SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij was in de aanbieding voor 2,50 bij de Ikea omdat ze er niet vanaf kwamen. En hij is even groot als een gemiddelde peuter. Ik wilde eigenlijk niet, maar mama gaf hem toen aan mij als cadeautje zodat ik niet alleen op de bank hoefde te zitten
![]()
. Hij heet Elvis
.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:12 schreef Tegan het volgende:
Hier is mijn huisdier.
WTF is het? Een tijger met een chromosoom te weinig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij was in de aanbieding voor 2,50 bij de Ikea omdat ze er niet vanaf kwamen. En hij is even groot als een gemiddelde peuter. Ik wilde eigenlijk niet, maar mama gaf hem toen aan mij als cadeautje zodat ik niet alleen op de bank hoefde te zitten
![]()
. Hij heet Elvis
.
![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:12 schreef Tegan het volgende:
Hier is mijn huisdier.
Hahaha, ahwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij was in de aanbieding voor 2,50 bij de Ikea omdat ze er niet vanaf kwamen. En hij is even groot als een gemiddelde peuter. Ik wilde eigenlijk niet, maar mama gaf hem toen aan mij als cadeautje zodat ik niet alleen op de bank hoefde te zitten
![]()
. Hij heet Elvis
.
.
"The problem with common sense is that most people are morons."
Volgens zijn label is hij een Tigerquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
WTF is het? Een tijger met een chromosoom te weinig?
Ik heb alleen nog wel 9384324 kleine knuffels. Misschien eens gaan verkopen aan OUDers ofzo voor paar euroquote:
Ik wilde hem eigenlijk Timmie noemen, maar de vriend van mijn zus heeft een naam die daar verdacht veel op lijktquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:15 schreef CherryLips het volgende:
misschien is het zo'n uitgestorven tasmaanse tijger
Idd, maar ik heb er echt geen plek voorquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:16 schreef CherryLips het volgende:
ik heb nog een hele zwik disneyknuffels liggen die ik heb gekregen, zonde om weg te doen
Misschien wil ik jóuw hulp gewoon!quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:54 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Op het gebied van klussen wel, anders zou je mij immers dat geweldige aanbod niet doen
Jij bent of niet verwend of een jongenquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Kijk dat scheelt, ik heb maar 2 knuffels.
Vandaar dat ik zo veel sneller verhuisd was.
En met jou velen.... Ik krijg het er helemaal warm vanquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:18 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Misschien wil ik jóuw hulp gewoon!
Ik heb wel flink wat kilo's lego. Maar dat staat allemaal bij mijn ouders.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij bent of niet verwend of een jongen. Heb je wel duizenden speelgoedsoldaatjes enzo?
Legoquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb wel flink wat kilo's lego. Maar dat staat allemaal bij mijn ouders.
Dus ik moet voor je gaan strijden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:40 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
En met jou velen.... Ik krijg het er helemaal warm van![]()
nou ik ga zo de stad in om een borrel te pakken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |