Mevrouw kieskeurigquote:
Dit las ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb meer met piemels dan tieten
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij staat toch samen met CL en T in de rij voor mij?
Je gaat een keer een frietje eten met iemand en je staat al in de rijquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:11 schreef Tegan het volgende:
Grrrrrrrr staat alleen in de rij voor rhutje.
Dat zeg ik: kieskeurig!quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb meer met piemels dan tieten
je vindt me lelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je gaat een keer een frietje eten met iemand en je staat al in de rij
Jaduh, of was je gelijk aan de beurt bij die snackbar?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ik ook!quote:
quote:
32 seconden na mijn post.quote:
Ik ga vanavond patatje etenquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik stond achter Rhu volgens mij, zijn 2 personen een rij?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jaduh, of was je gelijk aan de beurt bij die snackbar?
ik zit er de hele dag op te wachten natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
32 seconden na mijn post.Jij ruikt het gewoon als het over jou gaat hè?
hmm frietjesquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga vanavond patatje etenKom je ook?
Goed nieuws!quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alle cijfers zijn zo goed als binnen
een aantal van binnen de opleiding niet maar daar heb ik mailtjes van dat ik het afgerond heb
dus die moet ik morgen uitdraaien, en dan om kwart over 3 (duim voor me!) mijn scriptie presenteren en dan ben ik rond 16.00 afgestudeerd!!!
Als je het eerder gevraagd had welquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga vanavond patatje etenKom je ook?
tnx!quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alle cijfers zijn zo goed als binnen
een aantal van binnen de opleiding niet maar daar heb ik mailtjes van dat ik het afgerond heb
dus die moet ik morgen uitdraaien, en dan om kwart over 3 (duim voor me!) mijn scriptie presenteren en dan ben ik rond 16.00 afgestudeerd!!!
Ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik stond achter Rhu volgens mij, zijn 2 personen een rij?
Die fles moet opquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
AlweerOf maak je gewoon voor drie weken omdat je bent uitgeschoten met de drank?
nee alweer iddquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
AlweerOf maak je gewoon voor drie weken omdat je bent uitgeschoten met de drank?
morgen ga ik gewoon helemaal los met de wodka shakesquote:
nee het is toch woensdag?quote:
De tijd moet nog even snel gaan tot morgenmiddag 12 uur, dan heb ik 4 dagen weekendquote:
Gewoon een random tomatensaus met room en wodka dusquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
hier is trouwens de wodka pasta voor wie nieuwsgierig is geworden
http://www.pickycook.com/pasta/vodkapennepenneallavodka.aspx
zit wel best veel kaas in ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon een random tomatensaus met room en wodka dus. Kan haast niet vies zijn...
een heel grote dikke plantquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is Rhu een plant?Dat wist ik niet.
De techniek staat voor niets tegenwoordig!quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is Rhu een plant?Dat wist ik niet.
Haha.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:18 schreef CherryLips het volgende:
TD, ik had nog iets voor je maar ik weet even niet meer wat![]()
![]()
Dat zou KT toch moeten weten!quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
De techniek staat voor niets tegenwoordig!
Over drie weekjes ga ik als het goed is overquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Haha.Woon je alweer in of nabij Utrecht?
Ik ben net bij m'n ouders thuis aangekomen, maar vanaf komende week kan ik wel weer een keertje afspreken..
Vanochtend net m'n laatste tentamen gemaakt, dus ik heb zo goed als vakantie (tenzij ik iets moet herkansen).
Oeh, dat is wel leuk film kijken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over drie weekjes ga ik als het goed is overEn misschien dat ik nog een nieuwe tv koop dus dat wordt dan lekker heel groot gruwelen
Ik weet alweer wat ik had: die film over die Russische seriemoordenaar van dat fijne boek van jouKan hem wel een keer op dvd zetten als je wil? En nog een documentaire over hem.
Hey! Hoe is in het verre zuiden? Exotisch?quote:
was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:50 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hey! Hoe is in het verre zuiden? Exotisch?![]()
En versta/spreek je de taal al?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was het maar zo'n feestmaar bevalt wel goed hoor, toffe studie, toffe stad en wonen in de binnenstad
maar tis wel ver weg van alles
verstaan is niet zo moeilijk, spreken is niet iets dat ik wilquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
En versta/spreek je de taal al?
wat is de rest van de zin?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:16 schreef CherryLips het volgende:
M-M: 'to seal a case', vertaal je dat met 'een zaak rond krijgen' ofzo?
Ze moeten nog beginnen met de zaak, maar het bewijs is sluitend genoeg om dan tot een veroordeling te kunnen komen.quote:
Dat schoot bij mij te binnen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:18 schreef CherryLips het volgende:
Finding blood in the old house would seal their case.
En is het rondkrijgen of rond krijgenNederlands
Heb je al een sixpackquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:21 schreef Q. het volgende:
Ik ben naar de sportschool geweest. Voor het eerst in bijna een jaar.En ik vond het nog fijn ook! Het moet niet gekker worden.
ah zo. dan klinkt rondkrijgen wel logischer ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:20 schreef CherryLips het volgende:
Ze moeten nog beginnen met de zaak, maar het bewijs is sluitend genoeg om dan tot een veroordeling te kunnen komen.
Pas je wel op?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:21 schreef Q. het volgende:
Ik ben naar de sportschool geweest. Voor het eerst in bijna een jaar.En ik vond het nog fijn ook! Het moet niet gekker worden.
Je hebt eindelijk je abonnement opgezegd en dat scheelt je weer geld?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:21 schreef Q. het volgende:
Nee, ik koop alleen maar losse blikjes.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je al een sixpackOf moet je nog boodschappen doen?
Ik heb besloten er echt gebruik van te maken!quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk je abonnement opgezegd en dat scheelt je weer geld?
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb besloten er echt gebruik van te maken!
Bewegen! Hier de trap af, de straat over, bij de sportschool naar binnen, daar twee (TWEE!) verdiepingen omhoog lopen en toen vond ik het wel weer genoeg.quote:
Ligt eraan wie er voor mij op de fiets zatquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker zweten.Het is net seks maar dan zonder kans op kinderen.
Halve liters! Scheelt weer a) naar de koelkast lopen en b) met die lege flessen terugsjouwen naar de supermarkt.quote:
Hmmm, bier, morgen weerquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bier uit blik
Vanavond maar weer eens een beugel open maken
Rosebier, hoe vrouwelijk...quote:
Dat kun jij makkelijk zeggen maar wie weet wat er allemaal ronddrijft in het bubbelbadquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker zweten.Het is net seks maar dan zonder kans op kinderen.
Rukken in bad.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Dat kun jij makkelijk zeggen maar wie weet wat er allemaal ronddrijft in het bubbelbad
Die moet je er na afloop wel ff afspoelen ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Da's keiranzig, van die sliertjes in het water
Blijkbaar is jouw zaad hardnekkiger dan dat van mij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Afspoelen? Afboenen! Dat spul kleeft als de pest.
PM dan maar!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde een filmpje posten maar die mag niet meer denk ik
Je kent hem vast wel. Meisje in bubbelbad dat zit te ruften en dan het water onderkakt.quote:
Ohjadie. Gedverdemmequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kent hem vast wel. Meisje in bubbelbad dat zit te ruften en dan het water onderkakt.
Ja, die is vies!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Je kent hem vast wel. Meisje in bubbelbad dat zit te ruften en dan het water onderkakt.
In Amsterdam blijft geen vrouw onbetast nee.quote:
Naar welk optreden ben je geweest?quote:
Ga je morgen over?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef Tegan het volgende:
Hi.
Het grote inpakken gaat beginnen. *eng en tof*
Spannend!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef Tegan het volgende:
Hi.
Vooral tof!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef Tegan het volgende:
Hi.
Waar woon je eigenlijk Lola?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:55 schreef Lolaatje het volgende:
Ik kan het optreden Jacqueline Grovaert in m'n slaapkamer horen. Best leuk, jammer alleen dat de herrie van de TT kermis er doorheen klinkt.
Assen. Hier is vanaf vanavond TT festival, de enige dagen dat Assen zowaar gezellig isquote:
Veel te snel vind ik. Snap niet waarom die OV chipkaart ons met man en macht door de strot wordt geduwd terwijl er gewoon nog dingen mis mee zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:56 schreef Tegan het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)finitief-update.html
1 juli, snel!
hoe bloemig?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:58 schreef Tegan het volgende:
Weet jij trouwens waar ze leuke bloemenjurkjes hebben rhutje? Ik heb een themafeest volgende week, dus geen tijd om online te bestellen.
Ik ga alleen vrijdagavond, dat is de officiële TT nacht en meestal ook het leukst. Donderdag was oorspronkelijk Assernacht, alleen voor Assenaren maar dat is jaren niet meer zo en woensdag is er later bij getrokken omdat men er goed aan verdient denk ik.quote:
Klinkt herkenbaar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:05 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik ga alleen vrijdagavond, dat is de officiële TT nacht en meestal ook het leukst. Donderdag was oorspronkelijk Assernacht, alleen voor Assenaren maar dat is jaren niet meer zo en woensdag is er later bij getrokken omdat men er goed aan verdient denk ik.
http://www.wehkamp.nl/dam(...)19,6,17,22&PI=1&SM=0quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe bloemig?
H&M vast wel toch?
wehkamp bezorgd de volgende dag en je kunt daar ook dingen zien en bestellen van winkels als c&a en zo
dus als ze daar een c&a bloemenjurkje hebben, hebben ze dat in de winkel ook denk ik
here you go
http://www.wehkamp.nl/dam(...)9=&F=1_2_19_6_17_22_
Toch maar gaan sparen voor je rijbewijs?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:01 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Veel te snel vind ik. Snap niet waarom die OV chipkaart ons met man en macht door de strot wordt geduwd terwijl er gewoon nog dingen mis mee zijn.
en tietigquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/dam(...)19,6,17,22&PI=1&SM=0
Deze lijkt me wel wat. Hij is alleen zo donker...
Ik heb op zich het geld wel (tenzij CV aanleggen heel duurt uitvaltquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Toch maar gaan sparen voor je rijbewijs?
Link doet het hier niet, maar dat zal aan mijn telefoon liggen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/dam(...)19,6,17,22&PI=1&SM=0
Deze lijkt me wel wat. Hij is alleen zo donker...
Ben je zo dik dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:14 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik heb op zich het geld wel (tenzij CV aanleggen heel duurt uitvalt), maar ik ben vooral bang dat ik een gevaarte op de weg ben
. Dat ik niet genoeg overzicht houd, aan te veel dingen tegelijk wil denken.
Maar daar kan ik maar op één manier achterkomen natuurlijk.
Dat is wel heel lief om te zien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:16 schreef Tegan het volgende:
Kinderen hebben veel betere kleren.
http://charlottesara.blog(...)r-wardrobe-2011.html
Ik wil de volwassen versie van een van die bloemenjurken...
deze misschien dan?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:16 schreef Tegan het volgende:
Kinderen hebben veel betere kleren.
http://charlottesara.blog(...)r-wardrobe-2011.html
Ik wil de volwassen versie van een van die bloemenjurken...
Die zouden ze op maat moeten kunnen makenquote:
Daar kom je slechts op één manier achter en dat is om een dagje de auto van je ouders te lenenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:14 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik heb op zich het geld wel (tenzij CV aanleggen heel duurt uitvalt), maar ik ben vooral bang dat ik een gevaarte op de weg ben
Dat moet niet moeilijk zijn. Even het zelfde stofje vinden en het patroon vergroten met een factor 3 ofzoquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:21 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Die zouden ze op maat moeten kunnen maken.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:22 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Daar kom je slechts op één manier achter en dat is om een dagje de auto van je ouders te lenen![]()
Of probeer een dagje de verkeerstuin, iets minder spannend, maar dan krijg je ook wel een aardig beeld.
is niet zo lastig hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:21 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Die zouden ze op maat moeten kunnen maken.
Ja, vind dat stofje maar. Het patroon mag van mij best gewoon een random jurkje zijn verder...quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat moet niet moeilijk zijn. Even het zelfde stofje vinden en het patroon vergroten met een factor 3 ofzoHet is gewoon een rechte lap met 2 bandjes eraan.
Mja, we hebben hier natuurlijk wel het geweldige Verkeersparkquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:22 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Daar kom je slechts op één manier achter en dat is om een dagje de auto van je ouders te lenen![]()
Of probeer een dagje de verkeerstuin, iets minder spannend, maar dan krijg je ook wel een aardig beeld.
Hij moet wel iets feller...quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow jeetje wat suf haha
http://www.wehkamp.nl/dam(...)=1,2,19,6,17,22&SM=0
Ah ze noemen het tegenwoordig een park.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:28 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Mja, we hebben hier natuurlijk wel het geweldige Verkeerspark.
hmm misschien deze?quote:
Een oudtante van mij heeft op haar 90ste haar rijbewijs gehaald. Dan moet lola het ook kunnenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:33 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ah ze noemen het tegenwoordig een park.Maar neem een paar lessen en kijk of het iets voor je is.
Het biedt in ieder geval perspectief.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een oudtante van mij heeft op haar 90ste haar rijbewijs gehaald. Dan moet lola het ook kunnen
Dank voor het vertrouwen!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een oudtante van mij heeft op haar 90ste haar rijbewijs gehaald. Dan moet lola het ook kunnen
Optimisme is mooi goed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:36 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Het biedt in ieder geval perspectief.
Is al beter.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm misschien deze?
http://www.wehkamp.nl/dam(...)=1,2,19,6,17,22&SM=0
Nou ik ga naar bedik moet morgen mijn presentatie nog afmaken
Slaap lekker!quote:
Mag ik de overige 45 lessen dan bij jou declareren?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:40 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ja, en mijn glazen bol zegt dat je slechts 20 lessen nodig zult hebben.
Natuurlijk, declaraties kun je immers ook afwijzen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:44 schreef Lolaatje het volgende:
Mag ik de overige 45 lessen dan bij jou declareren?
Thanks. Even kijken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:39 schreef Lolaatje het volgende:
Oh T, heb je al gekeken op vd.nl? Heeft ook zomerse jurkjes.
Dat was niet de beoogde reactiequote:Op woensdag 22 juni 2011 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk, declaraties kun je immers ook afwijzen.
Dat mag je, of ik er vervolgens iets mee doe is een tweedequote:Op woensdag 22 juni 2011 23:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oeh, die is leuk! Hoop dat je hem in de winkel zult vinden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:48 schreef Tegan het volgende:
http://www.vd.nl/dames/ju(...)lister&from=overview
Even in de winkel zoeken volgende week.
Ik wil ze ook best inruilen voor een dagje klushulp. Ik ben de moeilijkste niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:50 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat mag je, of ik er vervolgens iets mee doe is een tweede
Wellicht als je ze nakend in persoon indient, dat ik er anders tegenover sta.quote:
Waarom heb je dit aanbod niet veel eerder gedaan? Alleen het presenteerblaadje ontbreekt nogquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:52 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik wil ze ook best inruilen voor een dagje klushulp. Ik ben de moeilijkste niet.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
nee geen tijd
maandag moet ik en kleine ingreep en dan mag ik een paar dagen niet lopen dus dan heb ik zeeën van tijd om te kijken
Zelfs ik hem 'm, dan kan jij het ook. En erger dan ik is gewoon bijna onmogelijk, tenzij je meedoet met dat ene programma.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:14 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Het is de vraag of dat bevorderlijk werkt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht als je ze nakend in persoon indient, dat ik er anders tegenover sta.
Waarom twijfel je?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:05 schreef Lolaatje het volgende:
Het is de vraag of dat bevorderlijk werkt.
Ik bedoel dat jij mij dan een dagje komt helpen, hè. Jij krijgt immers mijn declaraties al. Presenteerblaadje volgt!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:56 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Waarom heb je dit aanbod niet veel eerder gedaan? Alleen het presenteerblaadje ontbreekt nog
Hoe lang heb jij erover gedaan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs ik hem 'm, dan kan jij het ook. En erger dan ik is gewoon bijna onmogelijk, tenzij je meedoet met dat ene programma.
Omdat het risico bestaat dat je zo afgeleid raakt dat je heel die declaraties vergeet.quote:
Good save.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:14 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Omdat het risico bestaat dat je zo afgeleid raakt dat je heel die declaraties vergeet.
Dat zou het tijdelijk niet kunnen lopen wel verklaren inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Stiekem laat ze gewoon een intieme piercing zetten.
Ik durf dat aan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:14 schreef Lolaatje het volgende:
Omdat het risico bestaat dat je zo afgeleid raakt dat je heel die declaraties vergeet.
Is je nieuwe vlam daar niet iets te jaloers voor aangelegd?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:08 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat jij mij dan een dagje komt helpen, hè. Jij krijgt immers mijn declaraties al. Presenteerblaadje volgt!
Dapper, daar heb ik respect voor.quote:
Kom maar door met die declaraties dan.quote:
Je vermoed dat hij van jou iets te vrezen heeft?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:24 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Is je nieuwe vlam daar niet iets te jaloers voor aangelegd?
Kan nog wel zo'n 15 maanden duren voordat ik de te declareren lessen afgerond heb, lees ik net.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar door met die declaraties dan.
Op het gebied van klussen wel, anders zou je mij immers dat geweldige aanbod niet doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:47 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je vermoed dat hij van jou iets te vrezen heeft?
Zo veel heb ik er nou ook weer niet gehadquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 06:52 schreef Kuukske het volgende:
Vier uur slaap. Bah. Dit wordt een laaaaaange dag.
Oh god, Why?!quote:
Ik ben voor het eerst sinds tijden eens een beetje op tijd naar bed gegaan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 06:52 schreef Kuukske het volgende:
Vier uur slaap. Bah. Dit wordt een laaaaaange dag.
Ok.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoop dat je iedere dag op tijd bent?
Oh mehn, dat meen je niet?quote:
Dan blijf ik gewoon langer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh mehn, dat meen je niet?. En vinden ze dat allemaal maar goed?
Of nog verder uitkleden en hier pics plaatsen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Als je nu al nerveus bent kun je je beter weer even aankleden.
Succes Rhu!quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
als het nog mocht van fok deed ik het natuurlijk zo
nou ik ga maar alvast naar school
ik kan daar net zo goed nerveus zijn natuurlijk
O.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:30 schreef Q. het volgende:
Gezellige wijk, CL!
'Marokkaans gezin weggepest uit wijk Terwijde'
O je bent nu, ik duim voor jequote:Op donderdag 23 juni 2011 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben er nog hoor maar tnx Grrrrrr
Ik moet over iets meer als een half uur
Ben maar alvast naar school gegaan tussen de hoosbuien door en zit nu dus hier mezelf op te vreten haha
Hoera! Ontbijt!quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Megavette deadline die ik net heb opgestuurdIk ga maar eens douchen en wat eten
Spannend! Maar het komt vast goedquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben er nog hoor maar tnx Grrrrrr
Ik moet over iets meer als een half uur
Ben maar alvast naar school gegaan tussen de hoosbuien door en zit nu dus hier mezelf op te vreten haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij was in de aanbieding voor 2,50 bij de Ikea omdat ze er niet vanaf kwamen. En hij is even groot als een gemiddelde peuter. Ik wilde eigenlijk niet, maar mama gaf hem toen aan mij als cadeautje zodat ik niet alleen op de bank hoefde te zitten
![]()
. Hij heet Elvis
.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:12 schreef Tegan het volgende:
Hier is mijn huisdier.
WTF is het? Een tijger met een chromosoom te weinig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij was in de aanbieding voor 2,50 bij de Ikea omdat ze er niet vanaf kwamen. En hij is even groot als een gemiddelde peuter. Ik wilde eigenlijk niet, maar mama gaf hem toen aan mij als cadeautje zodat ik niet alleen op de bank hoefde te zitten
![]()
. Hij heet Elvis
.
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:12 schreef Tegan het volgende:
Hier is mijn huisdier.
Hahaha, ahwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij was in de aanbieding voor 2,50 bij de Ikea omdat ze er niet vanaf kwamen. En hij is even groot als een gemiddelde peuter. Ik wilde eigenlijk niet, maar mama gaf hem toen aan mij als cadeautje zodat ik niet alleen op de bank hoefde te zitten
![]()
. Hij heet Elvis
.
.
"The problem with common sense is that most people are morons."
Volgens zijn label is hij een Tigerquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
WTF is het? Een tijger met een chromosoom te weinig?
Ik heb alleen nog wel 9384324 kleine knuffels. Misschien eens gaan verkopen aan OUDers ofzo voor paar euroquote:
Ik wilde hem eigenlijk Timmie noemen, maar de vriend van mijn zus heeft een naam die daar verdacht veel op lijktquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:15 schreef CherryLips het volgende:
misschien is het zo'n uitgestorven tasmaanse tijger
Idd, maar ik heb er echt geen plek voorquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:16 schreef CherryLips het volgende:
ik heb nog een hele zwik disneyknuffels liggen die ik heb gekregen, zonde om weg te doen
Misschien wil ik jóuw hulp gewoon!quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:54 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Op het gebied van klussen wel, anders zou je mij immers dat geweldige aanbod niet doen
Jij bent of niet verwend of een jongenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Kijk dat scheelt, ik heb maar 2 knuffels.
Vandaar dat ik zo veel sneller verhuisd was.
En met jou velen.... Ik krijg het er helemaal warm vanquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:18 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Misschien wil ik jóuw hulp gewoon!
Ik heb wel flink wat kilo's lego. Maar dat staat allemaal bij mijn ouders.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij bent of niet verwend of een jongen. Heb je wel duizenden speelgoedsoldaatjes enzo?
Legoquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb wel flink wat kilo's lego. Maar dat staat allemaal bij mijn ouders.
Dus ik moet voor je gaan strijden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:40 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
En met jou velen.... Ik krijg het er helemaal warm van![]()
nou ik ga zo de stad in om een borrel te pakken!quote:
Legoquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb wel flink wat kilo's lego. Maar dat staat allemaal bij mijn ouders.
Tijd voor werk en verantwoordelijkheden!quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik word er helemaal emotioneel van trouwens
ik wil geloof ik helemaal niet geslaagd zijn
Nu ben ik vast volwassen en meer van die onzin
Mwah, je mag niet meer te laat komen. Maar je mag nog steeds met lego spelen als je daar zin in hebt hoor!quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
EEH! Niet zo over mijn verre neef hè?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
WTF is het? Een tijger met een chromosoom te weinig?
Rhu!quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:09 schreef rhubarbje het volgende:
Zijn die kinderen zo erg dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:28 schreef CherryLips het volgende:
M'n nicht belde net of ik last-minute even anderhalf uur ofzo op de kinderen wil passen. Is het raar als ik zeg dat ik dat niet in m'n eentje aandurf? M´n zus die flipt nu helemaal 'omdat het niet goed uitkomt met het koken'. Of ik dan wil gaan. Ja, halloIk wil best helpen maar niet in m'n eentje.
nee dat niet, maar ik heb de ballen ervaring met kinderen. ze liggen vast wel te slapen maar ik heb geen idee wat ik moet doen als er eentje begint te gillen of te kotsen ofzo. Die jongste kent me helemaal nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Rhu!![]()
![]()
![]()
![]()
En jij wordt nooit volwassen hoor!
[..]
Zijn die kinderen zo erg dan?
Hoe oud zijn ze?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:35 schreef CherryLips het volgende:
nee dat niet, maar ik heb de ballen ervaring met kinderen. ze liggen vast wel te slapen maar ik heb geen idee wat ik moet doen als er eentje begint te gillen of te kotsen ofzo. Die jongste kent me helemaal niet
3 en 1quote:
Je zus moet niet zeuren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:38 schreef CherryLips het volgende:
3 en 1
maar ik ga er zo naartoe, m'n zus die was zo over de zeik net vanwege het koken
De lokale pastor bellen, ik hoorde laatst dat die precies weten wat ze met kinderen moeten doen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee dat niet, maar ik heb de ballen ervaring met kinderen. ze liggen vast wel te slapen maar ik heb geen idee wat ik moet doen als er eentje begint te gillen of te kotsen ofzo. Die jongste kent me helemaal niet
ja maar dan komt ze zo om negen uur thuis en dan heeft ze geen zin meer om te koken! en ze wil ook geen pizza want we hebben gister patat gehad! en ze wil ook geen opgewarmd kwakje om negen uur!quote:
Ze zouden een serie over jullie moeten maken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:42 schreef CherryLips het volgende:
ja maar dan komt ze zo om negen uur thuis en dan heeft ze geen zin meer om te koken! en ze wil ook geen pizza want we hebben gister patat gehad! en ze wil ook geen opgewarmd kwakje om negen uur!
ik ben wat makkelijker met eten en ik kookte toch niet voor m´n zwager enzo dus dan moest ik maar gaan.
Oh oh Cherry?quote:Op donderdag 23 juni 2011 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zouden een serie over jullie moeten maken.Geheid een hit.
http://www.nu.nl/wetensch(...)torende-geluid-.htmlquote:Gehuil van baby blijkt meest storende geluid
AMSTERDAM - Het gehuil van baby’s is voor mensen waarschijnlijk het meest storende geluid op aarde. Dat hebben Amerikaanse wetenschappers aangetoond.
Foto: Thinkstock
Het storende effect van babygehuil op het menselijk brein is veel groter dan van machinale geluiden of gepraat op de achtergrond. Het geluid van gehuil zorgt er voor dat mensen zich nauwelijks nog kunnen concentreren op andere taken.
Dat meldt het Amerikaanse tijdschrift Time op basis van een onderzoek aan de State University of New York.
Zagen
De wetenschappers kwamen tot hun conclusie door proefpersonen een reeks wiskundige opdrachten te laten maken. De deelnemers aan het experiment konden eerst een tijdje in stilte werken.
Maar in het tweede gedeelte van het experiment werden ze blootgesteld aan verschillende storende geluiden, zoals brullende machines, het geluid van een boom die werd omgezaagd, gepraat van volwassenen (in een onbekende taal) of het gehuil van baby's.
Fouten
Uit het onderzoek bleek dat de proefpersonen veruit het meest afgeleid raakten door de huilende baby's. Ze maakten bij het horen van het gehuil de meeste fouten in de wiskundige opdrachen, ook werkten ze veel langzamer dan wanneer ze aan de andere geluiden werden blootgesteld.
De resultaten van de studie zijn gepubliceerd in het wetenschappelijk tijdschrift Journal of Social, Evolutionary, and Cultural Psychology.
Toonhoogte
“Bij het horen van gehuil doe je minder werk en zijn je resultaten ook nog eens slechter”, verklaart hoofdonderzoekster Rosemarie Sokol Chang. “Het maakt niet uit of je een man of een vrouw bent, iedereen wordt in ongeveer dezelfde mate afgeleid door het gehuil van baby's.”
Volgens de wetenschappers is het mogelijk dat gehuil van kinderen in de loop van de evolutie de optimale toonhoogte heeft gekregen om de aandacht van mensen te trekken. Om die theorie te kunnen bewijzen, is echter meer onderzoek nodig.
Congrats Rhutjequote:
Hier word ik toch zo moe van. "Kutkinderen" Echt een fok kutopmerking Iedereen is kind geweest. Het kan storend zijn als je net wat wil slapen, maar hoort erbij. Niet zo zeiken over kinderen. Vind pubers veel irritanter met hun strondeigewijze dingen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kutkinderen
http://www.nu.nl/wetensch(...)torende-geluid-.html
Ouders die die kinderen niet aankunnen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:13 schreef CherryLips het volgende:
Betweterige kinderen met zo´n irritant toontje
Daar moeten ze mee beginnen als de kinderen nog klein zijn, en dan niet als die kinders 12 zijn en al een grote bek hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ouders die die kinderen niet aankunnen.
Tuurlijk wel, je kan autorijden, vertalingen, verdraagt je zwager in huis. Kan nog wel wat dingen noemen. Dat vind ik niet niks.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb goed gekookt, al zeg ik het zelfen iedereen maar doen alsof ik niks kan
Daar moet je ook vroeg mee beginnen. Vroeg geleerd is uhh ja..quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Daar moeten ze mee beginnen als de kinderen nog klein zijn, en dan niet als die kinders 12 zijn en al een grote bek hebben.
Ik vraag me wel af hoe mijn ouders ons hebben opgevoed tot zulke enorme doetjes. Ze zouden er een handboek over kunnen schrijven.
Ik heb er niet voro gekozen geboren te wordenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier word ik toch zo moe van. "Kutkinderen" Echt een fok kutopmerking Iedereen is kind geweest. Het kan storend zijn als je net wat wil slapen, maar hoort erbij. Niet zo zeiken over kinderen. Vind pubers veel irritanter met hun strondeigewijze dingen.
Tja, dat je daar last van hebt is inderdaad minder. En ja ik ben ook blij dat sommige mensen nooit aan kinderen beginnen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb er niet voro gekozen geboren te worden
ik kan er ook weinig aan doen
en wat mij betreft hadden mijn ouders het ook mogen laten want ze waren niet zo goed in het ouder gebeuren
dus dat is echt geen argument om er geen mening over te mogen hebben
verder vind ik jankende kinderen idd kut
ik werd letterlijk elke nacht wakker van de baby van de onderburen
fijn dat zij een kind willen maar ik heb daar niet voor gekozen, maar ik heb wel de overlast
het hoort er idd bij en daarom neem ik geen kind, waarom moet ik dan wel elke nacht wakker worden van dat kind van een ander?
en nu ga ik weer fijn aan de cocktails
Welnee, de prachtige werking van de natuur. Face it, hoe geciviliseerd je ook pretendeert te zijn. Het gehuil van een kind maakt een oergevoel los in volwassenen. En daarom reageert iedereen er zo heftig op.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kutkinderen
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)torende-geluid-.html
Zo vroeg mogelijk mee beginnen. Goede nachtrust.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:56 schreef MissMSX het volgende:
Kind wat cocktails voeren en je hebt er geen kind aan
Tijd om er wat genetische manipulatie op los te latenquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, de prachtige werking van de natuur. Face it, hoe geciviliseerd je ook pretendeert te zijn. Het gehuil van een kind maakt een oergevoel los in volwassenen. En daarom reageert iedereen er zo heftig op.
Liefst tijdens de zwangerschap alquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo vroeg mogelijk mee beginnen. Goede nachtrust.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier word ik toch zo moe van. "Kutkinderen" Echt een fok kutopmerking Iedereen is kind geweest. Het kan storend zijn als je net wat wil slapen, maar hoort erbij. Niet zo zeiken over kinderen. Vind pubers veel irritanter met hun strondeigewijze dingen.
Dan doen we het zo:quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:
Bier!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:21 schreef JoeBravo het volgende:
chips
CD's
Roosvicee appel rode vruchten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |