Gewoon rokjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Toch rokje, ik wacht met kleding wel tot vrijdag
Rock je rokje, er is toch verwarming?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
Neem de sokken en broek wel meequote:
Las dat je de Spareribs hebt besteld, topquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij een beetje veel maar dat zien we wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Las dat je de Spareribs hebt besteld, top
Gewoon door braden en dan de vriezer inquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij een beetje veel maar dat zien we wel.
hoeveel kilo heb je dan besteld en past het wel in je auto danquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij een beetje veel maar dat zien we wel.
Hoeft niet eens. Ze zijn al gemarineerd en half gegaard door de slager, daar gooi ik nog 5 minuten rook overheen. Die kan je maanden goed houdenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon door braden en dan de vriezer in
Hoeveel kilo's weet ik niet 8 rack's iig. Maar spare rib's zijn een boel bot. Al zijn deze om te zuigenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoeveel kilo heb je dan besteld en past het wel in je auto dan
lekker met knoflooksaus, als iedereen dat dan neemt want anders als enigste stink je zoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeveel kilo's weet ik niet 8 rack's iig. Maar spare rib's zijn een boel bot. Al zijn deze om te zuigen
O jointjes haksquote:
Snacken ken ik welquote:
O jou moest ik hebben, lust je bacardi Lemon?quote:
Kan jij ook gewoon lekker aan de sos, als zij gaan zitten blowen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:54 schreef Toverheks het volgende:
oh blowen. zeg dat dan, ja weet ik veel
Weljaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:54 schreef Kally het volgende:
[..]
O jou moest ik hebben, lust je bacardi Lemon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |