Bij Outpost tussen de lakens!quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Marre, waar is knetter de afgelopen dagen?
en knikkers?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ballen? Ik heb voet, stuiter en tennis ballen.Is dat niet zat?
Duurt jouw nachtjingle ook anderhalve minuut en zitten Myraela en jijzelf erin?quote:
m.a.w. je hebt je ballen weg gegeven?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee die heb ik aan mn neefje van 7 gegeven.
Gebruik ze eensquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ballen? Ik heb voet, stuiter en tennis ballen.Is dat niet zat?
nee, mijn jingle duurt 0:51quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Duurt jouw nachtjingle ook anderhalve minuut en zitten Myraela en jijzelf erin?
Ik luister niet, mopquote:
Skippy, skippy, skippy!quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Knikkers zijn heul geen ballen...
Ritme van regen was dat net.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik luister niet, mopIk zit in de trein te luisteren naar een vent die kennelijk lekker gegeten heeft.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:18 schreef Melting het volgende:
Nu speciaal een nummertje voor en op verzoek van Outpost!
Dat mag niet van Feequote:Op woensdag 22 juni 2011 18:18 schreef Viro het volgende:
[..]
als je mij een kusje geeft op een speciale plek
Waarom gaat iedereen mee nou Fee noemenquote:
Und jetzt..... Koos Arbeitsloos.quote:
Ik wil je ook wel Feeh noemenquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen mee nou Fee noemenHet is Faye, gewoon Faye, uitgesproken als feeh
Hahaha..... heet jij ook Koos dan?quote:
Ik neem aan dat je Feeën leuk vindt, anders is het Feen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel Feeh noemenFeeen zijn leuk, vandaar
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:23 schreef Viro het volgende:
[..]
ze wilt mij ook stoppen als ik naatje ga ontmaagden op parkpop
vind je het gekquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:23 schreef Viro het volgende:
[..]
ja maar die zijn geen maagd meer, heb alle mannen gehad in Den Haagquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vind je het gekZoek maar een ander mannelijk slachtoffer
maar dat is mijn taakquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:23 schreef Viro het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:24 schreef Viro het volgende:
[..]
ja maar die zijn geen maagd meer, heb alle mannen gehad in Den Haag
Ik heb geen umlaut op de telefoon. Ik weet overigens prima hoe het woord gespeld wordt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Feeën leuk vindt, anders is het Feen.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen umlaut op de telefoon. Ik weet overigens prima hoe het woord gespeld wordt.
Flauwquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Geef dat kansarme joch nou de kans om zich goed en slim te voelen...quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen umlaut op de telefoon. Ik weet overigens prima hoe het woord gespeld wordt.
Die bestaat al een poosje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WTF een nieuwe postalgold reclame?
Eerst trouwenquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Jullie mogen me trouwens wel gewoon Fee noemen hoor, zolang je maar niet "Fay" typt, gad-ver-damme wat een verkrachting. Op uitzondering van stokstaart, die zegt 'Fayke' Dat vat ik nog.
[..]
maar dat is mijn taak
Mijn gunfactor is tot het nulpunt gedaaldquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geef dat kansarme joch nou de kans om zich goed en slim te voelen...
wegquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Marre, waar is knetter de afgelopen dagen?
ssssssshhhhhhhhhhhhquote:
Trouwen mag in Nederland al vanaf je 16e, als je toestemming van je ouders hebt.quote:
I feel your painquote:
En niet met mijn neuken! Wat ben je toch weer een klootzakquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kreeg 490 euro, snel, simpel en makkelijk. Achter een raam op de wallen.
Zo klopt ie.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weg
[..]
ssssssshhhhhhhhhhhh
Hey moppie!quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weg
[..]
ssssssshhhhhhhhhhhh
Neeheeee.. staat toch wegquote:
Oh okquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Neeheeee.. staat toch wegdus is weg... is niet in het topic
je sig is over de datumquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar wel op msnquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op msnquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Oh ok
Jongens waar is Knetter eigelijk ?
goed puntquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goed punt*doet aanpassen, ook al is ze dr niet
de spitfiresquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:33 schreef Samzz het volgende:
Ik zal oe met de piele tegen de boks an sloan, zodat oe de tieten overend goan stoan!
Zo en nu in ABNquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:33 schreef Samzz het volgende:
Ik zal oe met de piele tegen de boks an sloan, zodat oe de tieten overend goan stoan!
hoi knetterquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:35 schreef Samzz het volgende:
Viro, over een paar uurtjes ben ik thuis, dan kunnen we webcamseksen. Dus het heeft geen zin me te blijven PM'en
Heujquote:
Als je dat niet snapt, mag je me ook niet swaffelenquote:
Ja was liefquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heujliefdesbrief en alles gevonden
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je dat niet snapt, mag je me ook niet swaffelen
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:36 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-I8CUTCFSQHRL.mp3
Wat in, en in, en intens slecht dit zeg
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:36 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-I8CUTCFSQHRL.mp3
Wat in, en in, en intens slecht dit zeg
nja was meer zeg maar, om je te laten weten dak je toch tof vindt... ook al heb je me afgewezenquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja was lief![]()
ik kan all1 geen reactie er op schrijven....
Want jij hebt de mail nog niet ontdekt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja was lief![]()
ik kan all1 geen reactie er op schrijven....
Mja sorry....quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nja was meer zeg maar, om je te laten weten dak je toch tof vindt... ook al heb je me afgewezen![]()
Wat een goeie muziek trouwens
jingles maken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja sorry....Maar ehmm Ik ga Naatje zn voorbeeld volgen.
Das toch lang niet t zelfde als een hand geschreven liefdesbrief...quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want jij hebt de mail nog niet ontdekt?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb engels vandaag afgesloten
morgen bewijs map inleveren en dan is dat vak iig klaar
was bovengemiddeld goed in engels
Oh en mijn leraar wil ook naar de radio gaan luisteren
Geen seks voor 't huwelijk?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja sorry....Maar ehmm Ik ga Naatje zn voorbeeld volgen.
Als jij draait, of gewoon zo maar een keer?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nobel streven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee geen sex (meer in mijn geval) voor t huwelijk.
Schrijven, inscannen, opsturenquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das toch lang niet t zelfde als een hand geschreven liefdesbrief...
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuken....Dat wordt zo overschat....
Als ik draai, en gewoonquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Als jij draait, of gewoon zo maar een keer?
heb je je pillen wel genomen vandaag?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
maar, de vraag is dus, wat vinden jullie ervan?
[..]
Laterquote:
ik ben op dreef, zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je je pillen wel genomen vandaag?
Nogmaals gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb engels vandaag afgesloten
morgen bewijs map inleveren en dan is dat vak iig klaar
was bovengemiddeld goed in engels
das wel heel slecht hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als ik draai, en gewoonmoest mondeling over mezelf doen
dus ook ff over den radio gelult.. hij wou direct de url hebben enzo zodat hij kon gaan luisteren enzow.. maar die wist ik niet uit m'n hoofd
je neemt wel elke dag je stroopwafels?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben op dreef, zullen we maar zeggen
www.radio49.nl Hoe moeilijk kan ie zijn?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als ik draai, en gewoonmoest mondeling over mezelf doen
dus ook ff over den radio gelult.. hij wou direct de url hebben enzo zodat hij kon gaan luisteren enzow.. maar die wist ik niet uit m'n hoofd
Natuurlijk. Alleen de Goudse stroopwafels worden niet meer zo vaak in huis gehaaldquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je neemt wel elke dag je stroopwafels?
ja ik zat nog met x-raydio in mijn hoofd dus zeg... ik mail t wel eemquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:43 schreef Melting het volgende:
[..]
www.radio49.nl Hoe moeilijk kan ie zijn?
Dat zou ik ook zeggen na vijf jaar droogstaanquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik zat nog met x-raydio in mijn hoofd dus zeg... ik mail t wel eemwas goed
Ik sta al 17 jaar droog.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen na vijf jaar droogstaan
Eet zequote:Op woensdag 22 juni 2011 18:45 schreef naatje_1 het volgende:
Afijn, ik ga eten. Doeidoei, byebye en zwaaizwaai.
Jij weet niet wat je mist, dat telt nietquote:
te hoge eisen, geen wonder dat tie zo lang droogstaatquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
na zolang geen seks, wil die niet? Werkt zijn piemel niet ofzo.
Principes vergeet je niet na 5 jaar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen na vijf jaar droogstaan
Of hij heeft gewoon zo'n kleine dat hij zich echt heel erg schaamtquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Principes vergeet je niet na 5 jaar.
Grieks is anaal, toch?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:46 schreef Melting het volgende:
Nu we het toch over seks hebben....
Grieks.... dat is wat liefde is.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon zo'n kleine dat hij zich echt heel erg schaamt
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
te hoge eisen, geen wonder dat tie zo lang droogstaat
dat zeg ik mezelf iig
Hij wilt niet, ik wil wel. Zo fijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Naatje, mag je Faye ook pas doen na het huwelijk?
Hatsikidee!quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Yep, en daarna flikker je een bord stuk en laat je je wijf 't opruimen...
Misschien moet je eens goed geneukt wordenquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Principes vergeet je niet na 5 jaar.
Weer n's wat anders dan zijn 14 voorgangers?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij wilt niet, ik wil wel. Zo fijn.
Haal er 13 van afquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Weer n's wat anders dan zijn 14 voorgangers?
van seks moet je gewoon genieten. Weg met principes, of iig niet zo streng dat je 5 jaar droogstaat.quote:
das dan wel een beetje jammerquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alleen de Goudse stroopwafels worden niet meer zo vaak in huis gehaald
I like youquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
van seks moet je gewoon genieten. Weg met principes, of iig niet zo streng dat je 5 jaar droogstaat.
Wanneer kom je langs?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet je eens goed geneukt worden
Die van jou gaat dan vast zeurenquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Yep, en daarna flikker je een bord stuk flikkeren en laat je je wijf 't opruimen...
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
van seks moet je gewoon genieten. Weg met principes, of iig niet zo streng dat je 5 jaar droogstaat.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuken....Dat wordt zo overschat....
Oja crap.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij doet niet aan seks voor 't huwelijk
ik heb 'm wel aanstaan, maar ik ga niet bij elk lied onmeunig naar de tekst luisterenquote:
Ik nietquote:
Kom jij uit Twente?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb 'm wel aanstaan, maar ik ga niet bij elk lied onmeunig naar de tekst luisteren
hoezo dat?quote:
Mja dat weet ik, maar hij klinkt me anders op de een of andere manier :Squote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig heb ik weer vertragingWie wil er nu een beetje op tijd thuis zijn?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goede seks is gewoon tof hoor. Niets overschats aan.
ow, nou dan kom ik uit Twentequote:
Goede sex was dah?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mindblowingquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
waarom bedenkt de ns elk jaar zo'n dienstregeling?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:54 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig heb ik weer vertragingWie wil er nu een beetje op tijd thuis zijn?
En het geld. Maar goed, het moet en wat moet dat moetquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom bedenkt de ns elk jaar zo'n dienstregeling?
is toch zonde van de tijd
schijnbaar.. slechte invloed heeft FOK!quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar we hebben nu dus 2 mensen in de reeks die aan 'geen seks voor het huwelijk' doen?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:00 schreef Melting het volgende:
Zo meteen een uurtje Ome Henk!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ach onthoud dat je in onz zit te posten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar we hebben nu dus 2 mensen in de reeks die aan 'geen seks voor het huwelijk' doen?
Wel, over jou kan ik niet zoveel zeggen, maar bij naatje durf ik er bijna geld op te zetten dat hij het niet haalt. Maar ik ga niet zielig doen, anders ben ik de sjaakquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach onthoud dat je in onz zit te posten.
Als je de volgende dag onder de blauwe plekken zit die je op dat moment niet door had.quote:
Ik zie nergens het woord penetratie in je text staan, wtf is dit voor slechte seksquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je de volgende dag onder de blauwe plekken zit die je op dat moment niet door had.en je een helft van de film niet kan volgen omdat je je concentreerd op elke kleine aanraking die hij doet. En als je dan 's nachts gaat slapen eerst nog heel lang kan praten en lachen tot je je zinnen niet kan afmaken en vergeet omdat hij je zoent. Dat is goede seks.
Voor zover volg ik jequote:Op woensdag 22 juni 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je de volgende dag onder de blauwe plekken zit die je op dat moment niet door had.en je een helft van de film niet kan volgen omdat je je concentreerd op elke kleine aanraking die hij doet. En als je dan 's nachts gaat slapen eerst nog heel lang kan praten en lachen tot je je zinnen niet kan afmaken en vergeet omdat hij je zoent. Dat is goede seks.
You go girlquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wel, over jou kan ik niet zoveel zeggen, maar bij naatje durf ik er bijna geld op te zetten dat hij het niet haalt. Maar ik ga niet zielig doen, anders ben ik de sjaak
Lijkt me heulemaal niet lekker... Ik hou niet van sex met mannen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bijna alles wat ik vandaag gepost heb hier is onz.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wel, over jou kan ik niet zoveel zeggen, maar bij naatje durf ik er bijna geld op te zetten dat hij het niet haalt. Maar ik ga niet zielig doen, anders ben ik de sjaak
Ik denk dat penetratie in het woord 'aanraking' is opgenomen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zie nergens het woord penetratie in je text staan, wtf is dit voor slechte seks?
Dat maakt het af, maar is zonder de rest niet zo bijzonder. Dat lieg ik, want niceness. Maar ik wilde het netjes houden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zie nergens het woord penetratie in je text staan, wtf is dit voor slechte seks?
Ooh als het niet met een kerstboom in je reet te maken heeft kijk ik nergens van op hoor...quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moet even zeggen dat ik niet zielig ben omdat naat geen seks voor het huwelijk wilt, want als ik mezelf wel zielig zou vinden en dat zou op fok zou posten, dan zou meneer in geur en kleur gaan vertellen over wat er wel mogelijk is en dat zou ik niet prettig vinden want dat vind ik privé.
jij hebt een hekel aan seks?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:11 schreef heloef het volgende:
Ik dacht ik kom eens langs blijkt het over seks te gaan.
Kan dus meteen weer weg zo te zien.
bwehehe, zoiets is ook een stuk anders om te horen over een random iemand die je niet kent. Dan 2 mensen waarvan je een beeld hebt. Dan ga ik het voor me zien enzo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moet even zeggen dat ik niet zielig ben omdat naat geen seks voor het huwelijk wilt, want als ik mezelf wel zielig zou vinden en dat zou op fok zou posten, dan zou meneer in geur en kleur gaan vertellen over wat er wel mogelijk is en dat zou ik niet prettig vinden want dat vind ik privé.
Snap ik. Al vraag ik me oprecht af wat wel mogelijk is, want orale seks is ook seksquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Vingeren en trekken imo ook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik. Al vraag ik me oprecht af wat wel mogelijk is, want orale seks is ook seksVind ik.
Nee niemand wil seks met mij.quote:
Naatje niet want hij is een verknipte christen die leeft volgens rare regeltjes die door wat ouwe lullen met veel invloed in de kerk zijn bedacht omstreeks iets van 1200 na christus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik. Al vraag ik me oprecht af wat wel mogelijk is, want orale seks is ook seksVind ik.
maar trekken doet naatje welquote:
Ik ken echt de meeste niet van Ome Henk...quote:
"Neuken wil zeggen dat een jongen met zijn stijve penis de vagina binnen gaat. Als de penis in en uit de vagina glijdt, raken beiden opgewonden."quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is daarstraks ook al gedraaid.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken echt de meeste niet van Ome Henk...Maar ze zijn wel tof!
Komt op de Camping ook nog langs?
hmm, dan wordt het wel lastig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niemand wil seks met mij.
Dus wat moet je er over zeggen dan?
Waarom geef je mij een les woordenschat?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"Neuken wil zeggen dat een jongen met zijn stijve penis de vagina binnen gaat. Als de penis in en uit de vagina glijdt, raken beiden opgewonden."
Ik heb gezegd: niet neuken voor het huwelijk. Ik heb niet gezegd: geen sex voor het huwelijk.
tjah, ik weet het niet. maakt me ook geen worst uitquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij elkaar vent. Je dinnetje trekt jou en jij vingert haar. Dat is imo sex.
Ik ben juist geen verknipte christen die leeft volgens rare regeltjes die door wat ouwe lullen met veel invloed in de kerk zijn bedacht omstreeks iets van 1200 na christus. Juist NIET. Misschien ben je het weer vergeten, maar ik ga zelf op onderzoek uit en sta ook open voor andere geloven en opvattingen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Naatje niet want hij is een verknipte christen die leeft volgens rare regeltjes die door wat ouwe lullen met veel invloed in de kerk zijn bedacht omstreeks iets van 1200 na christus.
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
![]()
En zo meteen zitten we ook nog zonder pindakaas!
Ik moest van mijn moeder opzoek naar God nadat ik zei dat ie niet bestond.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben juist geen verknipte christen die leeft volgens rare regeltjes die door wat ouwe lullen met veel invloed in de kerk zijn bedacht omstreeks iets van 1200 na christus. Juist NIET. Misschien ben je het weer vergeten, maar ik ga zelf op onderzoek uit en sta ook open voor andere geloven en opvattingen.
Gebakken ei met slagroom!quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Wat moet ik morgen dan eten op brood?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom geef je mij een les woordenschat?
Ik heb altijd begrepen dat je geen seks voor het huwelijk wilt. Ik vind hoe je het nu uitlegt best hypocriet.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is daar hypocriet aan? Dat men niet neukt heeft 2 functies: je krijgt sowieso geen kinderen en je bent nog niet in de geest verbonden.
Mijn moeder zei gewoon 'Klopt. En nu je spinazie opeten'.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest van mijn moeder opzoek naar God nadat ik zei dat ie niet bestond.
En mocht dan pas terugkomen met een oordeel of ie wel of niet bestaat.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sommige gelovigen zijn daarin redelijk hypocriet ja. Beetje geloof samenstellen, soortement van vakkenpakket van school. 'men neme de naastenliefde, oh en niet neuken voor het huwelijk, maar niet zo precies heur!'
Het gaat erom dat je snapt waarom je niet moet neuken voor het huwelijk en dat snap ik:
[..]
Dat er nou mensen zijn, die niet in de geest geloven, ok, maar dit is wel de functie vanuit Christelijk oogpunt gezien.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:52 schreef Zokunen het volgende:
En ik zeg dus juist dat volgens mijn interpretatie er voor het huwelijk er best geneukt mag worden, zolang je maar niet de intentie hebt om je voort te planten.
Dat is in mijn optiek hetgeen afgekeurd wordt.
Iedereen moet soms wat kwijt, maar je naam moet je netjes doorgeven (ofzo)
Echt helder kan ik mijn interpretatie ook niet geven, maar dit komt in de buurt.
Als God een man was had hij ook een lul, wou hij ook neuken, maar gaf hij zijn naam niet zomaar weg.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik geloof dat als je coïtus pleegt, je zielen dan werkelijk versmelten. Ligt er wel aan met wie je die geslachtsgemeenschap doet, maar als dit gebeurd vanuit de liefde en niet vanuit de lust, dan geloof ik dit. Wanneer je dus hebt geneukt, zal het immens veel pijn doen bij het scheiden van elkander en dat is dus de reden dat men niet vrijt alvorens te trouwen. Natuurlijk kan het scheiden van elkaar zonder copulatie ook pijn doen, maar ik denk uiteindelijk dat dit minder is. Afijn, je hebt altijd uitzonderingen natuurlijk. Ik zie deze regel, wat betreft voortplanting, dan ook niet zozeer als een 'je moet dit of dat', maar als een 'het is verstandig dat'.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het ook echte liefde was. Je kan scheiden met heel veel pijn zonder geneukt te hebben, maar je kan ook scheiden zonder heel veel pijn met neuken. Het ligt wat mij betreft aan de manier en wijze waarop geneukt is. Hoeveel procent lust en hoeveel procent liefde, om het maar eens lekker genuanceerd neer te zetten.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik zou niet zien waarom dat zo zou zijn. Behalve dan dat je na het neuken een nóg hechtere band met elkaar krijgt (als het uit liefde gebeurde), zie ik geen enkele logica achter het 'samensmelten van de zielen'. Ik weet wat je bedoelt, en ik geloof ook nogwel je theorie van het samensmelten, maar ik zie daarin geen direct verband met het al dan niet hebben van seks. Het kán wel tegelijk gebeuren, maar dan komt het er weer simpelweg op neer dat je als stel na de daad nóg meer van elkaar bent gaan houden. Een soort indirect verband dus.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 02:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, ik weet het niet. Vroeger was het 'niet neuken voor het huwelijk' sowieso een preventieve maatregel om geslachtsziektes te voorkomen en misschien heeft de kerk dit ervan gemaakt om het in deze tijd alsnog te verkopen, maar ik vind wel dat er een kern van waarheid in zit.
Serieus, dat je die moeite neemt om je standpunt op internet te verdedigenquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:22 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en laat ik ook deze even quoten:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
In de geest verbonden...quote:
Ik vind het vervelend dat ik word weggezet als een hypocriete Christen, die zijn vriendin geen plezier doet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Serieus, dat je die moeite neemt om je standpunt op internet te verdedigen
Lekker boeiend man
Lees je überhaupt wel wat ik schrijf?:quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de geest verbonden...Wat maakt 't uit of je 't met je vingers of tong doet, seks is seks. Dus jij wilt geen seks voor 't huwelijk, maar doet wel aan alle andere seksuele handelingen? Nee, oke.
Ik heb best medelijden met Faye nu...
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"Neuken wil zeggen dat een jongen met zijn stijve penis de vagina binnen gaat. Als de penis in en uit de vagina glijdt, raken beiden opgewonden."
Ik heb gezegd: niet neuken voor het huwelijk. Ik heb niet gezegd: geen sex voor het huwelijk.
Dat is je geraden!quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:26 schreef ToT het volgende:
Hee jonks, ik ben er gewoon hoor!Ik draai om 20.00
Laat ze lekker lullen man, jij en je vriendin weten toch hoe het echt zitquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend dat ik word weggezet als een hypocriete Christen, die zijn vriendin geen plezier doet.
Ja, ik lees wat je schrijft en ik vind het nog steeds behoorlijk hypocriet. Maar je moet 't zelf weten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lees je überhaupt wel wat ik schrijf?:
[..]
Als die jongen daar nou in gelooft, is dat zo erg? En Faye kan ook gewoon een andere vriend zoeken als het haar niet aan staat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de geest verbonden...Wat maakt 't uit of je 't met je vingers of tong doet, seks is seks. Dus jij wilt geen seks voor 't huwelijk, maar doet wel aan alle andere seksuele handelingen? Nee, oke.
Ik heb best medelijden met Faye nu...
Meh, ik had nu bijna thuis kunnen zijn. Kutbusquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:26 schreef ToT het volgende:
Hee jonks, ik ben er gewoon hoor!Ik draai om 20.00
Nee, dat is het niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Als die jongen daar nou in gelooft, is dat zo erg? En Faye kan ook gewoon een andere vriend zoeken als het haar niet aan staat.
Waarom vind je het hypocriet? Omdat ik shop bij de super de boer om mijn geloof bij elkaar te zetten? Dat doe ik juist niet. Ik heb mijn mening opgesteld op basis van kennis en ervaring. Op dit moment is de kennis dat het niet verstandig is om te neuken voor het huwelijk en tot nog toe is er nog geen kennis bijgekomen die die argumenten kunnen verwerpen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik lees wat je schrijft en ik vind het nog steeds behoorlijk hypocriet. Maar je moet 't zelf weten.
Sorry, meidquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:28 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik had deze discussie zo grappig en sappig gevonden als naatje niet mijn vriend was..
Waarom niet eigenlijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom vind je het hypocriet? Omdat ik shop bij de super de boer om mijn geloof bij elkaar te zetten? Dat doe ik juist niet. Ik heb mijn mening opgesteld op basis van kennis en ervaring. Op dit moment is de kennis dat het niet verstandig is om te neuken voor het huwelijk en tot nog toe is er nog geen kennis bijgekomen die die argumenten kunnen verwerpen.
Jij koopt ook eerst een auto voor je een testrit maakt?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom vind je het hypocriet? Omdat ik shop bij de super de boer om mijn geloof bij elkaar te zetten? Dat doe ik juist niet. Ik heb mijn mening opgesteld op basis van kennis en ervaring. Op dit moment is de kennis dat het niet verstandig is om te neuken voor het huwelijk en tot nog toe is er nog geen kennis bijgekomen die die argumenten kunnen verwerpen.
Of hij bakt er niks van en zij zit aan hem vastquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?
En wat vind je van dit idee dan, stel dat Faye er niks van bakt, (ervan uitgaand dat jullie bij elkaar blijven) dan zit je je hele leven aan haar vast...
Liefde is meer dan seks alleen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?
En wat vind je van dit idee dan, stel dat Faye er niks van bakt, (ervan uitgaand dat jullie bij elkaar blijven) dan zit je je hele leven aan haar vast...
Al ruim een half uur Ome Henk hits gemist!quote:
Vind ik een vreemde vergelijking.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij koopt ook eerst een auto voor je een testrit maakt?
Verder houd ik erover op, dit is niet leuk voor Faye.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
oh.. heb je ook gewoon luisterspelen, die vind ik het leukstequote:Op woensdag 22 juni 2011 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Al ruim een half uur Ome Henk hits gemist!
Nee.... deze keer alleen liedjes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh.. heb je ook gewoon luisterspelen, die vind ik het leukste
arie de beuker zingt to u, heb je diequote:Op woensdag 22 juni 2011 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... deze keer alleen liedjes.
Die verhalen zijn trouwens wel heerschend, vooral de oudere!
Die heb ik wel.... ergens... maar zie nu dat hij niet op mijn harddisk staat. Moet ik ergens op cd zoeken dus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
arie de beuker zingt to u, heb je die?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Vind ik een vreemde vergelijking.Daarmee wil ik zeggen dat seks heel belangrijk is in een relatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ah jammerquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb ik wel.... ergens... maar zie nu dat hij niet op mijn harddisk staat. Moet ik ergens op cd zoeken dus.
Ga ik nu niet redden.
Dus als jij een man treft die impotent is, of een vriend krijgt die na verloop van tijd impotent wordt, dan kap jij met de relatie?quote:
Belangrijk maar geen breekpunt imo. Mijn ex was niet goed in bed maar toch wilde ik met haar trouwen.quote:
Als hij impotent is of wordt dan kan hij nog wel andere dingen.. seks is een vorm van intiem zijn, verbonden zijn.. Anders kun je net zo goed met je broer of zus gaan samenwonen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus als jij een man treft die impotent is, of een vriend krijgt die na verloop van tijd impotent wordt, dan kap jij met de relatie?
Jij kent ze!quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hakkie en takkie, de afgekeurde clowns
Afhankelijk van de lengte van de relatie. Maar ik weet zeker dat het mij op gaat breken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus als jij een man treft die impotent is, of een vriend krijgt die na verloop van tijd impotent wordt, dan kap jij met de relatie?
Dementie of dimensie?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als hij impotent is of wordt dan kan hij nog wel andere dingen.. seks is een vorm van intiem zijn, verbonden zijn.. Anders kun je net zo goed met je broer of zus gaan samenwonen.
Seks voegt een extra (belangrijke) dementie toe aan je relatie... imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |