condooms, wat moet je daar nou meequote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, mijn tassen zitten al vol condooms![]()
Kan iemand anders de plastuitjes en handboeien doen?
ongezien he, want heb je nooit in het eggie aan mogen raken, hou ik nu al van jequote:
oh ja dat gaan we doen gezellig leuke spelletjes enzoquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij vindt het leuk om die over z'n hoofd te trekken als ie dronken is
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef mijn rokje niet te strijken !!! positieve post
De Floppersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan gaan we gelijk een concert doen in de Arena
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:39 schreef remlof het volgende:
[..]
En daarna over je hoofd trekken!
Hilarisch
je kan ook gewoon een emmertje naast je stoel zetten, we beloven niet te kijkenquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop zó dat jij dat geluidje ook in het echt maakt_!
Jij gaat wel érg ver.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:43 schreef Kally het volgende:
Ik ga wel gewoon naar het toilet, gewoon lekker gek enzo
Whaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal er op letten het juist niet te doen
Jonguhhhh, you don't know the half of it yetquote:
quote:
Er is niks om zenuwachtig voor te zijn, allemaal zure mensen die saggo kijkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet nu al lachen om jullie dat wordt het weekend wat, heb pijn in mijn buik van de zenuwen zal wel overgaan in pijn in mijn buik van het lachen
én Ian.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is niks om zenuwachtig voor te zijn, allemaal zure mensen die saggo kijken
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:45 schreef Toverheks het volgende:
hier ook maar even in het BBQ topic, schijt en schijt en nog eens schijt aan UPC..zo dat lucht lekker op
De zuurste?quote:
ze kijken maar ik heb zelf ook geen vrolijk gezicht maar van binnenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Er is niks om zenuwachtig voor te zijn, allemaal zure mensen die saggo kijken
Madame, I'll have you know dat ik vérre van zuur ben. Zo ver was ik nog nooit van zuur.quote:
Ik ben heul vrolijk, en aan zure mensen heb ik schijt, sterker nog dan ga ik nog meer lachenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze kijken maar ik heb zelf ook geen vrolijk gezicht maar van binnengeniet ik er nu al van, van de voorpret dan he
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Madame, I'll have you know dat ik vérre van zuur ben. Zo ver was ik nog nooit van zuur.
Ik ben één happy Ian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |