IJsje? 5 uur slapen nog?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik had met twee minuten begonnen voor tien minuten werk.
En nu is het niet af, dus ben ik nog minder rustig.
Nog vijf uurtjes om te slapenMaar eerst een ijsje..
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bazzie jongen, ga je mond eens spoelen. Beetje pronken met zon vrouwenauto en dan vervolgens de stoere jongen uit gaan hangen.
dat is koffiekoekjes rol. ]
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:02 schreef Worldbeater het volgende:
Nog vijf uurtjes om te slapenMaar eerst een ijsje..
Zelf WB moest zich na 7 jaar nog voorstellenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oja, sorry, ik was zo'n ongewenste nieuweling.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:40 schreef Worldbeater het volgende:
En drie jaar contributie vooruit hebt betaald.
Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:06 schreef Blackviper het volgende:
aaaah straks gaat er weer iemand zeuren bij adworks/addsense/eo/...
Gaat ook om de motor hey?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:06 schreef Blackviper het volgende:
[..]
aaaah straks gaat er weer iemand zeuren bij adworks/addsense/eo/...
[..]
En wat zou dat moeten doen? Schoonmaken ofzo?
Hij is blij dat pa niet meer over de schouders meekijkt.quote:
Lekker testen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:37 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.motor.nl/nieuw(...)ht-zich-op-2012.html
Daar is het weekend toch ook voor ?quote:
Errrr ik heb nog meer te doen dan uitslapen (kan niet) en relaxen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:02 schreef DeKleineBaas het volgende:
Daar is het weekend toch ook voor ?
Wie gaat er nog naar de TT dan ?
Wordt eens wakker mòngool.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:38 schreef OPM het volgende:
wordt die homobende niet eens uitgezondenalleen F1 Q
jonguhquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wordt eens wakker mòngool.
http://www.tvgids.nl/programma/11174741/NOS_Studio_Sport/
Detectiesysteem? zo'n GPS tracker of wat?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gister moest ik testrijden met de zx9r @ tunnels a73. Detectiesysteem testen, werkte prima. Stiekem klinkt ie wel leuk zo in de tunnel![]()
had speciaal de zxr mee genomen, want met trxje leek me een hel om constant / soepel te moeten rijden![]()
Krijg je die zo makkelijk mee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gister moest ik testrijden met de zx9r @ tunnels a73. Detectiesysteem testen, werkte prima. Stiekem klinkt ie wel leuk zo in de tunnel![]()
had speciaal de zxr mee genomen, want met trxje leek me een hel om constant / soepel te moeten rijden![]()
Weertje krijg je op de koop toe.quote:
Fireblade.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:28 schreef Roderick2085 het volgende:
Toch maar weer aan het kijken naar een goedkope 2-wieler voor voornamelijk snelweggebruik waarschijnlijk.. iemand nog leuke tips?
Bij ons hadden ze alleen maar reclame en NU.nl nieuwsfeed aanstaanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:31 schreef Worldbeater het volgende:
In de sportschool hebben ze Sport 1.![]()
De eerste te zwaar en te oud, de tweede kansloos en te oud.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:28 schreef Roderick2085 het volgende:
Dan trekt dit toch nog ff wat meer momenteel...
Is z'n KL 600 trouwens een beetje geschikt voor snelweg gebruik
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:24 schreef BazzieK het volgende:
Bij ons hadden ze alleen maar reclame en NU.nl nieuwsfeed aanstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |