Mevrouw kieskeurigquote:
Dit las ikquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb meer met piemels dan tieten
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij staat toch samen met CL en T in de rij voor mij?
Je gaat een keer een frietje eten met iemand en je staat al in de rijquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:11 schreef Tegan het volgende:
Grrrrrrrr staat alleen in de rij voor rhutje.
Dat zeg ik: kieskeurig!quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb meer met piemels dan tieten
je vindt me lelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je gaat een keer een frietje eten met iemand en je staat al in de rij
Jaduh, of was je gelijk aan de beurt bij die snackbar?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ik ook!quote:
quote:
32 seconden na mijn post.quote:
Ik ga vanavond patatje etenquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik stond achter Rhu volgens mij, zijn 2 personen een rij?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jaduh, of was je gelijk aan de beurt bij die snackbar?
ik zit er de hele dag op te wachten natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
32 seconden na mijn post.Jij ruikt het gewoon als het over jou gaat hè?
hmm frietjesquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga vanavond patatje etenKom je ook?
Goed nieuws!quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alle cijfers zijn zo goed als binnen
een aantal van binnen de opleiding niet maar daar heb ik mailtjes van dat ik het afgerond heb
dus die moet ik morgen uitdraaien, en dan om kwart over 3 (duim voor me!) mijn scriptie presenteren en dan ben ik rond 16.00 afgestudeerd!!!
Als je het eerder gevraagd had welquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga vanavond patatje etenKom je ook?
tnx!quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
alle cijfers zijn zo goed als binnen
een aantal van binnen de opleiding niet maar daar heb ik mailtjes van dat ik het afgerond heb
dus die moet ik morgen uitdraaien, en dan om kwart over 3 (duim voor me!) mijn scriptie presenteren en dan ben ik rond 16.00 afgestudeerd!!!
Ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik stond achter Rhu volgens mij, zijn 2 personen een rij?
Die fles moet opquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
AlweerOf maak je gewoon voor drie weken omdat je bent uitgeschoten met de drank?
nee alweer iddquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
AlweerOf maak je gewoon voor drie weken omdat je bent uitgeschoten met de drank?
morgen ga ik gewoon helemaal los met de wodka shakesquote:
nee het is toch woensdag?quote:
De tijd moet nog even snel gaan tot morgenmiddag 12 uur, dan heb ik 4 dagen weekendquote:
Gewoon een random tomatensaus met room en wodka dusquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:21 schreef rhubarbje het volgende:
hier is trouwens de wodka pasta voor wie nieuwsgierig is geworden
http://www.pickycook.com/pasta/vodkapennepenneallavodka.aspx
zit wel best veel kaas in ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon een random tomatensaus met room en wodka dus. Kan haast niet vies zijn...
een heel grote dikke plantquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is Rhu een plant?Dat wist ik niet.
De techniek staat voor niets tegenwoordig!quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is Rhu een plant?Dat wist ik niet.
Haha.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:18 schreef CherryLips het volgende:
TD, ik had nog iets voor je maar ik weet even niet meer wat![]()
![]()
Dat zou KT toch moeten weten!quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
De techniek staat voor niets tegenwoordig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |