ik weet wat het probleem isquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:13 schreef Snuf. het volgende:
Als het goed is horen jullie nu Editors?
Steeds als naat eruit ging ging gup er zo snel in dat ik er niet tussen kon komen
quote:
Klinkt lekker.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:29 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan nog steeds geen trackinfo doorgeven, ik zou dat kunnen in vullen in het bestand: NOWPLAYING.TXT maar dat bestaat helemaal niet en de map waar het in staat bestaat al helemaal niet
Deze kan ik nog wel vinden omgquote:15:12 : Editors - Papillon
15:19 : U2 - Helter Skelter
15:22 : The Automatic - Monster
15:28 : Triggerfinger - First taste
Oh My God van Kaiserchiefsquote:
quote:VirtualDJ History - 2011/02/11
------------------------------
15:30 : Toto - Africa
15:37 : Aloe Blacc - I Need A Dollar
15:41 : The Doors - Hello, I Love You
15:45 : 2K Mafia 2 - Rock Around the Clock
15:47 : Keane - Somewhere Only We Know
15:54 : Rolling Stones - Angie
15:58 : Golden Earring - When The Lady Smiles (Single Version)
16:06 : White Lies - To Lose My Life
16:09 : America - A Horse With No Name
16:15 : Jimi Hendrix Experience - All Along The Watchtower
16:20 : Gym Class Heroes - Cupid's Chokehold (feat. Patrick Stump)
16:24 : Radiohead - Creep
16:29 : Herman Brood - Saturday Night
16:33 : Blur - Song 2
16:37 : Ray Davies - Dead End Street (Feat. Amy Macdonald)
16:40 : Mando Diao - Dance With Somebody
16:45 : The Killers - Mr. Brightside
16:50 : Pearl Jam - Alive - (2004 remix)
16:56 : Lordi - Hard Rock Hallelujah
Is ook een bazennummerquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hmm ik vind een liedje van de kaiser chiefs leuk... wtf
is lordi niet van het EU songfestival btw
Doe het!quote:
Op stage. Ik moet nog tot vijf uurquote:
ze hebben nog een verdienstelijk nummer, voor zover ik weet. De rest van hun album ken ik niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Tot zondag nog nooit van gehoord, toen draaide Mr Green het
Nee, heb 't werk nog niet af.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe het!
En neem gelijk een biertje. Ik heb mezelf alweer verwend.
Zet je klok op moskoutijd. Dan ben je al te laat en moet je haasten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op stage. Ik moet nog tot vijf uurOh, wacht, dat is nog maar een uur en een kwartier
Zeg, je komt niet stomdronken aanzetten, he? Toilet is net schoongemaaktquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe het!
En neem gelijk een biertje. Ik heb mezelf alweer verwend.
Dit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
Solo gaan was het domste wat tjeerd kon doen imho. imho.
Voicst
Als hij zich er lekker bij voeltquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
Solo gaan was het domste wat tjeerd kon doen imho. imho.
Voicst
Killers - All These Things I've Done.quote:
Ik bedoel dat ik dingen heb aangeschaft. Heb 't nog niet opgekolkt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zeg, je komt niet stomdronken aanzetten, he? Toilet is net schoongemaakt
wat zij zegtquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:49 schreef gewoonfaye het volgende:
DANCE THE WAR IS OVER AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAHAAAAA
Zo werkt dat niet hequote:Op woensdag 22 juni 2011 15:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zet je klok op moskoutijd. Dan ben je al te laat en moet je haasten.
Aardig gekkiequote:Op woensdag 22 juni 2011 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
In de eerste 3 jaar van de Middelbare bij de broer van de zanger in de klas gezeten.
toe maarquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
In de eerste 3 jaar van de Middelbare bij de broer van de zanger in de klas gezeten.
quote:Your musical compatibility with rob_d is SUPER
Music you have in common includes Mumford & Sons, De Jeugd van Tegenwoordig, Aloe Blacc, Go Back to the Zoo and U2.
quote:Your musical compatibility with MisterSnuf is SUPER
Music you have in common includes Go Back to the Zoo, Graffiti6, Mumford & Sons, The Bloody Beetroots and Handsome Poets
ja..quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:59 schreef Snuf. het volgende:
Hebben jullie ook dat je vet veel blousjes/overhemden hebt maar er maar een paar aandoet?
MAG NIET!quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:59 schreef Watertornado het volgende:
Hier zonder stekeltevenkapsel:
[afbeelding]
LAMA443 EINDBAASquote:
Ga je morgen weer nieuwe jingles maken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
LAMA443 EINDBAAS
Als jullie een stem horen in mijn jingles, is dat deze dude![]()
(Of een spraakcomputer)
In mijn bh, maargoed, die tettenverklikker lijkt me wel zo'n typ om alles erbij te naaien..quote:
Denk hetquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:01 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ga je morgen weer nieuwe jingles maken?
ja hoor, zolang je belooft niet ze té veel te gebruiken zoals de 'neuken met Snuf' jingle...quote:
Die gebruik ik altijd als laatste is cultquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:02 schreef Lama443 het volgende:
[..]
ja hoor, zolang je belooft niet ze té veel te gebruiken zoals de 'neuken met Snuf' jingle...
lekkere deco danquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
In mijn shirt, als ik naar beneden kijk
Ik kijk dan ook regelmatig even naar benedenquote:
erg?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:08 schreef naatje_1 het volgende:
oh, dit, dit was ook in het nieuws. Trouwens, ik hoor echo...
Hmm zet me er dan maar opquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:10 schreef robdriessen het volgende:
Er is nog plek op het rooster tussen 17 en 19 uur
Welk plekje is er nu nog dan ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Er is nog maar 1 plekje, ik was net bezig met melting..
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Welk plekje is er nu nog dan ?
tadaaaquote:
Dude, als je nu eens op het rooster kijkt en vervolgens de OP leest, dan weet je genoeg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Welk plekje is er nu nog dan ?
samzz, zit jij op bokt.nl ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude, als je nu eens op het rooster kijkt en vervolgens de OP leest, dan weet je genoeg.
Ja, die zag ik daar ergens staan en vond 'm briljant, dus ik heb 'm schaamteloos gejat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Vanwege dat 'mijn hobby zit tussen mijn benen'
Nee, maar een vriendin van mij wel, die had het daar vandaag overquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die zag ik daar ergens staan en vond 'm briljant, dus ik heb 'm schaamteloos gejat.
Jij komt daar ook?
quote:Your musical compatibility with arnxx is VERY LOW
Music you have in common includes Radiohead.
Over die opmerking of dat ik op Bokt zit of wat?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, maar een vriendin van mij wel, die had het daar vandaag over
over die opmerkingquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over die opmerking of dat ik op Bokt zit of wat?
Het was eigenlijk niet echt een date date, ken hem al best lang. Maar het was gezellig, was nog een vriend langsgekomen, gewoon wijntje, muziek, chillen. Gingen om 7 uur slapen en ben net wakker.quote:
wat vreselijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/keizerfaye
Ja, ik ga alleen niet live mixenquote:
23-00 (alleen weet ik niet of ik dan kan luisteren, maar 17-18 zou ik niet de leukste doen)quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, ik ga alleen niet live mixen
Maar wanneer willen jullie de hele hele hele leuke, van 17 tot 18 of van 23 tot 00?
Hmm dan zijn er minder luisteraars zeker.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
23-00 (alleen weet ik niet of ik dan kan luisteren, maar 17-18 zou ik niet de leukste doen)
Ik was net even wat voor school kijken, maar heb het grootste gedeelte gewoon geluisterd. Klinkt leuk, waar is het van?quote:
van mijn oude stage, ik doe ook mee in deze showquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik was net even wat voor school kijken, maar heb het grootste gedeelte gewoon geluisterd. Klinkt leuk, waar is het van?
Ah oke, maar ik kan niet meer intunen nuquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
van mijn oude stage, ik doe ook mee in deze show
doe maar herrie, kijken of ik het vol kan houden (jammer alleen dat adsense die afbeeldingen van hele obscure bands ook verbied)quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zal ik doen:
- slecht hollands
- hiphop NL
- herrie
eh jullie vinden muziek die in mijn oren normaal is 'herrie', wat ik herrie vind zal ik dan maar overslaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
doe maar herrie, kijken of ik het vol kan houden (jammer alleen dat adsense die afbeeldingen van hele obscure bands ook verbied)
oh, okquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eh jullie vinden muziek die in mijn oren normaal is 'herrie', wat ik herrie vind zal ik dan maar overslaan
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hohohhoi ik ben naatje en ik ben 17 jaar
ik hou van muziek en ik speel geen gitaar
Daar kan ik wel wat mee.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik hou van muziek en ik speel gitaar
Dit doet mij denken aan Kloontjequote:Op woensdag 22 juni 2011 16:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik hou van muziek en ik speel gitaar
met mijn tekstquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
en nu ga ik ook even met dingen bezig zijn(jingles)
Ik draaide de plaatjes van 2pac ook vaak, leuk om weer is te horenquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ken een groot gedeelte van de tekst
blijft een masterquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik draaide de plaatjes van 2pac ook vaak, leuk om weer is te horen
Ik draai een nummer, en dan moet je in het ONZ subforum opzoeken over welk topic het gaat!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat houdt 'raad het topic' in ToT?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik draai een nummer, en dan moet je in het ONZ subforum opzoeken over welk nummer het gaat!
oh?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik sta 23:00 nog niet op het rooster
oh dat zag ik niet eensquote:
Medelijden, dat heb ik. Hier is het best warm en droog.quote:
Die kutbus schiet niet opquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Medelijden, dat heb ik. Hier is het best warm en droog.
Tja ach, mensen doen enthousiast mee!quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh dat zag ik niet eens
maar weer zo'n typisch ToT idee
Rustig blijven, meid. Van je kwaad maken komt de bus echt niet eerder.quote:
Boeit niet. Voelt lekker. Ik had nu op 't station moeten zijnquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Rustig blijven, meid. Van je kwaad maken komt de bus echt niet eerder.
En ben je daar ver vandaan dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeit niet. Voelt lekker. Ik had nu op 't station moeten zijn
Tja.... dan ben je vanavond gewoon later thuis.quote:
Gewoon wat later? Het is goed met je.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja.... dan ben je vanavond gewoon later thuis.
Als je maar thuis komt hè?
Hoe weet je dat? Het is idd goed met me.quote:
Het is wel eens fijn om een dag zonder vertragingen te kunnen reizen. En dan kom jij ook nog even grappig doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Het is idd goed met me.
Ik weet het, ik weet hetquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:13 schreef gewoonfaye het volgende:
SSB, dit is precies wat ik nodig heb!
Ik probeerde je alleen een beetje op te vrolijken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel eens fijn om een dag zonder vertragingen te kunnen reizen. En dan kom jij ook nog even grappig doen
Dat lukt niet door te zeggen dat ik maar ietsje later thuis benquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik probeerde je alleen een beetje op te vrolijken.
Kun je mijn show ook even voorbereiden dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:22 schreef ToT het volgende:
Pffff klaar met de voorbereidingen van mijn show vanavond. WAT een werk zeg!
wat hebbie allemaal gedaan? Muziek uitgezocht?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:22 schreef ToT het volgende:
Pffff klaar met de voorbereidingen van mijn show vanavond. WAT een werk zeg!
Ehhh nee?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je mijn show ook even voorbereiden dan?
Ook niet door een grapje te maken?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat lukt niet door te zeggen dat ik maar ietsje later thuis ben
Ideeën bedacht, muziek daarbij uitgezocht, gesorteerd en de naam en ID3-tags verwijderd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wat hebbie allemaal gedaan? Muziek uitgezocht?
Nee, vertelquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je hebt niet gezien wat ik allemaal nog moest doen he?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:23 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn plan voor vandaag:
- essay maken voor biologie (Wat vind jij natuur?)
- uitgebreid verslag maken over thema avond
- onderzoeksverslag maken over schaatserijders en het verband met temperatuur en pH waarde van het water waar ze in leven
- frans examenteksten lezen
- economie 100 pagina's leren
hoi outpostquote:
Mijn 2e uurtje zou je anders genoeg inspiratie geven hoor!quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij gaat Melting mij inspireren bij 't tekenen vanavond
Of niet, want ik ben een beetje later thuis
Hey Broertje van.quote:
Ola ToTquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:30 schreef ToT het volgende:
Kut, toch nog ff wat veranderen!
Hee Outpost!
Ja.... dat is natuurlijk een schande!quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:31 schreef Outpost76 het volgende:
Ben hier niet meer geweest sinds maandag.
Ja maar ja maar..............ik had een vrouw over de vloer...quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... dat is natuurlijk een schande!
Hoax!quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar ja maar..............ik had een vrouw over de vloer...
Ja was erg gezellie ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje late reactie DJ.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Knetter, die is al overbij iedere FOK!ker over de vloer geweest geloof ik
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Dj's nemen toch altijd alles op een uur van te voren en dan gaan ze zitten niksen tijdens hun show?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja denk je niet dat ik bezig ben of zo? hahaha
Edit: ik had wel gelijk
Plaatjes inmixen kost tijd en moeite manquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dj's nemen toch altijd alles op een uur van te voren en dan gaan ze zitten niksen tijdens hun show?
Bij mij nietquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Knetter, die is al overbij iedere FOK!ker over de vloer geweest geloof ik
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
Oh damn, ik zie eruit als een verregende krack hoerMaar wel met smaak
WT zou me geweldig vinden nu
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
Pics?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
Je kan je er vast wel een voorstelling van maken: zwarte ogen, haar los en dan liters water eroverquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:56 schreef ToT het volgende:
Nu net in Runescape: vraagt er eentje aan een ander of ze een meisje is. Het antwoord is ja.
Hij: Waar kom je weg?
Zij: Wadde?
Ik: Hij komt volgens mij uit Twente!
Hij: Klopt
Ik: Hij bedoelt: waar woon je.
Zij: Owwwwwwwwww
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:51 schreef Melting het volgende:
Maar Outpost.... hoe kan het dat 2 Fok!-verslaafden zo lang niet online komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Emo-chick?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan je er vast wel een voorstelling van maken: zwarte ogen, haar los en dan liters water erover
Ik zeg dat ook altijdquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:56 schreef ToT het volgende:
Nu net in Runescape: vraagt er eentje aan een ander of ze een meisje is. Het antwoord is ja.
Hij: Waar kom je weg?
Zij: Wadde?
Ik: Hij komt volgens mij uit Twente!
Hij: Klopt
Ik: Hij bedoelt: waar woon je.
Zij: Owwwwwwwwww
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja was wel ff afkicken..
Niet geneukt dus ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Latente homo![]()
![]()
quote:
Oh sorry...quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh sorry...Ik zal niet zeggen dat je in 1e instantie vroeg of rob verkouden aan t worden was...
Neuken....quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Niet geneukt dus ?
Latente homo![]()
Maar dan niet uitgemergeld en zo, hoor. Ik kan die verregende look wel hebbenquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar kom jij weg daaaaaaaaaaaaannnnnnnn???
Volgens Finkers hebben ze daar kabeltelevisie!quote:
picsquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dan niet uitgemergeld en zo, hoor. Ik kan die verregende look wel hebben
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens Finkers hebben ze daar kabeltelevisie!
Ik weet niet of SSB er nu uit is, of niet?quote:
Goat 'r in, ieje!quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet of SSB er nu uit is, of niet?
Wanneer kreeg jij ook weer ballen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuken....Dat wordt zo overschat....
quote:
Riool komt volgende maandquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens Finkers hebben ze daar kabeltelevisie!
Ik zit er al ruim een minuut op.quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:04 schreef Viro het volgende:
[..]
picsJe maakt maar een MISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |