Welterusten, ik ben ook weg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat we daar een eens (serieus) over door moeten lullen in een topic. Is zowel leerzaam als interessant. Nu ga ik richting bed
Truste KVquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat we daar een eens (serieus) over door moeten lullen in een topic. Is zowel leerzaam als interessant. Nu ga ik richting bed
Truste GSquote:
Wellicht niet verwijtbaar maar helemaal vrij te pleiten zijn ze/we ook niet.quote:
Bizar dit, ik kreeg echt op precies hetzelfde moment een foto doorgestuurd van een vriend van Sean Lennon waar ik precies op lijk (alleen heeft hij dan wel haar).quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:12 schreef GSbrder het volgende:
Oh, that reminds me, Friek, als jij er nog bent, ik heb je doppelganger gevonden.
Hij heet John O Callaghan en is DJ.
[ afbeelding ]
Ja, die klopt beter. Minus bril en haar dan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bizar dit, ik kreeg echt op precies hetzelfde moment een foto doorgestuurd van een vriend van Sean Lennon waar ik precies op lijk (alleen heeft hij dan wel haar).
[ afbeelding ]
Nagegaan ben ik het nooit, maar ik hoorde meermaals dat iedereen een dubbelganger heeft ergens op de wereld.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:20 schreef Friek_ het volgende:
Bizar dit, ik kreeg echt op precies hetzelfde moment een foto doorgestuurd van een vriend van Sean Lennon waar ik precies op lijk (alleen heeft hij dan wel haar).
Ik zit hier echt met tranen in m'n ogen van 't lachen. De laatste keer dat ik zo gelachen heb, was na het zien van dat interview met Charlie Sheen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:16 schreef GSbrder het volgende:
Eau neej weg errmeej, jij hebt echt geen ideeejj
Ave.
Nou dat lijkt me niet, kijk maar:quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:09 schreef remlof het volgende:
Dion Quixote
Zelfs hij is voor voortzetting van het debat vannacht. Dat wordt een latertje
Haha, ik luister al bijna 10 jaar geen metal meer en het zijn nog steeds precies dezelfde bands die daar komen.quote:
Ja, dezelfde hapsnoet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:54 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is het achterlijk vroeg trouwens.
Als hij op 1 komt krijgt hij een fles rum. Kan hij dat mixen met cola ipv malibu.quote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 512 Etsu
02. 470 GSbrder
03. 417 Stuart
04. 401 naatje_1
05. 324 Heroinjunk
06. 279 So_Surreal_Baby
06. 279 Trevland
08. 269 gewoonfaye
09. 260 ToT
10. 230 JJH
11. 226 Ezell
12. 224 Samzz
13. 222 yosander
14. 219 Snuf.
15. 211 Omdatappel
16. 208 Voorschrift
17. 201 Dastan
18. 199 littledrummergirl
19. 191 sinterklaaskapoentje
20. 187 wise
21. 182 Daywalk3r
22. 170 suikertaartje
23. 169 Internet-Held
24. 167 eriksd
En een fiasco chianti, opdat hij eindelijk een fatsoenlijk product zal drinken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als hij op 1 komt krijgt hij een fles rum. Kan hij dat mixen met cola ipv malibu.
Ik vroeg me even af waarom je in godsnaam rum en malibu zou mixen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als hij op 1 komt krijgt hij een fles rum. Kan hij dat mixen met cola ipv malibu.
Malibu-Cola,Rosébier, zoete witte wijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:07 schreef dotCommunism het volgende:
Hij wilde vast indruk maken op Voorschrift.
Een schop in het gezicht van de echte alcoholist.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Malibu-Cola,Rosébier, zoete witte wijn.
Normaliter betreed ik het kantoor pas rond 8.45.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Brabant kan nooit goed zijn inderdaad.
Dat zal wel lukken. In de VS zijn ze al aardig ver gevorderd in pseudo-wetenschap ten behoeve van religieuzen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Reli's die wetenschappelijk aan moeten tonen dat dieren niet meer lijden dan bij reguliere slacht om hun religieuze traditie te behouden.
Gaat leuk wordenquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Reli's die wetenschappelijk aan moeten tonen dat dieren niet meer lijden dan bij reguliere slacht om hun religieuze traditie te behouden.
Elke keer dat ze daarmee bij een rechter komen, worden ze echter keihard afgewezen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:36 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken. In de VS zijn ze al aardig ver gevorderd in pseudo-wetenschap ten behoeve van religieuzen.
Ze zijn op studiereis naar Duitsland. Die hebben ervaring met massavervoer tegen lage kostenquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:33 schreef Picchia het volgende:
Ik vraag me ook wel af hoe die bezuinigingen op het OV in de grote steden zullen gaan, aangezien het altijd rete druk is.
Of we gaan over op de Japanse methode.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze zijn op studiereis naar Duitsland. Die hebben ervaring met massavervoer tegen lage kosten
Ik ben benieuwd wat de GVB al deze jaren over het hoofd gezien heeft.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze zijn op studiereis naar Duitsland. Die hebben ervaring met massavervoer tegen lage kosten
Comfortabel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of we gaan over op de Japanse methode.
Gedoogslacht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gaat leuk wordenmaar net op de radio was dat de staatssecretaris gezegd had dat het kabinet zich duidelijk het recht voorbehield om meer uitzonderingen te maken
.
Het is geen compromis. Iedereen heeft gewoon gelijk gekregen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:58 schreef Voorschrift het volgende:
Ah hebben ze uiteindelijk een compromis weten te sluiten ja?
Hah, alles blijft dus mooi zoals het was, alle ophef weer voor niets. Lang leve Den Haag.
"Er komt een verbod op ritueel slachten, behalve ritueel slachten, mits het goed gebeurt".quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:00 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is geen compromis. Iedereen heeft gewoon gelijk gekregen.
Een schande voor de vrijheid van meningsuiting....quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:13 schreef Voorschrift het volgende:
Ah Dhr. Wilders wordt vrijgesproken vandaag?
Het begint er op te lijken jaquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:13 schreef Voorschrift het volgende:
Ah Dhr. Wilders wordt vrijgesproken vandaag?
Eh?quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Een schande voor de vrijheid van meningsuiting....
Omdat hij niet gestraft wordt om z'n mening is het een aantasting van vrijheid van meningsuiting?quote:
Rb is nog niet helemaal klaar hoor..quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:16 schreef Voorschrift het volgende:
Ah m'n iPhone bliept al: "Breaking: Geert Wilders vrijgesproken".
Nouja, dat was dat dus.
Apple heeft altijd gelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rb is nog niet helemaal klaar hoor..
Die vent voelt zich nu oppermachtig. hij meent alles te mogen zeggen maar iets over hem of zijn ideologie of partij mag weer niet. hij snoert mensen de mond die zich negatief willen uitten over zijn partij.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat hij niet gestraft wordt om z'n mening is het een aantasting van vrijheid van meningsuiting?
Heb je ze nog op 'n rijtje?
Hij snoert niemand de mond, hij sleept ze ook voor het gerecht, wat de rechtbank dan zegt of doet is niet aan dhr. Wilders om over te beslissen. Wanneer jij hem dat wilt gaan ontzeggen maak jij zelf afbraak aan vrijheid van meningsuiting en het recht op aanspraak maken op een proces.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Die vent voelt zich nu oppermachtig. hij meent alles te mogen zeggen maar iets over hem of zijn ideologie of partij mag weer niet. hij snoert mensen de mond die zich negatief willen uitten over zijn partij.
Nee, het OM is voor een aantal uitlatingen niet-ontvankelijk verklaard en voor het overige is hij vrijgesprokenquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:25 schreef Reya het volgende:
Zo te lezen is hij op alle punten vrijgesproken.
Mooi, is dat showproces eindelijk voorbij. Kunnen de rechters iets nuttigs gaan doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:16 schreef Voorschrift het volgende:
Ah m'n iPhone bliept al: "Breaking: Geert Wilders vrijgesproken".
Nouja, dat was dat dus.
Een terechte correctie, alhoewel de implicaties hetzelfde zijn, uiteraard.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, het OM is voor een aantal uitlatingen niet-ontvankelijk verklaard en voor het overige is hij vrijgesproken
Truequote:Op donderdag 23 juni 2011 09:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Een terechte correctie, alhoewel de implicaties hetzelfde zijn, uiteraard.
Welnee, dan had ik morgen Harry van Bommel voor 't gerecht gesleept.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:30 schreef Zeeland het volgende:
Goed dat hij is vrijgesproken, want anders hadden we geen vertrouwen meer kunnen hebben in ons rechtstelsel.
Met zijn uitspraken die hij deed in de media over de rechtstaat als hij zou worden veroordeeld beïnvloed je de rechters hoe dan ook. Zeker als je als politicus begint te schreeuwen dat de vrijheid van 1.5 miljoen kiezers hiermee worden beperkt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij snoert niemand de mond, hij sleept ze ook voor het gerecht, wat de rechtbank dan zegt of doet is niet aan dhr. Wilders om over te beslissen. Wanneer jij hem dat wilt gaan ontzeggen maak jij zelf afbraak aan vrijheid van meningsuiting en het recht op aanspraak maken op een proces.
Hij doet niets anders als dan wat hem nu word aangedaan, maar vrijspraak hiervan is ineens een aanslag op de vrijheid van meningsuiting aldus jou. Leuk dat je die vent niet kan uit staan, ik heb er ook vrij weinig mee, maar de hypocrisie druipt er wel vanaf zeg.
Je trekt te zwaar aan z'n uitspraken, niet iedereen ziet Wilders z'n wil als wet, wat jij schijnbaar wel onderbewust doet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Met zijn uitspraken die hij deed in de media over de rechtstaat als hij zou worden veroordeeld beïnvloed je de rechters hoe dan ook. Zeker als je als politicus begint te schreeuwen dat de vrijheid van 1.5 miljoen kiezers hiermee worden beperkt.
Ik hypocriet? Zekers!! Maar nog niet eens 1 promille hypocriet als die vent.
Dat weet ik zo net nog niet. Als je hard genoeg blijft schreeuwen en het vaak genoeg herhaald wordt het vanzelf als waarheid aangenomen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je trekt te zwaar aan z'n uitspraken, niet iedereen ziet Wilders z'n wil als wet, wat jij schijnbaar wel onderbewust doet.
Ja, en zo werkt het dus niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. Als je hard genoeg blijft schreeuwen en het vaak genoeg herhaald wordt het vanzelf als waarheid aangenomen.
Zie ik wilders wil als wet? Zo wel ja, hij beïnvloed de rechtstaat.
Dat wordt (voor zover ik het kon verstaan ivm frezen hier) ook min of meer in de uitspraak gesteld. Van één uitspraak van GW werd er zelfs gezegd dat hij opruiend was en OP de grens van het toelaatbare zit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:34 schreef Reya het volgende:
Het gedrag van Wilders is laakbaar, maar dat maakt hem nog niet strafbaar.
Zo werkt het dus wél (in het algemeen).. Onwaarheden consequent en vaak herhalen doet mensen geloven dat het de waarheid is ipv van een onwaarheid..quote:
Ach, als ik tot in de oneindigheid ga roepen dat bananen niet krom zijn dan verklaart men mij alsnog voor gek, zo ook wanneer Wilders zanikt over Vrouwe Justitia. De paar Henk & Ingrids die een andere mening daardoor gaan vormen waren bij voorbaat al niet serieus te nemen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo werkt het dus wél (in het algemeen).. Onwaarheden consequent en vaak herhalen doet mensen geloven dat het de waarheid is ipv van een onwaarheid..
Ja, bij dingen als "gras is pimpelpaars" zal het inderdaad niet werken, bij een hele hoop andere zaken wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, als ik tot in de oneindigheid ga roepen dat bananen niet krom zijn dan verklaart men mij alsnog voor gek, zo ook wanneer Wilders zanikt over Vrouwe Justitia. De paar Henk & Ingrids die een andere mening daardoor gaan vormen waren bij voorbaat al niet serieus te nemen.
Bij die uitspraak lag vrijspraak inderdaad niet voor de hand.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wordt (voor zover ik het kon verstaan ivm frezen hier) ook min of meer in de uitspraak gesteld. Van één uitspraak van GW werd er zelfs gezegd dat hij opruiend was en OP de grens van het toelaatbare zit.
Er werd ook gesteld dat hij kwetsend was etc, etc.
Echter vrijspraak ogv de context.
"Vrouwe Justitia is partijdig tegen Henk en Ingrid!" is net zo dom als "gras is pimpelpaars".quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, bij dingen als "gras is pimpelpaars" zal het inderdaad niet werken, bij een hele hoop andere zaken wel.
En nogmaals, ik heb het hier over het algemeen, en niet over Wilders in het bijzonder.
Die uitspraken lijken me bezwaarlijk te vergelijken, daar de eerste uitspraak veel lastiger is te weerleggen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Vrouwe Justitia is partijdig tegen Henk en Ingrid!" is net zo dom als "gras is pimpelpaars".
Natuurlijk is het net zo dom, helaas hebben veel mensen er moeite mee om zélf te denkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Vrouwe Justitia is partijdig tegen Henk en Ingrid!" is net zo dom als "gras is pimpelpaars".
Ik voorzie dus geen problemen.
Exact...quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Die uitspraken lijken me bezwaarlijk te vergelijken, daar de eerste uitspraak veel lastiger is te weerleggen.
De vergelijkbaarheid van beiden zal me eerlijk gezegd aan de kont roesten, gezien het aangedragen werd als voorbeeld voor onwaarheden en niet als contra-argument voor de partijdigheid van Justitie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Die uitspraken lijken me bezwaarlijk te vergelijken, daar de eerste uitspraak veel lastiger is te weerleggen.
Hallo, ik heet geen Betyar he??quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De vergelijkbaarheid van beiden zal me eerlijk gezegd aan de kont roesten, gezien het aangedragen werd als voorbeeld voor onwaarheden en niet als contra-argument voor de partijdigheid van Justitie.
Gaat me meer om de stellingname an sich.
Ach, het enige dat me stoort aan PVV'ers is dat ze niet door hebben dat ze gewoonweg niet rechts zijn maar wel van alle daken schreeuwen dat ze er deel van uitmaken, wat heel het rechtse politieke spectrum gewoonweg voor lul zet. Het is nogal irritant wanneer een grote groep labielen zich denkt te moeten associëren met jou terwijl hun eigen limieten aan intellectuele capaciteit verhinderen dat ze nou eens nadenken over zaken en er achter komen dat ze totaal niet rechts zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |