Maar een half jaar garantie op een accu. Kon ik ook nog wel inkomen. Als het iets anders was geweest was ik wel gaan steigeren.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is toch fabrieksgarantie + dealeronderhoud.
Jouw schuld toch niet dat die pool losloopt. Raar verhaal wel.
weer ik het? Volgens mij zit een VFR aardig richting toerbrommer, mooi geluidje want: V4, en als je een beetje rechter op wilt zitten plemp je er een ander stuurtje op.quote:
de mijne kreeg je niet meer aan als hij warm was, als hij liep was hij braaf, maar wee o wee als je hem liet afslaan of uitzette en daarna weer weg wildequote:Op zondag 26 juni 2011 23:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb met die KLX wel eens een vervelende bobine en later vlottertje gehad.
Dan sta je toch ff veertig keer te kicken. Dan wordt je wel moe.
En het rechterbeen is ineens vijf centimeter dikker dan de linker.
Dat meisje is Judith!quote:Op zondag 26 juni 2011 11:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tijdje leuk mee gesmst, totdat het bigend eruit liep.![]()
Waarschijnlijk lange ritten samen met supersporters gemaakt.
Daar kon'ie dus nie tegen nie.![]()
[ afbeelding ]
Maar tot die tijd was het een schatje ipv katje.![]()
[..]
120/70 met de kroonplaat iets doorgestoken.
goed idee ja, voor je porno brommer...quote:Op maandag 27 juni 2011 09:55 schreef -XX- het volgende:
Wb! Wat is jouw ervaring met ProCycle olie??? Omdat mijn motor best veel verbruikt, wil ik op wat goedkopere olie overstappen ipv die raceolie van bijna 20 euro de L van Bel Ray
Ik zeg niet dat ik het beter zou regelen, maar een pooltje die losgekomen is lijkt mij nie normaal nie.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:53 schreef BazzieK het volgende:
Maar een half jaar garantie op een accu. Kon ik ook nog wel inkomen. Als het iets anders was geweest was ik wel gaan steigeren.
Dinsdag even bellen, hopelijk kunnen ze em snel en dit keer goed maken.
Ja leuk vooraan de rij met de stoplichtjes.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:21 schreef Sounddragon het volgende:
de mijne kreeg je niet meer aan als hij warm was, als hij liep was hij braaf, maar wee o wee als je hem liet afslaan of uitzette en daarna weer weg wilde
Marriage material.quote:
Ik zou de 20W50 pakken van Procycle.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:55 schreef -XX- het volgende:
Wb! Wat is jouw ervaring met ProCycle olie??? Omdat mijn motor best veel verbruikt, wil ik op wat goedkopere olie overstappen ipv die raceolie van bijna 20 euro de L van Bel Ray.
Ik had die Procycle 20W50 ook in gedachte! Vandaag maar even bestellen.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het beter zou regelen, maar een pooltje die losgekomen is lijkt mij nie normaal nie.
Om het dan op de garantie van de accu af te schuiven.
Ik zet die dingen trouwens altijd met de sleutel vast ipv schroevendraaier.
[..]
Ja leuk vooraan de rij met de stoplichtjes.
[..]
Marriage material.![]()
[..]
Ik zou de 20W50 pakken van Procycle.![]()
(ik heb een tijdje met 15W40 Lidl olie gereden in de SZR660draait lage toeren en is max. 35 Kw)
Heb nu Procycle 10W50 volsyntheet in de VX800 en de ZX-10R zitten.
Pas in Assen nog met RSV31 staan praten van MF, die zit nog dichter bij het vuur.
Die had nu zelfs een motorfiets gezien waar ze Procycle in de gebruiksaanwijzing voorschrijven.![]()
Tijdens dat gesprek draaide de VX al die olie, voor de ZX toen maar geen dure Castrol gekocht.
RSV kon mij bevestigen dat het geen ruk uitmaakte.
En de volsyntheet is ook JASO MA2.
Als je hem voor school/werk gaat gebruiken is het verstandig om eerst textiel te nemen. Mooi of nietje kan em dan altijd gebruiken.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:32 schreef WitteHamster het volgende:
Goedemorgen FoK Motorclub
Ik heb even een vraag, ik heb recentelijk mijn motorrijbewijs gehaald en mag deze aankomende woensdag ophalen. Maar eerst wil ik een motorpak kopen, wel zo handig voor proefritten etcetera.
Maar, nou zit ik ernstig te twijfelen tussen textiel en leer.
Ik weet dat textiel voor alle weertypen is en leer eigenlijk voor mooiweerrijders.
Het type motor waar ik voor wil kijken is toch wel een supersport of sporttour.
Nadeel van leer is dat je die zonder een broek eronder draagt, en dat is lastig indien je naar je school/werk gaat want dan moet je je steeds omkleden, lijkt me. Of doen jullie dit soort stukken gewoon in je spijkerbroek?
Textiel is ook wat functioneler, maar ik vind het toch niet zo staan op een supersport of sporttour.
Iemand tips, advies?
Op een supersport zit je idd enigszins voor aap in textiel, behalve als het regent, je kunt er ook voor kiezen om een regenpak te dragen over je leer als het minder weer is, alleen fladdert dat meestal als een idioot. Op een sport/tour kan textiel dan weer prima, en als je dat ding ook daadwerkelijk als vervoer wilt gaan gebruiken zou ik sowieso voor een wat meer toergerichte motor gaan, want een sportbrommer is niet bepaald praktisch, en al helemaal niet comfortabel in de meeste gevallenquote:Op maandag 27 juni 2011 11:32 schreef WitteHamster het volgende:
Goedemorgen FoK Motorclub
Ik heb even een vraag, ik heb recentelijk mijn motorrijbewijs gehaald en mag deze aankomende woensdag ophalen. Maar eerst wil ik een motorpak kopen, wel zo handig voor proefritten etcetera.
Maar, nou zit ik ernstig te twijfelen tussen textiel en leer.
Ik weet dat textiel voor alle weertypen is en leer eigenlijk voor mooiweerrijders.
Het type motor waar ik voor wil kijken is toch wel een supersport of sporttour.
Nadeel van leer is dat je die zonder een broek eronder draagt, en dat is lastig indien je naar je school/werk gaat want dan moet je je steeds omkleden, lijkt me. Of doen jullie dit soort stukken gewoon in je spijkerbroek?
Textiel is ook wat functioneler, maar ik vind het toch niet zo staan op een supersport of sporttour.
Iemand tips, advies?
Maar hij wil er ook gewone kleren onder kunnen doen, dus valt leer afquote:Op maandag 27 juni 2011 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op een supersport zit je idd enigszins voor aap in textiel, behalve als het regent, je kunt er ook voor kiezen om een regenpak te dragen over je leer als het minder weer is, alleen fladdert dat meestal als een idioot. Op een sport/tour kan textiel dan weer prima, en als je dat ding ook daadwerkelijk als vervoer wilt gaan gebruiken zou ik sowieso voor een wat meer toergerichte motor gaan, want een sportbrommer is niet bepaald praktisch, en al helemaal niet comfortabel in de meeste gevallen
preciesquote:Op maandag 27 juni 2011 13:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Maar hij wil er ook gewone kleren onder kunnen doen, dus valt leer afen of een sport wel of niet praktisch is voor je werk maakt geen klap uit. Dat ligt geheel aan de persoon. En wat hij er evt op mee moet nemen. Oplossingen genoeg voor sport fietsen.
Zelf heb ik een leren jas + broek en een textielen broek. Als ik naar me werk ga heb ik een (zwarte) leren jas + textielen broek en als ik lekker een dag ga touren heb ik helemaal leer aan. Maar, als je 1 setje gaat kopen zou ik lekker voor textiel gaan, waterdicht als je vaak gaat rijdenquote:Op maandag 27 juni 2011 11:32 schreef WitteHamster het volgende:
Goedemorgen FoK Motorclub
Ik heb even een vraag, ik heb recentelijk mijn motorrijbewijs gehaald en mag deze aankomende woensdag ophalen. Maar eerst wil ik een motorpak kopen, wel zo handig voor proefritten etcetera.
Maar, nou zit ik ernstig te twijfelen tussen textiel en leer.
Ik weet dat textiel voor alle weertypen is en leer eigenlijk voor mooiweerrijders.
Het type motor waar ik voor wil kijken is toch wel een supersport of sporttour.
Nadeel van leer is dat je die zonder een broek eronder draagt, en dat is lastig indien je naar je school/werk gaat want dan moet je je steeds omkleden, lijkt me. Of doen jullie dit soort stukken gewoon in je spijkerbroek?
Textiel is ook wat functioneler, maar ik vind het toch niet zo staan op een supersport of sporttour.
Iemand tips, advies?
Textiel is voor heumeus en konijntjesquote:Op maandag 27 juni 2011 11:32 schreef WitteHamster het volgende:
Goedemorgen FoK Motorclub
Ik heb even een vraag, ik heb recentelijk mijn motorrijbewijs gehaald en mag deze aankomende woensdag ophalen. Maar eerst wil ik een motorpak kopen, wel zo handig voor proefritten etcetera.
Maar, nou zit ik ernstig te twijfelen tussen textiel en leer.
Ik weet dat textiel voor alle weertypen is en leer eigenlijk voor mooiweerrijders.
Het type motor waar ik voor wil kijken is toch wel een supersport of sporttour.
Nadeel van leer is dat je die zonder een broek eronder draagt, en dat is lastig indien je naar je school/werk gaat want dan moet je je steeds omkleden, lijkt me. Of doen jullie dit soort stukken gewoon in je spijkerbroek?
Textiel is ook wat functioneler, maar ik vind het toch niet zo staan op een supersport of sporttour.
Iemand tips, advies?
Tja, heb 2 jaar garantie en dit was na 2 jaar en 2 maandenquote:Op maandag 27 juni 2011 10:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het beter zou regelen, maar een pooltje die losgekomen is lijkt mij nie normaal nie.
Om het dan op de garantie van de accu af te schuiven.
Ik zet die dingen trouwens altijd met de sleutel vast ipv schroevendraaier.
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Textiel is voor heumeus en konijntjes
Gewoon altijd vol in het zwarte leerquote:Op maandag 27 juni 2011 16:23 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]echte mannen zitten zeker met korte broek en slippers op de motor
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:45 schreef Worldbeater het volgende:
Serieus:
Er zijn textielen pakken die qua uitstraling niets onder doen voor leer.
[ afbeelding ]
Dat is wel waar, dan is leer idd niet zo handig, of je moet alles wat ruimer nemen zodat er een spijkerbroek onder past, maar dat lijkt me ook niksquote:Op maandag 27 juni 2011 13:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Maar hij wil er ook gewone kleren onder kunnen doen, dus valt leer afen of een sport wel of niet praktisch is voor je werk maakt geen klap uit. Dat ligt geheel aan de persoon. En wat hij er evt op mee moet nemen. Oplossingen genoeg voor sport fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |