Oke haal ik diequote:
Ik word oudquote:
sos??quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan jij ook gewoon lekker aan de sos, als zij gaan zitten blowen.
Neuh, is van een Brabander die benamingquote:
nou het zal wel goed zijn, snap er werkelijk niks meer vanquote:
Ik ben opgeluchtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh, is van een Brabander die benaming
Voor in je heksenneusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou het zal wel goed zijn, snap er werkelijk niks meer van
Ik ook niet btwquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou het zal wel goed zijn, snap er werkelijk niks meer van
moet je bij het boodschappenmeisje wezen, maar jij denkt echt dat ze een patrol heeft hhahaa hij is volgens mij al helemaal afgelaaienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hebben we sauzen genoeg? Ik heb alleen satésaus en die slager levert knoflook dacht ik.
Oh ja kruidenboter ??? Moeten we nog wat sausen meenemen ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hebben we sauzen genoeg? Ik heb alleen satésaus en die slager levert knoflook dacht ik.
we nemen ook 2 kuipjes aiyoli mee ( dacht dat het zo heet) is ook lekker op stokbroodquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja kruidenboter ??? Moeten we nog wat sausen meenemen ?
'Ja toch? Een dikke vette jointquote:
Kruidenboter staat al op Teun's lijst zag ik. Ja dat is ook lekkerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we nemen ook 2 kuipjes aiyoli mee ( dacht dat het zo heet) is ook lekker op stokbrood
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:30 schreef Soury het volgende:
Zelfs een cofeeshop gevonden waar ik kan pinnen
Voor mij niet, ik heb aan satesaus genoeg, weet niet hoe het met de anderen staat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja kruidenboter ??? Moeten we nog wat sausen meenemen ?
Das best wel apart. Het zit ook nog aan de overkant van mij. Als ik een boot had was ik er in 4 minutenquote:
Klopt hier ook gewoon betalenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Das best wel apart. Het zit ook nog aan de overkant van mij. Als ik een boot had was ik er in 4 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |