Met name die laatste opmerking was wel treffendquote:
Waar de normale burger uiteraard ook een mening over heeft:quote:Alle gebruikers van het restaurant van de Tweede Kamer kennen het: de dagelijkse schepschotel. In tegenstelling tot de maaltijden die je aan je tafeltje uit het menu bestelt, kun je van de schepschotel zelf nemen zoveel en zo vaak als je wilt.
Esther Ouwehand vindt dat dit „onbeperkt eten” moet worden afgeschaft. „Voor het vaste bedrag van 7 euro kun je wel vier keer een stuk kip nemen”, mopperde ze maandag in een debat over het Kamerbedrijf. Ze vindt het niet alleen milieu-onvriendelijk door de uitnodiging tot uitbundige (vlees-)comsumptie, maar ook haaks staan op de bezuinigingen. Wie meer neemt, moet in elk geval meer betalen, vindt Ouwehand.
Wat ben ik blij dat ik in Nederland woon.quote:De gewone burger uitkleden met allerlei belastingen maar dit tuig kan zich gewoon verrijken voor ¤ 7,-- met een all you can eat concept, werkelijk walgelijk gewoon. Deze figuren verdienen (krijgen) tassen met geld en gaan voor een prikkie eten, wat een volksverlakkerij. - Adriaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Die postte ik gister al.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:09 schreef Voorschrift het volgende:
Ah, de Haagse politiek maakt zich weer eens druk om iets:
[..]
Waar de normale burger uiteraard ook een mening over heeft:
[..]
Wat ben ik blij dat ik in Nederland woon.Onbeperkt eten in de TK-kantine. Dat verklaart één en ander bij een aantal kamerleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Ja ach, Henk en Ingrid zitten liever aan de BigMac menu voor 6 euro waar een heel gezin van kan vreten.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Onbeperkt eten in de TK-kantine. Dat verklaart één en ander bij een aantal kamerleden.
[..]
[..]
Wat ben ik blij dat ik in Nederland woon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Kleingeestig gejank.quote:De gewone burger uitkleden met allerlei belastingen maar dit tuig kan zich gewoon verrijken voor ¤ 7,-- met een all you can eat concept, werkelijk walgelijk gewoon. Deze figuren verdienen (krijgen) tassen met geld en gaan voor een prikkie eten, wat een volksverlakkerij. - Adriaan
[..]
[..]
Wat ben ik blij dat ik in Nederland woon.Ga ik hier nog een serieuze reactie op geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het blijft bij "zucht" en ""
Geloof me, van alle comments is deze nog representatief voor 80 a 90% ook.quote:
Adriaan is waarschijnlijk een achterlijke sloeber. Zoek een goedbetaalde baan, stuk tuig.quote:
"Burger" uit Rotterdam kan er ook wat van:quote:Op maandag 20 juni 2011 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Adriaan is waarschijnlijk een achterlijke sloeber. Zoek een goedbetaalde baan, stuk tuig.
quote:JUIST NIET!!! De politiek zuigt Nederland aan alle kanten leeg! Wij kunnen meer betalen voor alles en nog wat maar de overbolle politiek die vergeleken met de volk alle 2878137x meer verdient kan onbeperekt eten voor maar 7 euro? Count me in then! ik wil ook wel oneindig veel eten voor maar 7 euro! waar kan je dat in Nederland? leger des heils misschien maar niet in restaurant of een andere zaak! Punt is politiek mag alles en nog wat en alles laten en doen maar de normale volk lijdt eronder.
Je bijdrage in het WA-jong topic werd gemist.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Adriaan is waarschijnlijk een achterlijke sloeber. Zoek een goedbetaalde baan, stuk tuig.
De gedachte dat dat niet zo is houdt me op de been.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geloof me, van alle comments is deze nog representatief voor 80 a 90% ook.
Mensen die zich druk maken om mensen die zich druk maken om mensen die zich druk maken om het eten in de kantine van de Tweede Kamer.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:15 schreef Picchia het volgende:
Mensen die zich druk maken om mensen die zich druk maken om het eten in de kantine van de Tweede Kamer.
Mensen die zich druk maken over de problemen van anderen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:15 schreef Picchia het volgende:
Mensen die zich druk maken om mensen die zich druk maken om het eten in de kantine van de Tweede Kamer.
Alsof je als TK-lid zo vreselijk veel verdient. Ja, als je beneden-modaal binnenharkt, dan lijkt alles natuurlijk veel. Maar goed, dat is het grote nadeel van internet. Mensen schijnen te denken dat hun mening ertoe doet.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Burger" uit Rotterdam kan er ook wat van:
[..]
Users met als naam Picchia.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:15 schreef Picchia het volgende:
[..]
[..]
Wat ben ik blij dat ik in Nederland woon.Boerkaverboden, ritueel slachten en schepschotels; dan heb ik bijna nog liever volksvertegenwoordigers die zich bezig houden met onsplijtbare kieskringen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elas, ze zitten dagelijks naast je in de tram of bus, ze bestaan, en zijn in de meerderheid.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef waht het volgende:
[..]
De gedachte dat dat niet zo is houdt me op de been.
Dergelijke paupers moeten ook gewoon verplicht hun bek houden, ik stel een censuur voor.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alsof je als TK-lid zo vreselijk veel verdient. Ja, als je beneden-modaal binnenharkt, dan lijkt alles natuurlijk veel. Maar goed, dat is het grote nadeel van internet. Mensen schijnen te denken dat hun mening ertoe doet.
Daarom is het ook een genot om gelijkgezinden te vinden, ook al is dat een minderheid waar je soms hard naar moet zoeken.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Elas, ze zitten dagelijks naast je in de tram of bus, ze bestaan, en zijn in de meerderheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |