oh dat zag ik niet eensquote:
Medelijden, dat heb ik. Hier is het best warm en droog.quote:
Die kutbus schiet niet opquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Medelijden, dat heb ik. Hier is het best warm en droog.
Tja ach, mensen doen enthousiast mee!quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh dat zag ik niet eens
maar weer zo'n typisch ToT idee
Rustig blijven, meid. Van je kwaad maken komt de bus echt niet eerder.quote:
Boeit niet. Voelt lekker. Ik had nu op 't station moeten zijnquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Rustig blijven, meid. Van je kwaad maken komt de bus echt niet eerder.
En ben je daar ver vandaan dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boeit niet. Voelt lekker. Ik had nu op 't station moeten zijn
Tja.... dan ben je vanavond gewoon later thuis.quote:
Gewoon wat later? Het is goed met je.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja.... dan ben je vanavond gewoon later thuis.
Als je maar thuis komt hè?
Hoe weet je dat? Het is idd goed met me.quote:
Het is wel eens fijn om een dag zonder vertragingen te kunnen reizen. En dan kom jij ook nog even grappig doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Het is idd goed met me.
Ik weet het, ik weet hetquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:13 schreef gewoonfaye het volgende:
SSB, dit is precies wat ik nodig heb!
Ik probeerde je alleen een beetje op te vrolijken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel eens fijn om een dag zonder vertragingen te kunnen reizen. En dan kom jij ook nog even grappig doen
Dat lukt niet door te zeggen dat ik maar ietsje later thuis benquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik probeerde je alleen een beetje op te vrolijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |