zeg gaat dat ding vragen om een lrk nummer. En wat voor nr??? maar goed de gastouder wist hem.

En toen kwam het moeilijkste de digid. Die van mij weet ik maar vriend zijn reactie :?
Oude computer afgestoft en zijn digid gevonden *O*
pi_98602423
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

:o
Mijn stiefvader heeft geschilderd vooral, maar ik heb zoveel mogelijk zelf gedaan :P
Mijn zwager is schilder van beroep.
Die kwam op vrijdag en zaterdag, op zaterdag hielpen we natuurlijk wel mee.
Met laminaat leggen mocht ik alleen stofzuigen. _O-

Met verhuizen heeft m'n schoonvader nog m'n broer een bloedneus geslagen met de bank. :X
M'n hele laminaat onder het bloed. }:|
pi_98602448

O+
pi_98602476
In het oude huis ook alles met de decoupeerzaag gedaan. Nouja ik was op vakantie en mijn vader heeft staan zagen. En als je nog weet wat voor huis dat was snap je ook waarom ik weg was.

Dit keer wilde hij zo'n knipper hebben maar hadden we ook dikker laminaat. Hij vond het opzich wel sneller gaan dan de decoupeerzaag en geeft minder stof maar het kost wel kracht

Als je hem wilt lenen DML geef je maar een gil ik ben zondag in de buurt (parkpop)
pi_98602486
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Kinderopvangtoeslag aangevraagd *O*
Maar wat een gedoe zeg gaat dat ding vragen om een lrk nummer. En wat voor nr??? maar goed de gastouder wist hem.

En toen kwam het moeilijkste de digid. Die van mij weet ik maar vriend zijn reactie :?
Oude computer afgestoft en zijn digid gevonden *O*
1 tip, controleer je rekeningnummer extra goed }:| Don't ask verder :X
The way you rock'n'roll
pi_98602500
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tombo, waar had je het gehaald? Wij denken namelijk ook over laminaat omdat twee katten en tapijt en een kind dat gaat kruipen niet ideaal is :+
Voordeel van tapijt is wel dat je die haren niet ziet, op laminaat wel :')

Ik heb praxislaminaat, wit eiken kleur O+
pi_98602540
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:22 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Voordeel van tapijt is wel dat je die haren niet ziet, op laminaat wel :')

Ik heb praxislaminaat, wit eiken kleur O+
Bruin tapijt, witte haren :X

Praxis, ben je tevreden over de kwaliteit en is dus betaalbaar?
The way you rock'n'roll
pi_98602546
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

1 tip, controleer je rekeningnummer extra goed }:| Don't ask verder :X
Zal ik doen op de aanvraag stond deze goed krijg je hem ook nog een keer per post?
pi_98602562
Houten vloer FTW! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_98602597
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Zal ik doen op de aanvraag stond deze goed krijg je hem ook nog een keer per post?
Wij hadden eerst ook praxis basic laminaat opzich prima laminaat maar slijt wel iets sneller
tip op glimmend laminaat zie je veel meer dan op mat laminaat. Maar volgens mij is de praxis basic tegenwoordig ook mat.
pi_98602613
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ja, je krijgt een aparte brief welk rekeningnummer ze er voor gaan gebruiken volgens mij.

Heb je ook wel wat hoog ingezet qua verzamelinkomen? Als jij straks weer werkt heb e.d.? Want terug betalen is niet grappig.
The way you rock'n'roll
pi_98602711
Ik heb hoog ingezet dus dat moet goed komen en anders kan ik tussentijds nog wijzigen hoop ik

Ik wilde hier perse plavuizen beneden en bevalt mij eigenlijk wel goed
pi_98602739
We hebben een buurtpreventieteam hier met een folder waar ze allemaal niet voor zijn. _O-
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:30:55 #191
298937 phusician
wees wijs dan doe je goed
pi_98602888
Koop gewoon een los oventje, is waarschijnlijk goedkoper dan een monteur te laten komen
pi_98602931
Deze DML:
pi_98603017
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb hoog ingezet dus dat moet goed komen en anders kan ik tussentijds nog wijzigen hoop ik

Ik wilde hier perse plavuizen beneden en bevalt mij eigenlijk wel goed
Wijzigen kan altijd. Alleen had ik toen dus twee cijfertjes omgedraaid bij het rekeningnummer :X

Plavuizen vind ik echt te hard voor met een kind, als hij zelf valt of als hij iets laat vallen dan wel door de kamer smijt.

Als je zoals Greys volgens mij een mooie dure oven hebt dan ga je niet een goedkoop dingetje kopen lijkt mij.

Tombo, ik neem aan dat ze ze in een heel kleuren pallet hebben? Het is hier nogal klassiek ingericht, vandaar bruin tapijt dus wij zouden ook donker laminaat nodig hebben.
Of het moet het moment zijn om Mr.DML over te halen tot een ander inrichting ;)
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 juni 2011 @ 13:34:39 #194
163650 Greys
pi_98603053
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:30 schreef phusician het volgende:
Koop gewoon een los oventje, is waarschijnlijk goedkoper dan een monteur te laten komen
Maar het is zo'n fijne hele grote :@
Een grote losstaande. Waar twee pizza's naast elkaar in kunnen en met een wokbrander enzo :@
Vind het zo zonde om dan dat hele ding af te schrijven door die ene stomme rotknop :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98603146
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar het is zo'n fijne hele grote :@
Een grote losstaande. Waar twee pizza's naast elkaar in kunnen en met een wokbrander enzo :@
Vind het zo zonde om dan dat hele ding af te schrijven door die ene stomme rotknop :D
Nu kunnen er ook twee pizza's in. Ze worden alleen niet erg warm :P
Kun je beter een stom klein oventje hebben.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_98603181
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Bruin tapijt, witte haren :X

Praxis, ben je tevreden over de kwaliteit en is dus betaalbaar?
Ik ben tevreden over de kwaliteit maar ik woon er niet zo lang nog he :P
En betaalbaar ja, vandaar ook geen houten vloer hier _O-
pi_98603206
Je gasfornuis kun je toch gebruiken zonder oven?
Maar ik snap je wel ik zou dat ding ook weer werkend willen hebben hij hoort dus echt bij je gasfornuis of is het een losse oven?
pi_98603238
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Wijzigen kan altijd. Alleen had ik toen dus twee cijfertjes omgedraaid bij het rekeningnummer :X

Plavuizen vind ik echt te hard voor met een kind, als hij zelf valt of als hij iets laat vallen dan wel door de kamer smijt.

Als je zoals Greys volgens mij een mooie dure oven hebt dan ga je niet een goedkoop dingetje kopen lijkt mij.

Tombo, ik neem aan dat ze ze in een heel kleuren pallet hebben? Het is hier nogal klassiek ingericht, vandaar bruin tapijt dus wij zouden ook donker laminaat nodig hebben.
Of het moet het moment zijn om Mr.DML over te halen tot een ander inrichting ;)
Volgens mij wel, ze hadden dit toen in de aanbieding en :9~ wit :9~ ik postte hem meer voor de naam, maar ik zie hem niet staan _O-
pi_98603337
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:38 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Volgens mij wel, ze hadden dit toen in de aanbieding en :9~ wit :9~ ik postte hem meer voor de naam, maar ik zie hem niet staan _O-
Het is dus geen van die op de site staan? Hendig :+
The way you rock'n'roll
pi_98603428
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Het is dus geen van die op de site staan? Hendig :+
Volgens mij hebben ze hem altijd, alleen hij was toen dus goedkoper :P
Ik zal eens op de site kijken :D