Hoe lang heb jij erover gedaan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs ik hem 'm, dan kan jij het ook. En erger dan ik is gewoon bijna onmogelijk, tenzij je meedoet met dat ene programma.
Omdat het risico bestaat dat je zo afgeleid raakt dat je heel die declaraties vergeet.quote:
Good save.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:14 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Omdat het risico bestaat dat je zo afgeleid raakt dat je heel die declaraties vergeet.
Dat zou het tijdelijk niet kunnen lopen wel verklaren inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Stiekem laat ze gewoon een intieme piercing zetten.
Ik durf dat aan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:14 schreef Lolaatje het volgende:
Omdat het risico bestaat dat je zo afgeleid raakt dat je heel die declaraties vergeet.
Is je nieuwe vlam daar niet iets te jaloers voor aangelegd?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:08 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat jij mij dan een dagje komt helpen, hè. Jij krijgt immers mijn declaraties al. Presenteerblaadje volgt!
Dapper, daar heb ik respect voor.quote:
Kom maar door met die declaraties dan.quote:
Je vermoed dat hij van jou iets te vrezen heeft?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:24 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Is je nieuwe vlam daar niet iets te jaloers voor aangelegd?
Kan nog wel zo'n 15 maanden duren voordat ik de te declareren lessen afgerond heb, lees ik net.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar door met die declaraties dan.
Op het gebied van klussen wel, anders zou je mij immers dat geweldige aanbod niet doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:47 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je vermoed dat hij van jou iets te vrezen heeft?
Zo veel heb ik er nou ook weer niet gehadquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Mag ik de overige 45 lessen dan bij jou declareren?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 06:52 schreef Kuukske het volgende:
Vier uur slaap. Bah. Dit wordt een laaaaaange dag.
Oh god, Why?!quote:
Ik ben voor het eerst sinds tijden eens een beetje op tijd naar bed gegaan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 06:52 schreef Kuukske het volgende:
Vier uur slaap. Bah. Dit wordt een laaaaaange dag.
Ok.quote:Op donderdag 23 juni 2011 08:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoop dat je iedere dag op tijd bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |