quote:
quote:
Dakquote:Op maandag 20 juni 2011 18:05 schreef wimderon het volgende:
Hopelijk gaat dat gedrocht van een dak niet dicht
Als hij wint is het een Brit, als hij verliest is het een Schotquote:Op maandag 20 juni 2011 18:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hilarisch om te zien hoe Murray bij Wimbledon elk jaar weer "een Brit" is, en Engelsen vergeten dat ze Schotten eigenlijk niet uit kunnen staan.
nee, geen tv baan.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:23 schreef Paul-89 het volgende:
Was de partij van Haase op een van de sport1 kanalen te zien ?
Andy is een leuke jongen, dus ach.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hilarisch om te zien hoe Murray bij Wimbledon elk jaar weer "een Brit" is, en Engelsen vergeten dat ze Schotten eigenlijk niet uit kunnen staan.
Nee op Kindernet.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:23 schreef Paul-89 het volgende:
Was de partij van Haase op een van de sport1 kanalen te zien ?
Totaal niet mee eens.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:14 schreef wimderon het volgende:
Ja, hoezee. Kunnen we dadelijk lekker naar een potje damestennis dat ineens afgemaakt wordt onder andere omstandigheden kijken, terwijl 14 andere wedstrijden stilliggen. Schiet je dus helemaal niets mee op, behalve dat op commerciele zenders de verkochte reclames uitgezonden kunnen worden, de zendtijd keurig gevuld blijft en we geen interessante opvulling op de BBC te zien krijgen. Maar verder is het helemaal prima inderdaad, zo'n dak.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 20 juni 2011 18:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens.
1. De partij wordt afgemaakt, of dat nou mannen of vrouwentennis is.
2. Ach, omstandigheden. Wind en zon zijn ook andere omstandigheden, nu is het indoor, zo problematisch is dat niet.
3. Op dag 1 maakt het niet heel veel uit voor het schema, maar vanaf de tweede week als er minder wedstrijden zijn kan je praktisch je hele singleschema aanhouden ongeacht regen.
4. Daarnaast kan je livetennis zien (dat vergeet je gewoon even) Niet onbelangrijk als je dacht even een paar uurtjes tennis te kijken naar je favoriete speler of een leuke partij.
5. Inderdaad komt er daardoor wat geld in het bakje van o.a. zenders, zodat het toernooi, weet je wel, kan blijven draaien.
6. Sommige mensen zien liever livetennis dan Wimbledon 2008 of een andere partij.
Een of andere comedian.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:41 schreef Szura het volgende:
Wie was die mafkees net in beeld bij de BBC met die rood/geel/groen geruite jas?
Ah okquote:
Kudos inderdaad voor die post (Y)quote:
Totaal niet mee eens.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens.
1. De partij wordt afgemaakt, of dat nou mannen of vrouwentennis is.
2. Ach, omstandigheden. Wind en zon zijn ook andere omstandigheden, nu is het indoor, zo problematisch is dat niet.
3. Op dag 1 maakt het niet heel veel uit voor het schema, maar vanaf de tweede week als er minder wedstrijden zijn kan je praktisch je hele singleschema aanhouden ongeacht regen.
4. Daarnaast kan je livetennis zien (dat vergeet je gewoon even) Niet onbelangrijk als je dacht even een paar uurtjes tennis te kijken naar je favoriete speler of een leuke partij.
5. Inderdaad komt er daardoor wat geld in het bakje van o.a. zenders, zodat het toernooi, weet je wel, kan blijven draaien.
6. Sommige mensen zien liever livetennis dan Wimbledon 2008 of een andere partij.
je bent zelf onzijdig, niet zo zeuren.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ja die Schiavone moet eruit. Wat een trol.
Dokic vroeg haar wat ze van een bal vond, umpire zegt "think it's long". Daarop challenget Dokic meteen en wat bleek, bal was vol op de lijn. De blik van Dokic erna sprak boekdelenquote:
http://www.raintoday.co.uk/quote:Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef franklop het volgende:
iemand een idee hoelang de regen blijft hangen daar?
Door het Hawk-eye zijn er vaker van dergelijke opmerkingen van de umpire. Waar hij vroeger met zekerheid out of in zou zeggen gaat hij nu wat rond de pot draaien. Ik vraag me af hoe de rol van de umpire in de toekomst gaat evolueren.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Dokic vroeg haar wat ze van een bal vond, umpire zegt "think it's long". Daarop challenget Dokic meteen en wat bleek, bal was vol op de lijn. De blik van Dokic erna sprak boekdelen
Half uur geleden zeiden ze dat er nog minimaal een uur, waarschijnlijk 1,5 uur regen zou zijn. Dus dan kan het nog wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:01 schreef danusz1986 het volgende:
Wordt denk ik niet meer buiten gespeeld vandaag!
Knap, je kan de structuur van een post overnemen, nu alleen nog met inhoudelijke argumenten komen die ergens op slaan, en je komt er wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens.
1. De partij wordt sowieso afgemaakt, of dat nou vandaag of overmorgen is.
2. Gewoon een factor die zeer veel invloed heeft op het spel, die hoef je niet te veranderen als dat alleen maar nodig is om nog een klein beetje meer winst te maken. Het mentale aspect om scherp te blijven tijdens regenbreaks is ook nog eens onderdeel van het spel.
3. Ook zonder dak worden de wedstrijden gewoon gespeeld, het is jarenlang prima gegaan zonder dak. Ruimte genoeg voor in het schema ook.
4. Dat livetennis kun je dan op een ander moment ook zien (dat vergeet je gewoon even). Als dat dan op een ander moment is, so be it. We zitten niet meer in de tijd van Anton Geesink waarin de televisie om twaalf uur op sneeuw ging.
5. Dat blijft anders ook wel draaien, want Wimbledon is, weet je wel, niet aan zijn derde editie bezig en maakte ook zonder dak al tientallen miljoenen winst.
6. Dat kan, regen is echter gewoon een factor bij een outdoortoernooi.
Knap, niet inhoudelijk reageren nadat je met argumenten was gekomen die nergens op slaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:26 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Knap, je kan de structuur van een post overnemen, nu alleen nog met inhoudelijke argumenten komen die ergens op slaan, en je komt er wel.
Nou ja, dit had niet te maken met de andere omstandigheden lijkt me. Meer dat na de regenpauze Dokic gewoon haar ritme kwijt was.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:28 schreef wimderon het volgende:
Schiavone gaat het beste om met de gewijzigde omstandigheden en slaat Dokic naar huis, 6-4 1-6 6-3.
Oh geen idee, ik keek net toevallig op het scorebord.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, dit had niet te maken met de andere omstandigheden lijkt me.
Het mentale aspect dan dus, iets waar je rekening mee moet houden bij outdoortennis.quote:Meer dat na de regenpauze Dokic gewoon haar ritme kwijt was.
Hehequote:Op maandag 20 juni 2011 19:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik keek net toevallig op het scorebord.
[..]
Het mentale aspect dan dus, iets waar je rekening mee moet houden bij outdoortennis.
Gast, dingen roepen als "regen is gewoon een factor bij een outdoor toernooi" is geen argument, dat is een herhaling van je stelling. Het is dus (voor het kijken van een livewedstrijd op een bepaald moment) geen argument, want je kan wel kijken, namelijk met een dak.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Knap, niet inhoudelijk reageren nadat je met argumenten was gekomen die nergens op slaan.
Dat laatste alleen lijkt me, maar het regent, dus er gebeurt nu vrij weinigquote:Op maandag 20 juni 2011 19:50 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Is dat ergens te volgen met beelden,of alleen via livetracker van wimbledon?
Je snapt het helemaal, gast. Wimbledon wil zoveel mogelijk winst maken. Of jij als gevolg daarvan op je vrije middag wel of geen tennis kunt kijken boeit ze geen reet. Dus nu alleen nog de juiste conclusie aan je hele ''verhaal'' verbinden.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Gast, dingen roepen als "regen is gewoon een factor bij een outdoor toernooi" is geen argument, dat is een herhaling van je stelling. Het is dus (voor het kijken van een livewedstrijd op een bepaald moment) geen argument, want je kan wel kijken, namelijk met een dak.
Je "argument" nummer 4 klopt ook van geen kant, want het punt was dat je livetennis kon kijken op dat moment. Dus als je een vrije middag hebt tijdens Wimbledon krijg je altijd tennis te zien. Natuurlijk zou je (mocht je dan tijd hebben) op een ander moment kunnen kijken (hoewel, aangezien er als het veel regent op meer banen tegelijk wordt gespeeld uiteindelijk absoluut minder tennis te zien is, maar dat terzijde), maar dat is het punt niet.
Argument 2 klopt ook niet. Het is dus niet alleen maar voor de commercie, dat maak jij ervan. En je slaagt er ook niet in om onderscheid tussen veranderde omstandigheden door van outdoor naar indoor te gaan of door extra wind of door extra te moeten wachten.
Maar ja, dat kan je wel gaan posten, maar dan krijg je een gezeik over "commercie" van iemand die blijkbaar niet door heeft dat naast Halle, ook Wimbledon een bedrijf is dat dus in principe graag winst maakt.
Verdorie. Wat een lelijke foto heeft Haase trouwens op die sitequote:Op maandag 20 juni 2011 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat laatste alleen lijkt me, maar het regent, dus er gebeurt nu vrij weinig.
Homoquote:Op maandag 20 juni 2011 19:52 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Verdorie. Wat een lelijke foto heeft Haase trouwens op die site
Alleen semi's en finale live (geloof ik) en iedere avond om 11u samenvattingen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:00 schreef theSummoner het volgende:
Vraag is vast al gesteld, maar heeft de NOS rechten van Wimbledon en zo ja waarom wordt er nog niets uitgezonden?
Ruk, Wimbledon is zeker veel duurder dan andere GS's...?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen semi's en finale live (geloof ik) en iedere avond om 11u samenvattingen.
Ook niet heel praktisch, het is maar voor 4 uurtjes meestal, dan moet er andere programmering komen. Roland Garros begint toch al een stuk eerder.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:04 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ruk, Wimbledon is zeker veel duurder dan andere GS's...?
Waarom begint Wimbledon zo laat dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook niet heel praktisch, het is maar voor 4 uurtjes meestal, dan moet er andere programmering komen. Roland Garros begint toch al een stuk eerder.
Het is daar een uur vroeger om te beginnen, verder is het ook zeker een uur langer licht.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:13 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Waarom begint Wimbledon zo laat dan?
Tijdsverschil scheelt 1 uur, traditie van niet spelen in de ochtend scheelt ook 1 uur, dus wordt het 13u ipv 11u.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:13 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Waarom begint Wimbledon zo laat dan?
Precies. Maar volgend jaar verdwijnt het waarschijnlijk ook bij de NOS en Eurosport, omdat Roland Garros duurder wordt.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ook niet heel praktisch, het is maar voor 4 uurtjes meestal, dan moet er andere programmering komen. Roland Garros begint toch al een stuk eerder.
Dus wel. Die winst is dus verbonden aan de tevredenheid van de kijkers. Daarom is het entertainment. Wimbledon maakt graag de fans blij omdat ze zo winst maken/meer mensen kijken/meer interesse voor tennis gegenereerd wordt. Ik ben geen rechtste rakker die zweert bij het kapitalistisch model, maar voor dit soort dingen werkt het dus prima.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je snapt het helemaal, gast. Wimbledon wil zoveel mogelijk winst maken. Of jij als gevolg daarvan op je vrije middag wel of geen tennis kunt kijken boeit ze geen reet. Dus nu alleen nog de juiste conclusie aan je hele ''verhaal'' verbinden.
Average grindertje en op gras mag je daar gewoon niet meer dan 6,7 games van verliezen als Murray zijnde. Zeker geen 6 in een setquote:Op maandag 20 juni 2011 20:25 schreef rhubarb het volgende:
Wat doet iedereen toch altijd lacherig over Gimeno-Traver. Zijn seizoensstart was belabberd, maar hij staat nog steeds top 60 en won dit jaar o.a. van Gasquet en Melzer.
Ok, hij verloor wel vorige week op gras van Javier Marti (nr 221), maar die is ook wel erg goed op gra... vel
Wat zie je dan anders? Ik merk echt geen verschil buiten dat het geluid anders klinkt. Meer galm. Maar kwa spel zie ik het niet echt.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:25 schreef Tim86 het volgende:
Spel oogt in ieder geval heel anders nu het dak eroverheen is..bij de vrouwen viel het me niet zo op, maar hier toch echt wel..
Ballen blijven veel vlakker, zelfs Gimeno oogt bij vlagen als een servicekanon.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wat zie je dan anders? Ik merk echt geen verschil buiten dat het geluid anders klinkt. Meer galm. Maar kwa spel zie ik het niet echt.
Dus niet. Of de kijker tevreden is boeit ze nogmaals totaal niet, het boeit ze enkel en alleen of het wel of geen extra geld oplevert. Doorgaans gaat dat samen, maar het is zeker niet een vanzelfsprekendheid. Als ze meer kunnen verdienen als ze om 3 uur 's nachts in apenpakken gaan spelen, dan staan ze volgend jaar om 3 uur 's nachts in apenpakken te spelen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:24 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dus wel. Die winst is dus verbonden aan de tevredenheid van de kijkers. Daarom is het entertainment. Wimbledon maakt graag de fans blij omdat ze zo winst maken/meer mensen kijken/meer interesse voor tennis gegenereerd wordt. Ik ben geen rechtste rakker die zweert bij het kapitalistisch model, maar voor dit soort dingen werkt het dus prima.
Geen idee welke subfora en bijbehorende topics jouw nog meer interesseren, maar ik ben in ieder geval niet te vinden in dat genre.quote:Was jij trouwens niet die poster die probeert met elke BN'er op de foto te komen? Wat is dan je grote probleem met commercie?
Ach, het was meer een beetje als grap bedoeld, maar dat ie dan nog echt faalt ookquote:Op maandag 20 juni 2011 20:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tja, voor Murray kiezen in een Grand Slam is sowieso je eigen ruiten ingooien..
Ik zie GT niet vaak spelen, maar speelt hij wellicht niet altijd zo als het nodig is? Op gras dus in dit geval. De ballen van Murray blijven gewoon veelal met topspinboogje. En zoals ik zei, ik zie GT niet vaak spelen dus hoe hij normaal serveert zou ik eigenlijk niet weten.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ballen blijven veel vlakker, zelfs Gimeno oogt bij vlagen als een servicekanon.
Je denkt toch niet dat hij de wedstrijd verliest?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Ach, het was meer een beetje als grap bedoeld, maar dat ie dan nog echt faalt ook.
Nee, maar ik had gezegd dat GT max. 4 games zou pakken oid.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij de wedstrijd verliest?
Ik hoop dat je niet serieus bent hier aangezien Wimbledon vaste kledijvoorschriften heeft. Natuurlijk zijn ze uit op winst, maar niet ten koste van alles. Klantentevredenheid genereert nu eenmaal extra winst voor ze.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus niet. Of de kijker tevreden is boeit ze nogmaals totaal niet, het boeit ze enkel en alleen of het wel of geen extra geld oplevert. Doorgaans gaat dat samen, maar het is zeker niet een vanzelfsprekendheid. Als ze meer kunnen verdienen als ze om 3 uur 's nachts in apenpakken gaan spelen, dan staan ze volgend jaar om 3 uur 's nachts in apenpakken te spelen.
[..]
Neen nog niet. Was wel een beetje te verwachten...quote:Op maandag 20 juni 2011 20:42 schreef Tim86 het volgende:
Was dit al gepost?
19:15(UK time): Breaking news Play abandoned for the day on all courts bar centre. The announcement has just come from the referee’s office. Murray v Gimeno-Traver is the final game of the day - and we should definitely get a conclusion tonight.
Nope. Maar echt breaking news wil ik het niet noemenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:42 schreef Tim86 het volgende:
Was dit al gepost?
19:15(UK time): Breaking news Play abandoned for the day on all courts bar centre. The announcement has just come from the referee’s office. Murray v Gimeno-Traver is the final game of the day - and we should definitely get a conclusion tonight.
Is dat ook traditie?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:46 schreef Wilskracht het volgende:
Weet wat ik irritant vindt dat er zondag niet getennist wordt.
Juist als je tijd hebt om te kijken.
Ja. Irritant inderdaad. Alleen bij hoge uitzonderingen, dus als de halve 1e week verregend is en ze achter liggen op schema, zullen ze op die zondag spelen.quote:
Nee, doen ze pas als het echt niet anders kan.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef franklop het volgende:
zullen ze morgen alvast een uur eerder proberen te beginnen?
weerbericht voor morgen wordt er niet beter opquote:Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, doen ze pas als het echt niet anders kan.
Dat dak zit er inderdaad puur om commerciële redenen, dat is gewoon een kosten/baten-analyse geweest waarbij ze ongetwijfeld de sentimenten wel in hebben meegenomen, maar niet zwaar hebben laten meewegen in de uiteindelijke beslissing. Zo extreem met die apenpakken zie ik het op Wimbledon niet gebeuren, da's meer wat voor de US Open. Maar ik gok dat je hier chargeert.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus niet. Of de kijker tevreden is boeit ze nogmaals totaal niet, het boeit ze enkel en alleen of het wel of geen extra geld oplevert. Doorgaans gaat dat samen, maar het is zeker niet een vanzelfsprekendheid. Als ze meer kunnen verdienen als ze om 3 uur 's nachts in apenpakken gaan spelen, dan staan ze volgend jaar om 3 uur 's nachts in apenpakken te spelen.
Oh, dan was jij dat niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Geen idee welke subfora en bijbehorende topics jouw nog meer interesseren, maar ik ben in ieder geval niet te vinden in dat genre.
Dacht je eindelijk een argumentje gevonden te hebben dat tegen mijn commercie-verhaal pleit
dacht dat die britten juist wel zo'n gevoel voor sentiment hadden en hem dus gewoon op baan 18 hadden gegooidquote:Op maandag 20 juni 2011 21:06 schreef TheGeneral het volgende:
Schema van morgen:
http://www.wimbledon.com/en_GB/scores/schedule/schedule9.html
Isner - Mahut Court 3.
De score doet het iig.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef Norrage het volgende:
Doet bij jullie de wimby app het?? Bij mij niet
Hmm hier niet...quote:
Kim Sears.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:38 schreef theSummoner het volgende:
Die vriendin van Murray is ook niet lelijk
Wie nog meer niet dan, Murray zelf?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:38 schreef theSummoner het volgende:
Die vriendin van Murray is ook niet lelijk
Die vrouw die er naast zitquote:Op maandag 20 juni 2011 21:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wie nog meer niet dan, Murray zelf?
Judy?quote:
Waar is Alors als je 'r nodig hebt --> als Murray een nieuw shirt aantrektquote:Op maandag 20 juni 2011 21:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wie nog meer niet dan, Murray zelf?
Mooi jaquote:Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef theSummoner het volgende:
Die commentatoren op de BBC hebben trouwens echt de tijd van hun leven, commentaar tijdens die fysiobreak net was ook echt heel chill:
"Murray wants to use the loo now...the mindgames these guys play!"
Nog erger dus.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:26 schreef Ambrosius het volgende:
Set Gimeno! Ik verwacht nu een 6-1 6-3 6-2 Murray.
Haha prachtig. Ieder jaar hetzelfde als Murray speelt. Twee jaar terug begonnen ze over dat Murray zelfs op gras hardcourt punten kan maken doordat ie een bal ver buiten de baan langs Gasquet sloeg, en de commentator dacht dat het zover was dat ie op het beton naast de baan liep.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef theSummoner het volgende:
Die commentatoren op de BBC hebben trouwens echt de tijd van hun leven, commentaar tijdens die fysiobreak net was ook echt heel chill:
"Murray wants to use the loo now...the mindgames these guys play!"
Beelden graag wegens gemist! OK even gezien en niet zo onder de indruk hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
Een van de mooiste MP's ooit wat mij betreft.
Doe niet zo gek.. Gimeno nam dat laatste punt gewoon als grap. Hij wilde Murray gewoon wat laten lopen. Bij geen enkele bal was de insteek om het punt direct te pakken.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
Een van de mooiste MP's ooit wat mij betreft.
Ik hoop (toch?) dat Federer-Fan dit licht ironisch bedoeldequote:
Ik vind het een stuk beter dan Mariette Pakker die bij RG over het aan elkaar overgeven van hete kroketten sprak terwijl ze ons meedeelde wat de spelers aan het denken waren...quote:Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik vind het commentaar op de BBC bij tennis van de Britse commentatoren echt tenenkrommend.
Becker en McEnroe en dat soort gasten zit er naast voor de tenniskennis, maar die Britten zitten alleen maar met hun lul in de hand zwetend te genieten van hoe geweldig Murray zich heeft hersteld en hoe buitenaards zijn niveau wel weer niet is.
Terwijl je gewoon tegen Gimeno op de baan staat die na de eerste set terug naar Spanje is gevlogen, alleen heeft niemand dat gemeld aan die Britten
Precies, en iedere Nederlandse commentator doet niks anders dan DF's en aces tellen.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef theSummoner het volgende:
Ik vind het een stuk beter dan Mariette Pakker die bij RG over het aan elkaar overgeven van hete kroketten sprak terwijl ze ons meedeelde wat de spelers aan het denken waren...
Ze beginnen morgen de opening vast met: Nog 5 keer winnen en Murray staat in de finale. (Deden ze twee jaar terug iedere dag)quote:Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik vind het commentaar op de BBC bij tennis van de Britse commentatoren echt tenenkrommend.
Becker en McEnroe en dat soort gasten zit er naast voor de tenniskennis, maar die Britten zitten alleen maar met hun lul in de hand zwetend te genieten van hoe geweldig Murray zich heeft hersteld en hoe buitenaards zijn niveau wel weer niet is.
Terwijl je gewoon tegen Gimeno op de baan staat die na de eerste set terug naar Spanje is gevlogen, alleen heeft niemand dat gemeld aan die Britten
Noem me gek maar dit jaar lijkt het me echt mogelijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:54 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Ze beginnen morgen de opening vast met: Nog 5 keer winnen en Murray staat in de finale. (Deden ze twee jaar terug iedere dag)
Die Britten hebben ook de hele tijd over "whats going through their mind right now" en meer van dat geblaat hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ik hoop (toch?) dat Federer-Fan dit licht ironisch bedoelde
[..]
Ik vind het een stuk beter dan Mariette Pakker die bij RG over het aan elkaar overgeven van hete kroketten sprak terwijl ze ons meedeelde wat de spelers aan het denken waren...
Ach, wat dat betreft is het net het Nederlands elftal op een WKquote:Op maandag 20 juni 2011 21:54 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Ze beginnen morgen de opening vast met: Nog 5 keer winnen en Murray staat in de finale. (Deden ze twee jaar terug iedere dag)
Jason Goodall en Robbie Koenigquote:Op maandag 20 juni 2011 21:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die Britten hebben ook de hele tijd over "whats going through their mind right now" en meer van dat geblaat hoor
Bij de meeste sporten hebben ze in GB superieur commentaar, helaas valt dat bij tennis nog wel eens tegen, zeker als er Britten spelen ...
Ik vind persoonlijk Robbie Koenig een van de beste tenniscommentatoren die er is
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Doe niet zo gek.. Gimeno nam dat laatste punt gewoon als grap. Hij wilde Murray gewoon wat laten lopen. Bij geen enkele bal was de insteek om het punt direct te pakken.
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:53 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Ik hoop (toch?) dat Federer-Fan dit licht ironisch bedoelde
[..]
Klopt. Denk sowieso niet dat de organisatie dat van plan was, komt vast veel publiek op af gezien dat spektakel vorig jaar. Denk dat het alleen maar tegen kan vallen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:19 schreef franklop het volgende:
Mahut had aangevraagd om niet op baan 18 te hoeven spelen
Ja, dat is eigenlijk wel 100% zeker, aangezien ze dat van vorig jaar niet zullen overtreffen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Klopt. Denk sowieso niet dat de organisatie dat van plan was, komt vast veel publiek op af gezien dat spektakel vorig jaar. Denk dat het alleen maar tegen kan vallen.
dat zal iedereen ook wel wetenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Klopt. Denk sowieso niet dat de organisatie dat van plan was, komt vast veel publiek op af gezien dat spektakel vorig jaar. Denk dat het alleen maar tegen kan vallen.
Dus bijvoorbeeld het verkopen van de rechten aan betaalzenders zorgt voor een toename aan kijkers en meer tevredenheid?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Oh, dan was jij dat niet.
Over het zwarte gedeelte: dat betwijfel ik dus.
Als toernooiwinnaar of wat?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:36 schreef Droopie het volgende:
Voor de echte tennisfreaks http://nos.nl/radiouitzending/6366-langs-de-lijn-1700-uur.html
en ik heb 5 euro zondag ingezet op Berdych95x je inzet jonguh
Yep.. t'is ook wel een funbet hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Als toernooiwinnaar of wat?
Oh, ja dus (zie nu je edit)
eens, te stom gewoon in deze 24 uurs economie. Denk dat ik een klachten mail ga schrijven.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:46 schreef Wilskracht het volgende:
Weet wat ik irritant vindt dat er zondag niet getennist wordt.
Juist als je tijd hebt om te kijken.
mijn moeder bracht me vroeger ook altijdquote:Op maandag 20 juni 2011 21:41 schreef luckass het volgende:
Sowieso je moeder meenemen naar iedere wedstrijd
Of 2 uur vroeger.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom beginnen ze na de regen van vandaag niet uurtje vroeger ?
Stomme engelsen.
waarom cancelen ze niet gewoon de wedstrijden waar de uitslag toch al vast staat, Fed gaat er echt niet af tegen Mikhail Kukushkin of zo.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom beginnen ze na de regen van vandaag niet uurtje vroeger ?
Stomme engelsen.
Idd.. waarom kan die partij met Ishner nu niet van start.quote:
Geef me even de setstanden dan.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:26 schreef Plus_Ultra het volgende:
waarom cancelen ze niet gewoon de wedstrijden waar de uitslag toch al vast staat, Fed gaat er echt niet af tegen Mikhail Kukushkin of zo.
Ja, tot je 12e.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:17 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
mijn moeder bracht me vroeger ook altijd
Bij mij wel tot mijn 18e ofzo hoor, maar dat was meer omdat ze gewoon altijd wilde kijken en niet omdat ik incapabel benquote:
Dit niet, maar dat wil niet gelijk zeggen dat elke beslissing die genomen wordt in dezelfde lijn gezien hoeft te worden. Als Wimbledon echt commercieel was geweest was het ook gaan spelen op Middle Sunday. Of op de eerste zondag zoals RG. Dat zijn natuurlijk commerciele besluiten, meer inkomsten uit kaarten en televisierechten, maar niet die bij voorbaat nadelig uitvallen voor het publiek.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus bijvoorbeeld het verkopen van de rechten aan betaalzenders zorgt voor een toename aan kijkers en meer tevredenheid?
en op grond waarvan moeten ze dan de spelers plaatsen?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:50 schreef Droopie het volgende:
Ik vind dat ze de ranking minder belangerijk moeten maken.
Dan kan je af en toe gewoon een maandje overslaan.. En geen zin in Wimbledon, nou dan ga je gewoon niet
Behaalde resultaten in voorgaande jaren.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:51 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
en op grond waarvan moeten ze dan de spelers plaatsen?
Geniaal idee, goed over nagedacht.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:50 schreef Droopie het volgende:
Ik vind dat ze de ranking minder belangerijk moeten maken.
Dan kan je af en toe gewoon een maandje overslaan.. En geen zin in Wimbledon, nou dan ga je gewoon niet
Dank jequote:
Hoi Nadalquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dank je![]()
Maar vind jij ook niet dat teveel tournooien gespeeld worden.
Ze kunnen zelden even rusten en dat zorgt voor overbelasting
Zoveel verplichte toernooien zijn er echt niet. Die gasten die tig challengers per jaar spelen en net hun verblijf kunnen betalen hebben het zwaar genoeg, maar die toppers hebben echt niets te klagen. Het enige waar ik me al vanaf het begin aan erger is dat het grasseizoen een dag na RG begint en in no-time is afgelopen. In die periode is het net iets teveel voor de toppers wellicht, maar daarom skippen ze dus ook vaak de 2 voorbereidingstoernooien en dan zit je alweer prima op schema en na een paar potjes tegen nobodies op Wimby heb je je ritme ook weer terug.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dank je![]()
Maar vind jij ook niet dat teveel tournooien gespeeld worden.
Ze kunnen zelden even rusten en dat zorgt voor overbelasting
Dit wist ik niet, wat een onzin zeg.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nadal maakte zich echt belachelijk met zijn klacht, vooral met de zin "het moet geen werk worden"
Ik zag ook het interview inderdaad. Een beetje sneu is het wel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:51 schreef Lagrinta het volgende:
Sijsling onder de indruk van Wimbledon. Dat kan toch niet hoor als je 23 bent dat je geluiden hoort op Centre Court en denkt: wat gebeurt daar.
Haha ja inderdaad. Geweldig. Ben geen fan van Marcella, maar zij noemt het ook enigszins kwalijk. Hij weet het zelf echter gelukkig ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik zag ook het interview inderdaad. Een beetje sneu is het wel.
De instelling van een kleuter in een snoepwinkel.
Je speelt altijd om te winnen. Op welk niveau dan ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:11 schreef Plus_Ultra het volgende:
pff, prachtig toch voor die jongen dat hij mag acteren op een Slam. Het zij hem gegund. Sommige wedstrijden speel je niet om te winnen maar puur voor de ervaring.
altijd? Natuurlijk niet. Zelfs Nadal doet dat niet, zie bijvoorbeeld zijn pot tegen Tsonga op Queens. Boeide hem weinig dat hij verloor.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:13 schreef luckass het volgende:
[..]
Je speelt altijd om te winnen. Op welk niveau dan ook.
Je speelt wel om te winnen, maar hij heeft ook niet verloren omdat ie afgeleid was. Als ie kans had om te winnen was het kwalijker. Maar dit zijn eenmalige ervaringen en daar leert ie ook van.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:11 schreef Plus_Ultra het volgende:
pff, prachtig toch voor die jongen dat hij mag acteren op een Slam. Het zij hem gegund. Sommige wedstrijden speel je niet om te winnen maar puur voor de ervaring.
Het is kunst ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nadal maakte zich echt belachelijk met zijn klacht, vooral met de zin "het moet geen werk worden"
Op grond van wie zich het eerst aanmeldt. Dus degene die zich als eerste aanmeldt, wordt als eerste geplaatst.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:51 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
en op grond waarvan moeten ze dan de spelers plaatsen?
Ik kan je verklappen dat ik voor de editie Wimbledon 2019 als eerste ben geplaatst bij de Heren Enkelquote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op grond van wie zich het eerst aanmeldt. Dus degene die zich als eerste aanmeldt, wordt als eerste geplaatst.
De timing van sommige evenementen is gewoon zo stom. Verder moeten die tennissers niet zeuren inderdaad. Zeker Nadal niet, die roept het over zichzelf af.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat volle schema vind ik ook enorme onzin, zeker voor de toppers
Tuurlijk, het seizoen duurt lang, maar dat is wat anders .. Djokovic bijvoorbeeld heeft in de eerste 4 maanden van dit jaar 5 toernooien gespeeld, Federer bijv. 6, dan kun je niet zeggen dat ie het godsgruwelijk druk heeft gehad ...
Engelsen en hun tradities ook altijdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:35 schreef Norrage het volgende:
12.00 Engelse, 13.00 onze tijd. Maar ze zouden toch op zijn minst zich kunnen gaan indekken door een uurtje eerder te beginnen alvast...
quote:Right then. Play is mere moments away, and the sun is still shining! Hooray! Anyway, the Voice of Wimbledon has spoken and he says that if it stays dry until 1500 BST then we will have a rain-free day because the forecast for later is promising. Fingers crossed, then, but things are looking good at the moment.
Als die partij zo doorgaat staat ie er al eerder hoor. Eerste set duurde precies 30 minuten, dus dan staat ie om 14.15 al op de baan als het zo doorgaat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:33 schreef de_boswachter het volgende:
1ste partij baan 19 schiet al op..
Haase rond 14:45 als het zo doorgaat.
Ik moet mezelf corrigeren. De eerste set duurde om precies te zijn 21 minuten tussen die 2 dames.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:37 schreef 3jskoningen2 het volgende:
[..]
Als die partij zo doorgaat staat ie er al eerder hoor. Eerste set duurde precies 30 minuten, dus dan staat ie om 14.15 al op de baan als het zo doorgaat.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:55 schreef 3jskoningen2 het volgende:
En de vrouw met de borstverkleining, Halep, wint ook de eerste set 6-1
Die partij überhauptquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:57 schreef Drassss het volgende:
Over matige enkel handige backhands gesproken --> Broady.
Ik denk dat ik zonder te kijken alleen maar aces sla.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:17 schreef tja77 het volgende:
Moet je voorstellen dat je aan het mixen bent, en dit is je uitzicht...Zal je toch wel een aantal dubbele fouten opleveren.
[ afbeelding ]
Vrouwen zonder kont: jammer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:17 schreef tja77 het volgende:
Moet je voorstellen dat je aan het mixen bent, en dit is je uitzicht...Zal je toch wel een aantal dubbele fouten opleveren.
[ afbeelding ]
PSV stond 20 weken bovenaan in de competitie, maar dat zegt niet zoveel in Nederland. Maak ik nu een wond met een korstje open?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:19 schreef tompsv18 het volgende:
Rezai heeft meteen Serena gebroken in de eerste game, maarja dat zegt toch niet veel bij een vrouwenpartij
Nee hoor, maar volgens mij is dit nog altijd een tennistopic en geen voetbaltopic.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:21 schreef 3jskoningen2 het volgende:
[..]
PSV stond 20 weken bovenaan in de competitie, maar dat zegt niet zoveel in Nederland. Maak ik nu een wond met een korstje open?
Het voelt gewoon nog steeds zo lekker!! Ik zal er over ophoudenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar volgens mij is dit nog altijd een tennistopic en geen voetbaltopic.
Aankomend seizoen komt de schaal weer gewoon naar Eindhovenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:23 schreef 3jskoningen2 het volgende:
[..]
Het voelt gewoon nog steeds zo lekker!! Ik zal er over ophouden
Geniet ervan zou ik zeggenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:23 schreef 3jskoningen2 het volgende:
[..]
Het voelt gewoon nog steeds zo lekker!! Ik zal er over ophouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]
Genoeg kont?
Dat gaat hard jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:31 schreef tja77 het volgende:
Die Beck staat met tijd en wijlen flink uit te delen.
link?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:35 schreef BobW het volgende:
Riba geeft op? Completed staat op scores site?
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:48 schreef 3jskoningen2 het volgende:
Haase is het helemaal kwijt:
6-4 3-3*
Is alweer 4-3* hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:48 schreef 3jskoningen2 het volgende:
Haase is het helemaal kwijt:
6-4 3-3*
Dude ik weet niet waar jij het over hebt, maar hij breakt wel de hele tijd. Jammer mensen die je proberen te corrigeren maar dat eigenlijk niet kunnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:51 schreef Bastiefcg het volgende:
Dude waar heb jij het de hele tijd over? Hij breakt niet, hij houd zijn eigen service gewoon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |