Ja, bij dingen als "gras is pimpelpaars" zal het inderdaad niet werken, bij een hele hoop andere zaken wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, als ik tot in de oneindigheid ga roepen dat bananen niet krom zijn dan verklaart men mij alsnog voor gek, zo ook wanneer Wilders zanikt over Vrouwe Justitia. De paar Henk & Ingrids die een andere mening daardoor gaan vormen waren bij voorbaat al niet serieus te nemen.
Bij die uitspraak lag vrijspraak inderdaad niet voor de hand.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wordt (voor zover ik het kon verstaan ivm frezen hier) ook min of meer in de uitspraak gesteld. Van één uitspraak van GW werd er zelfs gezegd dat hij opruiend was en OP de grens van het toelaatbare zit.
Er werd ook gesteld dat hij kwetsend was etc, etc.
Echter vrijspraak ogv de context.
"Vrouwe Justitia is partijdig tegen Henk en Ingrid!" is net zo dom als "gras is pimpelpaars".quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, bij dingen als "gras is pimpelpaars" zal het inderdaad niet werken, bij een hele hoop andere zaken wel.
En nogmaals, ik heb het hier over het algemeen, en niet over Wilders in het bijzonder.
Die uitspraken lijken me bezwaarlijk te vergelijken, daar de eerste uitspraak veel lastiger is te weerleggen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Vrouwe Justitia is partijdig tegen Henk en Ingrid!" is net zo dom als "gras is pimpelpaars".
Natuurlijk is het net zo dom, helaas hebben veel mensen er moeite mee om zélf te denkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Vrouwe Justitia is partijdig tegen Henk en Ingrid!" is net zo dom als "gras is pimpelpaars".
Ik voorzie dus geen problemen.
Exact...quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Die uitspraken lijken me bezwaarlijk te vergelijken, daar de eerste uitspraak veel lastiger is te weerleggen.
De vergelijkbaarheid van beiden zal me eerlijk gezegd aan de kont roesten, gezien het aangedragen werd als voorbeeld voor onwaarheden en niet als contra-argument voor de partijdigheid van Justitie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Die uitspraken lijken me bezwaarlijk te vergelijken, daar de eerste uitspraak veel lastiger is te weerleggen.
Hallo, ik heet geen Betyar he??quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De vergelijkbaarheid van beiden zal me eerlijk gezegd aan de kont roesten, gezien het aangedragen werd als voorbeeld voor onwaarheden en niet als contra-argument voor de partijdigheid van Justitie.
Gaat me meer om de stellingname an sich.
Ach, het enige dat me stoort aan PVV'ers is dat ze niet door hebben dat ze gewoonweg niet rechts zijn maar wel van alle daken schreeuwen dat ze er deel van uitmaken, wat heel het rechtse politieke spectrum gewoonweg voor lul zet. Het is nogal irritant wanneer een grote groep labielen zich denkt te moeten associëren met jou terwijl hun eigen limieten aan intellectuele capaciteit verhinderen dat ze nou eens nadenken over zaken en er achter komen dat ze totaal niet rechts zijn.quote:
Waarin ik je gelijk gaf, maar ik vond het gebonden aan de absurditeit van de geuite onwaarheid.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hallo, ik heet geen Betyar he??![]()
Ik heb het over het algemene principe van het "spinnen" van onwaarheden als waarheden. En dat dat wél gaat lukken als het maar vaak genoeg herhaald wordt
Een zeer kwalijke perceptie van Henk en Ingrid over bepaalde groepsvorming inderdaad.quote:
Wij beidenquote:Op donderdag 23 juni 2011 09:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarin ik je gelijk gaf, maar ik vond het gebonden aan de absurditeit van de geuite onwaarheid.
Zo'n scriptie zou hier niet kunnen denk ik.quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tot zover klopt mijn scriptie: geen sprake van groepsbelediging (137c Sr)
Voor zover ik het kan verstaan, want ze zijn hier aan het frezen..
Scuse me??quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zo'n scriptie zou hier niet kunnen denk ik.
Yeah.quote:Op donderdag 23 juni 2011 07:50 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Haha, ik luister al bijna 10 jaar geen metal meer en het zijn nog steeds precies dezelfde bands die daar komen.
Gefeliciteerd, u behoort nu officieel bij de mensen die ingezonden brieven versturen.quote:
Er is een correcte methode?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:36 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb net volgens de correcte methode leren veter strikken. Waarom leren ze je op de basisschool de verkeerde wijze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |