Welk plekje is er nu nog dan ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Er is nog maar 1 plekje, ik was net bezig met melting..
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Welk plekje is er nu nog dan ?
tadaaaquote:
Dude, als je nu eens op het rooster kijkt en vervolgens de OP leest, dan weet je genoeg.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Welk plekje is er nu nog dan ?
samzz, zit jij op bokt.nl ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dude, als je nu eens op het rooster kijkt en vervolgens de OP leest, dan weet je genoeg.
Ja, die zag ik daar ergens staan en vond 'm briljant, dus ik heb 'm schaamteloos gejat.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Vanwege dat 'mijn hobby zit tussen mijn benen'
Nee, maar een vriendin van mij wel, die had het daar vandaag overquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die zag ik daar ergens staan en vond 'm briljant, dus ik heb 'm schaamteloos gejat.
Jij komt daar ook?
quote:Your musical compatibility with arnxx is VERY LOW
Music you have in common includes Radiohead.
Over die opmerking of dat ik op Bokt zit of wat?quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee, maar een vriendin van mij wel, die had het daar vandaag over
over die opmerkingquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over die opmerking of dat ik op Bokt zit of wat?
Het was eigenlijk niet echt een date date, ken hem al best lang. Maar het was gezellig, was nog een vriend langsgekomen, gewoon wijntje, muziek, chillen. Gingen om 7 uur slapen en ben net wakker.quote:
wat vreselijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/keizerfaye
Ja, ik ga alleen niet live mixenquote:
23-00 (alleen weet ik niet of ik dan kan luisteren, maar 17-18 zou ik niet de leukste doen)quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja, ik ga alleen niet live mixen
Maar wanneer willen jullie de hele hele hele leuke, van 17 tot 18 of van 23 tot 00?
Hmm dan zijn er minder luisteraars zeker.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
23-00 (alleen weet ik niet of ik dan kan luisteren, maar 17-18 zou ik niet de leukste doen)
Ik was net even wat voor school kijken, maar heb het grootste gedeelte gewoon geluisterd. Klinkt leuk, waar is het van?quote:
van mijn oude stage, ik doe ook mee in deze showquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik was net even wat voor school kijken, maar heb het grootste gedeelte gewoon geluisterd. Klinkt leuk, waar is het van?
Ah oke, maar ik kan niet meer intunen nuquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
van mijn oude stage, ik doe ook mee in deze show
doe maar herrie, kijken of ik het vol kan houden (jammer alleen dat adsense die afbeeldingen van hele obscure bands ook verbied)quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zal ik doen:
- slecht hollands
- hiphop NL
- herrie
eh jullie vinden muziek die in mijn oren normaal is 'herrie', wat ik herrie vind zal ik dan maar overslaanquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
doe maar herrie, kijken of ik het vol kan houden (jammer alleen dat adsense die afbeeldingen van hele obscure bands ook verbied)
oh, okquote:Op woensdag 22 juni 2011 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
eh jullie vinden muziek die in mijn oren normaal is 'herrie', wat ik herrie vind zal ik dan maar overslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |