Ligt eraan wie er voor mij op de fiets zatquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker zweten.Het is net seks maar dan zonder kans op kinderen.
Halve liters! Scheelt weer a) naar de koelkast lopen en b) met die lege flessen terugsjouwen naar de supermarkt.quote:
Hmmm, bier, morgen weerquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bier uit blik
Vanavond maar weer eens een beugel open maken
Rosebier, hoe vrouwelijk...quote:
Dat kun jij makkelijk zeggen maar wie weet wat er allemaal ronddrijft in het bubbelbadquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker zweten.Het is net seks maar dan zonder kans op kinderen.
Rukken in bad.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Dat kun jij makkelijk zeggen maar wie weet wat er allemaal ronddrijft in het bubbelbad
Die moet je er na afloop wel ff afspoelen ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Da's keiranzig, van die sliertjes in het water
Blijkbaar is jouw zaad hardnekkiger dan dat van mij.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Afspoelen? Afboenen! Dat spul kleeft als de pest.
PM dan maar!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde een filmpje posten maar die mag niet meer denk ik
Je kent hem vast wel. Meisje in bubbelbad dat zit te ruften en dan het water onderkakt.quote:
Ohjadie. Gedverdemmequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kent hem vast wel. Meisje in bubbelbad dat zit te ruften en dan het water onderkakt.
Ja, die is vies!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Je kent hem vast wel. Meisje in bubbelbad dat zit te ruften en dan het water onderkakt.
In Amsterdam blijft geen vrouw onbetast nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |