Als BNN sneuvelt zal ik daar geen seconde rouwig om zijn. Pure nonsens aan programma's wat daaruit komt. Zelfs Spuiten & Slikken was op den duur gewoon stom vermaak i.p.v. grondige voorlichting over seks en drugs.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:11 schreef waht het volgende:
[..]
De PO blijft. Maar als een BNN zou moeten sneuvelen is dat acceptabel.
Kom nou zeg. Autocuegrappen met mensen die van die kijk-mij-eens grappige gezichten trekken. Dit was het niews was echt het voorbeeld van het totale gebrek aan humor waar een hoop Nederlanders last van hebben.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Erik![]()
Eerst je voorliefde voor jaren tachtig-herrie en nu dit.
Oke, maar het is nog altijd beter dan Powned. Vind het echt verschrikkelijk dat mijn belastingcenten worden gebruikt door die klapmongolen.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kom nou zeg. Autocuegrappen met mensen die van die kijk-mij-eens grappige gezichten trekken. Dit was het niews was echt het voorbeeld van het totale gebrek aan humor waar een hoop Nederlanders last van hebben.
Gadverdamme, ik kots op dat programma
Nouja, laat ik dan zeggen dat ik de manier van interviewen van Rutger in Den Haag heerlijk vind. Maar dat kan ook gewoon als onderdeel van DWDD.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, maar het is nog altijd beter dan Powned. Vind het echt verschrikkelijk dat mijn belastingcenten worden gebruikt door die klapmongolen.
Al vormde De Lama's toch serieus het dieptepunt.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:26 schreef Reya het volgende:
Dit was het nieuws is inderdaad bijzonder deplorabel.
Ik vind het sneu en puberaal.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, laat ik dan zeggen dat ik de manier van interviewen van Rutger in Den Haag heerlijk vind. Maar dat kan ook gewoon als onderdeel van DWDD.
Ik ben dan ook sneu en puberaal.quote:
Doch, de 'afleveringen' met Van Rossem waren geweldig.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:26 schreef Reya het volgende:
Dit was het nieuws is inderdaad bijzonder deplorabel.
Weet ik.quote:
Dat kan. Ik vind het journalistiek voor mensen met het verstand van een overrijp pindarotsje.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind de mensen die er niet mee om kunnen gaan (mevrouw Vogelaar) toch net wat triester.
quote:people who talk in metaphors ought to shampoo my crotch
Oh, dat heb ik met kranten.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kan. Ik vind het journalistiek voor mensen met het verstand van een overrijp pindarotsje.
Dat zegt meer over jou.quote:
As Good As It Gets.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef eriksd het volgende:
Als ik de POL-pipo's weer archaisch taalgebruik zie hanteren moet ik altijd aan Jack Nicholson denken:
[..]
Ah, je kent hemquote:Op maandag 20 juni 2011 14:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
As Good As It Gets.
Beste 'romantische' film die ik ken.
Mijn favoriete scene was nog altijd deze:quote:Op maandag 20 juni 2011 14:43 schreef eriksd het volgende:
Die zure houding van hem vooral. En hij komt er nog mee weg ook
Hm, de betekenis van "Please consider the environment when printing this email" onder bedrijfsmails een ander perspectief.quote:
whehe, mooie scene is dat.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mijn favoriete scene was nog altijd deze:
Receptionist: How do you write women so well?
Melvin Udall: I think of a man, and I take away reason and accountability.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |