Tijdje leuk mee gesmst, totdat het bigend eruit liep.quote:Op zondag 26 juni 2011 04:15 schreef BazzieK het volgende:
Hij weet dat de enige SM pics die door andere worden opgeslagen die Kawa met blonde chick is
120/70 met de kroonplaat iets doorgestoken.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm bandenmannen, wat zal lekkerder sturen met pipo's, 120/60 of 120/70 voor?
Respect voor de baas, deze trapt nog harder terug! [de motor]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beter doe je t met 150 (old skool) pk'squote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Jezus was een brommer, nog geen 60 Nm
Laten we eerlijk zijn dit ziet er toch niet uit .quote:
mooie brommerquote:Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef DarkNoize het volgende:
Vrijdag rijbewijs opgehaald en ondertussen in 2 dagen 250km gereden![]()
Rijdt goed, alleen jammer van de 25kw![]()
[ afbeelding ]
Woon zelf in Valkenswaard, maar motor komt uit Deventerquote:Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef densmee het volgende:
[..]
mooie brommer
heb je hem in vwaard of waalre gekocht?
wie heeft er nou vermogen nodig..is allemaal compensatiegedragquote:Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef DarkNoize het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:00 schreef OPM het volgende:
[..]
wie heeft er nou vermogen nodig..is allemaal compensatiegedrag
mooie fiets btwooit graag willen hebben...mr je kunt slechter beginnen..
Ik denk dat ik jou vandaag wel ben tegengekomen :p wij reden omgeving veluwe en die brug komt me bekend voor, een rood/wit/zwarte thundercat en een blauw witte srad erachteraanquote:Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef DarkNoize het volgende:
[ afbeelding ]
dat viaduct is bij eindhoven, als je van waalre afkomt en richting van der valk rijdtquote:Op zondag 26 juni 2011 22:37 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou vandaag wel ben tegengekomen :p wij reden omgeving veluwe en die brug komt me bekend voor, een rood/wit/zwarte thundercat en een blauw witte srad erachteraan, was trouwens echt heerlijk weer vandaag.. 240km op het tellertje erbij vandaag
Iets meer vermogen zou wel leuker zijn geweest, nu is het de hele tijd volgas wil ik mijn vader bij houden die dan heel rustig aan het toeren is op zijn toerbuffelquote:Op zondag 26 juni 2011 22:00 schreef OPM het volgende:
[..]
wie heeft er nou vermogen nodig..is allemaal compensatiegedrag
mooie fiets btwooit graag willen hebben...mr je kunt slechter beginnen..
Die brug is 'in' Eindhoven. Als je me vanmiddag tegen bent gekomen was ik met een zwarte bmw toerfiets (m'n vader). Maar ik ben volgens mij niet in de buurt van de Veluwe gekomen dat ik weetquote:Op zondag 26 juni 2011 22:37 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jou vandaag wel ben tegengekomen :p wij reden omgeving veluwe en die brug komt me bekend voor, een rood/wit/zwarte thundercat en een blauw witte srad erachteraan, was trouwens echt heerlijk weer vandaag.. 240km op het tellertje erbij vandaag
Die CR500 trapte echt gemeen, sloeg soms ook net niet aan, de viertak KLX650R was er lief bij.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:05 schreef Sounddragon het volgende:
Auw![]()
Ik heb van mijn KLR ook wel eens zulke fratsen gehad, dat bijt wel eventjes
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |