Naar welk optreden ben je geweest?quote:
Ga je morgen over?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef Tegan het volgende:
Hi.
Het grote inpakken gaat beginnen. *eng en tof*
Spannend!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef Tegan het volgende:
Hi.
Vooral tof!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:46 schreef Tegan het volgende:
Hi.
Waar woon je eigenlijk Lola?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:55 schreef Lolaatje het volgende:
Ik kan het optreden Jacqueline Grovaert in m'n slaapkamer horen. Best leuk, jammer alleen dat de herrie van de TT kermis er doorheen klinkt.
Assen. Hier is vanaf vanavond TT festival, de enige dagen dat Assen zowaar gezellig isquote:
Veel te snel vind ik. Snap niet waarom die OV chipkaart ons met man en macht door de strot wordt geduwd terwijl er gewoon nog dingen mis mee zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:56 schreef Tegan het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)finitief-update.html
1 juli, snel!
hoe bloemig?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:58 schreef Tegan het volgende:
Weet jij trouwens waar ze leuke bloemenjurkjes hebben rhutje? Ik heb een themafeest volgende week, dus geen tijd om online te bestellen.
Ik ga alleen vrijdagavond, dat is de officiële TT nacht en meestal ook het leukst. Donderdag was oorspronkelijk Assernacht, alleen voor Assenaren maar dat is jaren niet meer zo en woensdag is er later bij getrokken omdat men er goed aan verdient denk ik.quote:
Klinkt herkenbaar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:05 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik ga alleen vrijdagavond, dat is de officiële TT nacht en meestal ook het leukst. Donderdag was oorspronkelijk Assernacht, alleen voor Assenaren maar dat is jaren niet meer zo en woensdag is er later bij getrokken omdat men er goed aan verdient denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |