Als BNN sneuvelt zal ik daar geen seconde rouwig om zijn. Pure nonsens aan programma's wat daaruit komt. Zelfs Spuiten & Slikken was op den duur gewoon stom vermaak i.p.v. grondige voorlichting over seks en drugs.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:11 schreef waht het volgende:
[..]
De PO blijft. Maar als een BNN zou moeten sneuvelen is dat acceptabel.
Kom nou zeg. Autocuegrappen met mensen die van die kijk-mij-eens grappige gezichten trekken. Dit was het niews was echt het voorbeeld van het totale gebrek aan humor waar een hoop Nederlanders last van hebben.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Erik![]()
Eerst je voorliefde voor jaren tachtig-herrie en nu dit.
Oke, maar het is nog altijd beter dan Powned. Vind het echt verschrikkelijk dat mijn belastingcenten worden gebruikt door die klapmongolen.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kom nou zeg. Autocuegrappen met mensen die van die kijk-mij-eens grappige gezichten trekken. Dit was het niews was echt het voorbeeld van het totale gebrek aan humor waar een hoop Nederlanders last van hebben.
Gadverdamme, ik kots op dat programma
Nouja, laat ik dan zeggen dat ik de manier van interviewen van Rutger in Den Haag heerlijk vind. Maar dat kan ook gewoon als onderdeel van DWDD.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, maar het is nog altijd beter dan Powned. Vind het echt verschrikkelijk dat mijn belastingcenten worden gebruikt door die klapmongolen.
Al vormde De Lama's toch serieus het dieptepunt.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:26 schreef Reya het volgende:
Dit was het nieuws is inderdaad bijzonder deplorabel.
Ik vind het sneu en puberaal.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, laat ik dan zeggen dat ik de manier van interviewen van Rutger in Den Haag heerlijk vind. Maar dat kan ook gewoon als onderdeel van DWDD.
Ik ben dan ook sneu en puberaal.quote:
Doch, de 'afleveringen' met Van Rossem waren geweldig.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:26 schreef Reya het volgende:
Dit was het nieuws is inderdaad bijzonder deplorabel.
Weet ik.quote:
Dat kan. Ik vind het journalistiek voor mensen met het verstand van een overrijp pindarotsje.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind de mensen die er niet mee om kunnen gaan (mevrouw Vogelaar) toch net wat triester.
quote:people who talk in metaphors ought to shampoo my crotch
Oh, dat heb ik met kranten.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind het journalistiek voor mensen met het verstand van een overrijp pindarotsje.
Dat zegt meer over jou.quote:
As Good As It Gets.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef eriksd het volgende:
Als ik de POL-pipo's weer archaisch taalgebruik zie hanteren moet ik altijd aan Jack Nicholson denken:
[..]
Ah, je kent hemquote:Op maandag 20 juni 2011 14:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
As Good As It Gets.
Beste 'romantische' film die ik ken.
Mijn favoriete scene was nog altijd deze:quote:Op maandag 20 juni 2011 14:43 schreef eriksd het volgende:
Die zure houding van hem vooral. En hij komt er nog mee weg ook
Hm, de betekenis van "Please consider the environment when printing this email" onder bedrijfsmails een ander perspectief.quote:
whehe, mooie scene is dat.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mijn favoriete scene was nog altijd deze:
Receptionist: How do you write women so well?
Melvin Udall: I think of a man, and I take away reason and accountability.
Met name die laatste opmerking was wel treffendquote:
Waar de normale burger uiteraard ook een mening over heeft:quote:Alle gebruikers van het restaurant van de Tweede Kamer kennen het: de dagelijkse schepschotel. In tegenstelling tot de maaltijden die je aan je tafeltje uit het menu bestelt, kun je van de schepschotel zelf nemen zoveel en zo vaak als je wilt.
Esther Ouwehand vindt dat dit „onbeperkt eten” moet worden afgeschaft. „Voor het vaste bedrag van 7 euro kun je wel vier keer een stuk kip nemen”, mopperde ze maandag in een debat over het Kamerbedrijf. Ze vindt het niet alleen milieu-onvriendelijk door de uitnodiging tot uitbundige (vlees-)comsumptie, maar ook haaks staan op de bezuinigingen. Wie meer neemt, moet in elk geval meer betalen, vindt Ouwehand.
Wat ben ik blij dat ik in Nederland woon.quote:De gewone burger uitkleden met allerlei belastingen maar dit tuig kan zich gewoon verrijken voor ¤ 7,-- met een all you can eat concept, werkelijk walgelijk gewoon. Deze figuren verdienen (krijgen) tassen met geld en gaan voor een prikkie eten, wat een volksverlakkerij. - Adriaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Die postte ik gister al.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
Ah, de Haagse politiek maakt zich weer eens druk om iets:
[..]
Waar de normale burger uiteraard ook een mening over heeft:
[..]
Wat ben ik blij dat ik in Nederland woon.Onbeperkt eten in de TK-kantine. Dat verklaart één en ander bij een aantal kamerleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Ja ach, Henk en Ingrid zitten liever aan de BigMac menu voor 6 euro waar een heel gezin van kan vreten.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Onbeperkt eten in de TK-kantine. Dat verklaart één en ander bij een aantal kamerleden.
[..]
[..]
Wat ben ik blij dat ik in Nederland woon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Kleingeestig gejank.quote:De gewone burger uitkleden met allerlei belastingen maar dit tuig kan zich gewoon verrijken voor ¤ 7,-- met een all you can eat concept, werkelijk walgelijk gewoon. Deze figuren verdienen (krijgen) tassen met geld en gaan voor een prikkie eten, wat een volksverlakkerij. - Adriaan
[..]
[..]
Wat ben ik blij dat ik in Nederland woon.Ga ik hier nog een serieuze reactie op geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het blijft bij "zucht" en ""
Geloof me, van alle comments is deze nog representatief voor 80 a 90% ook.quote:
Adriaan is waarschijnlijk een achterlijke sloeber. Zoek een goedbetaalde baan, stuk tuig.quote:
"Burger" uit Rotterdam kan er ook wat van:quote:Op maandag 20 juni 2011 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Adriaan is waarschijnlijk een achterlijke sloeber. Zoek een goedbetaalde baan, stuk tuig.
quote:JUIST NIET!!! De politiek zuigt Nederland aan alle kanten leeg! Wij kunnen meer betalen voor alles en nog wat maar de overbolle politiek die vergeleken met de volk alle 2878137x meer verdient kan onbeperekt eten voor maar 7 euro? Count me in then! ik wil ook wel oneindig veel eten voor maar 7 euro! waar kan je dat in Nederland? leger des heils misschien maar niet in restaurant of een andere zaak! Punt is politiek mag alles en nog wat en alles laten en doen maar de normale volk lijdt eronder.
Je bijdrage in het WA-jong topic werd gemist.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Adriaan is waarschijnlijk een achterlijke sloeber. Zoek een goedbetaalde baan, stuk tuig.
De gedachte dat dat niet zo is houdt me op de been.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geloof me, van alle comments is deze nog representatief voor 80 a 90% ook.
Mensen die zich druk maken om mensen die zich druk maken om mensen die zich druk maken om het eten in de kantine van de Tweede Kamer.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:15 schreef Picchia het volgende:
Mensen die zich druk maken om mensen die zich druk maken om het eten in de kantine van de Tweede Kamer.
Mensen die zich druk maken over de problemen van anderen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:15 schreef Picchia het volgende:
Mensen die zich druk maken om mensen die zich druk maken om het eten in de kantine van de Tweede Kamer.
Alsof je als TK-lid zo vreselijk veel verdient. Ja, als je beneden-modaal binnenharkt, dan lijkt alles natuurlijk veel. Maar goed, dat is het grote nadeel van internet. Mensen schijnen te denken dat hun mening ertoe doet.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Burger" uit Rotterdam kan er ook wat van:
[..]
Users met als naam Picchia.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
[..]
Wat ben ik blij dat ik in Nederland woon.Boerkaverboden, ritueel slachten en schepschotels; dan heb ik bijna nog liever volksvertegenwoordigers die zich bezig houden met onsplijtbare kieskringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elas, ze zitten dagelijks naast je in de tram of bus, ze bestaan, en zijn in de meerderheid.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef waht het volgende:
[..]
De gedachte dat dat niet zo is houdt me op de been.
Dergelijke paupers moeten ook gewoon verplicht hun bek houden, ik stel een censuur voor.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alsof je als TK-lid zo vreselijk veel verdient. Ja, als je beneden-modaal binnenharkt, dan lijkt alles natuurlijk veel. Maar goed, dat is het grote nadeel van internet. Mensen schijnen te denken dat hun mening ertoe doet.
Daarom is het ook een genot om gelijkgezinden te vinden, ook al is dat een minderheid waar je soms hard naar moet zoeken.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Elas, ze zitten dagelijks naast je in de tram of bus, ze bestaan, en zijn in de meerderheid.
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:21 schreef Monolith het volgende:
Henk en Ingrid, de koning en koningin van de afgunst.
Ook dat, overal word je geconfronteerd met dergelijke zwakzinnigheid, het doet de levenskwaliteit wel minderen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daarom is het ook een genot om gelijkgezinden te vinden, ook al is dat een minderheid waar je soms hard naar moet zoeken.
Op een gegeven moment zie je het volk en hun mening gewoonweg niet meer, het interesseert je niet. De enige keer dat ik dwingend geconfronteerd werd met dom gewauwel was in de metro een ouder echtpaar tegenover mij zat die boos waren omdat op Schiphol het spottersplatform was gesloten: "het komt allemaal door die moslims, gelukkig doet Wilders er wat aan".quote:Op maandag 20 juni 2011 15:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook dat, overal word je geconfronteerd met dergelijke zwakzinnigheid, het doet de levenskwaliteit wel minderen.
Henk en Ingrid representeren de Nederlandse kleingeestigheid.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:26 schreef Picchia het volgende:
Ik snap de rol van de fictieve Henk en Ingrid niet in deze.
Ook al tientallen van dat soort reacties inderdaad, er staat gewoon "Het kost de kamerleden 7 euro p.p." en mensen gaan alsnog klagen over dat het belasting kost?!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:30 schreef Friek_ het volgende:
En dat gaat allemaal af van MIJN BELASTINGCENTEN!!!!!!!!!!!
Gezien de validiteit van hun "stem" (lees; stembiljet) gaat het wat verder dan slechts vermaeck ben ik bang.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zie je het volk en hun mening gewoonweg niet meer, het interesseert je niet. De enige keer dat ik dwingend geconfronteerd werd met dom gewauwel was in de metro een ouder echtpaar tegenover mij zat die boos waren omdat op Schiphol het spottersplatform was gesloten: "het komt allemaal door die moslims, gelukkig doet Wilders er wat aan".
Omdat ik erg veel moeite had niet keihard in lachen uit te barsten kwam ik op het punt waar ik me realiseerde dat dit volk met hun stupide meningen eigenlijk alleen maar ter vermaeck dient.
Dat is wel heel simpel. Het is niet ongebruikelijk dat waren bij de catering onder kostprijs worden aangeboden. Waar ik werkte hadden we gratis broodjes. Maar ik durf te wedden dat iemand anders gewoon die kosten moest dragen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook al tientallen van dat soort reacties inderdaad, er staat gewoon "Het kost de kamerleden 7 euro p.p." en mensen gaan alsnog klagen over dat het belasting kost?!_!
Er waren tijden dat ik mij nog druk kon maken over zulke stupide meningen of domme politici, ik heb mij er echter bij neergelegd en geaccepteerd dat zulke pipo's bestaan. Ook weet ik dat mijn geluk niet van hun afhankelijk is, ik ben er zelf verantwoordelijk voor en kan mijn geluk ook zelf scheppen. Gaat het hier echt te gek worden, dan vertrek ik gewoonweg naar het buitenland. Want ik weet dat er een klein landje is waar ik mij buitengewoon thuis voel, afhankelijk ben ik zeker niet van Nederland.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien de validiteit van hun "stem" (lees; stembiljet) gaat het wat verder dan slechts vermaeck ben ik bang.
Ja, in plaats van de cateringskosten in bulk lager trachten te houden kunnen we beter de kamerleden meer loon geven ter compensatie, dat zal het verschil maken.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:36 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat is wel heel simpel. Het is niet ongebruikelijk dat waren bij de catering onder kostprijs worden aangeboden. Waar ik werkte hadden we gratis broodjes. Maar ik durf te wedden dat iemand anders gewoon die kosten moest dragen.
Het is duurder omdat ze anders meer loon krijgen? Wat een onzinargument. Waarom zouden ze meer loon krijgen?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, in plaats van de cateringskosten in bulk lager trachten te houden kunnen we beter de kamerleden meer loon geven ter compensatie, dat zal het verschil maken.
Zal enkel duurder zijn maar goed, Henk en Ingrid zijn toch zo achterlijk als een houten plank.
Ook de Duitsers zijn in mijn achting gedaald na hun rare bokkensprong afgelopen paar maand.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er waren tijden dat ik mij nog druk kon maken over zulke stupide meningen of domme politici, ik heb mij er echter bij neergelegd en geaccepteerd dat zulke pipo's bestaan. Ook weet ik dat mijn geluk niet van hun afhankelijk is, ik ben er zelf verantwoordelijk voor en kan mijn geluk ook zelf scheppen. Gaat het hier echt te gek worden, dan vertrek ik gewoonweg naar het buitenland. Want ik weet dat er een klein landje is waar ik mij buitengewoon thuis voel, afhankelijk ben ik zeker niet van Nederland.
Ik zou ze graag als stripfiguren willen zien.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:26 schreef Picchia het volgende:
Ik snap de rol van de fictieve Henk en Ingrid niet in deze.
Kostendekkend, meeste werkgevers hebben wel lunchregelingen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het is duurder omdat ze anders meer loon krijgen? Wat een onzinargument. Waarom zouden ze meer loon krijgen?
Als het maar boven de 7 euro is!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:42 schreef remlof het volgende:
Hier halen we gewoon om de beurt lunch bij de supermarkt.
Dat is niet waar!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Meestal niet, brood en wat beleg kost geen drol bij de supermarkt.
Hoezo, wil jij je vereenzelvigen met Henk en Ingrid paupers dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:43 schreef dotCommunism het volgende:
Von_Preussen en Voorschrift die samen kankeren dat "het volk" zo bekrompen en slecht is. De ironie is zo pijnlijk.
Duitsland is geen klein land, dat bedoelde ik ook niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook de Duitsers zijn in mijn achting gedaald na hun rare bokkensprong afgelopen paar maand.
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Duitsland is geen klein land, dat bedoelde ik ook niet.
Het gaat mij erom dat ik me niet meer druk maak om idioten in Den Haag of op straat. Het gaat mij erom dat ik en mijn naasten gelukkig en tevreden zijn.
quote:ik zie de jager al zitten aan de schepschotel haha
bertus, alkmaar | 15:03 | 20.06.11
Tuurlijk, dotCommunism is het helemaal eens met mensen die roepen dat moslims de schuld van alle ellende zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoezo, wil jij je vereenzelvigen met Henk en Ingrid paupers dan?
Be my guest.
quote:Geit gearresteerd voor autodiefstal
In Nigeria is een geit opgepakt omdat het dier wordt verdacht van diefstal. Het dier werd afgezet op het politiebureau omdat hij een autodief zou zijn.
Wat een bullshit, voor 7 euro haal je bij de supermarkt met gemak lunch voor vier personen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is niet waar!
Aldus meedenkende burgers kan je enkel bij de gaarkeuken voor minder dan 7 euro terecht, dat je het weet.
Teletokkie uiteraard, nu al 220 dieptepunten der droevenis.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Waar zijn die reacties trouwens te vinden?
Iedereen een komkommer.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een bullshit, voor 7 euro haal je bij de supermarkt met gemak lunch voor vier personen.
Ja en bij de Kamer scheppen sommige mensen voor dat geld 4 keer op, hoe DURVEN ze!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een bullshit, voor 7 euro haal je bij de supermarkt met gemak lunch voor vier personen.
Niet dat ik je wil afzeiken, maar waar bestaat die lunch dan precies uit?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Doos frikandellen, mayo + curry.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet dat ik je wil afzeiken, maar waar bestaat die lunch dan precies uit?
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Teletokkie uiteraard, nu al 220 dieptepunten der droevenis.
quote:dierenpartij is een partij die alleen maar een hele hoop geld kost ,ze zijn aan der stemmen gekomen door BNN ers maar die zijn hetzelfde ze gauw mogelijk uit de regering met die partij bemoeials zijn het
john, den bosch | 15:19 | 20.06.11
Broodjes en croissants en beleg en thee.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet dat ik je wil afzeiken, maar waar bestaat die lunch dan precies uit?
Remlof steunt hier een eerdere uitspraak van mij, namelijk dat de sociale onderklasse tegenwoordig ter vermaeck dient.quote:
Beide extremen zijn van de partij inderdaad, lijkt wel een ruzie op een sociale werkplaats.quote:
Maar volgens mij ging het in het artikel over een warme maaltijd, ik denk dat het kostenplaatje er dan anders uit ziet, toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Broodjes en croissants en beleg en thee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar volgens mij ging het in het artikel over een warme maaltijd, ik denk dat het kostenplaatje er dan anders uit ziet, toch?Och, ga naar een random Van der Valk of La Place en je hebt voor een tientje ook dat alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Erik, je had gelijk. De PvdA gaat draaien om haar 'ritueelslachten standpunt'.quote:
quote:ja ja dan voelen ze zich belachelijk gemaakt maar het zijn natuurlijk die mensen die willen zeggen hoe het hoort tegen de burger maar weer zo iets wat de burger geld kost het zijn echt een zooitje afhalers als het maar niets kost of een beetje zijn ze er als de kippen bij niks geen bezuineging daar doen wij zelf niet aan mee
willem, hoofddorp | 14:02 | 20.06.11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |