Is klaar iid.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is gewoon klaar, als iemand nog wat weet te verzinnen nemen ze lekker zelf mee.
Dat gezeik de hele tijd
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Is klaar iid.Kan mijn lijstje in de op
Ze scrollen maar terug, alles staat voor ze klaar, niet zeiken.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Is klaar iid.Kan mijn lijstje in de op
Jaa zo is dat .. Maar nu kan men er nog op schieten. Ik vind het wel best. Hidiho neemt ook al een boel plek inquote:Op maandag 20 juni 2011 22:00 schreef Toverheks het volgende:
ik vind alles goed, OP is OP en neem gewoon zelf wat lekkers mee als dat niet in de lijst staat.
Ik heb 'm geplaatst...quote:Op maandag 20 juni 2011 22:01 schreef Soury het volgende:
BBQ 25-26 juni #13 't Komt helemaal goed (aldus Kally) Deze !!!
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb 'm geplaatst...
Maar ik heb ook al 6 topics geleden het woord "negers" in de OP gezet en dat is ook niemand opgevallen dus niemand leest het meer.
die ging toch op je imprial is die ook al helemaal volgebouwd dan, heb 1 tas en een tas met mijn dekbed en kussen erin en mijn tas met peuken en telefoonquote:Op maandag 20 juni 2011 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaa zo is dat .. Maar nu kan men er nog op schieten. Ik vind het wel best. Hidiho neemt ook al een boel plek in
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Serieus, echt al 6 topics terug.
Gewoon "negers", niemand die het ziet.
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Maak je bagage zo klein mogeljjk.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die ging toch op je imprial is die ook al helemaal volgebouwd dan, heb 1 tas en een tas met mijn dekbed en kussen erin en mijn tas met peuken en telefoon
quote:
Ja ik heb die zooi aan boodschappen en Hidiho. Die is twee meter volgens mijquote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef Ian_Nick het volgende:
BagageWeekendtas, slaapzak en mijn goede gedrag.
Nee toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb die zooi aan boodschappen en Hidiho. Die is twee meter volgens mij
Maakt niet uit we proppen alles er in!! Ik moet wel nog mijn auto uitmesten deze weekquote:
Wie DOET zoiets nou!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:20 schreef remlof het volgende:
We hebben nu negers, dat maakt dat iedere slaper voor die tent en aanverwanten ¤ 20,- moet dokken.
Had het gezien, maar vond de posting niet vermeldenswaardig, ook na zes topics nietquote:Op maandag 20 juni 2011 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Tent, welke tentquote:Op maandag 20 juni 2011 22:20 schreef remlof het volgende:
We hebben nu negers, dat maakt dat iedere slaper voor die tent en aanverwanten ¤ 20,- moet dokken.
Ik heb dat in ieder geval nooit echt serieus genomenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht, moest er een tént komen?![]()
Dat was toch een grapje?
Discriminatiequote:Op maandag 20 juni 2011 22:20 schreef remlof het volgende:
Zou wel hilarisch zijn als mensen daadwerkelijk op komen dagen zaterdag!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb dat in ieder geval nooit echt serieus genomen
Koffie meenemen zou wel leuk zijnquote:
Zou wel hilarisch zijn als ze dan ook nog denken dat er echt vlees en zulks isquote:Op maandag 20 juni 2011 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou wel hilarisch zijn als mensen daadwerkelijk op komen dagen zaterdag!
Noobs.
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou wel hilarisch zijn als ze dan ook nog denken dat er echt vlees en zulks is
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Staan ze daar, denkende dat jij daadwerkelijk in Ermelo woont!![]()
Mensen die de routebeschrijving gaan volgenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die denken dat Ermelo echt bestaat_!
Oh toch ik zit even de rijstijd te bekijken. Ruim een uurquote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die denken dat Ermelo echt bestaat_!
En weer ruim een uur terugquote:Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh toch ik zit even de rijstijd te bekijken. Ruim een uur
Nou ik neem geeen rijst mee. Maar reistijd dus.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh toch ik zit even de rijstijd te bekijken. Ruim een uur
Ik nam je tekst met een korrel zoutquote:Op maandag 20 juni 2011 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik neem geeen rijst mee. Maar reistijd dus.
Terug is nooit een probleem. Amsterdam staat overal aangegevenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik neem geeen rijst mee. Maar reistijd dus.
Ga je vanaf nu de hele tijd tegen jezelf lullen?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Terug is nooit een probleem. Amsterdam staat overal aangegeven
Ja, heb ik ook een beetje aanspraakquote:Op maandag 20 juni 2011 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga je vanaf nu de hele tijd tegen jezelf lullen?
't Is ook niet erg, doe ik ook wel eens. Dat heb je als je single bent, je wil toch wat feedback zo af en toequote:Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook een beetje aanspraak
Was me niet eens op gevallen
mijn kussen ligt al klaar zonder kussen ken ik niet slapen, over slapen gesproken zit iemand in mijn keuken met een fiets wil band plakken weer terug naar dat hij klein was heb wat fietsen in mijn huiskamer gehad als hij weer iets lek reedquote:Op maandag 20 juni 2011 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vergeet trouwens niet om iets van een kussen mee te nemen, dat lijkt mij wel lekker slapen
Alhoewel een opgerolde jas natuurlijk ook voldoet
Ik ben al wegquote:Op maandag 20 juni 2011 22:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is ook niet erg, doe ik ook wel eens. Dat heb je als je single bent, je wil toch wat feedback zo af en toe
Wat heb jij op?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn kussen ligt al klaar zonder kussen ken ik niet slapen, over slapen gesproken zit iemand in mijn keuken met een fiets wil band plakken weer terug naar dat hij klein was heb wat fietsen in mijn huiskamer gehad als hij weer iets lek reed
Ik ben weer wegquote:
hahahah goedemorgen nee ging beetje vreemd gisteren, Hans kwam thuis zijn fiets had lekke band, hoppa fiets mee naar boven wilde hij plakken, maar zijn achterband kreeg hij de schroef of bout niet van af ( de laatste keer te hard aangedraaid had hij zelf gedaan) nu staat zijn fiets bij de fietsenmaker ik moet hem in de middag ophalen) las het ook terug beetje warig excuus hahahaaquote:
Jij bent echt 1 meter 30 ofzo, hè?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:30 schreef Toverheks het volgende:
Modderworstelen, ach ik ken jullie allemaal aan, sleep jullie zo over het park achter me aan, zo door de modder
Uhuhquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:30 schreef Toverheks het volgende:
Modderworstelen, ach ik ken jullie allemaal aan, sleep jullie zo over het park achter me aan, zo door de modder
Wij vinden het wel schattig dat je ons met meervoud aanspreekt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ze knoopt jullie achter haar bezem met hulpmotor
Ian & Nick.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wij vinden het wel schattig dat je ons met meervoud aanspreekt.
Euh is het Niet Ianquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet níet waar je het over hebt.
-Nick
quote:
Tuurlijk welquote:
Hoiquote:
Het gaat heul niet regenen zaterdagquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:18 schreef Kally het volgende:
Ik ga denk ik kaplaarzen kopen voor zaterdag
Ik hoef mijn rokje niet te strijken !!! positieve postquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:18 schreef Kally het volgende:
Ik ga denk ik kaplaarzen kopen voor zaterdag
Ow ja, dat wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar drassig gaat het worden als iedereen tegen die bomen gaat pissen
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Haks en Soury als achtergrondkoortje. Toppertjes.
je kan je nog terug trekken hoor, weet waar je aan begint als je mij ontmoet krijg je misschien last van nachtmerrie`squote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Anyway, mijn slaapzak ligt klaar![]()
Nu is het écht bijna.
Jezus, mijn tassen zitten al vol condoomsquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, dat wel.
Vergeet je de plastuitjes niet?
Jij met je imponerende 1 meter 30?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je kan je nog terug trekken hoor, weet waar je aan begint als je mij ontmoet krijg je misschien last van nachtmerrie`s
condooms, wat moet je daar nou meequote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, mijn tassen zitten al vol condooms![]()
Kan iemand anders de plastuitjes en handboeien doen?
ongezien he, want heb je nooit in het eggie aan mogen raken, hou ik nu al van jequote:
oh ja dat gaan we doen gezellig leuke spelletjes enzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij vindt het leuk om die over z'n hoofd te trekken als ie dronken is
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef mijn rokje niet te strijken !!! positieve post
De Floppersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan gaan we gelijk een concert doen in de Arena
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
En daarna over je hoofd trekken!
Hilarisch