Je hebt niet eens de reacties gelezen, je bent gewoon gaan kopen en achteraf de reacties gelezen, 3 xquote:Op maandag 27 juni 2011 18:34 schreef WitteHamster het volgende:
Bedankt voor de tips, heb uiteindelijk een combi leren pak gekocht van Berik. Wil voor een supersport kijken, R6 en dan is textiel niks, leek mij althans. Ben van plan om vooral/alleen met mooi weer te gaan rijden dus dan is leer wel prima. Voor de rest heb ik een auto.
Als het banksaldo weer wat is aangegroeid dan kunnen we nog eens kijken voor uitbreiding in de vorm van textiel.
Ik zie mezelf er (nog) niet echt in rondlopenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:45 schreef Worldbeater het volgende:
Serieus:
Er zijn textielen pakken die qua uitstraling niets onder doen voor leer.
[ afbeelding ]
Scottoiler VSystem ik heb hem ookquote:Op maandag 27 juni 2011 18:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Weet iemand toevallig wat voor smeersysteem dit is ?
[ afbeelding ]
Scottoiler? Want het ziet er niet uit als een Pro of OSCO oilerquote:Op maandag 27 juni 2011 18:42 schreef PeeJie_ het volgende:
Weet iemand toevallig wat voor smeersysteem dit is ?
[ afbeelding ]
Oeh, ik was op zoek naar een smileyquote:Op maandag 27 juni 2011 18:44 schreef Blackviper het volgende:
Scottoiler ik heb hem ook![]()
net nog bijgevuld!
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef DeKleineBaas het volgende:
Laten we eerlijk zijn dit ziet er toch niet uit .
Met zo'n puch koplamp voorop
die noobs hebben geen ideequote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:44 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Scottoiler VSystem ik heb hem ook![]()
net nog bijgevuld!
Nice, thanksquote:Op maandag 27 juni 2011 18:44 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Scottoiler? Want het ziet er niet uit als een Pro of OSCO oiler
[..]
Oeh, ik was op zoek naar een smiley
ietsje meerquote:Op maandag 27 juni 2011 18:53 schreef Blackviper het volgende:
maar die brommert had wel meer dan 60nm en voldoende pk toch![]()
Vering van mijn motor (ZX12) laat ik ook doenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:49 schreef OPM het volgende:
enniehoe lamp, dember en vering op korte termijnrest als t sneeuwt ofzo, of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |