En een fiasco chianti, opdat hij eindelijk een fatsoenlijk product zal drinken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als hij op 1 komt krijgt hij een fles rum. Kan hij dat mixen met cola ipv malibu.
Ik vroeg me even af waarom je in godsnaam rum en malibu zou mixen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als hij op 1 komt krijgt hij een fles rum. Kan hij dat mixen met cola ipv malibu.
Malibu-Cola,Rosébier, zoete witte wijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:07 schreef dotCommunism het volgende:
Hij wilde vast indruk maken op Voorschrift.
Een schop in het gezicht van de echte alcoholist.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Malibu-Cola,Rosébier, zoete witte wijn.
Normaliter betreed ik het kantoor pas rond 8.45.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Brabant kan nooit goed zijn inderdaad.
Dat zal wel lukken. In de VS zijn ze al aardig ver gevorderd in pseudo-wetenschap ten behoeve van religieuzen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Reli's die wetenschappelijk aan moeten tonen dat dieren niet meer lijden dan bij reguliere slacht om hun religieuze traditie te behouden.
Gaat leuk wordenquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:35 schreef Boze_Appel het volgende:
Reli's die wetenschappelijk aan moeten tonen dat dieren niet meer lijden dan bij reguliere slacht om hun religieuze traditie te behouden.
Elke keer dat ze daarmee bij een rechter komen, worden ze echter keihard afgewezen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:36 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken. In de VS zijn ze al aardig ver gevorderd in pseudo-wetenschap ten behoeve van religieuzen.
Ze zijn op studiereis naar Duitsland. Die hebben ervaring met massavervoer tegen lage kostenquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:33 schreef Picchia het volgende:
Ik vraag me ook wel af hoe die bezuinigingen op het OV in de grote steden zullen gaan, aangezien het altijd rete druk is.
Of we gaan over op de Japanse methode.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze zijn op studiereis naar Duitsland. Die hebben ervaring met massavervoer tegen lage kosten
Ik ben benieuwd wat de GVB al deze jaren over het hoofd gezien heeft.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze zijn op studiereis naar Duitsland. Die hebben ervaring met massavervoer tegen lage kosten
Comfortabel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Of we gaan over op de Japanse methode.
Gedoogslacht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gaat leuk wordenmaar net op de radio was dat de staatssecretaris gezegd had dat het kabinet zich duidelijk het recht voorbehield om meer uitzonderingen te maken
.
Het is geen compromis. Iedereen heeft gewoon gelijk gekregen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:58 schreef Voorschrift het volgende:
Ah hebben ze uiteindelijk een compromis weten te sluiten ja?
Hah, alles blijft dus mooi zoals het was, alle ophef weer voor niets. Lang leve Den Haag.
"Er komt een verbod op ritueel slachten, behalve ritueel slachten, mits het goed gebeurt".quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:00 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is geen compromis. Iedereen heeft gewoon gelijk gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |