Doet eens een linkje via dm van die foute 70's muziek?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:24 schreef ValHallen het volgende:
Heb nu weer wat downloadjes aan het pruttelen. Jazz, Motown, Drum&Bass (daar heb ik nooit genoeg van) en nog steeds Turn Up The Bass
Oh en een CD vol met foute 70's dance classics
quote:
Ik heb er net ook 3 heen gestuurdquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Thanks Stijfje, als ze binnen zijn komen ze zsm langs, behalve die 2e
Gordon - Kon ik maar even bij je zijnquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 18:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gordon - Kon ik maar even bij je zijn![]()
ik las dit, en besloot toen in te tunenquote:Op zondag 19 juni 2011 18:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 juni 2011 18:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik las dit, en besloot toen in te tunen
ga ik nu dus doen
Als je ergens suïcidaal van wordtquote:Op zondag 19 juni 2011 18:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
Nee hè? Dat hoort niet onder foute muziek.... dat hoort onder geen muziek!quote:Op zondag 19 juni 2011 18:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Want, je wil horen? Ik doe hem nml nietquote:Op zondag 19 juni 2011 18:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik las dit, en besloot toen in te tunen
ga ik nu dus doen
Idd, nummer had echt nooit uitgebracht mogen wordenquote:Op zondag 19 juni 2011 18:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hè? Dat hoort niet onder foute muziek.... dat hoort onder geen muziek!
thxquote:Op zondag 19 juni 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Want, je wil horen? Ik doe hem nml niet
Je zou alleen daarvoor intunen? Nieteens voor de rest?quote:
Mist ze mooi Aqua!quote:Op zondag 19 juni 2011 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je zou alleen daarvoor intunen? Nieteens voor de rest?
En een hele rits andere muziekjes waarvan ze ze stiekem leuk vindt..quote:
Schiet idd niet op... Ik heb net een tor van VH gekregen. Die doet 1200 tot 1800 kbps...quote:Op zondag 19 juni 2011 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
hmm, tor heeft er even geen zin meer in... 150 kb/s max nu...
dan heb je ook maar 25 albums hehquote:Op zondag 19 juni 2011 18:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Schiet idd niet op... Ik heb net een tor van VH gekregen. Die doet 1200 tot 1800 kbps...
Ik ga zo macaroni eten (uit pakquote:Op zondag 19 juni 2011 18:35 schreef Zokunen het volgende:
Hmm zit te denken om nog ff langs de shoarmaboer te gaan, of om friet te halen, of een pizza te bestellen, kan nog wel gaan koken, maar daar heb ik echt geen zin in :S
Lastig, wel zin in eten nl.
Geen idee hoeveel t er zijn. Maar de grote maakt niet uit hoor. Heeft met t aantal seeders te maken.quote:
Wie ?quote:
meestal heeft zo'n groot obscuur bestand minder seeders, omdat het minder populair is dan zo'n klein bestandquote:Op zondag 19 juni 2011 18:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel t er zijn. Maar de grote maakt niet uit hoor. Heeft met t aantal seeders te maken.
Vandaar dat die Turn up de bass niet opschiet... 300kbps slechts en maar 1 seeder...quote:Op zondag 19 juni 2011 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
meestal heeft zo'n groot obscuur bestand minder seeders, omdat het minder populair is dan zo'n klein bestand
Nogalquote:Op zondag 19 juni 2011 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
ACT, tis toch wel een "fout" nummer he?
Daarentegen hebben mensen die zulke bestanden seeden vaak een betere upload, dus kan je per saldo nog beter uit zijn ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
meestal heeft zo'n groot obscuur bestand minder seeders, omdat het minder populair is dan zo'n klein bestand
Eliza Doolittle ?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:38 schreef mr-green het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ps: deze mag in VH zijn top 10
ligt er ook maar net aan wanneer je online bent, want misschien zijn die mensen van het buitenland, die nu dus nog slapenquote:Op zondag 19 juni 2011 18:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Daarentegen hebben mensen die zulke bestanden seeden vaak een betere upload, dus kan je per saldo nog beter uit zijn ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |