Nee, er is een simpele oplossing voor jouw probleem. Zoek een vrouw of ga rukken, niemand hoeft te weten wie jij wel of niet wil doen, die je voorbij ziet komen op de televisie. Daar is dit topic ook niet voor bedoeld.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:48 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Daar is een hele simpele oplossing voor, reageer niet op of beter nog, lees mijn posts niet.
Ik neem mijn woorden terug.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:48 schreef Specularium het volgende:
Die foto's ook, preken vanaf de achtergrond.
Ik zou haar doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:50 schreef Langdon het volgende:
Valt het niemand op dat Yolande de hele tijd conservatieve en liberale oplossingen aandraagt?
Dolan zou je moeder ook doen.quote:
tip: je moet nooit over iemands moeder praten bij de jeugd. dat is niet populair.quote:
Dat is juist gangsta.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
tip: je moet nooit over iemands moeder praten bij de jeugd. dat is niet populair.
Alleen al om haar te laten glimlachen...quote:
Wie is toch altijd die dame in het blauw met die lipgloss. Ik denk dat ik ook wel eens een uitzending wil bijwonen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:01 schreef Eenskijken het volgende:
matige uitzending. heb niet veel boeiends (ondanks een vreselijk onderwerp natuurlijk) gehoord.
Overigens is dat outro filmpje wel erg amateuristischalsof een stagair ff andries knevel animaties heeft gemaakt. dat zou toch veel beter moeten kunnen.
Het was om te huilen. Tenzij je geilt op bejaarden die worden bestolen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:41 schreef Omnifacer het volgende:
Niet veel gemist zo te zien?
Voornamelijk wat puberale reacties na te lezen, dus ik neem aan dat het voor volwassenen niet echt een interessante aflevering was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |