Heb de radio vandaag nog niet aan gehadquote:Op zondag 19 juni 2011 17:56 schreef Zokunen het volgende:
Voor de menswezens die vanmiddag luisterden was mijn show met 2-3 nummers per genre nog een beetje wat?
Stouterdquote:Op zondag 19 juni 2011 18:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb de radio vandaag nog niet aan gehad
Hoe meer hoe beter lijkt me.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:00 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb ook wel eens een rap/hip hop show gedaan.
Ja en toen kon ik niet luisteren...quote:Op zondag 19 juni 2011 18:00 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb ook wel eens een rap/hip hop show gedaan.
Op het moment moet er imho vooral meer dance/trance/hardstyle/house/deephouse/techno/minimal/hardcore/dubstep etc komen.quote:
Eens, jammer ben ik echt totaal niet thuis in die muziek, op dubstep, Drum&Bass en wat oude house/hardcore na.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Op het moment moet er imho vooral meer dance/trance/hardstyle/house/deephouse/techno/minimal/hardcore/dubstep etc komen.
Dat is er echt bijna niet meer.
Niet van Dre of snoop?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:05 schreef Snuf. het volgende:
Ik hou wel van rappers
Eminem
Bad meets evil
De Jeugd
Dio
Mr Polska![]()
U-niq
Gers Pardoel
Sef
Mwah ik ben niet zo thuis in al die Amerikaanse rappers eigenlijkquote:
Niet mijn smaakquote:Op zondag 19 juni 2011 18:05 schreef Snuf. het volgende:
Ik hou wel van rappers
Eminem < soms ok
Bad meets evil < ken ik niet
De Jeugd < geen rap en so so
Dio <
Mr Polska![]()
< ken ik niet
U-niq <
Gers Pardoel < ken ik niet
Sef < ken ik niet
Mja ik ben daar helemaal niet in thuis.... Vind t ook niet zo leuk... Verwelkom t natuurlijk wel maar zal t zelf niet zo snel gaan draaien.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Op het moment moet er imho vooral meer dance/trance/hardstyle/house/deephouse/techno/minimal/hardcore/dubstep etc komen.
De bijbel?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:07 schreef naatje_1 het volgende:
FUCK YEAH, AL HET NOODZAKELIJKE IS DOORGELEZEN
ringbewoner is best wel thuis in de dance/trance en ik weet niet of sinterklaaskapoentje nog draait, maar die is aardig thuis in de alternatieve dance tracks.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |