Is klaar iid.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is gewoon klaar, als iemand nog wat weet te verzinnen nemen ze lekker zelf mee.
Dat gezeik de hele tijd
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Is klaar iid.Kan mijn lijstje in de op
Ze scrollen maar terug, alles staat voor ze klaar, niet zeiken.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Is klaar iid.Kan mijn lijstje in de op
Jaa zo is dat .. Maar nu kan men er nog op schieten. Ik vind het wel best. Hidiho neemt ook al een boel plek inquote:Op maandag 20 juni 2011 22:00 schreef Toverheks het volgende:
ik vind alles goed, OP is OP en neem gewoon zelf wat lekkers mee als dat niet in de lijst staat.
Ik heb 'm geplaatst...quote:Op maandag 20 juni 2011 22:01 schreef Soury het volgende:
BBQ 25-26 juni #13 't Komt helemaal goed (aldus Kally) Deze !!!
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb 'm geplaatst...
Maar ik heb ook al 6 topics geleden het woord "negers" in de OP gezet en dat is ook niemand opgevallen dus niemand leest het meer.
die ging toch op je imprial is die ook al helemaal volgebouwd dan, heb 1 tas en een tas met mijn dekbed en kussen erin en mijn tas met peuken en telefoonquote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaa zo is dat .. Maar nu kan men er nog op schieten. Ik vind het wel best. Hidiho neemt ook al een boel plek in
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Serieus, echt al 6 topics terug.
Gewoon "negers", niemand die het ziet.
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Maak je bagage zo klein mogeljjk.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die ging toch op je imprial is die ook al helemaal volgebouwd dan, heb 1 tas en een tas met mijn dekbed en kussen erin en mijn tas met peuken en telefoon
quote:
Ja ik heb die zooi aan boodschappen en Hidiho. Die is twee meter volgens mijquote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
BagageWeekendtas, slaapzak en mijn goede gedrag.
Nee toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb die zooi aan boodschappen en Hidiho. Die is twee meter volgens mij
Maakt niet uit we proppen alles er in!! Ik moet wel nog mijn auto uitmesten deze weekquote:
Wie DOET zoiets nou!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:20 schreef remlof het volgende:
We hebben nu negers, dat maakt dat iedere slaper voor die tent en aanverwanten ¤ 20,- moet dokken.
Had het gezien, maar vond de posting niet vermeldenswaardig, ook na zes topics nietquote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Tent, welke tentquote:Op maandag 20 juni 2011 22:20 schreef remlof het volgende:
We hebben nu negers, dat maakt dat iedere slaper voor die tent en aanverwanten ¤ 20,- moet dokken.
Ik heb dat in ieder geval nooit echt serieus genomenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht, moest er een tént komen?![]()
Dat was toch een grapje?
Discriminatiequote:Op maandag 20 juni 2011 22:20 schreef remlof het volgende:
Zou wel hilarisch zijn als mensen daadwerkelijk op komen dagen zaterdag!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb dat in ieder geval nooit echt serieus genomen
Koffie meenemen zou wel leuk zijnquote:
Zou wel hilarisch zijn als ze dan ook nog denken dat er echt vlees en zulks isquote:Op maandag 20 juni 2011 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou wel hilarisch zijn als mensen daadwerkelijk op komen dagen zaterdag!
Noobs.
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou wel hilarisch zijn als ze dan ook nog denken dat er echt vlees en zulks is
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Staan ze daar, denkende dat jij daadwerkelijk in Ermelo woont!![]()
Mensen die de routebeschrijving gaan volgenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die denken dat Ermelo echt bestaat_!
Oh toch ik zit even de rijstijd te bekijken. Ruim een uurquote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die denken dat Ermelo echt bestaat_!
En weer ruim een uur terugquote:Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh toch ik zit even de rijstijd te bekijken. Ruim een uur
Nou ik neem geeen rijst mee. Maar reistijd dus.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh toch ik zit even de rijstijd te bekijken. Ruim een uur
Ik nam je tekst met een korrel zoutquote:Op maandag 20 juni 2011 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik neem geeen rijst mee. Maar reistijd dus.
Terug is nooit een probleem. Amsterdam staat overal aangegevenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik neem geeen rijst mee. Maar reistijd dus.
Ga je vanaf nu de hele tijd tegen jezelf lullen?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Terug is nooit een probleem. Amsterdam staat overal aangegeven
Ja, heb ik ook een beetje aanspraakquote:Op maandag 20 juni 2011 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga je vanaf nu de hele tijd tegen jezelf lullen?
't Is ook niet erg, doe ik ook wel eens. Dat heb je als je single bent, je wil toch wat feedback zo af en toequote:Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook een beetje aanspraak
Was me niet eens op gevallen
mijn kussen ligt al klaar zonder kussen ken ik niet slapen, over slapen gesproken zit iemand in mijn keuken met een fiets wil band plakken weer terug naar dat hij klein was heb wat fietsen in mijn huiskamer gehad als hij weer iets lek reedquote:Op maandag 20 juni 2011 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vergeet trouwens niet om iets van een kussen mee te nemen, dat lijkt mij wel lekker slapen
Alhoewel een opgerolde jas natuurlijk ook voldoet
Ik ben al wegquote:Op maandag 20 juni 2011 22:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is ook niet erg, doe ik ook wel eens. Dat heb je als je single bent, je wil toch wat feedback zo af en toe
Wat heb jij op?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn kussen ligt al klaar zonder kussen ken ik niet slapen, over slapen gesproken zit iemand in mijn keuken met een fiets wil band plakken weer terug naar dat hij klein was heb wat fietsen in mijn huiskamer gehad als hij weer iets lek reed
Ik ben weer wegquote:
hahahah goedemorgen nee ging beetje vreemd gisteren, Hans kwam thuis zijn fiets had lekke band, hoppa fiets mee naar boven wilde hij plakken, maar zijn achterband kreeg hij de schroef of bout niet van af ( de laatste keer te hard aangedraaid had hij zelf gedaan) nu staat zijn fiets bij de fietsenmaker ik moet hem in de middag ophalen) las het ook terug beetje warig excuus hahahaaquote:
Jij bent echt 1 meter 30 ofzo, hè?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:30 schreef Toverheks het volgende:
Modderworstelen, ach ik ken jullie allemaal aan, sleep jullie zo over het park achter me aan, zo door de modder
Uhuhquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:30 schreef Toverheks het volgende:
Modderworstelen, ach ik ken jullie allemaal aan, sleep jullie zo over het park achter me aan, zo door de modder
Wij vinden het wel schattig dat je ons met meervoud aanspreekt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ze knoopt jullie achter haar bezem met hulpmotor
Ian & Nick.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wij vinden het wel schattig dat je ons met meervoud aanspreekt.
Euh is het Niet Ianquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet níet waar je het over hebt.
-Nick
quote:
Tuurlijk welquote:
Hoiquote:
Het gaat heul niet regenen zaterdagquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:18 schreef Kally het volgende:
Ik ga denk ik kaplaarzen kopen voor zaterdag
Ik hoef mijn rokje niet te strijken !!! positieve postquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:18 schreef Kally het volgende:
Ik ga denk ik kaplaarzen kopen voor zaterdag
Ow ja, dat wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar drassig gaat het worden als iedereen tegen die bomen gaat pissen
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Haks en Soury als achtergrondkoortje. Toppertjes.
je kan je nog terug trekken hoor, weet waar je aan begint als je mij ontmoet krijg je misschien last van nachtmerrie`squote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Anyway, mijn slaapzak ligt klaar![]()
Nu is het écht bijna.
Jezus, mijn tassen zitten al vol condoomsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, dat wel.
Vergeet je de plastuitjes niet?
Jij met je imponerende 1 meter 30?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je kan je nog terug trekken hoor, weet waar je aan begint als je mij ontmoet krijg je misschien last van nachtmerrie`s
condooms, wat moet je daar nou meequote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, mijn tassen zitten al vol condooms![]()
Kan iemand anders de plastuitjes en handboeien doen?
ongezien he, want heb je nooit in het eggie aan mogen raken, hou ik nu al van jequote:
oh ja dat gaan we doen gezellig leuke spelletjes enzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij vindt het leuk om die over z'n hoofd te trekken als ie dronken is
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef mijn rokje niet te strijken !!! positieve post
De Floppersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan gaan we gelijk een concert doen in de Arena
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
En daarna over je hoofd trekken!
Hilarisch
je kan ook gewoon een emmertje naast je stoel zetten, we beloven niet te kijkenquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop zó dat jij dat geluidje ook in het echt maakt_!
Jij gaat wel érg ver.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:43 schreef Kally het volgende:
Ik ga wel gewoon naar het toilet, gewoon lekker gek enzo
Whaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal er op letten het juist niet te doen
Jonguhhhh, you don't know the half of it yetquote:
quote:
Er is niks om zenuwachtig voor te zijn, allemaal zure mensen die saggo kijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet nu al lachen om jullie dat wordt het weekend wat, heb pijn in mijn buik van de zenuwen zal wel overgaan in pijn in mijn buik van het lachen
én Ian.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is niks om zenuwachtig voor te zijn, allemaal zure mensen die saggo kijken
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:45 schreef Toverheks het volgende:
hier ook maar even in het BBQ topic, schijt en schijt en nog eens schijt aan UPC..zo dat lucht lekker op
De zuurste?quote:
ze kijken maar ik heb zelf ook geen vrolijk gezicht maar van binnenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is niks om zenuwachtig voor te zijn, allemaal zure mensen die saggo kijken
Madame, I'll have you know dat ik vérre van zuur ben. Zo ver was ik nog nooit van zuur.quote:
Ik ben heul vrolijk, en aan zure mensen heb ik schijt, sterker nog dan ga ik nog meer lachenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze kijken maar ik heb zelf ook geen vrolijk gezicht maar van binnengeniet ik er nu al van, van de voorpret dan he
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Madame, I'll have you know dat ik vérre van zuur ben. Zo ver was ik nog nooit van zuur.
Ik ben één happy Ian.
Die naam alleen is al zo foutquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:48 schreef Toverheks het volgende:
Beste meneer/mevrouw **********************
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice van UPC.
Volgens onze informatie heeft u inmiddels contact gehad met onze klantenservice en zijn uw diensten inmiddels weer geactiveerd. Mocht dit niet het geval zijn of heeft u behoefte aan meer (of andere) informatie, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Annerieke Brouwer
nou Anneke niks is er geactiveerd me hoela ga niet bellen kost een godsvermogen
Moet ik helpen? Maken we een prachtig e-mailtje waar we even haarfijn uitleggen dat deze belachelijke, klantonvriendelijke gang van zaken niet alleen niet door de beugel kan, maar ook online besproken en bijgehouden is, dus dat ze lekkere reclame voor zichzelf aan het maken zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:48 schreef Toverheks het volgende:
Beste meneer/mevrouw **********************
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice van UPC.
Volgens onze informatie heeft u inmiddels contact gehad met onze klantenservice en zijn uw diensten inmiddels weer geactiveerd. Mocht dit niet het geval zijn of heeft u behoefte aan meer (of andere) informatie, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Annerieke Brouwer
nou Anneke niks is er geactiveerd me hoela ga niet bellen kost een godsvermogen
kan wel maar net weer een mail gestuurd echt he wordt er gewoon boos om kut UPC denk dat ik over ga op KPN al dat gedoe wat een ellende, wat een ellendequote:
Ik moet ook een anderequote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan wel maar net weer een mail gestuurd echt he wordt er gewoon boos om kut UPC denk dat ik over ga op KPN al dat gedoe wat een ellende, wat een ellende
heb KPN in de slaapkamer, Hans heeft boven KPN en heeft toen zo een kastje voor me gekocht, omdat ik geen kabel kan trekken naar mijn kippenhok.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet ook een andereAls ik op de slaapkamers tv wil kijken moet ik al die kutkastjes halen
okequote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:50 schreef remlof het volgende:
Doe de UPC-klachten even in de SC, dan heb ik er ook nog eentje
Whaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:04 schreef remlof het volgende:
En nu weer ontopic, even een vooruitblik op zaterdag in de tuin van Teun:
[ afbeelding ]
Whääääää?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Z'n poolse buren zijn er ook zoals je ziet.
whaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:04 schreef remlof het volgende:
En nu weer ontopic, even een vooruitblik op zaterdag in de tuin van Teun:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
whaaaaaaaaagaan we hakken dan, zo heet dat toch of headbangen zoiets
kan heel romantisch zijn in een tentje met de regen op het zeilquote:
Jij kenner.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das een voortent en die mensen slapen in hun immense auto gok ik zo maar
Dementor, pssst:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Dementor, pssst:Oh dat slaat nog wel om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De weersverwachting had ik al bekeken.
hahahahaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:14 schreef remlof het volgende:
Actieshot van Ian:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat iemands heksenketel
Ja, maandag wordt het 27 graden. Kan zomaar ook twee dagen eerder zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh dat slaat nog wel om.![]()
we laten ons door een tornado hier of daar echt niet tegenhouden, ik ben een bikkel weet niet hoe jullie zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die niet kunnen feesten in de regen
Ik bén die tornado.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we laten ons door een tornado hier of daar echt niet tegenhouden, ik ben een bikkel weet niet hoe jullie zijn
Komers:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we laten ons door een tornado hier of daar echt niet tegenhouden, ik ben een bikkel weet niet hoe jullie zijn
Het bikkelcluppie dusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Komers:
Bikkel Soury
Bikkel Ian
Bikkel Teun
Bikkel Remlof
Bikkel Heks
Bikkel Bob
Bikkel Mootie
Bikkel WIllem Jozef
Bikkel Kally
Bikkel Michiel (blijft niet bikkelslapen)
Bikkel Heidi
Whaaaaaaaaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Komers:
Bikkel Soury
Bikkel Ian
Bikkel Teun
Bikkel Remlof
Bikkel Heks
Bikkel Bob
Bikkel Mootie
Bikkel WIllem Jozef
Bikkel Kally
Bikkel Michiel (blijft niet bikkelslapen)
Bikkel Heidi
hahahaha ga jij nu ook al whaaaaaaaaaaaaaaa nquote:
Nee schat, ik deed jou naquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha ga jij nu ook al whaaaaaaaaaaaaaaa n
Zure mensen die anderen niks gunnenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh dat slaat nog wel om.![]()
Ook dat, regenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die niet kunnen feesten in de regen
quote:
Toch rokje, ik wacht met kleding wel tot vrijdagquote:
Gewoon rokjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch rokje, ik wacht met kleding wel tot vrijdag
Rock je rokje, er is toch verwarming?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
Neem de sokken en broek wel meequote:
Las dat je de Spareribs hebt besteld, topquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij een beetje veel maar dat zien we wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Las dat je de Spareribs hebt besteld, top
Gewoon door braden en dan de vriezer inquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij een beetje veel maar dat zien we wel.
hoeveel kilo heb je dan besteld en past het wel in je auto danquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij een beetje veel maar dat zien we wel.
Hoeft niet eens. Ze zijn al gemarineerd en half gegaard door de slager, daar gooi ik nog 5 minuten rook overheen. Die kan je maanden goed houdenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon door braden en dan de vriezer in
Hoeveel kilo's weet ik niet 8 rack's iig. Maar spare rib's zijn een boel bot. Al zijn deze om te zuigenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoeveel kilo heb je dan besteld en past het wel in je auto dan
lekker met knoflooksaus, als iedereen dat dan neemt want anders als enigste stink je zoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeveel kilo's weet ik niet 8 rack's iig. Maar spare rib's zijn een boel bot. Al zijn deze om te zuigen
O jointjes haksquote:
Snacken ken ik welquote:
O jou moest ik hebben, lust je bacardi Lemon?quote:
Kan jij ook gewoon lekker aan de sos, als zij gaan zitten blowen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
oh blowen. zeg dat dan, ja weet ik veel
Weljaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
O jou moest ik hebben, lust je bacardi Lemon?
Oke haal ik diequote:
Ik word oudquote:
sos??quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan jij ook gewoon lekker aan de sos, als zij gaan zitten blowen.
Neuh, is van een Brabander die benamingquote:
nou het zal wel goed zijn, snap er werkelijk niks meer vanquote:
Ik ben opgeluchtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh, is van een Brabander die benaming
Voor in je heksenneusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou het zal wel goed zijn, snap er werkelijk niks meer van
Ik ook niet btwquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou het zal wel goed zijn, snap er werkelijk niks meer van
moet je bij het boodschappenmeisje wezen, maar jij denkt echt dat ze een patrol heeft hhahaa hij is volgens mij al helemaal afgelaaienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hebben we sauzen genoeg? Ik heb alleen satésaus en die slager levert knoflook dacht ik.
Oh ja kruidenboter ??? Moeten we nog wat sausen meenemen ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hebben we sauzen genoeg? Ik heb alleen satésaus en die slager levert knoflook dacht ik.
we nemen ook 2 kuipjes aiyoli mee ( dacht dat het zo heet) is ook lekker op stokbroodquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja kruidenboter ??? Moeten we nog wat sausen meenemen ?
'Ja toch? Een dikke vette jointquote:
Kruidenboter staat al op Teun's lijst zag ik. Ja dat is ook lekkerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we nemen ook 2 kuipjes aiyoli mee ( dacht dat het zo heet) is ook lekker op stokbrood
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:30 schreef Soury het volgende:
Zelfs een cofeeshop gevonden waar ik kan pinnen
Voor mij niet, ik heb aan satesaus genoeg, weet niet hoe het met de anderen staat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja kruidenboter ??? Moeten we nog wat sausen meenemen ?
Das best wel apart. Het zit ook nog aan de overkant van mij. Als ik een boot had was ik er in 4 minutenquote:
Klopt hier ook gewoon betalenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Das best wel apart. Het zit ook nog aan de overkant van mij. Als ik een boot had was ik er in 4 minuten
Wat dacht je van "pech"?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik heb aan satesaus genoeg, weet niet hoe het met de anderen staat.
Staat al op de bon van je slagerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor mij niet, ik heb aan satesaus genoeg, weet niet hoe het met de anderen staat.
Ja, we doen het er zeker gewoon meequote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
We doen het er maar gewoon mee, jongens.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
En ik hoef niet naar het ziekenhuis, vrijgesteld van rijden voor de vrijdag en zaterdag. Zondagavond is het mijn beurt
En hetzelfde van mij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoop alleen dat het met je vader goed gaat
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, gaat niet goed. Hij is dood- en doodmoe, grauwgrijs in het gelaat om de haverklap beroerd en bij de intake in het ziekenhuis viel hij de drie kwartier dat hij moest wachten zittend op de stoel keer op keer in slaap. De man is compleet op en dat is kut, want ik had hem nog graag een jaar of 20-30 om mij heenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Anders ga ik wel, net als jij, met vaderdag even een tik op die grafsteen gevenquote:
Vaderdag ben ik niet geweest, dat vond ie zelf ook maar onzinquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Anders ga ik wel, net als jij, met vaderdag even een tik op die grafsteen geven
Heb weinig keus
Edit: we nemen er zaterdag een biefstuk en een biertje op!
Ohh sterkte Teun, maar op is op iid. Ik heb op mijn vader's verjaardag nog een zonnenbloem plantje geplant. Hij zou nu 83 geweest zijn. Ik heb er niks mee verder (graf). Ik wil ook op de BBQquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, gaat niet goed. Hij is dood- en doodmoe, grauwgrijs in het gelaat om de haverklap beroerd en bij de intake in het ziekenhuis viel hij de drie kwartier dat hij moest wachten zittend op de stoel keer op keer in slaap. De man is compleet op en dat is kut, want ik had hem nog graag een jaar of 20-30 om mij heen
Hopelijk dat er nog een pacemaker in kan waardoor hij nog een jaartje een klein beetje fris mee kan
Het is ook onvermijdelijk, iedereen maakt het mee (als het goed is).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh sterkte Teun, maar op is op iid. Ik heb op mijn vader's verjaardag nog een zonnenbloem plantje geplant. Hij zou nu 83 geweest zijn. Ik heb er niks mee verder (graf). Ik wil ook op de BBQ
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is ook onvermijdelijk, iedereen maakt het mee (als het goed is).
Hij heeft in ieder geval een goed pensioen gehad, met 40 dienstjaren eruit (hij was toen 58 denk ik). Gewoon 23 jaar tijd voor zichzelf gehad. Er zijn er niet zoveel die dat kunnen zeggen.
Ik doe gewoon gek, neem er zaterdag twee biertjes op
Hij is nog niet weg hè, ik doe alleen een klein beetje alsof, dan wen ik er al vast wat aanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Wat triest van je vader Teun, sterkte ermee
Nee natuurlijk is hij nog niet dood, maar het lijkt me heel wat om je ouders zoaf te zien takelen, vooral ook omdat ze vaak stronteigenwijs zijn en het lijkt alsof ze niet geholpen willen worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij is nog niet weg hè, ik doe alleen een klein beetje alsof, dan wen ik er al vast wat aan
Vanmorgen had ik hem nog even aan de lijn en vertelde hem dat hij misschien wel twee pacemakers zou mogen waardoor hij weer een flinke volkstuin zou kunnen nemen vanwege een overschot aan energie. Een soort van duracel konijntje in wording
Hij moest een beetje lachen en zei "Ik voel dat ik hard achteruit ga". Hij heeft het zelf wel door maar ook weer niet helemaal want hij voegde er gelijk aan toe "Ik zit mij toch niet aan te stellen?" Nou nee, dat doet ie niet, daar ben ik regelmatig weer wat beter in
net gelezen was wat anders aan het doen, nou Teun ik hoop met je mee op een pacemaker wanneer horen jullie hetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, gaat niet goed. Hij is dood- en doodmoe, grauwgrijs in het gelaat om de haverklap beroerd en bij de intake in het ziekenhuis viel hij de drie kwartier dat hij moest wachten zittend op de stoel keer op keer in slaap. De man is compleet op en dat is kut, want ik had hem nog graag een jaar of 20-30 om mij heen
Hopelijk dat er nog een pacemaker in kan waardoor hij nog een jaartje een klein beetje fris mee kan
Teun wennen zal het nooit je ouders te moeten verliezen maar geniet gewoon van je vader zolang het nog kan, je snapt wel wat ik ermee bedoel. (hoop ik)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij is nog niet weg hè, ik doe alleen een klein beetje alsof, dan wen ik er al vast wat aan
Vanmorgen had ik hem nog even aan de lijn en vertelde hem dat hij misschien wel twee pacemakers zou mogen waardoor hij weer een flinke volkstuin zou kunnen nemen vanwege een overschot aan energie. Een soort van duracel konijntje in wording
Hij moest een beetje lachen en zei "Ik voel dat ik hard achteruit ga". Hij heeft het zelf wel door maar ook weer niet helemaal want hij voegde er gelijk aan toe "Ik zit mij toch niet aan te stellen?" Nou nee, dat doet ie niet, daar ben ik regelmatig weer wat beter in
quote:
Voor Joy, natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
spring ff met je mee, waarvoor springen we eigenlijk?
Hihi, ik la...quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:03 schreef Copycat het volgende:
Toilet en wastafel zijn inmiddels bruikbaar. Helaas moet de douche nog gekit worden (gekit, Remlof. Niet gekut of geklit), dus daarvoor moet ik nog even geduld hebben.
lekker dan ontbijten we in het zonnetjequote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
Als ik het moet geloven wordt het zondag 26 graden en volgende week richting 30 en warmer
Ja en de hele week kapot in mijn kantoorquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lekker dan ontbijten we in het zonnetje
dan neem ik me voor dat als ik dan vroeg wakker ben speciaal voor jou ) dan denk ik wel even aan je) me nog even omdraaiquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en de hele week kapot in mijn kantoor
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan neem ik me voor dat als ik dan vroeg wakker ben speciaal voor jou ) dan denk ik wel even aan je) me nog even omdraai
oke oke ik ga dan ook aan jou denken als jij je in het zweet moet werkenquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en de hele week kapot in mijn kantoor
Jij mag uitslapenquote:
Ik ben blondquote:Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
O
o
o
[ afbeelding ]
...dromend over de spareribs van Soury
Niet? dan moet hij mij niet quotenquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat blijkt, hij bedoelde jou niet met dat laatste plaatje
Als je dat zwart verft, heet dat kunstmatige intelligentiequote:
Nee ik AI gezien en dat vond ik niksquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:13 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Als je dat zwart verft, heet dat kunstmatige intelligentie
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:15 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
We nemen het je in ieder geval niet kwalijk
Aww, nou ja je weet wat ze zeggen, blond en niet zuur hebben meer lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat jij vindt is een realiteit
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
Je weet toch waarom Kally niet langer dan een half uurtje lunchpauze mag nemen?Omg, je kon ook geen nieuwe verzinnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is al zo oud als...nou ja jullie
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:20 schreef Laysa het volgende:
Ik weet wel wat er zaterdagnacht compleet afgekloven in een hoekje ligt....en het zijn niet de spareribs van Soury die ik bedoel
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:20 schreef Laysa het volgende:
Ik weet wel wat er zaterdagnacht compleet afgekloven in een hoekje ligt....en het zijn niet de spareribs van Soury die ik bedoel
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh als het zo werkt! Volgens mijn beenharen ben ik ook blond!
Even lachen brbquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik denk dat uiteindelijk iedereen compleet afgekloven in een hoek ligt en dat het dan tijd voor WJ en mij wordt om een fatsoenlijk gesprek te starten. Gewoon over het leven, een gesprek tussen echte mannen
Maar dan tussen jou en WJ, zeg maar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gewoon over het leven, een gesprek tussen echte mannen
Volgens mij zei ik idd zoiets dergelijksquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar dan tussen jou en WJ, zeg maar.
Die is ook leukquote:Op woensdag 22 juni 2011 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar dan tussen jou en WJ, zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |