Heb ik ook wel eens op gereden tijdens lessen, rijd best aardigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
Roderick, zoiets? Niet perse deze, maar de keuze is reuze.
je zal je maar vervelen op het circuitquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:36 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)wn,_elbow_down,.html
Hmmm ja ik zoek het inderdaad meer in de betrouwbaarheid voor zo'n partime motorrijder als jij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:43 schreef Roderick2085 het volgende:
Heb ik ook wel eens op gereden tijdens lessen, rijd best aardigvond ik toen iig
eventueel ook een optie
toch vind ik dit ook wel wat hebben... alleen geen idee wat voor problemen die km stand gaat geven
is idd waarschijnlijk wel handig jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hmmm ja ik zoek het inderdaad meer in de betrouwbaarheid voor zo'n partime motorrijder als jij.
Gelijk halen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:13 schreef Roderick2085 het volgende:
is idd waarschijnlijk wel handig jadaarom is deze misschien ook wel interessant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bruikbaar vermogen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:37 schreef Blackviper het volgende:
Stats van de Dyno run vanochtend:
Run 1 met DB-killers: 93.8PK @ 12277 RPM; 58Nm @ 10184 RPM
Run 2 zonder DB-killers: 95.7PK @ 12305 RPM; 59Nm @ 10258 RPM
Oldskool.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gelijk halen.ff informerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.net als staat van banden, kettingset ed
lekker dichtbij ook![]()
K'zou het maar snel doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:52 schreef Roderick2085 het volgende:
ff informerennet als staat van banden, kettingset ed
lekker dichtbij ook![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:12 schreef Hoogheid het volgende:
Potverdomme,.. eerst een slot gekocht. Bleek niet ART4 gekeurd te zijn. Eigen stomme fout, ik had mij er niet in verdiept in het type slot dat je moet hebben. Vervolgens weer een slot gekocht, blijkt hij te groot te zijnGodverdomme.. toen maar gewoon een kettingslot gehaald, die past tenminste altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |