quote:Op maandag 20 juni 2011 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Staan ze daar, denkende dat jij daadwerkelijk in Ermelo woont!![]()
Mensen die de routebeschrijving gaan volgenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die denken dat Ermelo echt bestaat_!
Oh toch ik zit even de rijstijd te bekijken. Ruim een uurquote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen die denken dat Ermelo echt bestaat_!
En weer ruim een uur terugquote:Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh toch ik zit even de rijstijd te bekijken. Ruim een uur
Nou ik neem geeen rijst mee. Maar reistijd dus.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh toch ik zit even de rijstijd te bekijken. Ruim een uur
Ik nam je tekst met een korrel zoutquote:Op maandag 20 juni 2011 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik neem geeen rijst mee. Maar reistijd dus.
Terug is nooit een probleem. Amsterdam staat overal aangegevenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik neem geeen rijst mee. Maar reistijd dus.
Ga je vanaf nu de hele tijd tegen jezelf lullen?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Terug is nooit een probleem. Amsterdam staat overal aangegeven
Ja, heb ik ook een beetje aanspraakquote:Op maandag 20 juni 2011 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga je vanaf nu de hele tijd tegen jezelf lullen?
't Is ook niet erg, doe ik ook wel eens. Dat heb je als je single bent, je wil toch wat feedback zo af en toequote:Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook een beetje aanspraak
Was me niet eens op gevallen
mijn kussen ligt al klaar zonder kussen ken ik niet slapen, over slapen gesproken zit iemand in mijn keuken met een fiets wil band plakken weer terug naar dat hij klein was heb wat fietsen in mijn huiskamer gehad als hij weer iets lek reedquote:Op maandag 20 juni 2011 22:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
Vergeet trouwens niet om iets van een kussen mee te nemen, dat lijkt mij wel lekker slapen
Alhoewel een opgerolde jas natuurlijk ook voldoet
Ik ben al wegquote:Op maandag 20 juni 2011 22:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Is ook niet erg, doe ik ook wel eens. Dat heb je als je single bent, je wil toch wat feedback zo af en toe
Wat heb jij op?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn kussen ligt al klaar zonder kussen ken ik niet slapen, over slapen gesproken zit iemand in mijn keuken met een fiets wil band plakken weer terug naar dat hij klein was heb wat fietsen in mijn huiskamer gehad als hij weer iets lek reed
Ik ben weer wegquote:
hahahah goedemorgen nee ging beetje vreemd gisteren, Hans kwam thuis zijn fiets had lekke band, hoppa fiets mee naar boven wilde hij plakken, maar zijn achterband kreeg hij de schroef of bout niet van af ( de laatste keer te hard aangedraaid had hij zelf gedaan) nu staat zijn fiets bij de fietsenmaker ik moet hem in de middag ophalen) las het ook terug beetje warig excuus hahahaaquote:
Jij bent echt 1 meter 30 ofzo, hè?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:30 schreef Toverheks het volgende:
Modderworstelen, ach ik ken jullie allemaal aan, sleep jullie zo over het park achter me aan, zo door de modder
Uhuhquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:30 schreef Toverheks het volgende:
Modderworstelen, ach ik ken jullie allemaal aan, sleep jullie zo over het park achter me aan, zo door de modder
Wij vinden het wel schattig dat je ons met meervoud aanspreekt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ze knoopt jullie achter haar bezem met hulpmotor
Ian & Nick.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wij vinden het wel schattig dat je ons met meervoud aanspreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |