heb je je pillen wel genomen vandaag?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
maar, de vraag is dus, wat vinden jullie ervan?
[..]
Laterquote:
ik ben op dreef, zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je je pillen wel genomen vandaag?
Nogmaals gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb engels vandaag afgesloten
morgen bewijs map inleveren en dan is dat vak iig klaar
was bovengemiddeld goed in engels
Oh en mijn leraar wil ook naar de radio gaan luisteren
das wel heel slecht hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als ik draai, en gewoonmoest mondeling over mezelf doen
dus ook ff over den radio gelult.. hij wou direct de url hebben enzo zodat hij kon gaan luisteren enzow.. maar die wist ik niet uit m'n hoofd
je neemt wel elke dag je stroopwafels?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben op dreef, zullen we maar zeggen
www.radio49.nl Hoe moeilijk kan ie zijn?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als ik draai, en gewoonmoest mondeling over mezelf doen
dus ook ff over den radio gelult.. hij wou direct de url hebben enzo zodat hij kon gaan luisteren enzow.. maar die wist ik niet uit m'n hoofd
Natuurlijk. Alleen de Goudse stroopwafels worden niet meer zo vaak in huis gehaaldquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je neemt wel elke dag je stroopwafels?
ja ik zat nog met x-raydio in mijn hoofd dus zeg... ik mail t wel eemquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:43 schreef Melting het volgende:
[..]
www.radio49.nl Hoe moeilijk kan ie zijn?
Dat zou ik ook zeggen na vijf jaar droogstaanquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik zat nog met x-raydio in mijn hoofd dus zeg... ik mail t wel eemwas goed
Ik sta al 17 jaar droog.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen na vijf jaar droogstaan
Eet zequote:Op woensdag 22 juni 2011 18:45 schreef naatje_1 het volgende:
Afijn, ik ga eten. Doeidoei, byebye en zwaaizwaai.
Jij weet niet wat je mist, dat telt nietquote:
te hoge eisen, geen wonder dat tie zo lang droogstaatquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
na zolang geen seks, wil die niet? Werkt zijn piemel niet ofzo.
Principes vergeet je niet na 5 jaar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen na vijf jaar droogstaan
Of hij heeft gewoon zo'n kleine dat hij zich echt heel erg schaamtquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
na zolang geen seks, wil die niet? Werkt zijn piemel niet ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |