quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Speentrauma's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn moeder zei 'vroeger' wel eens dat Frits Barend typisch varkenshaar heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:31 schreef Specularium het volgende:
Het zijn van die grappen die je niet hoeft te verwachten van Frits Barend bijvoorbeeld.
Klopt wel een beetje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:33 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Mijn moeder zei 'vroeger' wel eens dat Frits Barend typisch varkenshaar heeft.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje.Frits, goede vriend, was is jouw nieuws van de dag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft echt van dat droge stekelvarken-'haar' inderdaad. Dat zie je tegenwoordig nog maar zelden, maar als je het ziet weet je dat je met een autist te maken hebt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:33 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Mijn moeder zei 'vroeger' wel eens dat Frits Barend typisch varkenshaar heeft.
[ afbeelding ]
Ik ken verder niemand met dergelijk haar, maar in het geval van Frits klopt het in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:17 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hij heeft echt van dat droge stekelvarken-'haar' inderdaad. Dat zie je tegenwoordig nog maar zelden, maar als je het ziet weet je dat je met een autist te maken hebt.
Ja, ik was toen nog maar een klein meisje (toen Barend & van Dorp 's avonds op televisie kwam), maar ik kijk het nu weleens online. Zo keek ik onlangs nog een aflevering met Arnon Grunberg waarin hij echt uitgelachen werd door twee meisjes achter hemquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:20 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik ken verder niemand met dergelijk haar, maar in het geval van Frits klopt het in ieder geval.
Frits werd uitgelachen, brother.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:26 schreef Specularium het volgende:
Arnon had/heeft een relatie met een 173-jarig wijf. Vind je het gek dat ie uitgelachen werd?
Toen nog niet! En ik moest heus ook wel een beetje giechelen om Arnon's autistische gedragingen, pimpkleren als ik het me goed herinner en knalrode afro, maar toch. Zo schaamteloos bij zo'n schrijver? Just leave the studio.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:26 schreef Specularium het volgende:
Arnon had/heeft een relatie met een 173-jarig wijf. Vind je het gek dat ie uitgelachen werd?
Frits werd altijd uitgelachen maar hij draaide de show, net als Jan.quote:
Ze zijn vaak niet heel dom - stel ik me dan maar even voor -, maar hebben wel altijd iets ranzigs en vervelends over zich. Zo kun je de 'Frits Barend' uit Assen bijvoorbeeld in de trein naar Groningen tegenkomen om 7:30, terwijl hij roggenbrood met kaas en boter aan het eten is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, ik was toen nog maar een klein meisje (toen Barend & van Dorp 's avonds op televisie kwam), maar ik kijk het nu weleens online. Zo keek ik onlangs nog een aflevering met Arnon Grunberg waarin hij echt uitgelachen werd door twee meisjes achter hem. Maar ik vond dat haar altijd al wel curieus. Net als die schreeuwende negerin.
Ik zie ook zelden mensen met zo'n kapsel, maar het komt voor. Vaak gecombineerd met een gezellige fleecetrui.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je hem gezien toen ie met een klind tijdens een boekenprijsuitreiking zat te 'dwepen'?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:31 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Toen nog niet! En ik moest heus ook wel een beetje giechelen om Arnon's autistische gedragingen, pimpkleren als ik het me goed herinner en knalrode afro, maar toch. Zo schaamteloos bij zo'n schrijver? Just leave the studio.
Ah, ok. Dat kapsel had hij ook al 14 jaar, dus het nieuws was er waarsch. ook wel vanaf.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Haha, nee, Arnon! Dat kapsel vond men indertijd blijkbaar niet lachwekkend genoeg.
Ja, dat was ook zo... apart. Met dat petekind.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je hem gezien toen ie met een klind tijdens een boekenprijsuitreiking zat te 'dwepen'?
Ik weet er geen beter woord voor.
Toen ze naar Talpa gingen had Fristi wel een nieuw kapsel. Het zat meer in een hoekquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:36 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ah, ok. Dat kapsel had hij ook al 14 jaar, dus het nieuws was er waarsch. ook wel vanaf.
En toen werd het ook steeds minder met de kilo's borrelnootjes etc. op tafel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen ze naar Talpa gingen had Fristi wel een nieuw kapsel. Het zat meer in een hoek
gekamd. Echt die stylepolie.
Jonguh, heb je ze nooit gehoord in interviews?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:39 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
En toen werd het ook steeds minder met de kilo's borrelnootjes etc. op tafel.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is er geen podcast van?
Maar Jan Mulder at wel enkele honderden grammen per uitzending.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jonguh, heb je ze nooit gehoord in interviews?
Het advies was altijd nooit nootjes te pakken voor of tijdens het gesprek.
Zijn de slaapproblemen zo ernstig?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom is er geen podcast van?
hihihihiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:45 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zijn de slaapproblemen zo ernstig?
Nee, wel leuk om te luisteren tijdens het lopenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:45 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zijn de slaapproblemen zo ernstig?
Doen ze in Argentinie ook al aan Nordic Walking?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, wel leuk om te luisteren tijdens het lopen
Zo nu en dan, ik nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:49 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Doen ze in Argentinie ook al aan Nordic Walking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |