Heb ik ook wel eens op gereden tijdens lessen, rijd best aardigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
Roderick, zoiets? Niet perse deze, maar de keuze is reuze.
je zal je maar vervelen op het circuitquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:36 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)wn,_elbow_down,.html
Hmmm ja ik zoek het inderdaad meer in de betrouwbaarheid voor zo'n partime motorrijder als jij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:43 schreef Roderick2085 het volgende:
Heb ik ook wel eens op gereden tijdens lessen, rijd best aardigvond ik toen iig
eventueel ook een optie
toch vind ik dit ook wel wat hebben... alleen geen idee wat voor problemen die km stand gaat geven
is idd waarschijnlijk wel handig jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmm ja ik zoek het inderdaad meer in de betrouwbaarheid voor zo'n partime motorrijder als jij.
Gelijk halen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:13 schreef Roderick2085 het volgende:
is idd waarschijnlijk wel handig jadaarom is deze misschien ook wel interessant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bruikbaar vermogen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:37 schreef Blackviper het volgende:
Stats van de Dyno run vanochtend:
Run 1 met DB-killers: 93.8PK @ 12277 RPM; 58Nm @ 10184 RPM
Run 2 zonder DB-killers: 95.7PK @ 12305 RPM; 59Nm @ 10258 RPM
Oldskool.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gelijk halen.ff informerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.net als staat van banden, kettingset ed
lekker dichtbij ook![]()
K'zou het maar snel doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:52 schreef Roderick2085 het volgende:
ff informerennet als staat van banden, kettingset ed
lekker dichtbij ook![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:12 schreef Hoogheid het volgende:
Potverdomme,.. eerst een slot gekocht. Bleek niet ART4 gekeurd te zijn. Eigen stomme fout, ik had mij er niet in verdiept in het type slot dat je moet hebben. Vervolgens weer een slot gekocht, blijkt hij te groot te zijnGodverdomme.. toen maar gewoon een kettingslot gehaald, die past tenminste altijd
hangt ervan af hoe lang je ketting isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:19 schreef Blackviper het volgende:
[..]
![]()
Kettingslot past niet echt in je buddy om mee te nemen daarom is een passend art4 remschijfslot wel zo fijn
watisser met je Bandit gebeurdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hangt ervan af hoe lang je ketting isik kon mijn kettingslot en schijfremslot altijd kwijt
In een thundercat kun je zelfs met flink douwen je schoonmoeder kwijtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:19 schreef Blackviper het volgende:
[..]
![]()
Kettingslot past niet echt in je buddy om mee te nemen daarom is een passend art4 remschijfslot wel zo fijn
Je bent één van de weinigen die het leuk vonden denk ik. Maar wel leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:02 schreef BazzieK het volgende:
Leuke race. Indrukwekkende inhaalrace van Lorenzo.
Ondanks het feit dat Simoncelli iedereen onderuit kegelt blijf ik zijn rijstijl wel leuk vinden.
Vorig jaar.quote:
Er zijn wel potentiele schoonmoeders het douwen waard.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:59 schreef Hoogheid het volgende:
In een thundercat kun je zelfs met flink douwen je schoonmoeder kwijt
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Banden, ketting en tandwielen in perfecte staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:47 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen de accu was vol.ik leer nog wel eens watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dacht alquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw had dat linkje van de div niet gezien.![]()
Internetquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:22 schreef Worldbeater het volgende:
De belastingdienst is weer lekker bezigineens meer dan 5 mille op de rekening.
Is er morgen nog een motorzaak open? [ afbeelding ]
Dinnetje moet bijna hetzelfde bedrag terugbetalen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:34 schreef Blackviper het volgende:
Internet![]()
Weet je ZEKER dat je dat geld mag houden?![]()
(zo ja zeker geen voorlopige teruggaaf voor je hypotheek? doe ik ook altijd leuk spaarpotje)
1 op 150? Brandstof of olie...?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:24 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn veel nieuwere KLX verbruikte 1 liter per 150 kilometer (bij 140 km/u) op de snelweg.
Jezus was een brommer, nog geen 60 Nmquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:37 schreef Blackviper het volgende:
Stats van de Dyno run vanochtend:
Run 1 met DB-killers: 93.8PK @ 12277 RPM; 58Nm @ 10184 RPM
Run 2 zonder DB-killers: 95.7PK @ 12305 RPM; 59Nm @ 10258 RPM
wat denk je zelfquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
1 op 150? Brandstof of olie...?
alleen zou de ene wel kunnen, de andere is best wel onmogelijkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt me in beide gevallen erg sterk...
Ik vond het al zo lekker zuinig...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alleen zou de ene wel kunnen, de andere is best wel onmogelijk
1 cilinders zijn niet gemaakt om langdurig op de snelweg mee te vlammen in het verkeer.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nou ja, het lijkt me in beide gevallen erg sterk...
heb je vast niet lang gehad dan... met die oliefetisj van jou zat je waarschijnlijk met tranen in je ogen op de motor, of niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1 cilinders zijn niet gemaakt om langdurig op de snelweg mee te vlammen in het verkeer.
Rustig rijden ging wel, maar vanaf 140 km/u was het zuipen van olie in hoofdletters.
Jij hebt aan een half woord genoeg.quote:
Viel me idd wel ff tegen, ondanks het veranderen van het achtertandwiel van 52 naar 46 tanden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:58 schreef Roderick2085 het volgende:
heb je vast niet lang gehad dan... met die oliefetisj van jou zat je waarschijnlijk met tranen in je ogen op de motor, of niet?
Aha, weer wat geleerd. Ik kom met mijn ene cilinder überhaupt niet op de snelwegquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1 cilinders zijn niet gemaakt om langdurig op de snelweg mee te vlammen in het verkeer.
Rustig rijden ging wel, maar vanaf 140 km/u was het zuipen van olie in hoofdletters.
Don't overdrive it.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Aha, weer wat geleerd. Ik kom met mijn ene cilinder überhaupt niet op de snelweg.
KLX of CR500. Ander dus.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:39 schreef Bunnybeater het volgende:
Ik heb ook nog een foto van je KLR, of was dat die ander ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij weet dat de enige SM pics die door andere worden opgeslagen die Kawa met blonde chick isquote:Op zondag 26 juni 2011 00:04 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
En je bent nog wel zo goed in censureren
Jaa shit!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Jezus was een brommer, nog geen 60 Nm
Tijdje leuk mee gesmst, totdat het bigend eruit liep.quote:Op zondag 26 juni 2011 04:15 schreef BazzieK het volgende:
Hij weet dat de enige SM pics die door andere worden opgeslagen die Kawa met blonde chick is
120/70 met de kroonplaat iets doorgestoken.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm bandenmannen, wat zal lekkerder sturen met pipo's, 120/60 of 120/70 voor?
Respect voor de baas, deze trapt nog harder terug! [de motor]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beter doe je t met 150 (old skool) pk'squote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Jezus was een brommer, nog geen 60 Nm
Laten we eerlijk zijn dit ziet er toch niet uit .quote:
mooie brommerquote:Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef DarkNoize het volgende:
Vrijdag rijbewijs opgehaald en ondertussen in 2 dagen 250km gereden![]()
Rijdt goed, alleen jammer van de 25kw![]()
[ afbeelding ]
Woon zelf in Valkenswaard, maar motor komt uit Deventerquote:Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef densmee het volgende:
[..]
mooie brommer
heb je hem in vwaard of waalre gekocht?
wie heeft er nou vermogen nodig..is allemaal compensatiegedragquote:Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef DarkNoize het volgende:
Vrijdag rijbewijs opgehaald en ondertussen in 2 dagen 250km gereden![]()
Rijdt goed, alleen jammer van de 25kw![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:00 schreef OPM het volgende:
[..]
wie heeft er nou vermogen nodig..is allemaal compensatiegedrag
mooie fiets btwooit graag willen hebben...mr je kunt slechter beginnen..
Ik denk dat ik jou vandaag wel ben tegengekomen :p wij reden omgeving veluwe en die brug komt me bekend voor, een rood/wit/zwarte thundercat en een blauw witte srad erachteraanquote:Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef DarkNoize het volgende:
Vrijdag rijbewijs opgehaald en ondertussen in 2 dagen 250km gereden![]()
Rijdt goed, alleen jammer van de 25kw![]()
[ afbeelding ]
dat viaduct is bij eindhoven, als je van waalre afkomt en richting van der valk rijdtquote:Op zondag 26 juni 2011 22:37 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou vandaag wel ben tegengekomen :p wij reden omgeving veluwe en die brug komt me bekend voor, een rood/wit/zwarte thundercat en een blauw witte srad erachteraan, was trouwens echt heerlijk weer vandaag.. 240km op het tellertje erbij vandaag
Iets meer vermogen zou wel leuker zijn geweest, nu is het de hele tijd volgas wil ik mijn vader bij houden die dan heel rustig aan het toeren is op zijn toerbuffelquote:Op zondag 26 juni 2011 22:00 schreef OPM het volgende:
[..]
wie heeft er nou vermogen nodig..is allemaal compensatiegedrag
mooie fiets btwooit graag willen hebben...mr je kunt slechter beginnen..
Die brug is 'in' Eindhoven. Als je me vanmiddag tegen bent gekomen was ik met een zwarte bmw toerfiets (m'n vader). Maar ik ben volgens mij niet in de buurt van de Veluwe gekomen dat ik weetquote:Op zondag 26 juni 2011 22:37 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou vandaag wel ben tegengekomen :p wij reden omgeving veluwe en die brug komt me bekend voor, een rood/wit/zwarte thundercat en een blauw witte srad erachteraan, was trouwens echt heerlijk weer vandaag.. 240km op het tellertje erbij vandaag
Die CR500 trapte echt gemeen, sloeg soms ook net niet aan, de viertak KLX650R was er lief bij.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:05 schreef Sounddragon het volgende:
Auw![]()
Ik heb van mijn KLR ook wel eens zulke fratsen gehad, dat bijt wel eventjes
quote:
Niemand kreeg dat ding zonder training aangetrapt.quote:
VFR ?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef mark_dabomb het volgende:
Het is tijd voor een andere motor! Mijn gpz 900 r gaat er uit en er komt wat nieuwers voor in de plek.Nou ben ik nog niet zo bekend in alle types motoren dus misschien dat jullie me kunnen helpen. Ik zoek een toer motor met een sportieve inborst. De motor wordt niet gebruikt voor ww verkeer en alleen voor plezierritjes en af en toe is naar familie op ca. 100 km. Ik wil graag een redelijk rechte zit en de mogelijkheid om een topkoffer te installeren. Een mooi geluid is een pré!
Budget: max 4000 euro en niet al te veel km's
Gelukkig heb ik nooit een CR gekocht dusquote:Op zondag 26 juni 2011 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die CR500 trapte echt gemeen, sloeg soms ook net niet aan, de viertak KLX650R was er lief bij.
[..]Bike voor op straat gekocht?
Ik heb met die KLX wel eens een vervelende bobine en later vlottertje gehad.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:28 schreef Sounddragon het volgende:
Gelukkig heb ik nooit een CR gekocht dusKLR was vervelend zat
Whatskebeurt.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:34 schreef BazzieK het volgende:
Schijt TriumphEerste rit na reparatie + 10k beurt weer kapot
Vorige keer vermogen + toerren weg + electra deed raar. Laten maken + 10k beurt gedaan. Was een losse accupool waardoor accu kapot was gegaan zeiden ze. Naar huis gereden iets minder dan twee weken geleden.quote:
Zullen ze elkaar nog gesproken hebben na de wedstrijd?quote:
Hoop het wel, heb wel voor een nieuwe betaald iigquote:Op maandag 27 juni 2011 00:08 schreef Geerd het volgende:
Hebben ze wel de accu vernieuwd dan??
Tering jammer man, morgen ook nog lekker idd.
Your ambition outweights your talent.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:18 schreef koffiekoekje het volgende:
Zullen ze elkaar nog gesproken hebben na de wedstrijd?
Het is toch fabrieksgarantie + dealeronderhoud.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:22 schreef BazzieK het volgende:
Hoop het wel, heb wel voor een nieuwe betaald iig
Maar een half jaar garantie op een accu. Kon ik ook nog wel inkomen. Als het iets anders was geweest was ik wel gaan steigeren.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is toch fabrieksgarantie + dealeronderhoud.
Jouw schuld toch niet dat die pool losloopt. Raar verhaal wel.
weer ik het? Volgens mij zit een VFR aardig richting toerbrommer, mooi geluidje want: V4, en als je een beetje rechter op wilt zitten plemp je er een ander stuurtje op.quote:
de mijne kreeg je niet meer aan als hij warm was, als hij liep was hij braaf, maar wee o wee als je hem liet afslaan of uitzette en daarna weer weg wildequote:Op zondag 26 juni 2011 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb met die KLX wel eens een vervelende bobine en later vlottertje gehad.
Dan sta je toch ff veertig keer te kicken. Dan wordt je wel moe.
En het rechterbeen is ineens vijf centimeter dikker dan de linker.
Dat meisje is Judith!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tijdje leuk mee gesmst, totdat het bigend eruit liep.![]()
Waarschijnlijk lange ritten samen met supersporters gemaakt.
Daar kon'ie dus nie tegen nie.![]()
[ afbeelding ]
Maar tot die tijd was het een schatje ipv katje.![]()
[..]
120/70 met de kroonplaat iets doorgestoken.
goed idee ja, voor je porno brommer...quote:Op maandag 27 juni 2011 09:55 schreef -XX- het volgende:
Wb! Wat is jouw ervaring met ProCycle olie??? Omdat mijn motor best veel verbruikt, wil ik op wat goedkopere olie overstappen ipv die raceolie van bijna 20 euro de L van Bel Ray
Ik zeg niet dat ik het beter zou regelen, maar een pooltje die losgekomen is lijkt mij nie normaal nie.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:53 schreef BazzieK het volgende:
Maar een half jaar garantie op een accu. Kon ik ook nog wel inkomen. Als het iets anders was geweest was ik wel gaan steigeren.
Dinsdag even bellen, hopelijk kunnen ze em snel en dit keer goed maken.
Ja leuk vooraan de rij met de stoplichtjes.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:21 schreef Sounddragon het volgende:
de mijne kreeg je niet meer aan als hij warm was, als hij liep was hij braaf, maar wee o wee als je hem liet afslaan of uitzette en daarna weer weg wilde
Marriage material.quote:
Ik zou de 20W50 pakken van Procycle.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:55 schreef -XX- het volgende:
Wb! Wat is jouw ervaring met ProCycle olie??? Omdat mijn motor best veel verbruikt, wil ik op wat goedkopere olie overstappen ipv die raceolie van bijna 20 euro de L van Bel Ray.
Ik had die Procycle 20W50 ook in gedachte! Vandaag maar even bestellen.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het beter zou regelen, maar een pooltje die losgekomen is lijkt mij nie normaal nie.
Om het dan op de garantie van de accu af te schuiven.
Ik zet die dingen trouwens altijd met de sleutel vast ipv schroevendraaier.
[..]
Ja leuk vooraan de rij met de stoplichtjes.
[..]
Marriage material.![]()
[..]
Ik zou de 20W50 pakken van Procycle.![]()
(ik heb een tijdje met 15W40 Lidl olie gereden in de SZR660draait lage toeren en is max. 35 Kw)
Heb nu Procycle 10W50 volsyntheet in de VX800 en de ZX-10R zitten.
Pas in Assen nog met RSV31 staan praten van MF, die zit nog dichter bij het vuur.
Die had nu zelfs een motorfiets gezien waar ze Procycle in de gebruiksaanwijzing voorschrijven.![]()
Tijdens dat gesprek draaide de VX al die olie, voor de ZX toen maar geen dure Castrol gekocht.
RSV kon mij bevestigen dat het geen ruk uitmaakte.
En de volsyntheet is ook JASO MA2.
Als je hem voor school/werk gaat gebruiken is het verstandig om eerst textiel te nemen. Mooi of nietje kan em dan altijd gebruiken.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:32 schreef WitteHamster het volgende:
Goedemorgen FoK Motorclub
Ik heb even een vraag, ik heb recentelijk mijn motorrijbewijs gehaald en mag deze aankomende woensdag ophalen. Maar eerst wil ik een motorpak kopen, wel zo handig voor proefritten etcetera.
Maar, nou zit ik ernstig te twijfelen tussen textiel en leer.
Ik weet dat textiel voor alle weertypen is en leer eigenlijk voor mooiweerrijders.
Het type motor waar ik voor wil kijken is toch wel een supersport of sporttour.
Nadeel van leer is dat je die zonder een broek eronder draagt, en dat is lastig indien je naar je school/werk gaat want dan moet je je steeds omkleden, lijkt me. Of doen jullie dit soort stukken gewoon in je spijkerbroek?
Textiel is ook wat functioneler, maar ik vind het toch niet zo staan op een supersport of sporttour.
Iemand tips, advies?
Op een supersport zit je idd enigszins voor aap in textiel, behalve als het regent, je kunt er ook voor kiezen om een regenpak te dragen over je leer als het minder weer is, alleen fladdert dat meestal als een idioot. Op een sport/tour kan textiel dan weer prima, en als je dat ding ook daadwerkelijk als vervoer wilt gaan gebruiken zou ik sowieso voor een wat meer toergerichte motor gaan, want een sportbrommer is niet bepaald praktisch, en al helemaal niet comfortabel in de meeste gevallenquote:Op maandag 27 juni 2011 11:32 schreef WitteHamster het volgende:
Goedemorgen FoK Motorclub
Ik heb even een vraag, ik heb recentelijk mijn motorrijbewijs gehaald en mag deze aankomende woensdag ophalen. Maar eerst wil ik een motorpak kopen, wel zo handig voor proefritten etcetera.
Maar, nou zit ik ernstig te twijfelen tussen textiel en leer.
Ik weet dat textiel voor alle weertypen is en leer eigenlijk voor mooiweerrijders.
Het type motor waar ik voor wil kijken is toch wel een supersport of sporttour.
Nadeel van leer is dat je die zonder een broek eronder draagt, en dat is lastig indien je naar je school/werk gaat want dan moet je je steeds omkleden, lijkt me. Of doen jullie dit soort stukken gewoon in je spijkerbroek?
Textiel is ook wat functioneler, maar ik vind het toch niet zo staan op een supersport of sporttour.
Iemand tips, advies?
Maar hij wil er ook gewone kleren onder kunnen doen, dus valt leer afquote:Op maandag 27 juni 2011 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op een supersport zit je idd enigszins voor aap in textiel, behalve als het regent, je kunt er ook voor kiezen om een regenpak te dragen over je leer als het minder weer is, alleen fladdert dat meestal als een idioot. Op een sport/tour kan textiel dan weer prima, en als je dat ding ook daadwerkelijk als vervoer wilt gaan gebruiken zou ik sowieso voor een wat meer toergerichte motor gaan, want een sportbrommer is niet bepaald praktisch, en al helemaal niet comfortabel in de meeste gevallen
preciesquote:Op maandag 27 juni 2011 13:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Maar hij wil er ook gewone kleren onder kunnen doen, dus valt leer afen of een sport wel of niet praktisch is voor je werk maakt geen klap uit. Dat ligt geheel aan de persoon. En wat hij er evt op mee moet nemen. Oplossingen genoeg voor sport fietsen.
Zelf heb ik een leren jas + broek en een textielen broek. Als ik naar me werk ga heb ik een (zwarte) leren jas + textielen broek en als ik lekker een dag ga touren heb ik helemaal leer aan. Maar, als je 1 setje gaat kopen zou ik lekker voor textiel gaan, waterdicht als je vaak gaat rijdenquote:Op maandag 27 juni 2011 11:32 schreef WitteHamster het volgende:
Goedemorgen FoK Motorclub
Ik heb even een vraag, ik heb recentelijk mijn motorrijbewijs gehaald en mag deze aankomende woensdag ophalen. Maar eerst wil ik een motorpak kopen, wel zo handig voor proefritten etcetera.
Maar, nou zit ik ernstig te twijfelen tussen textiel en leer.
Ik weet dat textiel voor alle weertypen is en leer eigenlijk voor mooiweerrijders.
Het type motor waar ik voor wil kijken is toch wel een supersport of sporttour.
Nadeel van leer is dat je die zonder een broek eronder draagt, en dat is lastig indien je naar je school/werk gaat want dan moet je je steeds omkleden, lijkt me. Of doen jullie dit soort stukken gewoon in je spijkerbroek?
Textiel is ook wat functioneler, maar ik vind het toch niet zo staan op een supersport of sporttour.
Iemand tips, advies?
Textiel is voor heumeus en konijntjesquote:Op maandag 27 juni 2011 11:32 schreef WitteHamster het volgende:
Goedemorgen FoK Motorclub
Ik heb even een vraag, ik heb recentelijk mijn motorrijbewijs gehaald en mag deze aankomende woensdag ophalen. Maar eerst wil ik een motorpak kopen, wel zo handig voor proefritten etcetera.
Maar, nou zit ik ernstig te twijfelen tussen textiel en leer.
Ik weet dat textiel voor alle weertypen is en leer eigenlijk voor mooiweerrijders.
Het type motor waar ik voor wil kijken is toch wel een supersport of sporttour.
Nadeel van leer is dat je die zonder een broek eronder draagt, en dat is lastig indien je naar je school/werk gaat want dan moet je je steeds omkleden, lijkt me. Of doen jullie dit soort stukken gewoon in je spijkerbroek?
Textiel is ook wat functioneler, maar ik vind het toch niet zo staan op een supersport of sporttour.
Iemand tips, advies?
Tja, heb 2 jaar garantie en dit was na 2 jaar en 2 maandenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het beter zou regelen, maar een pooltje die losgekomen is lijkt mij nie normaal nie.
Om het dan op de garantie van de accu af te schuiven.
Ik zet die dingen trouwens altijd met de sleutel vast ipv schroevendraaier.
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Textiel is voor heumeus en konijntjes
Gewoon altijd vol in het zwarte leerquote:Op maandag 27 juni 2011 16:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]echte mannen zitten zeker met korte broek en slippers op de motor
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:45 schreef Worldbeater het volgende:
Serieus:
Er zijn textielen pakken die qua uitstraling niets onder doen voor leer.
[ afbeelding ]
Dat is wel waar, dan is leer idd niet zo handig, of je moet alles wat ruimer nemen zodat er een spijkerbroek onder past, maar dat lijkt me ook niksquote:Op maandag 27 juni 2011 13:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Maar hij wil er ook gewone kleren onder kunnen doen, dus valt leer afen of een sport wel of niet praktisch is voor je werk maakt geen klap uit. Dat ligt geheel aan de persoon. En wat hij er evt op mee moet nemen. Oplossingen genoeg voor sport fietsen.
Je hebt niet eens de reacties gelezen, je bent gewoon gaan kopen en achteraf de reacties gelezen, 3 xquote:Op maandag 27 juni 2011 18:34 schreef WitteHamster het volgende:
Bedankt voor de tips, heb uiteindelijk een combi leren pak gekocht van Berik. Wil voor een supersport kijken, R6 en dan is textiel niks, leek mij althans. Ben van plan om vooral/alleen met mooi weer te gaan rijden dus dan is leer wel prima. Voor de rest heb ik een auto.
Als het banksaldo weer wat is aangegroeid dan kunnen we nog eens kijken voor uitbreiding in de vorm van textiel.
Ik zie mezelf er (nog) niet echt in rondlopenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:45 schreef Worldbeater het volgende:
Serieus:
Er zijn textielen pakken die qua uitstraling niets onder doen voor leer.
[ afbeelding ]
Scottoiler VSystem ik heb hem ookquote:Op maandag 27 juni 2011 18:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Weet iemand toevallig wat voor smeersysteem dit is ?
[ afbeelding ]
Scottoiler? Want het ziet er niet uit als een Pro of OSCO oilerquote:Op maandag 27 juni 2011 18:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Weet iemand toevallig wat voor smeersysteem dit is ?
[ afbeelding ]
Oeh, ik was op zoek naar een smileyquote:Op maandag 27 juni 2011 18:44 schreef Blackviper het volgende:
Scottoiler ik heb hem ook![]()
net nog bijgevuld!
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef DeKleineBaas het volgende:
Laten we eerlijk zijn dit ziet er toch niet uit .
Met zo'n puch koplamp voorop
die noobs hebben geen ideequote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:44 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Scottoiler VSystem ik heb hem ook![]()
net nog bijgevuld!
Nice, thanksquote:Op maandag 27 juni 2011 18:44 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Scottoiler? Want het ziet er niet uit als een Pro of OSCO oiler
[..]
Oeh, ik was op zoek naar een smiley
ietsje meerquote:Op maandag 27 juni 2011 18:53 schreef Blackviper het volgende:
maar die brommert had wel meer dan 60nm en voldoende pk toch![]()
Vering van mijn motor (ZX12) laat ik ook doenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:49 schreef OPM het volgende:
enniehoe lamp, dember en vering op korte termijnrest als t sneeuwt ofzo, of niet
wrom nog geld instoppen dan? wrom niet gewoon weg doen, dat ding waar je amper op hebt geredenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:02 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Vering van mijn motor (ZX12) laat ik ook doen![]()
Maar ik ga er alleen niet op rijden
Nice dat je een straatvechter hebt, buiten het circuit ook spelen.
Maar waarom zit die foto in een mapje B12?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:49 schreef OPM het volgende:
die noobs hebben geen idee![]()
enniehoe lamp, dember en vering op korte termijnrest als t sneeuwt ofzo, of niet
Google is je vriendje.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik zie mezelf er (nog) niet echt in rondlopen
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar waarom zit die foto in een mapje B12?![]()
Is het weer een 750? Leef je in 2005 ofzo.![]()
Of een 1100.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja boeiend mapje, maar niet zo overzichtelijk.quote:
Ik pak mijn motor altijd snel zonder dat ik het leren pak nog aan heb.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:38 schreef jesperrrrsss het volgende:
![]()
ik geef toe dat leer niet optimaal is als:
- het regent
- je naar je werk moet(in nette kleding)
- 30 graden is (zo als vandaag ) is zo'n alpinestar air jacket toch beter
- of gewoon even snel de motor wilt pakken.
Safety first manquote:Op maandag 27 juni 2011 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja boeiend mapje, maar niet zo overzichtelijk.
En nou weet ik het nog niet.
[..]
Ik pak mijn motor altijd snel zonder dat ik het leren pak nog aan heb.
Weleens gehoord van fokken op je mobiel?.. Heb ook de verkoper ter plekke om hulp gevraagd dus het is niet zo dat ik dacht van ah mooi pak KOPUH!.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:41 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Je hebt niet eens de reacties gelezen, je bent gewoon gaan kopen en achteraf de reacties gelezen, 3 x
Ja, een Scottoiler zoals al gezegd, en als je dat rubbertje loshebt zo, dan loopt 'ie leegquote:Op maandag 27 juni 2011 18:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Weet iemand toevallig wat voor smeersysteem dit is ?
[ afbeelding ]
Je bedoelt net onder de 1 zetten. Anders zit je velg onder de shit. Bij mij iig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, een Scottoiler zoals al gezegd, en als je dat rubbertje loshebt zo, dan loopt 'ie leeg![]()
Vullen met olie, geschikt of ongeschikt, whatevah, en met het bovenste (voor jou rechter) zwarte kapje kun je hem stellen. TIP : niet boven de 2 - 3 zetten met dit weer, anders wordt het poetsen
Ik heb hem normaliter dicht staan, zet hem af en toe eventjes een paar tikkies open om te smeren. Mijn velg is standaard vet, dat schijnt te helpen tegen het roestenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:04 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Je bedoelt net onder de 1 zetten. Anders zit je velg onder de shit. Bij mij iig.
quote:
Mwoah, dat vraag ik me ook weleens af. Het heeft bepaalde emotionele waarde voor mijquote:Op maandag 27 juni 2011 19:27 schreef OPM het volgende:
wrom nog geld instoppen dan? wrom niet gewoon weg doen, dat ding waar je amper op hebt gereden
Dus eigenlijk wil je je bike niet kwijt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:10 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
[..]
Mwoah, dat vraag ik me ook weleens af. Het heeft bepaalde emotionele waarde voor mij![]()
Eerst had ik hem bijna verkocht, maar toen toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |