Errrr ik heb nog meer te doen dan uitslapen (kan niet) en relaxen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:02 schreef DeKleineBaas het volgende:
Daar is het weekend toch ook voor ?
Wie gaat er nog naar de TT dan ?
Wordt eens wakker mòngool.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 08:38 schreef OPM het volgende:
wordt die homobende niet eens uitgezondenalleen F1 Q
jonguhquote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wordt eens wakker mòngool.
http://www.tvgids.nl/programma/11174741/NOS_Studio_Sport/
Detectiesysteem? zo'n GPS tracker of wat?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gister moest ik testrijden met de zx9r @ tunnels a73. Detectiesysteem testen, werkte prima. Stiekem klinkt ie wel leuk zo in de tunnel![]()
had speciaal de zxr mee genomen, want met trxje leek me een hel om constant / soepel te moeten rijden![]()
Krijg je die zo makkelijk mee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gister moest ik testrijden met de zx9r @ tunnels a73. Detectiesysteem testen, werkte prima. Stiekem klinkt ie wel leuk zo in de tunnel![]()
had speciaal de zxr mee genomen, want met trxje leek me een hel om constant / soepel te moeten rijden![]()
Weertje krijg je op de koop toe.quote:
Fireblade.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:28 schreef Roderick2085 het volgende:
Toch maar weer aan het kijken naar een goedkope 2-wieler voor voornamelijk snelweggebruik waarschijnlijk.. iemand nog leuke tips?
Bij ons hadden ze alleen maar reclame en NU.nl nieuwsfeed aanstaanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:31 schreef Worldbeater het volgende:
In de sportschool hebben ze Sport 1.![]()
De eerste te zwaar en te oud, de tweede kansloos en te oud.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:28 schreef Roderick2085 het volgende:
Dan trekt dit toch nog ff wat meer momenteel...
Is z'n KL 600 trouwens een beetje geschikt voor snelweg gebruik
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:24 schreef BazzieK het volgende:
Bij ons hadden ze alleen maar reclame en NU.nl nieuwsfeed aanstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |