Een oudtante van mij heeft op haar 90ste haar rijbewijs gehaald. Dan moet lola het ook kunnenquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:33 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ah ze noemen het tegenwoordig een park.Maar neem een paar lessen en kijk of het iets voor je is.
Het biedt in ieder geval perspectief.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een oudtante van mij heeft op haar 90ste haar rijbewijs gehaald. Dan moet lola het ook kunnen
Dank voor het vertrouwen!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een oudtante van mij heeft op haar 90ste haar rijbewijs gehaald. Dan moet lola het ook kunnen
Optimisme is mooi goed.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:36 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Het biedt in ieder geval perspectief.
Is al beter.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm misschien deze?
http://www.wehkamp.nl/dam(...)=1,2,19,6,17,22&SM=0
Nou ik ga naar bedik moet morgen mijn presentatie nog afmaken
Slaap lekker!quote:
Mag ik de overige 45 lessen dan bij jou declareren?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:40 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ja, en mijn glazen bol zegt dat je slechts 20 lessen nodig zult hebben.
Natuurlijk, declaraties kun je immers ook afwijzen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:44 schreef Lolaatje het volgende:
Mag ik de overige 45 lessen dan bij jou declareren?
Thanks. Even kijken.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:39 schreef Lolaatje het volgende:
Oh T, heb je al gekeken op vd.nl? Heeft ook zomerse jurkjes.
Dat was niet de beoogde reactiequote:Op woensdag 22 juni 2011 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk, declaraties kun je immers ook afwijzen.
Dat mag je, of ik er vervolgens iets mee doe is een tweedequote:Op woensdag 22 juni 2011 23:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Mag ik de overige 45 lessen dan bij jou declareren?
Oeh, die is leuk! Hoop dat je hem in de winkel zult vinden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:48 schreef Tegan het volgende:
http://www.vd.nl/dames/ju(...)lister&from=overview
Even in de winkel zoeken volgende week.
Ik wil ze ook best inruilen voor een dagje klushulp. Ik ben de moeilijkste niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:50 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dat mag je, of ik er vervolgens iets mee doe is een tweede
Wellicht als je ze nakend in persoon indient, dat ik er anders tegenover sta.quote:
Waarom heb je dit aanbod niet veel eerder gedaan? Alleen het presenteerblaadje ontbreekt nogquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:52 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik wil ze ook best inruilen voor een dagje klushulp. Ik ben de moeilijkste niet.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
nee geen tijd
maandag moet ik en kleine ingreep en dan mag ik een paar dagen niet lopen dus dan heb ik zeeën van tijd om te kijken
Zelfs ik hem 'm, dan kan jij het ook. En erger dan ik is gewoon bijna onmogelijk, tenzij je meedoet met dat ene programma.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:14 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik heb op zich het geld wel (tenzij CV aanleggen heel duurt uitvalt), maar ik ben vooral bang dat ik een gevaarte op de weg ben
. Dat ik niet genoeg overzicht houd, aan te veel dingen tegelijk wil denken.
Maar daar kan ik maar op één manier achterkomen natuurlijk.
Het is de vraag of dat bevorderlijk werkt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht als je ze nakend in persoon indient, dat ik er anders tegenover sta.
Waarom twijfel je?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:05 schreef Lolaatje het volgende:
Het is de vraag of dat bevorderlijk werkt.
Ik bedoel dat jij mij dan een dagje komt helpen, hè. Jij krijgt immers mijn declaraties al. Presenteerblaadje volgt!quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:56 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Waarom heb je dit aanbod niet veel eerder gedaan? Alleen het presenteerblaadje ontbreekt nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |