Ik niet in de Nederlandse rap..quote:Op zondag 19 juni 2011 18:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah ik ben niet zo thuis in al die Amerikaanse rappers eigenlijkEminem vind ik wel heel erg vet, 19 augustus ga ik naar hem op Pukkelpop
1e les AK was een hel, aantekening van 3 A4 vol over kennen = kunnen = kennis kunnen toepassen etcquote:
Lil Wayne vind ik zo'n irritante stem hebbenquote:Op zondag 19 juni 2011 18:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet in de Nederlandse rap..Ok Brainpower is tof en Extince ook maar verder...
Dan vind je Dr Dre Xzibit Lil Wayne en snoop dogg en ook tofGaat maar eens zoeken en downloaden
wtfquote:Op zondag 19 juni 2011 18:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
1e les AK was een hel, aantekening van 3 A4 vol over kennen = kunnen = kennis kunnen toepassen etc
Later werd die docent wel een held, maar wat vervloekte ik hem in het begin
Ook op Rebirth?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Lil Wayne vind ik zo'n irritante stem hebben
quote:Op zondag 19 juni 2011 18:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet in de Nederlandse rap..Ok Brainpower is tof en Extince ook maar verder...
Dan vind je Dr Dre, Xzibit, Lil Wayne en snoop dogg en ook tofGaat maar eens zoeken en downloaden
Opening hoe hij wou dat je leerde, je moest je kennis toe kunnen passen etc.quote:
Damn ik ken all1 De Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben mijn muziekcollectie wat nieuwe muziek ook weer aan het uitbreiden en atm is dit mijn verlanglijstje:
Drumsound & Bassline Smith – Freak
And So I Watch You From Afar – Gang
Lilian Hak - Rebels Outlaws (Matthew Herbert's Hello Mix)
De Jeugd van Tegenwoordig – Get Spanish (Fellow Remix)
Kid Congo & The Pink Money Birds – At The Ruin Of Others
Star Slinger – Casanova’s Jump Off
Thurston Moore – Circulation
Fellow – Come In
Mathias Stubo - Diskorama!
White Denim – Anvil Everything
Benga – Transformers
Typhoon is een fucking heldquote:Op zondag 19 juni 2011 18:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]dat vind ik dan weer niks
Ik ben meer van: A Tribe Called Quest, De La Soul, Arrested Development, Nas, CunninLynguists, Jedi Mind Tricks. Oh en Typhoon
Daarom is het ook nieuwe muziek. Het zou raar zijn als je het wel kende.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Damn ik ken all1 De Jeugd van Tegenwoordig.
Hoop dance. Benga is Dubstepquote:Op zondag 19 juni 2011 18:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Damn ik ken all1 De Jeugd van Tegenwoordig.
Oh dat vind ik vaak juist te soft... Maar heb er wel nummers van.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]dat vind ik dan weer niks
Ik ben meer van: A Tribe Called Quest, De La Soul, Arrested Development, Nas, CunninLynguists, Jedi Mind Tricks. Oh en Typhoon
Mja de artiesten bedoelde ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom is het ook nieuwe muziek. Het zou raar zijn als je het wel kende.
quote:Op zondag 19 juni 2011 18:15 schreef Zokunen het volgende:
Deze loopt zo even naar buiten, kan er wel 1 bij bezorgen door mobiel in te tunen
Ik hou juist van die Laidback rap. Het liefst moeten ze ook nog een luie flow hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik vaak juist te soft... Maar heb er wel nummers van.![]()
Dan nog, het zijn meestal artiesten die pas net voet op Nederlandse bodem zetten. Van iemand als VH, die thuis is in de muziek, kan ik begrijpen dat die de namen kent, maar iemand als jij die zich vooral met oude dingen bezighoud, of dingen die al doorgebroken zijn, kan ik helemaal begrijpen dat je ze niet kentquote:
Hey Mr. Green...... pas hier?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:15 schreef mr-green het volgende:
[..]
je hoeft niet actief deel te nemen aan het forum om te luisteren
Groentjequote:Op zondag 19 juni 2011 18:15 schreef mr-green het volgende:
[..]
je hoeft niet actief deel te nemen aan het forum om te luisteren
Duidelijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan nog, het zijn meestal artiesten die pas net voet op Nederlandse bodem zetten. Van iemand als VH, die thuis is in de muziek, kan ik begrijpen dat die de namen kent, maar iemand als jij die zich vooral met oude dingen bezighoud, of dingen die al doorgebroken zijn, kan ik helemaal begrijpen dat je ze niet kent
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |