hangt ervan af hoe lang je ketting isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:19 schreef Blackviper het volgende:
[..]
![]()
Kettingslot past niet echt in je buddy om mee te nemen daarom is een passend art4 remschijfslot wel zo fijn
watisser met je Bandit gebeurdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hangt ervan af hoe lang je ketting isik kon mijn kettingslot en schijfremslot altijd kwijt
In een thundercat kun je zelfs met flink douwen je schoonmoeder kwijtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:19 schreef Blackviper het volgende:
[..]
![]()
Kettingslot past niet echt in je buddy om mee te nemen daarom is een passend art4 remschijfslot wel zo fijn
Je bent één van de weinigen die het leuk vonden denk ik. Maar wel leuk om te lezen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:02 schreef BazzieK het volgende:
Leuke race. Indrukwekkende inhaalrace van Lorenzo.
Ondanks het feit dat Simoncelli iedereen onderuit kegelt blijf ik zijn rijstijl wel leuk vinden.
Vorig jaar.quote:
Er zijn wel potentiele schoonmoeders het douwen waard.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:59 schreef Hoogheid het volgende:
In een thundercat kun je zelfs met flink douwen je schoonmoeder kwijt
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Banden, ketting en tandwielen in perfecte staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:47 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen de accu was vol.ik leer nog wel eens watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dacht alquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw had dat linkje van de div niet gezien.![]()
Internetquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:22 schreef Worldbeater het volgende:
De belastingdienst is weer lekker bezigineens meer dan 5 mille op de rekening.
Is er morgen nog een motorzaak open? [ afbeelding ]
Dinnetje moet bijna hetzelfde bedrag terugbetalen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:34 schreef Blackviper het volgende:
Internet![]()
Weet je ZEKER dat je dat geld mag houden?![]()
(zo ja zeker geen voorlopige teruggaaf voor je hypotheek? doe ik ook altijd leuk spaarpotje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |