Volgens mij nietquote:Op zondag 19 juni 2011 17:37 schreef ValHallen het volgende:
Fuck er zijn geen roostermensen meer online he?
Jawel ik! Elke keer als we gaan bbq-en, sta ik aan het rooster!quote:Op zondag 19 juni 2011 17:37 schreef ValHallen het volgende:
Ik kan Carool whatsappen?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:37 schreef ValHallen het volgende:
Wil je tegen haar zeggen dat ze me kan schrappen voor vanavond, een kippetje smste net of ik zin had om vanavond langs te komen.quote:
Kippetje?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wil je tegen haar zeggen dat ze me kan schrappen voor vanavond, een kippetje smste net of ik zin had om vanavond langs te komen.
ValHallen draait niet want gaat neuken, check!quote:Op zondag 19 juni 2011 17:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wil je tegen haar zeggen dat ze me kan schrappen voor vanavond, een kippetje smste net of ik zin had om vanavond langs te komen.
VH, doe voor zekerheid ook even een PMmetje naar de roosterpeople. Misschien pak ik je uurtje wel overquote:Op zondag 19 juni 2011 17:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bus was heel en dit draai ik niet in de bus tenzij ze erom vragenquote:Op zondag 19 juni 2011 17:40 schreef Zokunen het volgende:
Dit draai je in de bus?
En dan vind je het get dat ze je bus slopen als je naar concert at sea rijdt?
LMAO
zal ik doenquote:Op zondag 19 juni 2011 17:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
VH, doe voor zekerheid ook even een PMmetje naar de roosterpeople. Misschien pak ik je uurtje wel over
Bob Marley & The Wailors - 3 little birds?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:42 schreef Myraela het volgende:
Noes, 1 liedje was aan het einde niet helemaal compleet. Maar nu heb ik wel weer een mooie erbij.
Skylar Grey - Love the way you lie.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Bob Marley & The Wailors - 3 little birds?
Toch een echo ja? maar niet meer zo erg als eerst toch?quote:
Jammer, een Rotterdammert moet dat nummer gewoon een keer draaienquote:
Nee, ik vond het niet storend iig.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toch een echo ja? maar niet meer zo erg als eerst toch?
Ik weet niet hoe het eerst was.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toch een echo ja? maar niet meer zo erg als eerst toch?
Je schakelt ook wel op een verkeerd moment in.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:44 schreef Swomp het volgende:
Uh, is dit een alternatief voor ONZ radio.... ?
Ik schakel in en meteen weer van die ONZ kwaliteit te horenZal wel weer aan mij liggen... ?
Daar had ik bij ONZ-Radio ook echt ALTIJD last vanquote:Op zondag 19 juni 2011 17:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Je schakelt ook wel op een verkeerd moment in.
Je schakeld in tijdens een fout anderhalf uurtjequote:Op zondag 19 juni 2011 17:44 schreef Swomp het volgende:
Ik schakel in en meteen weer van die ONZ kwaliteit te horenZal wel weer aan mij liggen... ?
Bazennummer sowieso, ik zal hem wel even zoeken.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:42 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Bob Marley & The Wailors - 3 little birds?
Er is verschillende kwaliteit aanwezig, al dan niet moedwilligquote:Op zondag 19 juni 2011 17:44 schreef Swomp het volgende:
ik draai enkel kwaliteitquote:Op zondag 19 juni 2011 17:45 schreef Swomp het volgende:
[..]
Daar had ik bij ONZ-Radio ook echt ALTIJD last van
Ik heb de Discography van:quote:Op zondag 19 juni 2011 17:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik Top 1000 hiphop/rap songs, 600 80's songs, discopgraphy van: Rolling Stones, The Who, Beatles, The Doors, Crosby Stills Nash, Nirvana, Arctic Monkeys, Nick Cave & The Bad Seeds, Kyuss, Monster Magnet, Bob Dylan.
En nog een hele zooi andere albums
Je bent niet verplicht tot luisteren, en ik wilde eens iets anders draaien dan mijn normale metal spul.quote:
Was niet negatief bedoeld hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 17:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht tot luisteren, en ik wilde eens iets anders draaien dan mijn normale metal spul.
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb de Discography van:
Beasty boy's, Billy Ocean, Britney Spears, Bruce Springsteen, D12, Dire Straits, Dr Dre, Eminem, John lenon, K3,Kylie Minoque, Lil Wayne, Lionel Richie, Metalica, Osdorp Possie, Pet Shop Boy's, Prince, Queen, Simple Minds, Snoop Dogg, Spandau Ballet, Stevie Wonder, Sting, The Beatles, The Eagles, The Police,The Who, U2, Xzibit,
ID&T dance top 500 ever
Q-Music Top 500 van de 90's (2010)
Top 1000 of the 80's
Tour of Duty(8 cd collection)
4 cd's Veronica's Album Top 1000 Allertijden (2009)
Top 1000 Hip-Hop & Rap Songs
Verder voor Guppie :
Discography van:
Black Sabbath, Judas Priest, Rammstein, Dragonforce, Iggy Pop, Sabaton, Vicious Rumors, Firewind, HammerFall, Iron Maiden, Pantera, Elbow
En dan nog een berg losse mp3.Nu inclusief dubbelen door verzamel cd's en top zoveel tors 38.000 liedjes op mn hd.
Als ik praat? of algemeen? Kan aan jou liggen..quote:Op zondag 19 juni 2011 17:52 schreef Outpost76 het volgende:
Jofu je stottert en hapert of ligt dat aan mij?
je uitzending stottertquote:Op zondag 19 juni 2011 17:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik praat? of algemeen? Kan aan jou liggen..
Hier geen last vanquote:
Volgens mij heb ik nooit ergens last van met VLC en mn internet is ook goed want ik kan rustig down en uploaden als Guppie aanstaat.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
outpost, volgens mij heb jij last van of een slecht programma of een slechte internetverbinding
kan je snuf en outpost mee blij makenquote:Op zondag 19 juni 2011 17:56 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben de laatste tijd trouwens best wel in de rapmuziek
PC opnieuw opstarten dan maar ?quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:56 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben de laatste tijd trouwens best wel in de rapmuziek
weird, vlc zou inderdaad goed moeten zijn...quote:Op zondag 19 juni 2011 17:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nooit ergens last van met VLC en mn internet is ook goed want ik kan rustig down en uploaden als Guppie aanstaat.
Heb de radio vandaag nog niet aan gehadquote:Op zondag 19 juni 2011 17:56 schreef Zokunen het volgende:
Voor de menswezens die vanmiddag luisterden was mijn show met 2-3 nummers per genre nog een beetje wat?
Stouterdquote:Op zondag 19 juni 2011 18:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb de radio vandaag nog niet aan gehad
Hoe meer hoe beter lijkt me.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:00 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb ook wel eens een rap/hip hop show gedaan.
Ja en toen kon ik niet luisteren...quote:Op zondag 19 juni 2011 18:00 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb ook wel eens een rap/hip hop show gedaan.
Op het moment moet er imho vooral meer dance/trance/hardstyle/house/deephouse/techno/minimal/hardcore/dubstep etc komen.quote:
Eens, jammer ben ik echt totaal niet thuis in die muziek, op dubstep, Drum&Bass en wat oude house/hardcore na.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Op het moment moet er imho vooral meer dance/trance/hardstyle/house/deephouse/techno/minimal/hardcore/dubstep etc komen.
Dat is er echt bijna niet meer.
Niet van Dre of snoop?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:05 schreef Snuf. het volgende:
Ik hou wel van rappers
Eminem
Bad meets evil
De Jeugd
Dio
Mr Polska![]()
U-niq
Gers Pardoel
Sef
Mwah ik ben niet zo thuis in al die Amerikaanse rappers eigenlijkquote:
Niet mijn smaakquote:Op zondag 19 juni 2011 18:05 schreef Snuf. het volgende:
Ik hou wel van rappers
Eminem < soms ok
Bad meets evil < ken ik niet
De Jeugd < geen rap en so so
Dio <
Mr Polska![]()
< ken ik niet
U-niq <
Gers Pardoel < ken ik niet
Sef < ken ik niet
Mja ik ben daar helemaal niet in thuis.... Vind t ook niet zo leuk... Verwelkom t natuurlijk wel maar zal t zelf niet zo snel gaan draaien.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Op het moment moet er imho vooral meer dance/trance/hardstyle/house/deephouse/techno/minimal/hardcore/dubstep etc komen.
De bijbel?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:07 schreef naatje_1 het volgende:
FUCK YEAH, AL HET NOODZAKELIJKE IS DOORGELEZEN
ringbewoner is best wel thuis in de dance/trance en ik weet niet of sinterklaaskapoentje nog draait, maar die is aardig thuis in de alternatieve dance tracks.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik niet in de Nederlandse rap..quote:Op zondag 19 juni 2011 18:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah ik ben niet zo thuis in al die Amerikaanse rappers eigenlijkEminem vind ik wel heel erg vet, 19 augustus ga ik naar hem op Pukkelpop
1e les AK was een hel, aantekening van 3 A4 vol over kennen = kunnen = kennis kunnen toepassen etcquote:
Lil Wayne vind ik zo'n irritante stem hebbenquote:Op zondag 19 juni 2011 18:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet in de Nederlandse rap..Ok Brainpower is tof en Extince ook maar verder...
Dan vind je Dr Dre Xzibit Lil Wayne en snoop dogg en ook tofGaat maar eens zoeken en downloaden
wtfquote:Op zondag 19 juni 2011 18:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
1e les AK was een hel, aantekening van 3 A4 vol over kennen = kunnen = kennis kunnen toepassen etc
Later werd die docent wel een held, maar wat vervloekte ik hem in het begin
Ook op Rebirth?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Lil Wayne vind ik zo'n irritante stem hebben
quote:Op zondag 19 juni 2011 18:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet in de Nederlandse rap..Ok Brainpower is tof en Extince ook maar verder...
Dan vind je Dr Dre, Xzibit, Lil Wayne en snoop dogg en ook tofGaat maar eens zoeken en downloaden
Opening hoe hij wou dat je leerde, je moest je kennis toe kunnen passen etc.quote:
Damn ik ken all1 De Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben mijn muziekcollectie wat nieuwe muziek ook weer aan het uitbreiden en atm is dit mijn verlanglijstje:
Drumsound & Bassline Smith – Freak
And So I Watch You From Afar – Gang
Lilian Hak - Rebels Outlaws (Matthew Herbert's Hello Mix)
De Jeugd van Tegenwoordig – Get Spanish (Fellow Remix)
Kid Congo & The Pink Money Birds – At The Ruin Of Others
Star Slinger – Casanova’s Jump Off
Thurston Moore – Circulation
Fellow – Come In
Mathias Stubo - Diskorama!
White Denim – Anvil Everything
Benga – Transformers
Typhoon is een fucking heldquote:Op zondag 19 juni 2011 18:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]dat vind ik dan weer niks
Ik ben meer van: A Tribe Called Quest, De La Soul, Arrested Development, Nas, CunninLynguists, Jedi Mind Tricks. Oh en Typhoon
Daarom is het ook nieuwe muziek. Het zou raar zijn als je het wel kende.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Damn ik ken all1 De Jeugd van Tegenwoordig.
Hoop dance. Benga is Dubstepquote:Op zondag 19 juni 2011 18:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Damn ik ken all1 De Jeugd van Tegenwoordig.
Oh dat vind ik vaak juist te soft... Maar heb er wel nummers van.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]dat vind ik dan weer niks
Ik ben meer van: A Tribe Called Quest, De La Soul, Arrested Development, Nas, CunninLynguists, Jedi Mind Tricks. Oh en Typhoon
Mja de artiesten bedoelde ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom is het ook nieuwe muziek. Het zou raar zijn als je het wel kende.
quote:Op zondag 19 juni 2011 18:15 schreef Zokunen het volgende:
Deze loopt zo even naar buiten, kan er wel 1 bij bezorgen door mobiel in te tunen
Ik hou juist van die Laidback rap. Het liefst moeten ze ook nog een luie flow hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik vaak juist te soft... Maar heb er wel nummers van.![]()
Dan nog, het zijn meestal artiesten die pas net voet op Nederlandse bodem zetten. Van iemand als VH, die thuis is in de muziek, kan ik begrijpen dat die de namen kent, maar iemand als jij die zich vooral met oude dingen bezighoud, of dingen die al doorgebroken zijn, kan ik helemaal begrijpen dat je ze niet kentquote:
Hey Mr. Green...... pas hier?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:15 schreef mr-green het volgende:
[..]
je hoeft niet actief deel te nemen aan het forum om te luisteren
Groentjequote:Op zondag 19 juni 2011 18:15 schreef mr-green het volgende:
[..]
je hoeft niet actief deel te nemen aan het forum om te luisteren
Duidelijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan nog, het zijn meestal artiesten die pas net voet op Nederlandse bodem zetten. Van iemand als VH, die thuis is in de muziek, kan ik begrijpen dat die de namen kent, maar iemand als jij die zich vooral met oude dingen bezighoud, of dingen die al doorgebroken zijn, kan ik helemaal begrijpen dat je ze niet kent
quote:
Doet eens een linkje via dm van die foute 70's muziek?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:24 schreef ValHallen het volgende:
Heb nu weer wat downloadjes aan het pruttelen. Jazz, Motown, Drum&Bass (daar heb ik nooit genoeg van) en nog steeds Turn Up The Bass
Oh en een CD vol met foute 70's dance classics
quote:
Ik heb er net ook 3 heen gestuurdquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Thanks Stijfje, als ze binnen zijn komen ze zsm langs, behalve die 2e
Gordon - Kon ik maar even bij je zijnquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 18:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gordon - Kon ik maar even bij je zijn![]()
ik las dit, en besloot toen in te tunenquote:Op zondag 19 juni 2011 18:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 juni 2011 18:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik las dit, en besloot toen in te tunen
ga ik nu dus doen
Als je ergens suïcidaal van wordtquote:Op zondag 19 juni 2011 18:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
Nee hè? Dat hoort niet onder foute muziek.... dat hoort onder geen muziek!quote:Op zondag 19 juni 2011 18:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Want, je wil horen? Ik doe hem nml nietquote:Op zondag 19 juni 2011 18:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik las dit, en besloot toen in te tunen
ga ik nu dus doen
Idd, nummer had echt nooit uitgebracht mogen wordenquote:Op zondag 19 juni 2011 18:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hè? Dat hoort niet onder foute muziek.... dat hoort onder geen muziek!
thxquote:Op zondag 19 juni 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Want, je wil horen? Ik doe hem nml niet
Je zou alleen daarvoor intunen? Nieteens voor de rest?quote:
Mist ze mooi Aqua!quote:Op zondag 19 juni 2011 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zou alleen daarvoor intunen? Nieteens voor de rest?
En een hele rits andere muziekjes waarvan ze ze stiekem leuk vindt..quote:
Schiet idd niet op... Ik heb net een tor van VH gekregen. Die doet 1200 tot 1800 kbps...quote:Op zondag 19 juni 2011 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
hmm, tor heeft er even geen zin meer in... 150 kb/s max nu...
dan heb je ook maar 25 albums hehquote:Op zondag 19 juni 2011 18:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Schiet idd niet op... Ik heb net een tor van VH gekregen. Die doet 1200 tot 1800 kbps...
Ik ga zo macaroni eten (uit pakquote:Op zondag 19 juni 2011 18:35 schreef Zokunen het volgende:
Hmm zit te denken om nog ff langs de shoarmaboer te gaan, of om friet te halen, of een pizza te bestellen, kan nog wel gaan koken, maar daar heb ik echt geen zin in :S
Lastig, wel zin in eten nl.
Geen idee hoeveel t er zijn. Maar de grote maakt niet uit hoor. Heeft met t aantal seeders te maken.quote:
Wie ?quote:
meestal heeft zo'n groot obscuur bestand minder seeders, omdat het minder populair is dan zo'n klein bestandquote:Op zondag 19 juni 2011 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel t er zijn. Maar de grote maakt niet uit hoor. Heeft met t aantal seeders te maken.
Vandaar dat die Turn up de bass niet opschiet... 300kbps slechts en maar 1 seeder...quote:Op zondag 19 juni 2011 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
meestal heeft zo'n groot obscuur bestand minder seeders, omdat het minder populair is dan zo'n klein bestand
Nogalquote:Op zondag 19 juni 2011 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
ACT, tis toch wel een "fout" nummer he?
Daarentegen hebben mensen die zulke bestanden seeden vaak een betere upload, dus kan je per saldo nog beter uit zijn ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
meestal heeft zo'n groot obscuur bestand minder seeders, omdat het minder populair is dan zo'n klein bestand
Eliza Doolittle ?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:38 schreef mr-green het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ps: deze mag in VH zijn top 10
ligt er ook maar net aan wanneer je online bent, want misschien zijn die mensen van het buitenland, die nu dus nog slapenquote:Op zondag 19 juni 2011 18:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Daarentegen hebben mensen die zulke bestanden seeden vaak een betere upload, dus kan je per saldo nog beter uit zijn ook.
ooooh, 500MB maarquote:Op zondag 19 juni 2011 18:39 schreef Outpost76 het volgende:
Hoppa en VH zn tor binnen!Gewoon dik 500 mb in een kwartiertje oid
Daar heeft u wel gelijk inquote:
Das Eliza Doolittle toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:38 schreef mr-green het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ps: deze mag in VH zijn top 10
DLB?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:43 schreef Zokunen het volgende:
Als iemand nog een keer ergens een DLB collectie weet te vinden, dan houd ik me aanbevolen.
Geen probleem zo heb ik gister ook gevuld tot Ring kwam.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:45 schreef Zokunen het volgende:
Ik kan wel een uurtje hiphop doen, maar dan random, zonder gelul en vrij jammer dus eigenlijk
Al zijn er wel een aantal die sowieso niet random komenquote:Op zondag 19 juni 2011 18:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen probleem zo heb ik gister ook gevuld tot Ring kwam.
Oh zo random heb ik t ook niet gedaan. Gewoon een aantal leuke nummers in een playlist gegooit en die gedraaid via Gup zn winamp stream.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Al zijn er wel een aantal die sowieso niet random komen
Da luniz komt sowieso als ik rap/hiphop doe
Rock heb ik geen moeite mee maar liever geen metal nu... Zit helemaal lekker te chillen op zondag avond en dan kan ik even geen metal hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb Driving Rock, John Mayer, Jonathan Jeremiah, muziek die ik van Knetter heb, In search of Sunrise 7 van Tiesto.. Een map met Dubstep, een map met Drum & Bass.. De rest metal en rock..
Hehehehe bij mij was t ook lastig om niet teveel in de playlist te gooienquote:Op zondag 19 juni 2011 18:51 schreef Zokunen het volgende:
Ik kan ongeveer 36 uur vullen met rap/hiphop dus als opa er niet is kan ik wel even wat spelen
quote:Op zondag 19 juni 2011 18:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
en dan kan ik even geen metal hebben.
En ik houd niet eens van rap en hiphop...quote:Op zondag 19 juni 2011 18:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe bij mij was t ook lastig om niet teveel in de playlist te gooien
Ik vind de meeste in die top 1000 die ik heb gedownload ook niet leuk hoor maar het geeft wel een berg nummers extra.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En ik houd niet eens van rap en hiphop...
Vind het soms leuk
Ter ere van?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi, mr-green krijgt een envelopje![]()
quote:Op zondag 19 juni 2011 18:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi, mr-green krijgt een envelopje![]()
dat ik gisteren aan hem moest denkenquote:
geen dm's binnenquote:Op zondag 19 juni 2011 18:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Knetter, hebben er nog dj's zich gemeld bij je?
Opa is ook in geen velden of wegen te bekennen, maar zijn situatie kennen wequote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Opa is ook in geen velden of wegen te bekennen, maar zijn situatie kennen we
Ik ga wel door nog even dan tot er iemand klaar is met eten en wil..
quote:Op zondag 19 juni 2011 18:59 schreef Zokunen het volgende:
Hier in het topic meermaals gemeld dat ik evt wel een uurtje oid kan doen.
dm'en das beter dan hier in topicquote:Op zondag 19 juni 2011 18:59 schreef Zokunen het volgende:
Hier in het topic meermaals gemeld dat ik evt wel een uurtje oid kan doen.
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:02 schreef ACT-F het volgende:
Hoe lang ga je nog draaien Jofu? Anders stuur ik nog wel een paar foute nummers
Blijkbaar moet ik nu meteen stoppen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zook staat op t rooster van 19.00 tot 20.30
Ho ho, moet niet.. maar iemand moet toch de knopen doorhakkenquote:
Tjah, ik wilde avond ook nog wel verder vullen na Zook als niemand anders wilt.. Dan wel normalere muziek..quote:Op zondag 19 juni 2011 19:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ho ho, moet niet.. maar iemand moet toch de knopen doorhakken
Jawel.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Jongens, even kleine vraag. Is er nog een andere manier van luisteren, want de website in de OP klapt er elke keer uit na een minuut, in ieder geval bij mij.
ja die is er, zie op voor media playerquote:Op zondag 19 juni 2011 19:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Jongens, even kleine vraag. Is er nog een andere manier van luisteren, want de website in de OP klapt er elke keer uit na een minuut, in ieder geval bij mij.
Ja, ik keek weer eens niet verder dan mijn neusquote:Op zondag 19 juni 2011 19:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja die is er, zie op voor media player
wutts met je ui btw.. herkende je niet eens
hihi.. heb ik ook wel eens last vanquote:Op zondag 19 juni 2011 19:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, ik keek weer eens niet verder dan mijn neus. Klopt, vandaag verandert.
. Mr. Bean is gewoon eindbaas, dus daarom .
Beste rap/hiphop nummer ooit imhoquote:
Oh, betekent dat het? Wist ik niet eensquote:Op zondag 19 juni 2011 19:09 schreef Zokunen het volgende:
Eindbaas: De laatste mannelijke persoon op een feestje om een chick te hosselen.
Mja dat is Mr. Bean wel
En toch is hij baas
Zokunen doet mijn genre al dus lijkt mij wat veel Rap \ hip hop op 1 avond.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Outpost, wilde jij ook nog de avond vullen?
Valt mee toch? Ik heb al anderhalf uur gehad nu.. Ik wil wel door tot 22:00 max.. Maar dan moet iedereen het okay vinden dat ik straks nog wat draai na Zook..quote:Op zondag 19 juni 2011 19:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zokunen doet mijn genre al dus lijkt mij wat veel Rap \ hip hop op 1 avond.
Van mij mag je om 8 uur ook wel hoor, dan kan ik dan voedsel gaan regelenquote:Op zondag 19 juni 2011 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Valt mee toch? Ik heb al anderhalf uur gehad nu.. Ik wil wel door tot 22:00 max.. Maar dan moet iedereen het okay vinden dat ik straks nog wat draai na Zook..
Snap ik maar ik heb gister ook al 2 en een half uur gevuld.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Valt mee toch? Ik heb al anderhalf uur gehad nu.. Ik wil wel door tot 22:00 max.. Maar dan moet iedereen het okay vinden dat ik straks nog wat draai na Zook..
Ik maak zometeen wel een aparte library aan zonder Metalquote:Op zondag 19 juni 2011 19:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik maar ik heb gister ook al 2 en een half uur gevuld.![]()
Van mij mag je zo draaien als je wil. Zolang je maar die metal eens delete van je hd.![]()
Thx!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik maak zometeen wel een aparte library aan zonder Metal
Alleen krijg je dan veel van dezelfde Artiesten.
Nope, still nothing. Hij opent het wel, maar na 10 sec. houdt ie er weer mee op. Moet ik daar iets downloaden ofzo?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:11 schreef Zokunen het volgende:
http://listen.radionomy.com/x-raydio
Dat zou moeten werken in een mediaplayer.
Waar luister je mee?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nope, still nothing. Hij opent het wel, maar na 10 sec. houdt ie er weer mee op. Moet ik daar iets downloaden ofzo?
Nee die stream openen via vlc oid en dan werkt ie gewoon.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nope, still nothing. Hij opent het wel, maar na 10 sec. houdt ie er weer mee op. Moet ik daar iets downloaden ofzo?
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:18 schreef Melting het volgende:
GODVERDEGODVER!!!!!!
Ik hoor net dat ze in mijn auto hebben ingebroken.
Beide voordeuren "opengevouwen"!![]()
![]()
![]()
![]()
in VLC gewoon naar Media, dan netwerkstream openen. Daar die link in gooien en gaan met die banaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Toen het nog ONZ radio was, luisterde ik altijd met VLC.
Maak ze kapot!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:18 schreef Melting het volgende:
GODVERDEGODVER!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Say Wutttttquote:Op zondag 19 juni 2011 19:18 schreef Melting het volgende:
GODVERDEGODVER!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Ik zou niet weten watquote:Op zondag 19 juni 2011 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx!![]()
Of je doet nog even snel wat torrents downloaden.
Ouch.. Ik voel je pijn..quote:Op zondag 19 juni 2011 19:18 schreef Melting het volgende:
GODVERDEGODVER!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Oke.. ik heb het aan de gang gekregenquote:Op zondag 19 juni 2011 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
in VLC gewoon naar Media, dan netwerkstream openen. Daar die link in gooien en gaan met die banaan.
Gewoon een top 500 of 1000 van een genre nemen en dan heb je weer even genoeg.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou niet weten watAnimo voor Michael Jackson?
Vage shit...quote:Op zondag 19 juni 2011 19:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke.. ik heb het aan de gang gekregenVia open advanced file en dan network. (Hetzelfde dus.) Maar weer houdt ie er na 40 sec. mee op.
Ook goedquote:Op zondag 19 juni 2011 19:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ke als iemand er op zit te wachten dan wil ik nog wel een uurtje tijd doden op den radio
Ook goed.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ke als iemand er op zit te wachten dan wil ik nog wel een uurtje tijd doden op den radio
Ik denk het ookquote:Op zondag 19 juni 2011 19:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vage shit...Dan ligt t toch echt aan jou internet oid. Ik luister ook via VLC en heb nooit problemen.
Wutt?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:23 schreef Zokunen het volgende:
Ken iemand die haar huis niet meer in kan omdat de huisbaas de sloten vervangen heeft.
Ze had hem niet uitgenodigd bij het afzwemmen van haar dochter.
De rechtzaak wint ze duidelijk, maar wat een lul.
Laat die knakker samen met die hufters die je auto gesloopt hebben een jaar zitten en een paar maand vrijwilligerswerk doen. (maar dan verplicht)
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:18 schreef Melting het volgende:
GODVERDEGODVER!!!!!!
![]()
![]()
![]()
lolque? Alleen vanwege dat?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:23 schreef Zokunen het volgende:
Ken iemand die haar huis niet meer in kan omdat de huisbaas de sloten vervangen heeft.
Ze had hem niet uitgenodigd bij het afzwemmen van haar dochter.
De rechtzaak wint ze duidelijk, maar wat een lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |