schijnbaar.. slechte invloed heeft FOK!quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar we hebben nu dus 2 mensen in de reeks die aan 'geen seks voor het huwelijk' doen?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:00 schreef Melting het volgende:
Zo meteen een uurtje Ome Henk!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ach onthoud dat je in onz zit te posten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar we hebben nu dus 2 mensen in de reeks die aan 'geen seks voor het huwelijk' doen?
Wel, over jou kan ik niet zoveel zeggen, maar bij naatje durf ik er bijna geld op te zetten dat hij het niet haalt. Maar ik ga niet zielig doen, anders ben ik de sjaakquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach onthoud dat je in onz zit te posten.
Als je de volgende dag onder de blauwe plekken zit die je op dat moment niet door had.quote:
Ik zie nergens het woord penetratie in je text staan, wtf is dit voor slechte seksquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je de volgende dag onder de blauwe plekken zit die je op dat moment niet door had.en je een helft van de film niet kan volgen omdat je je concentreerd op elke kleine aanraking die hij doet. En als je dan 's nachts gaat slapen eerst nog heel lang kan praten en lachen tot je je zinnen niet kan afmaken en vergeet omdat hij je zoent. Dat is goede seks.
Voor zover volg ik jequote:Op woensdag 22 juni 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je de volgende dag onder de blauwe plekken zit die je op dat moment niet door had.en je een helft van de film niet kan volgen omdat je je concentreerd op elke kleine aanraking die hij doet. En als je dan 's nachts gaat slapen eerst nog heel lang kan praten en lachen tot je je zinnen niet kan afmaken en vergeet omdat hij je zoent. Dat is goede seks.
You go girlquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wel, over jou kan ik niet zoveel zeggen, maar bij naatje durf ik er bijna geld op te zetten dat hij het niet haalt. Maar ik ga niet zielig doen, anders ben ik de sjaak
Lijkt me heulemaal niet lekker... Ik hou niet van sex met mannen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bijna alles wat ik vandaag gepost heb hier is onz.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wel, over jou kan ik niet zoveel zeggen, maar bij naatje durf ik er bijna geld op te zetten dat hij het niet haalt. Maar ik ga niet zielig doen, anders ben ik de sjaak
Ik denk dat penetratie in het woord 'aanraking' is opgenomen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zie nergens het woord penetratie in je text staan, wtf is dit voor slechte seks?
Dat maakt het af, maar is zonder de rest niet zo bijzonder. Dat lieg ik, want niceness. Maar ik wilde het netjes houden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zie nergens het woord penetratie in je text staan, wtf is dit voor slechte seks?
Ooh als het niet met een kerstboom in je reet te maken heeft kijk ik nergens van op hoor...quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moet even zeggen dat ik niet zielig ben omdat naat geen seks voor het huwelijk wilt, want als ik mezelf wel zielig zou vinden en dat zou op fok zou posten, dan zou meneer in geur en kleur gaan vertellen over wat er wel mogelijk is en dat zou ik niet prettig vinden want dat vind ik privé.
jij hebt een hekel aan seks?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:11 schreef heloef het volgende:
Ik dacht ik kom eens langs blijkt het over seks te gaan.
Kan dus meteen weer weg zo te zien.
bwehehe, zoiets is ook een stuk anders om te horen over een random iemand die je niet kent. Dan 2 mensen waarvan je een beeld hebt. Dan ga ik het voor me zien enzo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik moet even zeggen dat ik niet zielig ben omdat naat geen seks voor het huwelijk wilt, want als ik mezelf wel zielig zou vinden en dat zou op fok zou posten, dan zou meneer in geur en kleur gaan vertellen over wat er wel mogelijk is en dat zou ik niet prettig vinden want dat vind ik privé.
Snap ik. Al vraag ik me oprecht af wat wel mogelijk is, want orale seks is ook seksquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Vingeren en trekken imo ook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik. Al vraag ik me oprecht af wat wel mogelijk is, want orale seks is ook seksVind ik.
Nee niemand wil seks met mij.quote:
Naatje niet want hij is een verknipte christen die leeft volgens rare regeltjes die door wat ouwe lullen met veel invloed in de kerk zijn bedacht omstreeks iets van 1200 na christus.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Snap ik. Al vraag ik me oprecht af wat wel mogelijk is, want orale seks is ook seksVind ik.
maar trekken doet naatje welquote:
Ik ken echt de meeste niet van Ome Henk...quote:
"Neuken wil zeggen dat een jongen met zijn stijve penis de vagina binnen gaat. Als de penis in en uit de vagina glijdt, raken beiden opgewonden."quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is daarstraks ook al gedraaid.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ken echt de meeste niet van Ome Henk...Maar ze zijn wel tof!
Komt op de Camping ook nog langs?
hmm, dan wordt het wel lastig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niemand wil seks met mij.
Dus wat moet je er over zeggen dan?
Waarom geef je mij een les woordenschat?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
"Neuken wil zeggen dat een jongen met zijn stijve penis de vagina binnen gaat. Als de penis in en uit de vagina glijdt, raken beiden opgewonden."
Ik heb gezegd: niet neuken voor het huwelijk. Ik heb niet gezegd: geen sex voor het huwelijk.
tjah, ik weet het niet. maakt me ook geen worst uitquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij elkaar vent. Je dinnetje trekt jou en jij vingert haar. Dat is imo sex.
Ik ben juist geen verknipte christen die leeft volgens rare regeltjes die door wat ouwe lullen met veel invloed in de kerk zijn bedacht omstreeks iets van 1200 na christus. Juist NIET. Misschien ben je het weer vergeten, maar ik ga zelf op onderzoek uit en sta ook open voor andere geloven en opvattingen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Naatje niet want hij is een verknipte christen die leeft volgens rare regeltjes die door wat ouwe lullen met veel invloed in de kerk zijn bedacht omstreeks iets van 1200 na christus.
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
![]()
En zo meteen zitten we ook nog zonder pindakaas!
Ik moest van mijn moeder opzoek naar God nadat ik zei dat ie niet bestond.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben juist geen verknipte christen die leeft volgens rare regeltjes die door wat ouwe lullen met veel invloed in de kerk zijn bedacht omstreeks iets van 1200 na christus. Juist NIET. Misschien ben je het weer vergeten, maar ik ga zelf op onderzoek uit en sta ook open voor andere geloven en opvattingen.
Gebakken ei met slagroom!quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Wat moet ik morgen dan eten op brood?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom geef je mij een les woordenschat?
Ik heb altijd begrepen dat je geen seks voor het huwelijk wilt. Ik vind hoe je het nu uitlegt best hypocriet.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is daar hypocriet aan? Dat men niet neukt heeft 2 functies: je krijgt sowieso geen kinderen en je bent nog niet in de geest verbonden.
Mijn moeder zei gewoon 'Klopt. En nu je spinazie opeten'.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moest van mijn moeder opzoek naar God nadat ik zei dat ie niet bestond.
En mocht dan pas terugkomen met een oordeel of ie wel of niet bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |