Of hij bakt er niks van en zij zit aan hem vastquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?
En wat vind je van dit idee dan, stel dat Faye er niks van bakt, (ervan uitgaand dat jullie bij elkaar blijven) dan zit je je hele leven aan haar vast...
Liefde is meer dan seks alleen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?
En wat vind je van dit idee dan, stel dat Faye er niks van bakt, (ervan uitgaand dat jullie bij elkaar blijven) dan zit je je hele leven aan haar vast...
Al ruim een half uur Ome Henk hits gemist!quote:
Vind ik een vreemde vergelijking.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij koopt ook eerst een auto voor je een testrit maakt?
Verder houd ik erover op, dit is niet leuk voor Faye.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
oh.. heb je ook gewoon luisterspelen, die vind ik het leukstequote:Op woensdag 22 juni 2011 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Al ruim een half uur Ome Henk hits gemist!
Nee.... deze keer alleen liedjes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh.. heb je ook gewoon luisterspelen, die vind ik het leukste
arie de beuker zingt to u, heb je diequote:Op woensdag 22 juni 2011 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... deze keer alleen liedjes.
Die verhalen zijn trouwens wel heerschend, vooral de oudere!
Die heb ik wel.... ergens... maar zie nu dat hij niet op mijn harddisk staat. Moet ik ergens op cd zoeken dus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
arie de beuker zingt to u, heb je die?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Vind ik een vreemde vergelijking.Daarmee wil ik zeggen dat seks heel belangrijk is in een relatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ah jammerquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Die heb ik wel.... ergens... maar zie nu dat hij niet op mijn harddisk staat. Moet ik ergens op cd zoeken dus.
Ga ik nu niet redden.
Dus als jij een man treft die impotent is, of een vriend krijgt die na verloop van tijd impotent wordt, dan kap jij met de relatie?quote:
Belangrijk maar geen breekpunt imo. Mijn ex was niet goed in bed maar toch wilde ik met haar trouwen.quote:
Als hij impotent is of wordt dan kan hij nog wel andere dingen.. seks is een vorm van intiem zijn, verbonden zijn.. Anders kun je net zo goed met je broer of zus gaan samenwonen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus als jij een man treft die impotent is, of een vriend krijgt die na verloop van tijd impotent wordt, dan kap jij met de relatie?
Jij kent ze!quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hakkie en takkie, de afgekeurde clowns
Afhankelijk van de lengte van de relatie. Maar ik weet zeker dat het mij op gaat breken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus als jij een man treft die impotent is, of een vriend krijgt die na verloop van tijd impotent wordt, dan kap jij met de relatie?
Dementie of dimensie?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als hij impotent is of wordt dan kan hij nog wel andere dingen.. seks is een vorm van intiem zijn, verbonden zijn.. Anders kun je net zo goed met je broer of zus gaan samenwonen.
Seks voegt een extra (belangrijke) dementie toe aan je relatie... imo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |