quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Speentrauma's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn moeder zei 'vroeger' wel eens dat Frits Barend typisch varkenshaar heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:31 schreef Specularium het volgende:
Het zijn van die grappen die je niet hoeft te verwachten van Frits Barend bijvoorbeeld.
Klopt wel een beetje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:33 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Mijn moeder zei 'vroeger' wel eens dat Frits Barend typisch varkenshaar heeft.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje.Frits, goede vriend, was is jouw nieuws van de dag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft echt van dat droge stekelvarken-'haar' inderdaad. Dat zie je tegenwoordig nog maar zelden, maar als je het ziet weet je dat je met een autist te maken hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:33 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Mijn moeder zei 'vroeger' wel eens dat Frits Barend typisch varkenshaar heeft.
[ afbeelding ]
Ik ken verder niemand met dergelijk haar, maar in het geval van Frits klopt het in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:17 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hij heeft echt van dat droge stekelvarken-'haar' inderdaad. Dat zie je tegenwoordig nog maar zelden, maar als je het ziet weet je dat je met een autist te maken hebt.
Ja, ik was toen nog maar een klein meisje (toen Barend & van Dorp 's avonds op televisie kwam), maar ik kijk het nu weleens online. Zo keek ik onlangs nog een aflevering met Arnon Grunberg waarin hij echt uitgelachen werd door twee meisjes achter hemquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:20 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik ken verder niemand met dergelijk haar, maar in het geval van Frits klopt het in ieder geval.
Frits werd uitgelachen, brother.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:26 schreef Specularium het volgende:
Arnon had/heeft een relatie met een 173-jarig wijf. Vind je het gek dat ie uitgelachen werd?
Toen nog niet! En ik moest heus ook wel een beetje giechelen om Arnon's autistische gedragingen, pimpkleren als ik het me goed herinner en knalrode afro, maar toch. Zo schaamteloos bij zo'n schrijver? Just leave the studio.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:26 schreef Specularium het volgende:
Arnon had/heeft een relatie met een 173-jarig wijf. Vind je het gek dat ie uitgelachen werd?
Frits werd altijd uitgelachen maar hij draaide de show, net als Jan.quote:
Ze zijn vaak niet heel dom - stel ik me dan maar even voor -, maar hebben wel altijd iets ranzigs en vervelends over zich. Zo kun je de 'Frits Barend' uit Assen bijvoorbeeld in de trein naar Groningen tegenkomen om 7:30, terwijl hij roggenbrood met kaas en boter aan het eten is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, ik was toen nog maar een klein meisje (toen Barend & van Dorp 's avonds op televisie kwam), maar ik kijk het nu weleens online. Zo keek ik onlangs nog een aflevering met Arnon Grunberg waarin hij echt uitgelachen werd door twee meisjes achter hem. Maar ik vond dat haar altijd al wel curieus. Net als die schreeuwende negerin.
Ik zie ook zelden mensen met zo'n kapsel, maar het komt voor. Vaak gecombineerd met een gezellige fleecetrui.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je hem gezien toen ie met een klind tijdens een boekenprijsuitreiking zat te 'dwepen'?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:31 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Toen nog niet! En ik moest heus ook wel een beetje giechelen om Arnon's autistische gedragingen, pimpkleren als ik het me goed herinner en knalrode afro, maar toch. Zo schaamteloos bij zo'n schrijver? Just leave the studio.
Ah, ok. Dat kapsel had hij ook al 14 jaar, dus het nieuws was er waarsch. ook wel vanaf.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Haha, nee, Arnon! Dat kapsel vond men indertijd blijkbaar niet lachwekkend genoeg.
Ja, dat was ook zo... apart. Met dat petekind.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je hem gezien toen ie met een klind tijdens een boekenprijsuitreiking zat te 'dwepen'?
Ik weet er geen beter woord voor.
Toen ze naar Talpa gingen had Fristi wel een nieuw kapsel. Het zat meer in een hoekquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:36 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ah, ok. Dat kapsel had hij ook al 14 jaar, dus het nieuws was er waarsch. ook wel vanaf.
En toen werd het ook steeds minder met de kilo's borrelnootjes etc. op tafel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen ze naar Talpa gingen had Fristi wel een nieuw kapsel. Het zat meer in een hoek
gekamd. Echt die stylepolie.
Jonguh, heb je ze nooit gehoord in interviews?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:39 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
En toen werd het ook steeds minder met de kilo's borrelnootjes etc. op tafel.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is er geen podcast van?
Maar Jan Mulder at wel enkele honderden grammen per uitzending.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jonguh, heb je ze nooit gehoord in interviews?
Het advies was altijd nooit nootjes te pakken voor of tijdens het gesprek.
Zijn de slaapproblemen zo ernstig?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is er geen podcast van?
hihihihiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:45 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zijn de slaapproblemen zo ernstig?
Nee, wel leuk om te luisteren tijdens het lopenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:45 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zijn de slaapproblemen zo ernstig?
Doen ze in Argentinie ook al aan Nordic Walking?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, wel leuk om te luisteren tijdens het lopen
Zo nu en dan, ik nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:49 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Doen ze in Argentinie ook al aan Nordic Walking?
Walgelijk!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:52 schreef Absurditeit het volgende:
Met een bordje <woonplaats> 11 kilometer en dan horen:
"Het is toch schandalig wat men de varkenshouders aandoet; in welk land leven wij in godsnaam?"
De helequote:
Ik zie niet in wat daar mis mee is. De show wordt immers goed bekeken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:06 schreef Absurditeit het volgende:
Sar gaat hopeloos de mist in door zo kort na het afsluiten van een prachtige carriere aan te schuiven in een talkshow op de PO. En nog wel bij Knevel & Vd Brink.
Een legende van een megaclub als Manchester United moet niet een paar weken na zijn afscheid in een colbertje in een miezerige EO-studio zitten. Aan tafel met onbenullen die niet weten of er zand of lucht in een bal zit. In de periode voor zijn afscheid en net erna is hij mooi geportretteerd door diverse media uit Nederland en Engeland die je serieus kunt nemen. Dan moet je niet enkele weken later alweer open deuren in gaan trappen bij Andries en Tijs.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat daar mis mee is. De show wordt immers goed bekeken.
Die lui zijn allemaal vreselijk over het paard getild en mega ijdel. Ze willen alleen maar in de kijkert staan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:15 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Een legende van een megaclub als Manchester United moet niet een paar weken na zijn afscheid in een colbertje in een miezerige EO-studio zitten. Aan tafel met onbenullen die niet weten of er zand of lucht in een bal zit. In de periode voor zijn afscheid en net erna is hij mooi geportretteerd door diverse media die je serieus kunt nemen. Dan moet je niet enkele weken later alweer open deuren in gaan trappen bij Andries en Tijs.
Best een mooie studio hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:15 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Een legende van een megaclub als Manchester United moet niet een paar weken na zijn afscheid in een colbertje in een miezerige EO-studio zitten. Aan tafel met onbenullen die niet weten of er zand of lucht in een bal zit. In de periode voor zijn afscheid en net erna is hij mooi geportretteerd door diverse media uit Nederland en Engeland die je serieus kunt nemen. Dan moet je niet enkele weken later alweer open deuren in gaan trappen bij Andries en Tijs.
Ja maar wel een gruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwelijk lekker ding die de mensen ontvangtquote:
Was het niet de dochter van Andries?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:26 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja maar wel een gruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwelijk lekker ding die de mensen ontvangt![]()
Nee, niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:28 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Was het niet de dochter van Andries?
Toch mogen we de dochter van Andries niet onderschatten. Je verwacht zo weinig van de dochter van zo'n persoon, maar in ieder geval qua uiterlijk valt het nog reuze mee:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:38 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet.
Superlekker blondje, ws. een stagiaire ofzo
Andries zei laatst dat hij opa is geworden. Is zij de moeder dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Toch mogen we de dochter van Andries niet onderschatten. Je verwacht zo weinig van de dochter van zo'n persoon, maar in ieder geval qua uiterlijk valt het nog reuze mee:
[ afbeelding ]
Lijkt me niet. Dan heeft zij nog een oudere zus vermoedelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:41 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Andries zei laatst dat hij opa is geworden. Is zij de moeder dan?
Wel een lekker ding iigquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:44 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Dan heeft zij nog een oudere zus vermoedelijk.
Deze.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:06 schreef Absurditeit het volgende:
Sar gaat hopeloos de mist in door zo kort na het afsluiten van een prachtige carriere aan te schuiven in een talkshow op de PO. En nog wel bij Knevel & Vd Brink.
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:10 schreef Jac0bus het volgende:
Ik ben ook benieuwd of gekke Geert dit seizoen of na de zomer nog een keer aanschuift, aangezien hij geen hekel heeft aan K&B.
Omdat?quote:
Omdat Geert er niets voor voelt om aan een tafel te zitten met nog meerdere gasten. Hij zegt dat hij Knevel & Van den Brink wel mee vindt vallen, zodat het geloofwaardiger lijkt dat hij wel echt een hekel heeft aan P&W, maar hij vindt het vooral heel vervelend om met mensen in het openbaar te moeten discussiëren. Hij zal nooit aan zo'n format mee doen.quote:
K&B kondigden al met bombarie aan dat ze een "grote" gast aan tafel hadden. Dat was Nout Wellinkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:30 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Omdat Geert er niets voor voelt om aan een tafel te zitten met nog meerdere gasten. Hij zegt dat hij Knevel & Van den Brink wel mee vindt vallen, zodat het geloofwaardiger lijkt dat hij wel echt een hekel heeft aan P&W, maar hij vindt het vooral heel vervelend om met mensen in het openbaar te moeten discussiëren. Hij zal nooit aan zo'n format mee doen.
Ook als ze dat aanbieden, zal hij er niet op ingaan, vermoed ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:36 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
K&B kondigden al met bombarie aan dat ze een "grote" gast aan tafel hadden. Dat was Nout WellinkDus als ze gekke Geert kunnen krijgen dan is dat een walvis vergeleken met Wellink. Daar gaan ze dan zeker wel een uur 1-op-1 mee praten als Wilders dat zo graag wil.
Ik denk het wel, maar we gaan het zienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:38 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ook als ze dat aanbieden, zal hij er niet op ingaan, vermoed ik.
nicequote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Toch mogen we de dochter van Andries niet onderschatten. Je verwacht zo weinig van de dochter van zo'n persoon, maar in ieder geval qua uiterlijk valt het nog reuze mee:
[ afbeelding ]
racist.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:13 schreef Eenskijken het volgende:
griekenland![]()
kutgrieken, ze moeten maar eens gaan werken. nog het lef hebben om te gaan protesteren ook
nee hoor. Ik vind het gewoon kut dat wij moeten opdraaien omdat zij het verklotenquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:28 schreef UncleDolan het volgende:
Je hebt je ware aard getoond, probeer het niet goed te praten. Als je het woord Griek omwisselt voor Jood, zal je zien wat een schrikbarende denkwijze je er op na houdt. Nazi.ik kon er niet om glimlachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are only 151 Pokémon.
doe niet alsof alle mannen zo seksistisch zijn als die jij tegenkomtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:32 schreef alors het volgende:
nog steeds geen opmerking over het blondje achter Edwin... jullie stellen me teleur...
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
doe niet alsof alle mannen zo seksistisch zijn als die jij tegenkomt
Ik zie haar niet, maar laat ik voorop stellen dat ik haar zou doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:32 schreef alors het volgende:
nog steeds geen opmerking over het blondje achter Edwin... jullie stellen me teleur...
Nu je het zegt, het viel me nog niet eerder op.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:32 schreef alors het volgende:
Wacht rustig af tot september.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:00 schreef Kwaliteit het volgende:
man man ik snap niet dat jullie hier naar kunnen kijken, de hele tijd die ene met die gekke bek (van de presentators) in beeld, WAT EEN ROT KOP!
en ook nog eens dat vreselijke EO met hun schijtgeloof dat ze door iedereen hun strot duwen
ik wil P&W terug
Nee hoor. Veel leukere gasten, en vooral geen Jeroen Pauw.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:01 schreef zoem het volgende:
Welk geloof? Ik heb er niets van gemerkt
P&W is sowieso beter, maar K&B kan er wel mee door.
Mwah, K&vdB is laagdrempeliger. Beetje het SBS6 gehalte. Maar journalistiek ontbeert het ze wel aan capaciteiten en ervaring. Zeker Knevel. Dit waar P&W gewoon een degelijke achtergrond hebben. Als het erop aankomt, zijn P&W kritischer en kunnen ze de waarheid wel boven tafel krijgen, waar Knevel en Vd Brink wat liever zijn en het een beetje uit de losse pols doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:02 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nee hoor. Veel leukere gasten, en vooral geen Jeroen Pauw.
Achter de oren van Edje ook, maar haar zie je pas later een beetje.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:30 schreef Specularium het volgende:
Hey, er zit een lekkere chick achter het hippe nieuwe kapsel van Roemer.
Ook al heeft ze een beetje een rond hoofd.
Wacht maar totdat Van der Sar geïnterviewd wordtquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:30 schreef Specularium het volgende:
Hey, er zit een lekkere chick achter het hippe nieuwe kapsel van Roemer.
Ook al heeft ze een beetje een rond hoofd.
Viel te verwachten natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:31 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Achter de oren van Edje ook, maar haar zie je pas later een beetje.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:33 schreef Specularium het volgende:
Die schoudervulling blokkeert precies de kop van een waarschijnlijk Jokertje-achtig figuur.
+1
Veel aangenamer om naar te kijkenquote:Op woensdag 22 juni 2011 00:10 schreef zoem het volgende:
Bij P&W interviewen ze directer en wat agressiever. K&B vind ik een stuk rustiger en dat geeft het programma net weer een andere draai.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gevoels-tv of feiten-tv. Ik vind die afwisseling wel aangenaam.
Knevel?quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:20 schreef golfer het volgende:
Niet veel gemist zo te zien?
Voornamelijk wat puberale reacties na te lezen, dus ik neem aan dat het voor volwassenen niet echt een interessante aflevering was?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:20 schreef golfer het volgende:
Voornamelijk wat puberale reacties na te lezen, dus ik neem aan dat het voor volwassenen niet echt een interessante aflevering was?
Kolere.quote:Op woensdag 22 juni 2011 01:20 schreef golfer het volgende:
Min of meer wel als je leest:quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Is Diekstra niet dat plagiaatmannetje?
quote:De toenmalige Leidse rector Leertouwer oordeelde op grond van Hofstee's rapport dat: "Diekstra met het geestelijk eigendom van derden is omgegaan op een wijze die onder geleerden algemeen als verwerpelijk wordt beschouwd". Concreet ging het om een aanzienlijk aantal passages in Diekstra's boeken die vrijwel letterlijk vertaald bleken uit publicaties van anderen; in één geval ging het om een stuk van 20 pagina's.
Zo heb ik mijn verslagen op school ook gemaakt hoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:51 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Min of meer wel als je leest:
[..]
Een dappere maar tevergeefse strijd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:54 schreef Specularium het volgende:
Golfer niet, die vecht nog steeds tegen de tsunami van kleuterisering.
Het zou zo op zijn grafzerk kunnen staan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Een dappere maar tevergeefse strijd.
Mooi, toch nog wat boeiends aan tafel.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:59 schreef Pedroso het volgende:
Beetje laat maar eigenlijk heeft vd Sar best wel een stopwoordje, eigenlijk heb ik daar niemand over gehoord maar eigenlijk viel het best wel op eigenlijk.
quote:
???quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:50 schreef Eenskijken het volgende:
Diekstra.. heb al vaak artikelen van die gasten moeten lezen..
Ik heb hetzelfde.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:06 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben een beetje seksueel misbruik- en ritueel slachten-moe.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:14 schreef Specularium het volgende:
Knevel doet dat lekker met die non-verbale communicatie.
Een klein deel ervan:quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:10 schreef Specularium het volgende:
Ik had die beelden nog niet gezien van Amy.
Damn.
Veel brillen in beeld.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:17 schreef Specularium het volgende:
Lekker wijf alert, met bril.
Halve pinda maar dat weet ik niet zeker.
m3 toch? dat is toch veel gangstah man.. jwzquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:26 schreef Absurditeit het volgende:
Je nog nooit hebben afgevraagd waarom verpleegsters met een M5 de parkeerplaats opdraaien 6x per week.
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:27 schreef UncleDolan het volgende:
Oja, dat Indisch ogende meiske met de 'ironische' bril, ik zou haar doen.
wie zou jij niet doen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:27 schreef UncleDolan het volgende:
Oja, dat Indisch ogende meiske met de 'ironische' bril, ik zou haar doen.
Die mag achteraan aansluiten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
die vrouw die nu aan het woord is denk ik.. lijkt me geen fijn type.
Ik zou haar niet doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:31 schreef Eenskijken het volgende:
die vrouw die nu aan het woord is denk ik.. lijkt me geen fijn type.
Soms let ik alleen maar op het publiek en ontgaat mij zo'n beetje alles wat er gezegd wordt. Wanneer begint zomergasten?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:34 schreef Specularium het volgende:
Ik verlang naar Eric aan het woord.
Kun je nagaan.
Wordt jij niet vermoeid van je seksuele frustraties? Jij wilt iedereen doen dat ook maar een vagina heeft. Ga neuken, in plaats van het te zeggen op een forum.quote:
Nee, dan heb je het niet begrepen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:41 schreef Eenskijken het volgende:
Amyhet is allemaal een beetje naar haar bol gestegen, stomme trut.
Hoeft niet persé een vagina te zijn bij hem. Hij steekt hem net zo lief tussen de draaideur van De Bijenkorf, want daar zit ook wat haar op.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wordt jij niet vermoeid van je seksuele frustraties? Jij wilt iedereen doen dat ook maar een vagina heeft. Ga neuken, in plaats van het te zeggen op een forum.
Wordt jij niet moe van jezelf de hele tijd zo serieus te nemen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wordt jij niet vermoeid van je seksuele frustraties? Jij wilt iedereen doen dat ook maar een vagina heeft. Ga neuken, in plaats van het te zeggen op een forum.
Omdat ze blijkbaar goed bezig was.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:40 schreef alors het volgende:
ze heeft iig weer een beetje spek op dr botten
Nee, ik wordt echter wel vermoeid van jou.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:43 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Wordt jij niet moe van jezelf de hele tijd zo serieus te nemen?
Mijn libido is gewoon te groot.
Jawel, ze vindt zichzelf enorm goed en het is gewoon geen echte artiest.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dan heb je het niet begrepen.
Hehe.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeft niet persé een vagina te zijn bij hem. Hij steekt hem net zo lief tussen de draaideur van De Bijenkorf, want daar zit ook wat haar op.
Daar is een hele simpele oplossing voor, reageer niet op of beter nog, lees mijn posts niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Nee, ik wordt echter wel vermoeid van jou.
Nee, er is een simpele oplossing voor jouw probleem. Zoek een vrouw of ga rukken, niemand hoeft te weten wie jij wel of niet wil doen, die je voorbij ziet komen op de televisie. Daar is dit topic ook niet voor bedoeld.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:48 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Daar is een hele simpele oplossing voor, reageer niet op of beter nog, lees mijn posts niet.
Ik neem mijn woorden terug.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:48 schreef Specularium het volgende:
Die foto's ook, preken vanaf de achtergrond.
Ik zou haar doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:50 schreef Langdon het volgende:
Valt het niemand op dat Yolande de hele tijd conservatieve en liberale oplossingen aandraagt?
Dolan zou je moeder ook doen.quote:
tip: je moet nooit over iemands moeder praten bij de jeugd. dat is niet populair.quote:
Dat is juist gangsta.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
tip: je moet nooit over iemands moeder praten bij de jeugd. dat is niet populair.
Alleen al om haar te laten glimlachen...quote:
Wie is toch altijd die dame in het blauw met die lipgloss. Ik denk dat ik ook wel eens een uitzending wil bijwonen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:01 schreef Eenskijken het volgende:
matige uitzending. heb niet veel boeiends (ondanks een vreselijk onderwerp natuurlijk) gehoord.
Overigens is dat outro filmpje wel erg amateuristischalsof een stagair ff andries knevel animaties heeft gemaakt. dat zou toch veel beter moeten kunnen.
Het was om te huilen. Tenzij je geilt op bejaarden die worden bestolen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:41 schreef Omnifacer het volgende:
Nu is het niet grappig meer hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:41 schreef Omnifacer het volgende:
Ik persifleerde mijn bevriende troetelkameraad golfer (die van die foto met Jan Mulder) slechtsquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:45 schreef zoem het volgende:
[..]
Nu is het niet grappig meer hoor![]()
Je kunt niet elke dag leuke of bekende gasten hebben.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:41 schreef Omnifacer het volgende:
Hahaha! Echt weer zo'n show voor mensen zonder secundaire geslachtskenmerken.quote:Aan tafel bij Knevel en Van den Brink: journalist Kustaw Bessems over de vrijspraak van Geert Wilders, wielrenner Thomas Dekker over zijn comeback, rolstoeltennisster Esther Vergeer over de bezuinigingen op het PGB, en FNV-voorzitter Agnes Jongerius over het pensioenakkoord.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hahaha! Echt weer zo'n show voor mensen zonder secundaire geslachtskenmerken.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hahaha! Echt weer zo'n show voor mensen zonder secundaire geslachtskenmerken.
Valt mee, alleen nu, pas geleden en vlak daarvoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:02 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Alweer? Die Islam bestrijder zie je tegenwoordig overal.
Op BNR en Radio 1 dan weer bij AT5 en nu al twee in een week bij K&Bquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt mee, alleen nu, pas geleden en vlak daarvoor.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:13 schreef UncleDolan het volgende:
Gelukkig maar dat hij is vrijgesproken.
Wielrennenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:17 schreef Specularium het volgende:
Dit is trouwens geen topshow.
Stelletje zaadfietsers.
Alleen omdat De Snor en De Föhn meedoen zeker?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik volg het verder niet maar ga wel Tour du Jour kijken natuurlijk.
Ik keek ook altijd die Smeetsshow bij de afwezigheid van dit nu.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen omdat De Snor en De Föhn meedoen zeker?
Je ziet niet het heroïsche in het als kotsende over de streep gaan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik keek ook altijd die Smeetsshow bij de afwezigheid van dit nu.
Heb de sport er alleen nooit door begrepen verder.
Die gast is recht op weg richting een carrière genre VDB als ik het zo zie ...quote:
Ik zie het allemaal wel, ik volg het niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je ziet niet het heroïsche in het als kotsende over de streep gaan?
Er is niets mooier dan Der Jan met een mijnwerkersgezicht zich over een berg zien werken. Of een Gonchar die zo'n zwaar verzet draait dat ie haast z'n knieën breekt.
Dekker zal toch aardig wat moeten winnen wil hij een palmares a la VDB bij elkaar fietsen....quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die gast is recht op weg richting een carrière genre VDB als ik het zo zie ...
Gisteren Levi gezien? Of eergisteren?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Omdat ie tegen de dopinglamp is gelopen?
Misschien gaat Knevel het wel vragen. Hij is per slot van rekening toch journalist.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:36 schreef Specularium het volgende:
Vraag me af of bij Esther het plekje nog werkt.
Levi Leipheimer?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gisteren Levi gezien? Of eergisteren?
Deel 1 van documentaire "Levy en de doping". Documentairemaker heet Levy.quote:
Das ook een feit ,maar hij zit er wel met een air alsof hij alles al gewonnen heeft ...quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dekker zal toch aardig wat moeten winnen wil hij een palmares a la VDB bij elkaar fietsen....
Staat ie op uitzendinggemist?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Deel 1 van documentaire "Levy en de doping". Documentairemaker heet Levy.
Die ja, Levy.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt, Tirreno winnen op je 21e is leuk, maar dat maakt je nog geen kampioenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Das ook een feit ,maar hij zit er wel met een air alsof hij alles al gewonnen heeft ...
Doet me vaak denken bij voetbal aan de elektronisch-oog-op-lijndiscussie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vond ik niet. Maar op dat moment was hij, zeker voor Nederlandse begrippen, een hele speciale. Jongste winnaar Romandië, op je 21e Tirreno winnen. Is niet mis.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Das ook een feit ,maar hij zit er wel met een air alsof hij alles al gewonnen heeft ...
Secundaire geslachtskenmerken hebben hier geen plek.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:44 schreef Omnifacer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |